ه و س

مرگ بر بریدنِ نفس

مرگ بر قفس

مرگ بر شکوهِ خار و خس

مرگ بر هوس

کوتاه و زیبا و کوبنده! :)
:)
هر چند روزِ پست نگذاشتنت به اندازه‌ی چند برابر می‌گذره! :)
قبلاً هم گفته بودم که با من شوخی نکنی :)
موفق باشید.
سلامت باشید
يكشنبه ۱۸ تیر ۹۶ , ۲۱:۰۴ سیّد محمّد جعاوله
عالیست.
سپاس
مرگ بر آمریکا 😂😂😂😂
مرگ بر شاه :)))
سلام چقدر زیبا
دلم این روزها چقدر برای این شعرها وفضا تنگ می شود
سلام
لطف دارید :)
نظری ندارم :)
(:
آره واقعا...نسل همشون منقرض شه:/
ان‌شاءالله :|
مرگ پایان کار.... مطمئنید 
اوهوم
تصویر عالی مثل همیشه ولی مبهم و مشکوکه همه چی!!!
تصویر رو از کانالِ یکی از دوستان ربودیم :| البته بعد اجازه گرفتم :|
مبهم؟! مشکوک؟! :/
آری! راستش انتظار همچین پستی بعد کنکورتون نداشتم! و البته انتظار داشتم زودتر پست بذارین! یه لحظه فک کردم جدی جدی گفته بودین دیگه پست نمیذارید!! :\
اول که اینطوری :\ نگاه نکنید ما را!
دوم هم باید خدمت‌تون عرض کنم بنده تا ساعتِ ۲ صبحِ امروز در حالِ پاره کردنِ کاغذهای باطله و مرتب کردنِ اتاقم بودم اون هم با کمکِ خواهر :|
سوم هم که حرفی برای گفتن نداشتم! ذهنم پر از خالی‌ست فی‌الواقع!
چهارم هم که پست متناسب با حالِ الانم هست!
پنجم هم که... پنجم نداره دیگه :|
اوه اوه اعصاب ندارینا :|
از من با اعصاب‌تر در جهان دیده یا شنیده‌اید؟! :)
نه :\
باز که اینطوری :\ نگاه کردید! به دلیلِ عدمِ توجه به تذکرِ بنده تا یک ماه از دعای ویژه‌ی حوا در امام‌زاده‌ی شهرمون محروم شدید! 
( الکی مثلاً من دعام خیلی گیراست :| )
:\\
شد دو ماه!
:\\\
سه ماه!
ایشالله زود ذهنتون پر از پر بشه تند تند پست بذارید فیض ببریم :)))
به امید موفقیتتون. التماس دعای ویژه حوا در امامزاده شهر :||
((:
ممنونم. محتاجیم به دعا :)
منم گفته‌بودم که شوخی ندارم! :)
[ملتمس دعای ویژه‌ی نسیم در امام‌زاده‌ی شهرشون! :)]
این رو هم گفته بودم که چقدر دوستت دارم :)
[ محتاجیم به دعا آرزوی دوست‌داشتنی :) هر وقت برم حتماً به یادت هستم و دعات میکنم. ]
من نیز هم! :دی
ممنونم :)
((:
خواهش می‌شود. ما نیز التماسِ دعا داریم. مخصوصاً توی این روزهای حساس :|
هعی! دعای من که...
 ولی چشم :)

این جمله‌ کمی شک‌برانگیز است!
سپاسِ فراوان :)
پس پاشو  و فریاد بزن
+تصویرهم خیلی جالبه:)
بله :)
+ سپاس :)
بیشمار
اوهوم
آهنگ میگوشید خسته نباشید^_^
حقیقت را می‌گوشیم و سلامت باشید :)
ولی دعاهاتون برعکس اون چیزی که هو جواب کامنت گفتید کاملا گیراست
واسه ما که گرفته
واقعاً؟! مشکل‌تون حل شد؟! خب پس خدا رو شکر :)
دوشنبه ۱۹ تیر ۹۶ , ۰۸:۵۷ دچـــــ ـــــار
وویس :)
بله؟!
سلام ...

چه کسایی که تو همین زندگیمون نفسمون رو نمیبرن !!!!
سلام

دقیقاً!
دوشنبه ۱۹ تیر ۹۶ , ۰۹:۳۶ مریــــ ـــــم
چقدددد برای من اشناستتتتتتت
:)
دوشنبه ۱۹ تیر ۹۶ , ۰۹:۳۷ مریــــ ـــــم
اهااان
حامد زمانی
آفرین :)
کوتاه اما پر از معنا!!! :)
بلی :)
درود
سپاس
انشاالله
:)
عکس و متنش بهم میان
چه خوب
خیلی دوست دارم :)
عکس چه خوشگلش کرده.
(:
:)
وای از هوس
عالی بود حواجانم
امان از هوس‌های زودگذر!
نگاهت عالیه :)
آهنگشو دوست :)
من نیز هم :)
هم شعر هم عکس قشنگه...

و هوس بال های مارا چید و به دنیا تبعیدمان کردند...
:)

بله... هوسِ حوا...
ادرس بلاگت عوض شده یا این افزونه من مشکل پیدا کرده ؟

آدرس رو تغییر دادم
سلام 

چطوری
سلام

خوبم شکر :)
چه محکم و با صلابت ادا میشه...
دلمو لرزوند (:
بله خیلی...
:)
ننگ برهرچه عشق باهوسه:(
بعضی هابااین عشق هاخراب کردندعشق واقعی رو:)







سلااامم،کنکورت تموم شددیگه وب منوخاموش دنبال نکن ومعمولی دنبال کن:)
عشقِ باهوس نداریم! هوس جداست عشق هم جدا.
بعضی ها اسم هوس رو عشق میذارن.


سلام. ربطی به کنکور نداشت! ولی خب باشه.
عزیزه دلمان چطوریاس؟

مااااااچچچچچچچ :)))))))))))))
بد نیست. نفسی میاد و میره...

فدای تو که مهربونی :)))))
خیلی خوب بود :) 
خوبی از خودته :)
مرگ بر آمریکا :)
مرگ بر داعش :)

برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۰۵ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۳ باربری و اتوبار آیلان

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan