وقتی عقربه‌ها دیوانه می‌شوند

کمتر از بیست و چهار ساعتِ دیگر می‌شود یک سال. یک سالی که سخت گذشت اما گذشت! نمی‌دانم چرا عقربه‌ها دیوانه‌وار به خود می‌پیچند! انگار آن‌ها هم نگرانِ حالِ نامعلومِ فردای من‌اند. و نمی‌دانم چرا بشر با این همه ادعا هنوز نتوانسته برای نابودیِ لحظه‌های ویران‌کننده‌ی گذشته‌ی آدم‌هایی که به گناهِ بی‌گناهی محکوم به بغض‌اند کاری بکند. مهم نیست! من همه‌ی ۳۲ حرف را زنده خواهم کرد و هزار هزار کلمه بر زبانِ دخترکِ لالِ تنهای قصه‌‌ام‌ می‌پاشم اگر بتوانم این چند ساعت را هم دوام بیاورم...

تازگیا چقدر متن‌هات محکم‌تر و قشنگ‌ترن! :))
امیدوارم حال نامعلوم فردات به خوبی میل نماید :)
گنگ است :)

شاید مربوط به پستای قبلیته!

در کل: این نیز بگذرد!
سه شنبه ۲۳ خرداد ۹۶ , ۰۳:۴۱ شاید فردایی نباشد...
:(

سلام
"لحظه های ویران کننده ی گذشته ی آدم‌هایی که به گناهِ بی‌گناهی محکوم به بغض‌اند..."
زیبا بود
بشر که اگر ادای قابلی داشت اول قدم فکری به حال اوضاع زار خودش میکرد... :):
هوم؟
چوکاره!
در این چند ساعت تقدیر جدیدی می خواهید رقم بزنید؟
حوا قبل نیستید ... خیلی فرق کردین ...
خوبی؟
سه شنبه ۲۳ خرداد ۹۶ , ۱۱:۰۴ دچـــــ ــــــار
32 حرف داریم با 32 دو استان؟ جالبه :)
عزیزم :(
چی شده یعنی؟
متن سنگینی بودا!یخورده هم پیچیده.
کدوم یه سال داره تموم میشه؟
خیلی نفهمیدم منظورت رو
الحمدالله که گذشت...
التماس دعا
تیکه اخرش خیلی خوب بود!وپرحرف!
متنهات خیلی دلنشین بود دوست داشتم وبت رو :)
و اینکه منو 17-18 ساله تصور کردی یعنی چیزی حدود ده سال جوونتر!
نمیدونم ذوق کنم که پر شر و شور تصور شدم یا احساس کنم که رفتارم لابد به حد سنم سنجیده نبوده! خخخخخ!
در هر حال مرسی :)

وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساه و در عین حال صادقاه است موفق باشی.

چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۳ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۰ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۵ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan