مساحتِ زیستِ حوا :)

پاره‌ای از توضیحات:

۱. کاغذِ تمرین و دو عدد کتابچه‌ای که می‌بینید به نمایندگی از همه‌ی کتاب‌های تست بنده حضور دارند. ( بقیه‌شون در تصویر نمی‌گنجیدند! )

۲. این مساحتِ زیست تا چند هفته‌ی دیگر کمی تغییر خواهد کرد! ( بجای همان دو عدد کتابچه و کاغذِ تمرین یک عدد مدادرنگیِ ۴۸ رنگ، چند عدد کاغذِ سفید و یک عالمه کتابِ خوشمزه قرار خواهد گرفت )

۳. خودم، خودم را به چالش دعوت نمودم! :|

۴. می‌خواستم دو روزِ پیش این پست منتشر بشود که نشد و بالاخره امروز شد! 

۵. بی ربط نوشت: خودت باش رفیق! خودِ خودت از من خیلی عالی‌تره! باور کن :)

چه میز خوشرنگی داری:)


(:
چه ساعت خوشگلی :) 
مساحت زیست من لب تاب و گوشی و جزوه بیو شیمی شده فعلا :))
سیب سبز ^_^
بستنی *_*

:)
بیوشیمی :||
^_^
:))
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۹۶ , ۱۸:۳۵ دچـــــ ــــــار
@زاویه زیست
آقا ایشون با کارت دعوت من و به نمایندگی از من اومدن به چالش :)
سپاس :)
حوا چقد مساحت زیستت باحاله. 
مخصوصا اون بکگراند صورتیش :)))
باحالی از خودتونه :))
((:
سپاس از شرکتتون.
این قشنگ مساحت زیست یه کنکوری رو نشون میده :))
ایشالا که نتیجه زحماتتون رو ببینید.
اینقدر همه ماگ گذاشتند یه وقت زشت نباشه ما ماگ نداریم؟‌ :))
خواهش می‌شود.
بله دیگه :))
تشکرِ فراوان.
نه نیست :))
کنکور از چش و چال مساحت زیست داره میپاشه بیرون :)
درسته یه ساعت قبل افطار این عکس آخرو گذاشتن؟ نه، من از شما میپرسم. درسته؟!
واقعاً؟! :|
خیلی درسته. شک نکنید! :)
@دچار 
شما خودت هنوز دعوت ما رو لبیک نگفتی برادر :)
به طور خفنى امیدوارم کنکورت البته اگه درست حدس زده باشم که کنکورى هستى خوب بدى
چ ساعتى خوبى 
تاریخ ادبیات ^~^ چقدر این زیاد
بله درست حدس زدی و ممنونم عزیزم ^_^
خوبی از خودته :)
((:
^__^

چه مساحت زیستتون کوچیکه خخخ
یکم وسیع ترش کنین... :))
ولی درکل خیلی خوبه
ان شاء الله توی کنکور موفق باشید
:)

همینقدر کافیه :)
سپاس!
تشکرِ فراوان.
: ) 
(:
این که زاویه زیسته
مساحت زیست محل نشست و برخاست خودتون رو هم در بر می گیره
مهم نیته :|
سخت نگیرید :)
:))
اوشون همون فلشه؟ :)
((:
نه این گردنبندی هست که همیشه گردنمه. سوغاتیِ مشهد :)
همچنان التماسِ دعا آرزو جون.
کردن آویزت خیلی خوشگله :)
چشماتون خوشگل می‌بینه :)
چه مساحت زیست قشنگی شده:))))
بهتر از همه اونایی که تاحالا دیدم
خیلی رنگی و گوگولیه:)
قشنگ می‌بینی عزیزم :)))
لطف داری.
^___^
چه مساحت زیست خوب و قشنگی:)
اگه مساحت زیست منو ببینی وحشت میکنی، یه عالمه کتابی که نخوندم و نمی دونم کدومش رو بخونم و همشون تو اتاق پهنن:(( یه بساطی شده که نگو:)
دعا کن من امسال دیگه از این مساحت زیست خلاص بشم.
یاعلی
لطف داری فرشته جانم :)
تموم میشه بالاخره. دیگه چیزی نمونده :))
ان‌شاءالله.
علی یارت
ماگ و رنگ بک گراند چه خوبن کنار هم:)
خوب بدی کنکورت رو:)
نگاهِ شما زیباست :)
خیلی ممنون :)
هر چی فکر میکنم جای یه چیز خالیه 
فکر میکنم تبلت نمایندشه؟؟؟؟ :))
چون با تبلت عکس گرفتم دیگه تصویرِ تبلت رو از اینترنت گرفتم گذاشتم :|
ولی دقیقاً همینه با همین رنگ :))
از تاریخ ادبیات متنفرم 
من نیز هم :)
برای اولین بار دلمان کنکور خواست! شب بیداری و چایی و نسکافه! خوندن و حس خوب یاد گرفتن و فهمیدن!
 اون پس زمینه هرچی هست حس خوبی به عکس داده. 
موفق باشید.
چه جالب! فکر نمی‌کردم کسی دلش کنکور بخواد! خدا رو شکر کنید که از کنکور گذشتید.
پس زمینه میزِ بنده هست :)
تشکر.
یا کتاب های لقمه بخیر...

منم از اون هندزفری دارم(به نظرم مزخرفه)


میزت...
میزت قشنگه خیلی
کتاب‌های خوبی هستن.

ولی به نظرِ من خیلی خوبه! گرون خریدم :|

:)
بیشتر شبیه عکس هنری شد! :))))
عکس هنریِ قشنگ :))

چه اون صورتیه ( چیه؟ :|) خوشرنگه D:
جداً؟! :))
نگاهت زیباست نیلیِ عزیزم :))

میزِ بنده هست :)
ساعته خیلی ساده و شیکه (((:
+ سیم هندزفریت خیلی صافه، مرتب هم هست |: جللخالق D:
:))
+ از اثراتِ کنکوره :| :)
محتاجم به دعا ولی چشم :)
ممنونم :)
پنجشنبه ۱ تیر ۹۶ , ۰۱:۱۶ دیوونه ی بارون
چه میزی *_*
سیب سبز دوباره 😂😂
چه میزی؟! :))
زندگیِ من گره خورده به سیبِ سبز! مگه نمیدونستی؟! :))
پنجشنبه ۱ تیر ۹۶ , ۰۱:۱۶ دیوونه ی بارون
اون که جلدش قهوه ای رنگه چیه؟؟
رساله دانشجویی.
پر از انرژی :))))
((:
همه چی رنگی رنگی :)
ایشالله موفق باشی حوایم ^_^

:)
ممنونم آوا جانم ^___^
وااای . دو هفته دیگه
نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت!!
:()
بله :|
من نیز هم!
خبلیم قشنگه
ایشالا بجای این کتابا،کتابای دانشگاه رو بذاری:)))

تشکرِ فراوان :)
ممنونم بهار خانمِ مهربون :))
:))
یه عالمه حس خوب میگیرم با این عکسات حوا:)

موفق و تندرست باشی الهی:)
((:
چقدر خوب و خوشحال کننده :)

ممنونم، همچنین :)
سلام  طاعات و عبادات  قبول
عاخا مگه شما مسلمون نیستین خخخ
من بستنی میخوام !تا افطار  باید صبر کنم خخخ
سلام. ممنونم، همچنین.
نه! نیستم :)
((:
وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.
این شد سه بار! :)
پنجشنبه ۱ تیر ۹۶ , ۱۵:۳۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
مساحت زیست موقت!
کنکور به سلامتی تموم بشه ان شاالله.
اوهوم!
ممنونم حورای مهربونم.
بسیار عالی:)
تاریخ ادبیات خیلی دوست:)
بسیار ممنون :)
چقدر خوب که دوستش داری! من ندوست :)
وای حوا چقدررررر خوب :)  بعد از کنکور چه‌ها بکینم :) 
خوبی از خودته :)
خیلی کارها داریم برای انجام :)
آخ بستنی:(((
عزیزم :))
مگه رشته های غیر انسانی هم تاریخ ادبیات دارن؟؟؟ زمان ما تاریخ ادبیات تخصصی انسانی بود :|
بله متاسفانه :|
موفق باشید..
تشکر.
بستنی😲
من دارم میام خونتون:)))))
بله :))
قدم‌تون روی جفت چشمام :))) بفرمایید :))
جیغ جییییییییییغغغغغ آجی مراعات حال ما روزه دارا رو بکنننن =___=
خب الان من جوون مرگ شدم با اون بستنییییی *~*
ببخشید ببخشید -___-
نه! بعدِ افطار بیا با هم بخوریم :))
همه این عسکارو خودت گرفتی @_@ ؟
نه فقط تصویرِ اول :)
ایشالا موفق باشید
سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan