واپسین دمِ کنکور :|

× رقیب رفیق‌های تجربی اگر بررسی نکردید سوال‌های امروز را خیال‌تان راحت باشد و بدونِ استرس بخوابید چون نه دین و زندگیِ رشته‌ی ریاضی سخت بوده و نه فیزیک‌شان :)

× امشب در همسایگیِ ما جشنِ عقد برپاست و سروصدا هم که دیگر گفتن ندارد :|

× اتاقم به شدت بهم ریخته است و هم‌اکنون بنده در حالِ مدفون شدن میانِ انبوهی از کاغذ و پاسخ‌برگ می‌باشم!

× یک نفر می‌گوید عسل بخور برایت خوب است دیگری می‌گوید نه یک وقت نخوری‌ها خوب نیست :/

× کمی تا قسمتی استرس داریم :|

× میلی به خوردنِ شام نداریم :|

× چگونه بخوابیم؟! :|

× فردا را چه کنیم؟! :|

× اَنتَ القَویُّ وَ اَنا الضَّعیفُ وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفَ اِلَّا القَویُّ

× عنوان برگرفته از کتابِ واپسین دمِ استعمار اثرِ فرانتس فانون نویسنده الجزایری ( تاریخ ادبیات :| )

× دعا کنید این دخترکِ دیوانه را :)

این روزام میگذره حسرت دیقه به دیقش رو میخورین :|
شوخی می‌کنین :|
خوب میشه ایشالا.موفق باشی :*

در مورد خواب فقط اینو بگم که مثلا نگو من باید ساعت 11 بخوابم.اعصاب خوردی میشه.هر وخ خوابت اومد همون موقع بخاب.
ممنونم :))

همین کار رو کردم.
پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۶ , ۲۱:۱۱ سیّد محمّد جعاوله
موفق باشید
ممنونم
حسِ فردا این موقع... :)
+ موفقیات :)
حسِ خوبی نبود.
+ ممنونم :)
انشالله انشالله بهترین نتیجه رو بگیری دوست عزیز 
ممنونم لادن جان :)
ممنون
:|
به روزهای خوش بعدازکنکور فکرکن حتما خوابت میبره :)
شام سبک بخور استرس هم نداشته باش.
امیدوارم روزهای خوبی باشه :)
چشم
سلام
برای شما و تمام کنکوری های بیان آرزوی موفقیت دارم .
سلام
خیلی ممنونم :)
موفق باشی خواهر رقیب :) 
سر جلسه حتما مویز ببر یه لقمه نون و پنیرم ببر تایمی که بین عمومی و اختصاصی وقت داری بخور نگرانم نباش بهترینا اتفاق میفته حتما
موفق باشی خواهرِ قریب عه عه ببخشید رقیب :)
ممنونم آبجی بزرگه ^_^
به جای استرس داشتن و خوندن برید خوب استراحت کنید.
موفق باشید.
سپاسِ فراوان.
گل گاو زبون دم کن بخور یه دوش بگیر و استرسو دور بریز و اصلا هم به محیط اطراف و آدما توجه نکن ...این طوری شاید راحتتر بخوابی
بالاخره ۳ خوابیدم :|
آبجی برات دعا میکنم نگران نباش تو میتونی دکتر جانم ...
ممنونم آبجیِ همیشه همراه :)
آقا گفتن کمپوت گلابی بخورین به جای عسل! :|
بهترینا در انتظارته امیدوارم نتایج زحماتتونو ببینید (همه تون : )))  )

گلابی دوست ندارم :|
((:
ان شا الله هرچی خیر و صلاحتون هست رقم بخوره :)
سپاسِ فراوان :)
موفق باشید ان شاالله...
خیلی ممنونم
خوب بود؟
امیدوارم نتیجه بهتر از چیزی باشه که فکرش رو می‌کنید. 
اون چیزی که می‌خواستم نشد ولی خب بد هم نبود.
ان‌شاءالله.
عه، فیزیک که میگن ویران‌کننده بوده!

کاش یه آهنگ «سکوت» بود مثلا تو همچین شبایی با گوشی پخش میکردیم کل اتاق سکوت میشد!!!!

موفق باشید :)

تا جایی که من حل کردم اینطور نبود!

کاش...

ممنونم :)
موفق باشی(:
سلامت باشی :)
بسیار بسیار موفق باشی...
به این فکر کن که هیچ زحمتی بی نتیجه نمی مونه ... :)
بسیار بسیار ممنونم :)
بله :)
موفق باشید
تشکر
ایشالا که موفق باشی حواجان
ممنونم پریِ عزیزم
جمعه ۱۶ تیر ۹۶ , ۰۰:۵۷ حسان علی آبادی
بابا اگرم نشد سال بعد خدا بزرگه :)
(:
ایشالا به خواب آروم داشته باشی
و صبح به کنکور خیلی عالی
یادش بخیر،منم شب کنکورم همسایه کوچه پشتی،جشن داشتن تا نصف شب،صداش نمیداشت بخوابم،اخرش زنگ زدیم پلیس

:)
(:
چه جالب و هیجان‌انگیز :))
موفق باشید (:
سلامت باشی :)
جمعه ۱۶ تیر ۹۶ , ۰۲:۱۴ مهرداد طارقلی
ایشالا که موفق خواهید شد...
ان‌شاءالله
کلی دعا کنیم یا فقط مربوط به کنکور؟! (دقتو حال کن!:))
کلی :))
تموم شد دیگه!

یکم بخاب بعد آوار برداری کن ^_^
بله!

همین کار رو کردم :))
دیوونگی بهتره ؛ باور کن..
میدونم
برگه ها پاسخ نامه هاتو آتیش بزن
اینجوری سبک میشی
همه رو پاره کردم
هرکی که تلاش کرده باشه نتیجه اش رو میبینه
درسته
ازمونی چیزی هم شرکت میکردی یانه؟
بله
من سال بعد کنکوردارم....
موفق باشی :)
موفق باشی
سلامت باشی
جمعه ۱۶ تیر ۹۶ , ۱۵:۵۶ علیـ ــر ضــا
حتما ...
سپاس
چطور بود؟:)
خوب بود :)
جمعه ۱۶ تیر ۹۶ , ۲۳:۴۴ خانومِ حدیث :)
سلام دخترجان من نبودم همگی چقد پست و اینا گذاشتین نشد بخونم  :)
خوبی؟
سلام خواهر جان :)
بله ممنون.
سلام 
چقدر عالی
خیلی زیبا نوشتید.
سلام

واقعاً؟! :|
موفق باشی بانو ...
ممنون :)
سلامٌ علی آل یس, [۰۷.۰۷.۱۷ ۲۲:۳۱]
امام کاظم علیه السلام فرمود: 

پس ازخداشناسى، برترین کارى که بنده به وسیله آن به خداوند نزدیک مى شود عبارت است از: 

نمــاز
نیـکى به پـدر و مـادر
وترک حسد و خودپسندى و فخرفروشى.

📕تحف العقول، ص 391.
خیلی ممنونم.
يكشنبه ۱۸ تیر ۹۶ , ۱۱:۴۸ مهدی کاشانی زاده
سلام.حال شما؟
اولین رمانم آماده شده...
نمی خواین بخونینش؟:)
ممنون میشم اینم لینکش:
http://www.negahdl.com/1396/04/18/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b9%d9%82%db%8c%d8%a8-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%87-%d9%87%d8%a7/
سلام. شکر خوبم.
به سلامتی.
بله حتماً :)
ایشالا ک نتایج مایه سربلندی بشه:)
ان‌شاءالله. ممنونم عزیزم :)
آخ... من شب آخر دیگه برگه های آزمون هام رو یه جایی مدفون کردم جلو چشمم نباشه :|

ایشالا نتیجه ی خوبی میگیرین
من دیشب همه رو پاره کردم دلم خنک شد :|

خیلی ممنونم
یه سوال دیگرهم دارم در محضرتان: دیدم که وبلاگتان جزو وب های برتر سال 96 شده.میخواستم ببینم امکانات بهتری از بیان در خدمتتاتن قرارگرفته پس ازاین واقعه؟
شما از اون دسته بلاگرهایی هستید که فقط بخاطرِ دنبال شدن دنبال می‌کنید؟! :) یعنی دنبالتون نکنن دنبال نمی‌کنید :|
نه والا. نه امکانی خریدم نه امکانی بهم دادن. جز دردسر و جنگ اعصاب چیزی نداشته برام.
چراناراحت شدین حالا؟
من هرکی که غیرفعال بوده رو تابه الان دِلیت کردم
شما از لحنِ من ناراحتی برداشت کردی؟! :) ناراحت نیستم. ترجیحم اینه که هر کس دنبال می‌کنه بخاطرِ خودِ وبلاگ دنبال کنه نه دنبال شدن.
خیلی هم خوب :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan