دلخورم!

یادم نمیاد به کسی توهین کرده باشم! یادم نمیاد با کسی بد رفتار کرده باشم! همیشه همه‌ی تلاشم رو می‌کنم که به همه احترام بذارم! ولی بعضی از رفتارها رو درک نمی‌کنم! به هیچ وجه!

از بعضی‌هاتون به شدت دلخورم! خیلی زیاد!

منم جزو بعضی هام ؟ :(
خیر
امیدوارم جزو دلخور کنندگان نباشم! :)
نیستی :)
خوب تو می گی رفتارا رو درک نمی کنی! :) یه ذره رو رفتاراشون دقت کن! :) شاید دلیلشو فهمیدی! :)
بعد عکس العمل نشون بده!  :)
اگه اینقد اذیت می شی واقعا نیاز به عکس العمل داره!
دلیلی نداره! :)
عکس‌العمل هم همین پست :)
چون بهت گفتم کچل؟ بهت برخورده؟
آدم با واقعیتها باید کنار بیاد
.


:)))))))))))))))))))))))
نه بابا! :)
من با ۵۰ سانت مو کچلم؟! :)))))
سلام
شب عیدی ناراحت نباشین :)
عیدتونم مبارک .

سلام
بله ناراحتی معنا نداره :)
تشکر.
صریح و شفاف بگید خا
با ذکرِ نام و لینک
با ذکرِ نام که نمیشه! می‌دونید بعضی‌ها ظرفیتِ احترامِ زیاد رو ندارن! خیلی که موردِ احترام واقع بشن فکر می‌کنن خیلی دیگه...
من چی؟؟ : ))
تو که محبوبِ قلب‌ها هستی :))
از کی؟
چرا؟
چی شده مهربون؟

بعد از یه مدت دوری و بیش از صد تا ستاره روشن جزو.اولین وبلاگایی بودی که بهت سر زدم و اولین کامنتم همی کامنته چون خیلی یه دفه نگرانت شدم جانا:)
راستش یه ذره هم ترسیدم که نکنه منم جزو اون بعضیا باشممم؟!:((
از بعضی از دوستانِ مجازی :)
چیزِ خاصی نشده.

لطف داری عزیزم ^_^
نه خانمی! تو که گلی :))
امیدوارم از من دلخور نباشید...

ان شاء الله اینطوریه دیگه؟؟!
خیر از شما دلخور نیستم.
دوشنبه ۵ تیر ۹۶ , ۰۵:۰۴ شرمندهٔ یابن الحسن
چی شده فدات 
ناراحتم :)
قاعدتا منم باید بپرسم منم جز بعضی هام؟

نه فرشته‌ی خوبی‌ها :)
فکر کنم شاهد این خواهیم بود 500 نفر باقی مانده همین سوالی که توی کامنت ها هست رو تکرار کنن :)
بله همینطوره :)
سلام از کی دلگیرید؟
سلام
از بعضی از دوستان.
سلام عیدتون مبارک.
سلام
تشکر :)
دوشنبه ۵ تیر ۹۶ , ۱۰:۴۲ الیــــ ــــوت
کاش بفهمیم تو دنیای مجازی هم اون طرف خط یه آدم واقعی نشسته.
شیفت دیلیت کنین کامنتا و پیامای ناراحت کننده رو. هم از وب هم از دلتون :)
کاش...
بله اگه خیلی ناراحت‌کننده باشه حذف می‌کنم. هم از وب و هم از دل البته از دل یه کوچولو طول می‌کشه :)
دوشنبه ۵ تیر ۹۶ , ۱۰:۴۲ الیــــ ــــوت
عیدتون مبارک راستی :)
سپاسِ فراوان :)
خدا نکنه مهربون... چی شده؟
مهربونی از خودته عزیزم :)
لطفِ دوستان شاملِ حالِ ما می‌شه همیشه.
بعضیا خیلی بی ملاحظه ان.حق داری
خیلی!
عیدتون مبارک :)
ممنونم :)
سلام کی ناراحتت کرده؟
عکس بده جنازه بگیر دختر گلی  ...
عاخه تو به این خوبی مگه جایی واسه اذیت کردن خودت گذاشتی؟
سلام
دوستانِ کمی تا قسمتی مجازی :)
خیلی لطف داری شما ^_^
امیدوارم دلخوری هات  از بین بره و اون بعضی ها بد رفتاریشون رو کنار بزارن :)
ممنونم. ان‌شاءالله هیچ وقت دلی نشکنه و ناراحتی نباشه کلاً :)
خانم اجازه؟ ما نیستیم که؟ :(
نه دخترم. شما عزیزِ دلی :)
مهم نیست :(
بله مهم نیست.
اولا عیدت مبارک نسیم جانم
دوما عیده ناراحت نبینمت:)
سوما اول اسمشو بگو حداقل 50 کامنت ندن ملت خخ

عزیزم تو با این مهربونی حتما خیلی رفتار طرف زشت بوده که ناراحت شدی.
تشکر :)
بله بله ^_^
:)))

در لحظه خیلی ناراحت شدم ولی الان نه. برام مهم نیست :)
وااااا چرا
نمیدونم.
کی حوای من رو ناراحت کرده؟؟؟؟؟!!!! 😠😠😒😒😱😱
عیدت مبارک حوایی 😊 ولشون کن،دلخور هم نباش.کلا بنظرم نباید از هیچکس هیچ انتظاری داشت :) 
بعضی از دوستان :)
ممنونم غزاله جانم ^_^ دقیقاً! میشه اینطوری هم گفت که از هیچ کس هیچ چیز بعید نیست!
بیخیال بانو...:)
کسی که حالتو خوب نمیکنه ارزش نداره حالتو بد کنه...
:)
موافقم...
ما که یادمون نمیاد کاری کرده باشیم.
منم یادم نمیاد کاری کرده باشید :)
اکثریت به خودشون شک دارن :)) 
من که خیالم راحته عشقتم والا بخدا :)) 
عیدت مبارک عزیزم 
امیدوارم ناراحتیت رفع بشه
آره :))
خیالت تختِ تخت :))
ممنونم آبجی بزرگه ^_^
رفع شده.
حوا دلش از زمینی ها گرفته...
امیدورام که خوب بشی عزیز دلم..
+سوال منم هست:) گل نگار باعث شده دل حوا خانم شکسته بشه؟
حوا خودش هم زمینی هست و رانده شده از بهشت...
خوبم مهربون :)
+ نه عزیزم :)
دوشنبه ۵ تیر ۹۶ , ۱۷:۰۹ آقای سر به هوا
اسم من هنوز تو قسمت خوبهاست؟؟؟؟؟؟
بله :)
خودت اذیت می شی حوا!
این پست تاثیر دارد یعنی؟! -_-
یه کم طعنه...یه کم تیکه! ؛)
:)
بله. می‌بینن و می‌فهمن ازشون دلخور شدم!
نه بابا. اهلِ این کارها نیستم :)
از کی دلخوری؟!!!!!!
:|
از بعضی دوستان که لطف‌شون همیشه شاملِ حالِ ما هست :)
خشم حوا :|
:))
حالا روز عیدی خلقت رو تنگ نکن خواهر
چشم :)
فکر نمیکنم اونقدر مهم باشن که بخواید خودتون را درگیرشون بکنید...

وقتی کسی بدون دلیل توهین میکنه عقل نداره ، پس کسی که عقل نداره اصلا مهم نیست که چی میگه.


در لحظه آدم عصبانی و ناراحت میشه ولی خب الان مشکلی نیست.
آبجی سلام.عیدت مبارک با تاخیر :)
شما که صبرتون زیاده معولا زود ناراحت نمیشید حتما خیلی بی احترامی دیدید که ناراحتید!
البته دخالت بی جا و نصیحت و... فکر کنم شما رو زود تر از هر چیزی عصبانی می کرد که یه بار هم از اون بابت از من عصبانی شدین.
به هر حال بابت اون موقع(زمستون پارسال) بازم معذرت میخوام.
هر چند میدونم به این ناراحتی شما ر بطی نداره اما چون یادم اومد دیگه لازم بود باز معذرت بخوام.
من که همیشه...
به خدا هر وبلاگی حرفم شده رفتم معذرت خواستم کاش بقیه آدمایی که همدیگه رو ناراحت می کنند هم پشیمون بشن و معذرت بخوان، چیزی ازشون کم نمیشه.

خوش باشی آبجی.یا حق
سلام و تشکر :)
اون ماجرا تموم شده دیگه راجع بهش فکر نکنید.

شما کارِ خوبی می‌کنید :)

ممنونم. حق نگهدارتون.
عه:/ مگه تو نبودی که کچل کرده بودی؟:))) کدومتون کچل کرده بود من گیج شدم:/
نه! اون حریر بود :)))
آبجی!شوما فقط آدرس این بعضیا رو بده تا ما بریم چپ و راستشون کنیم،مایتابه(!)ام برسه همچین میزنمشون،نفهمن از کدوم طرف خوردن:دی
[آی نفس کشی میگوید و لنگش را درهوا می چرخاند و دستی به سیبیلش میکشد!!]
+حالا همه هم دارن میپرسن من چی؟:دی
+من چی؟
+نخند!بگو من چی؟:دیییییی
:)))
خیلی خندیدم :))))

نه عزیزم آخه تو که چیزی نگفتی جز کلماتِ خوب و مهربانانه :)
عهههه ارههههه :)))) اخه جفتتون کنکوریاید 😂 بشینین درساتونو بخونین تا کله ی جفتتونو نکندم😂 شوخی هم ندارم😂
:))))
داریم می‌خونیم :)))
اسم ببر جنازه تحویل بگیر :)))))))
:))))
طبیعیه 
وضع مام همینه، من البته شدت جفاهایی که بهم میشه به حدی زیاده که قشنگ می میرم هربار:((
هعی :(
عههههه ینی منم جزء اون دسته ام مه دلخوری :(
نه بابا :)
وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.
این شد ۴ بار!
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۰۷ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۷ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۴ باربری و اتوبار امانت

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan