دل، شکستن نداره!

هیچ وقت دلِ کسی که چند وقته نمیتونه گریه کنه رو نشکنید

چون

میتونه به قیمتِ جونش تموم بشه!

وات؟!
شکستنِ دلِ کسی که نمیتونه گریه کنه با کشتنش فرقی نداره :)
قربون دلت حوا...
چی شده دوستم؟:((

+ کی اذیتت کرده؟ اسم بگو جنازه تحویل بگیر:/! خخخخ
فدایت :)
چیزی نشده عزیزم :))

+ اوه اوه اوه چه خشن! :)))
:(دقیقا
:)
چقدر وبتون زیباست :)))
سپاس :)
حقیقته تلخی بود پستت :(
اوهوم ولی تو بخند :)
😔
بخند جانم :)
اوه چقد خطرناک.
خیلی!
بدون شرح
...
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۹۶ , ۲۱:۲۷ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
:(
:)
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۹۶ , ۲۱:۴۱ سیّد محمّد جعاوله
موافقم.
چقدر خوب.
:(
بخند محبوبه ی خودم :)
اوه
فکر کنم اونور اوضاع خرابه!!!!
همه چی آرومه... من چقدر خوشحالم...
:)
اووپس حالا چی شده مگه ؟
چیزی نشده :)
چی شده،کسی اذیتت کرده:(
خوب نشکن عزیزم نشکن
دل شکستن،دل شکستنک داره هاا
بداین کارونکن جانم نکن ،زشته بخدا(به اون طرفم)
چیزی نشده :)


:)
چاره ش کتکه! [ همین الآن نزدیک بود تو پیاده رو یه سگ رو لگد کنم :# ] سگ جاش اینجاس آخه؟
خلاصه بدید یکی با چوب کتک بزنتتون! 
کتک آخه؟! :/
خب موقعِ عبور از پیاده رو گوشی را در جیب تان بگذارید و مراقبِ حیواناتِ در حالِ عبور باشید! :)))
دست و پام میشکنه بدتر میشه همه چیز!
تقصیر شماس دگه! چه وقتِ کامنت گذاشتنم بود؟! 

عوضش گریه میکنید مثلِ چی! مثلِ حوا :))
حالا موقعِ عبور از خیابون خواهشاً گوشی رو بذارید توی جیب تون سالم برسید خونه :))

عواقبِ خوبی نداره این گزینه! مخصوصاً واسه یه حوای نحیف و ضعیف :)
دگه رسیدم :)))

من بودم که توجهی نمیکردم :)))))
خب به سلامتی :))

به موردِ کتک واقع شدن یا موردِ شکسته شدنِ دل واقع شدن؟! :)))
مواظب دلت باش :)
چشم :)
خوب میشه همه چی...
غمت نباشه...
خوب نشه هم خوبش میکنیم! :)
سلام
واقعا هم کاش کسی این کار رو نکنه...
سلام :)
کاش...
چقدر موافقم با این جمله...من خودم از این دسته ای ام که نمی تونن گریه کنن...
راستی ممنون بابت کامنتت و لطفی که داشتی^_^
کاش از این دسته نبودی...
خواهش میکنم عزیزم ^___^
@تد
دست به هوا بزنی جوری کیلت(KILL) میکنم که هیچکس کیلیده نشده باشه


@حوا:
فه قط گریه در دبلیو سی :دی
روششم اینه :
در سرویس را باز کرده
چراغ را روشن کرده
رو به روی ایننه ایستاده
و زار زار عر زده
و بعد صورت را شسته
و با لبخند خارج شده d:

روشِ خیلی خوبیه اما مشکل این جاست که چند وقته اشک تا مرحله ی حلقه زدن توی چشمام پیش میره ولی ریخته نمیشه! :))
فی البابِ گریه و اینا

@ویچ
به قیافه ت نمیخوره این حرفا بابا :))))) به ما نمیخوری در واقع :)))
برو تو همون دسشویی گریه کن :)))) 
فقط این روش یه باگ داره! خفه نشین :)))))))
رو سنگِ قبر بزنن: محلِ مرگ: دشوری :)))))))
ما هم تا وقتی کارد نخوره به استخوان مان توجهی نمیکنیم :))
ما عادت داریم بهش منهای قسمت گریه اش 😊
:)
شاید
واسه من احتمالش زیاده.
جمعه ۱۹ خرداد ۹۶ , ۰۴:۵۹ شرمندهٔ یابن الحسن
واقعا .... :(
بخند عزیزم :)
چقدر حرف داشت این پست...

سلام حوا ^^
نماز روزه هات قبول عزیزم ^^
وای که چقدر قالبت بهم آرامش میده...
سلام عزیزم ^_^
ممنون جانِ دلم، همچنین ^_^
لطف داری عزیزِ همیشه دوست داشتنی :)
چی ؟!
چیزِ خاصی نیست.
بیا اینو به آدمای زندگی منم بگو! :(
عزیزم تو فقط بخند و اهمیت نده :)
می خندم و اهمیت نمیدم. :)

ولی بعضی وقتا کم میارم دیگه :)
چقدر عالی :)

اون بعضی وقت ها هم سعی کن حواست رو پرتِ یه چیزی کنی تا زود بگذره :)
اصلِ حالت خوش عزیز. :)
همچنین حالِ هم اسم جانم :)
آزمون نداشتی امروز؟!
چرا داشتم. تازه رسیدم خونه و بسی نا ندارم. :)

شما امروز آزمون نداشتید؟
خسته نباشی عزیزم :)

داشتم ولی نرفتم. به شدت به گرما حساسم و اگه میرفتم تشنه میشدم و اونوقت باید دعوتِ ملک الموت رو لبیک میگفتم! :))
دفعه ی قبل همینطور شد. ولی دو تا آزمونِ بعد رو میرم حتماً.
حوصله ام سر رفته و حال ندارم :(  هق هق هق
منم بی حوصله، کمی شاکی و کمی تشنه ولی خندانم! :))
بخند که خنده های تو عالیه :))
خندانم! ولی خندانی که حوصله اش سر رفته. :))
مثلِ من :)))
چکار کنیم به نظرت؟!
:)

نمیدونم! وقتایی که حوصله ام به این شدت سر میره مغزم قفل می کنه :)
پیشنهادِ خودت چیه؟ :)
(:

مغزِ من میگه آهنگِ موردِ علاقه ت رو گوش کن :)
ولی حوصله ی این رو هم ندارم! :)))
منم برعکسِ همیشه حوصله ی آهنگ گوش کردن ندارم :)
ای بابا پس چکار کنیم؟! :))
دستشویی خانه ما آینه نداره!
فقط یه جا داره برا نشستن که اونجام نمیشه گریه کرذ. چون موقعی که میخوای نفس عمیق بکشی وسط گریه خفه میشی!
:))
مشکل اینجاست که اشک ریخته نمیشه چه درونِ دستشویی و چه بیرونش.
نمیـــــــــــــــــــــــــدونم! هق هق هق با تمامِ وجود! :)
فیلم دیدن چطوره؟! :)
البته من حوصله ی فیلم دیدن ندارم واسه تو میگم :))
منم حوصله ی فیلم ندارم! :))

اگه میخوای بری درس بخونی برو بخونا! مزاحمت نمیشم! تارف نکن با من! :)
حدس زدم! :))

نه دارم دنبالِ سوالای امروز میگردم دانلود کنم که پیدا نمیکنم! :)
سلام حواجون.
دیدم نوشتی نتونستی سوالای قلمچیو پیدا کنی
تو این کانال میتونی:@elmeruzkonkoor
تحلیل سوالاشم حرف نداره.
سلام :)
خیلی ممنون واقعاً داشتم کلافه میشدم.
کلا نباید دل شکست...در هر شرایطی....اگه یادمون بمونه



موفق باشید
درسته.

همچنین.
نمیدونم تو حالت خوب شده یا نه, ولی من همچنان حوصله ام سر رفته  :))
من خوبم خدا رو شکر :))
میتونی بری یه مجموعه سوالِ جامع برداری تست بزنی. من فیزیک و ریاضی رو ترجیح میدم :))
یادم میاد سال کنکور کارشناسی یکی این بلا رو سرم آورد و به قیمت جونم تموم شد. گریه نکردم فقط تا دو سه سال دیگه خودم نبودم!
خیلی بده! خیلی!
شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۲:۱۱ این مطلب نوشته شده توسط: علی احمدی
سلام
گریه روی بالش شبا وقتی کار نیست و یار نیست و کسی هم جوار نیست.
گریه روزا وقتی خونه تنهایی و تو نمازا وقتی با خدایی و وقتی نمونده نایی و از همه قطع امید کردی توی بی نوایی... .
بعد از گریه ی شب یه خواب و و فراموشی بعد از بیداری... .
بعد زا گریه ی روز یه دوش آب خنک و خاموشی برای رفع داغ بی هم آغوشی.

اشتباه نکنید توصیه نکردم برای کسی بلکه این ها روش های شخصی بنده برای تسکین در مواقع ناکامی از هر جهت به ویژه عشقی و معیشتی هست.

اینجوریاست دیگه ببم البته کم پیش میاد ولی آنی وقتی بیرونم و ماشینای جورواجور و زیاد و مدل بالا میبینم و میگم آخه از کجا آوردن خریدن اعصابم خورد میشه و این اواخر بیشتر و اگر با دوچرخه باشم زورمو خالی می کنم از حرص روی پدالِ بنده خدای بی زبون.
اگر هم پیاده باشم داد و بیداد می کنم سر کسی مثلا عابری که تف میندازه کنار پام یا ماشینی که بد رد میشه از کنارم.
این شکلی خالی میشم البته اهل زدن نیستم ولی کُری می خونم و طرف حال داشته باشه بیاد سمت من حسابی دفاع می کنم.
شاید اطرافیانم وقتی بیرون میرم به خصوص تازگی مثلا همین چند سال اخیر بد جور اذیت بشن اما چه میشه کرد چاره ای نیست وقتی عصبانی میشم باید به یکی گیر بدم یا یه جوری خودمو خالی کنم مگر خانواده باشن که اونم میگم تو نماز یا به خدا گیر میدم همش غر میزنم و گریه می کنم یا تو تاریکی شب موقع خواب تا پاسی از شب فکر و خیال و گریه نهایش البته همیشه نه بعضی وقتا که دل خیلی میگیره. یا اگر بیرون باشم و جلوی غریبه ها خب غرور اجازه گریه نمیده و خشم حاکم میشه.

داشتم میگفتم دفاع از خودم در برابر ارازلی که گاهی در اون مواقع اعصابم خورد میشه نمیتونم رد بشم ازشون به این شکله که پاهای سنگینی دارم بخاطر کار با دوچرخه یعنی پای دوم من رکاب دوچرخه است.و تو خونه تمرین گنگفو می کنم بدون رفتن بکلاس و بدون داشتن مربی فقط بیشتر با پا و البته شما که دخترید درک نمیکنید ولی پسرایی که این متن پیام رو میخونن(اگر تایید بشه) میفهمن چی میگم که خالی کردن انرژی موقع اعصاب خوردی باعث تسکین میشه تا حدودی به شرط اینکه محافظه کاری کنیم و به هر ابزاری متوسل نشیم و مواظب باشیم طرفمون اهل تیزی نباشه و جای غریبی نباشیم گیر بیش از یک نفر نیفتیم و در این صورت راحته فقط دفاع کردن در خودم میبینم و گیر میدم و کار بعضا به حمله طرف می افته و با پام ضربه می کنم بعضا با یک دفاع.

کافیه پا رو سپر کنم طرف وا میره و نقش زمین میشه اصلا اهل استفاده از دست هم نیستم.
یکی با آجر اومد سمت من یادش بخیر دو سال قبل (وقتی رد میشدیم با پدرم تف انداخت نا کِس) من و پدرم سر اینکه مغازه ای داشت و نمیداد ما بچه هاش کار کنیم توش(و آخرش فروخت و الان که خرج شده رفته بد جور پیشمونه) خلاصه با پدرم حرفم شد و همینطور جرو بحث کنان داشتیم بلند بلند حرف می زدیم و توی اون حال فکر کنید یکی تف بندازه جلوی پاتون وقتی رد میشید نه معذرتی نه چیزی دهنه ی قلیون هم بذاره پر لبش و بکش و فوت کنه و همچنان زل بزنی بهش که معذرت بخواد ولی برو بر نگاه کنه و هیچی نگه.
یه چند تا فش دادیم و اونم از خدا خواسته دله دیوانه شد و آجر برداشت و چند قدم جلوتر که می رفتیم دیدم داره بدو میاد بزنه تو سرم مثلا هه
خلاصه فوری بابا رو کشیدم کنارو فقط پامو نا با ضربه بلکه آروم دراز کردم و اصلا دستش نرسید طفلک سینه اش خورد تو پام که کامل باز کرده بودم سمتش و افقی رفت تو جوب آب ههههههه
یادش بخیر دلم براش سوخت ولی آجر چی شد فکر کن داشت افقی میشد آجر رو پرت کرد خورد به گونه ی من و یه خراش جزئی انداخت.
گفتم تو که دست به آجر شدی حقشه الان لگدت کنم و منم دست به کمربند بشم و سیاه و کبودت کنم اما اهل زدن نیستم.برو شکر کن:)
خلاصه طرف رجز خوند و گفت دفعه بعد ببینمت با چاقو می زنمت گفتم هیچ بوقی نیستی.
ما هم از این روش ها خلاصه خالی میشیم.
ولی خودمونیم گاهی می گم خدایا من چرا می افتم جون کسی که یه ذره بدی کرده فرضا بهم اون مسئولای گردن کلفت و الاغمون بلا نسبت مردم به این روز انداختنمون و بیکاری و بدبختی و هی ولش خلاصه زورمون در این حده.
فقط خدا به سزای عملشون برسونه مسئولایی که به این روز انداختنمون.
دعا کنید راهیی پیدا کنم برم کشورای خارج هم جواری که کار باشه و استقبال کنند مثل روسیه یا عراق(خداوکیلی عراق رو نگاه نکنید تازه آزاد شده الان عراق همین پراید تولید ایران 5 میلیون تومنه) به خدا ظلمه به مردم خودشون میفروشن 20 میلیون خیلی نامردن مسئولان.حیف میگی ادبیات درستی حرف بزن وگرنه حقشونه هر چی نثارشون کنم.
بگذریم.التماس دعا.خداحافظ
سلام
دل تون خیلی پره ها! چی بگم...
فقط میتونم دعا کنم همه ی جوون ها عاقبت بخیر بشن. مشکلاتِ شما هم زودِ زود حل بشه به حقِ این روزها و لحظه های ناب.
محتاجیم به دعا.
خدانگهدار.
اوهوم:) قشنگ بود لایک
قشنگ خوندی :)
شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۵:۲۰ محمدرضا مهدیزاده
شکستن کسی که میتونه گریه کنه هم همینطوره :)
گاهی بعضی از آدم ها بعد از این شکستن ها مثل سابق نمیشن حتی !
موفق باشید
کلاً شکستنِ آدم ها میتونه همینطور باشه. چه بتونن گریه کنن چه نتونن :)
درسته.
همچنین.
هووووم :(
بخند لطفاً :)
50 کامنت :)
حالا رُند شد.
:)
ناشناس گذاشتین من متوجه نشم یا دیگران؟! چون من میدونم کی هستین :)
شمارو دعوت به دیدن آخرین پستم میکنم
ممنون
يكشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ , ۱۶:۲۸ این مطلب نوشته شده توسط: علی احمدی
سلام.نه :)
ناشناس گذاشتم گفتم شاید ضایع بشم و قبل از من پنجاهمین کامنت اومده باشه و تایید نشده مونده باشه.
آخه با قاطعیت گفتم اینم پنجاهمین کامنت که رُند شد :))))
واقعا ممنون،دیروز دعا کردی و فعلا یه جا آزمایشی مشغول به کار میشم از امشب.
خدا هر چی میخوای بیشترش رو بهت بده.ممنون.خدانگهدار


سلام
که اینطور :)
خب خدا رو شکر. ان شاءالله اتفاق های بهتر و بزرگتری در انتظارتون باشه.
تشکر. خداحافظ.
يكشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ , ۱۶:۳۱ این مطلب نوشته شده توسط: علی احمدی
ما ترکیم ها(برای همین گاهی درست حرف نمی زنم.
اشتباهی متوجه نشی نگفتم
هر چی از خدا بخوای بیشترِ اون چیزی رو که میخوای بده

 منظورم این بود بیشتر از اون چیزی که میخوای خدا بده.بازم ممنون:)
درود بر ترک زبانانِ کشور :)

خواهش میکنم.
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۳ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۱ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۵ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan