مثلِ تو

+ چشم‌هات رو باز نکنی‌ یه وقت!

× نه باز نمی‌کنم.

+ خوبه. همینطوری آروم برو جلو.

× باشه.

+ دیگه چیزی نمونده. داری می‌رسی.

× :)

+ حسش می‌کنی؟!

× آره.

+ حالا می‌تونی چشم هات رو باز کنی.

× چقدر بزرگه!

+ هیس! فقط گوش کن.

×

+ چه حسی داری؟! :)

× آرامشِ محض. مثلِ اولین باری که تو رو دیدم!

+ :)

× همونطوری هست که تصور می‌کردم! آروم و آبی، باشکوه و دوست‌داشتنی، درست مثلِ تو...

چه عاشقانه ((:
فقط یه تصوره :))
آروم و با شکوه مثل تو:)
درست مثلِ تو :)
چه پست آروم و آبی‌ای بود ^_^
(:
جمعه ۲ تیر ۹۶ , ۱۸:۳۷ شرمندهٔ یابن الحسن
+++
سلام آبجی خانمِ خودم :)
جمعه ۲ تیر ۹۶ , ۱۸:۴۰ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
رفتین شمال؟

نه تا حالا شمال رفتم و نه دریا رو دیدم :)
به به

چح  چح  ^.^
به به ببین کی اینجاست :)

حدیثِ من چطوره؟! ^_^
چه آرامش بخش! :)
چه خوب که آرامش‌بخش بوده :)
عاغاچرا انقداین روزاکِِِِِِِِش میااااد؟  (شکلک به شدت عصبانی)

به خوبی شوماخواهرجآنم:**
نمی‌دونم والا. ( شکلکِ به شدت بی‌حال و تشنه! )

خدا رو شکر که خوبی ^_^
سلام حوا 
یه سوال : چی جوریه من تو پنلم خیلی دیر آپ تو رو میاره وقتی میام ۶۰۰ تا کامنت خورده ( شکلک در حال فکر ) چی جوریاست ؟ 
سلام :)
دیر یعنی مثلاً چقدر بعد از انتشار؟!
۶۰۰ تا؟! 👀
نمی‌دونم!

تموم شه بره گم شهههههههههه:///


طاعات قبول :))

آروم باش حدیث! دیگه چیزی نمونده :)))

ممنونم، همچنین :))
خو من الان دریا می خوام 😭😭😭😭

ایشون آقاتون بودن شوما رو میبردن لب ساحل؟ 😅😅 (فرار را به قرار ترجیح میدهد 🚶🚶🏃🏃🏃) خخخ

منم می‌خوام :)))

محبوبه؟! :// درها همه بسته ست! راهِ فرار نداری 😎
:)))
تصورشم لذت بخشه :)
آره :)
جمعه ۲ تیر ۹۶ , ۱۹:۱۳ مجنونِ لیلی
سلام :)

^_^ 

زیبا بود 
سلام :)

((:

زیبا خوندید.
جمعه ۲ تیر ۹۶ , ۱۹:۳۶ الیــــ ــــوت
واجب شد یه بار برم شمال. اینقدر اینجا تعریف کردن از دریا دهنمان آب افتاد :)
ما هم نرفتیم هنوز :)
هوایی مون کردی که
:)
چه پست قشنگی بود کلی آرامش تزریق کرد:)
دلم برای دریا تنگ شد ولی وقت ندارم برم یه سر بهش بزنم:(
+ عکس هم خیلی خوب بود:)
یاعلی
قشنگ خوندی فرشته‌ی خوبی‌ها :)
ان‌شاءالله وقتش زودِ زود برسه :)
+ ^_^
علی یارت
سلام 

تصورشم حس خوبی داره :)
سلام

بله :)
هه
تخیلاتِ شما 
خاطراتِ ماس
:)))
:|
|:
خوش به حال‌تان پس :))
جمعه ۲ تیر ۹۶ , ۲۱:۰۴ آقای سر به هوا
چه رمانتیک!
منکه فقط بلدم متن بکش بکش بزارم!
:)

بکش بکش؟! من ندیدم که!
:)))))))
((:
جمعه ۲ تیر ۹۶ , ۲۳:۲۳ 🍁 غزاله زند
😇 واجبه برات دعا کنم...
کنکورت رو عالی بدی و بعد
بری شمال و دریا رو ببینی :) 
ممنونم غزاله‌ی مهربونم :)
هیس... فقط گوش کن.
فقط باید گوش کرد...
ای کاش میشد همچنین چیزی رو واقعا حس کنم :)
ان‌شاءالله به زودی :)
منم چند روزِ بدجور هوای دریا زده به سرم
وقتی که موجا میان و صدای خوب آرومش
اتفاقی کامنتای بالایی رو دیدم که گفتی شمال نرفتی
ایشالا به زودی میری،ولی وقتی بری که هواش خوب باشه
گرم و شرجی باشه ادم ترجیح میده اصلا نره:دی
:)

ان‌شاءالله به زودی بریم، هوا هم عالی باشه :)
شنبه ۳ تیر ۹۶ , ۰۹:۵۸ دختر آفتاب ..
الان دیگه دریا رو باید با اشغالاش بخواین😐
این تصویر وجود خارجی نداره
ولی خوب دریا چیز خوبیه:)
:|
تصورش که اشکالی نداره.
بله :)
وااای چقد دلم هواشو کرده
شما که شمال زندگی می‌کنید! برید خب :)
شنبه ۳ تیر ۹۶ , ۱۲:۰۴ علیـ ــر ضــا
سکوت ...
...
شنبه ۳ تیر ۹۶ , ۱۲:۱۰ مَـهدی (میرزای قدیم)
کامل نبود.....
تقبل الله
ولی به نظرِ من کامل بود :)
وب زیبایی دارین...دنبال شدین
سپاس.
عالی بود
عالی خوندی :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اشتباهی شده

قالب رضا لینکش روhttp://********.blog.ir
زدید....
بله تصحیح شد.
شنبه ۳ تیر ۹۶ , ۱۵:۳۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منم میخوام:(
عزیزم :)
اوه چه مکالمه ی باکلاس و جذابی.{لبخند}
اصنشم منننن دلم دریا خاست الان.من چیکا کنم؟؟؟؟کی الان اینجا پاسخگوعه؟؟{خنده}

یوخت فک نکنی دارم مسخره میکنم و اینا نه بخدااون جمله اولی تیکه کلام منه.
:)
:))
دلِ منم می‌خواد و کسی پاسخ‌گو نیست :))

نه بابا هر چی دوست داری بگو :))
شنبه ۳ تیر ۹۶ , ۱۶:۵۵ حسان علی آبادی
تاثیر گذار بود ممنون
خواهش می‌شود.
آخییییی
یاد رویاهای ایام جوونیم افتادم :)
چه خوب :)
نظرم ثبت شد؟
کدام؟!
چه حس خوبی بود!
آرامش ِ بی تلاطم..کنارِیه دریای متلاطم:) جالبه نه!
^_^ مرسی از تصویرومتن قشنگ
:)
اوهوم جالبه :)
خواهش می‌کنم ^_^
خوب خدا رو شکر....
:)
دریا یه اروم ترسناکه

دوسش دارم :)
منم دوستش دارم :)
درست مثلِ قلب الحالِ من !!!
(:
وای چقد قشنگ..
تصورش خیلی حس خوب و قشنگیه واقعا خیلی خوبه :)
مرسی واسه این حس قشنگی که به ماهم دادیش ^_^
:)
اوهوم خیلی :)
خواهش می‌کنم عزیزم ^_^
سلام
طاعات و عبادات قبول درگاه حق و عید فطر مبارک:)
التماس دعا
یاعلی
سلام
ممنون، همچنین :)
محتاجیم.
علی یارت
عیدت مبارک و پر از حس‌های خوب، مثل این عکس :)
تشکر :)
نههه! حوا من اینجا رو موخواممم!
وصلت آسمون و دریا :)) عاشق جفتشونم :))

بگو بگو... دل توی دلم نیست :)
همه‌ی پست‌ها واسه تو :))

خیلی وقته منتظرم اما هنوز مشخص نشده. توی این مملکت چه کاری سرِ وقت انجام شده که این دومی باشه :| راستش دیگه ناامید شدم :((
عزیزم :))

آره واقعا. کاملا باهات موافقم. خون دل خوردم تا بشه...
می دونی چقدر حرص می خوردم تا برسم به رییس شون و هر بار می گفتن غیر ممکنه؟! انگاری کی هستن که نمی شه باهاشون حرف زد... به نظر من که می ترسن. چون خیلی دروغ به خورد مردم دادن می ترسن با مخاطب ارتباط برقرار کنن ولی من سخت ترم و دست از تلاش برنداشتم و امید و توکلم رو از دست ندادم.
توی همه ی امیدهام گفتم: ان شاءالله
این کلمه خیلی انرژی مثبت و تاثیرگذار هست
ان شاءالله که برای شما هم بشه :))
همیشه به یادتم رفیق :))
:)

خدا خودش کمک کنه. ان‌شاءالله که بشه.
قربانت ^_^
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۰۷ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۸ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۴ باربری و اتوبار امانت

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan