متولدِ رمضان

انتهای همان کوچه باغِ پر از شکوفه های سیبِ سبز که عطرشان هر عاقلی را دیوانه و هر دیوانه ای را دیوانه تر می کند، درست کنارِ نهری که دستِ ماه را در دستِ ماهی کوچولوهای عاشق می گذارد و صدایش تک تکِ درختان را مست می کند، دختری متولدِ رمضان با روسریِ آبی و چادری به رنگِ آرامش که نسیم می رقصاندش، خیره به یکی یکدانه ستاره اش که در آسمان دلبری می کند، لبخند می زند :)

من که اصلا متوجه نشدم 🤔
اون دختر منم دیگه! :)
قشنگ و بااحساس! :))
قشنگ و بااحساس خوندی یقیناً! :))
تولدش مبارک
تشکر :)
😂😂😂😂
ای جانم ببخشید عزیزم
خواهش میکنم :))
دلم سیب سبز خواست :| ترش ترش |:
با این نوشته هات :|

+تولدت مبارک :)
دلِ منم خواست اتفاقاً :)
(:

+ خیلی ممنون :)
تفلدش مبایڪ *_*
خیلی ممنون ^__^
عه تولدت مبارک عزیزم 
ممنونم حوری جانم :)
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶ , ۰۲:۲۲ مـــحـــدثـــه ...
:-)
برای این دختر آرزوی عمری طولانی و زندگی سرشار از آرامش و عاقبت بخیری آرزو  می کنم.
تولدت مبارک :-)
(:
خیلی خیلی ممنونم عزیزِ دوست داشتنیِ حوا ^_-
سپاسِ فراوان :)
مبارک و خجسته باد ...
(آی پی اینجانب آشنا نیست؟)
ممنون :)
نه! چطور؟!
چی خود شیفته و اینا :/ :)))))
از کدوم جمله و کلمه به خود شیفتگیِ من پی بردید؟! :| :)))
تولدت مبارک باشه عزیز دلم 
من تولد قمریم توی صفر افتاده :(
ولی شمسی توی مردادم :) 
ممنونم ماهی کوچولوی عاشقِ خودم :)
صفر هم خوبه.
چقدر خوب :))
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶ , ۰۴:۱۱ شاید فردایی نباشد...
:)
(:
تولدش مبارک :)
همین نزدیکی ها و فقط چند سال قبلتر شش ام رمضان دختر دیگری در اندکی فاصله چشم به جهان گشوده بود :))
ممنون :)
به به چقدر عالی! باعثِ افتخارِ بنده ست :))
تولد اون دختره مبارک! :)
اون دختره تشکر میکنه! :)
خوش اومدی به دنیا سیبِ سبزِ دوست داشتنیِ بیان :)
ممنونم انارِ مهربونم :)
تولدت مبارک ;)
سپاسِ فراوان :)
حوا 🙂
مبارکه‍ 
منتها رمضان تو ایران 😐 تاریخش هی جابجایی میشه 😂😉
ممنونم :)
چه ربطی داره؟! :|
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶ , ۰۹:۳۷ محمدرضا مهدیزاده
تولدتونه ؟ اگه هست ؛ مبارک باشه :)
موفق باشید
تولدِ قمری. ممنونم :)
همچنین
خیلی شاعرانه و لطیف نوشتی.... ولی کاش تو همون لطافت شاعرانه ت میفهمیدیم که اون دختره خودتی.... چون میدونی که همه ی نویسنده ها رمورد خودشون نمینویسن....(منم متولد رمضانم)
لطف دارید. طوری نوشتم که مشخص باشه اون دختر خودم هستم و فکر میکنم دوستانِ قدیمی متوجه شدن. ( چقدر خوب :) )
تولد تولد ...
دست دست...
تولدتون مبارک

:))

خیلی ممنون
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶ , ۱۰:۴۰ دچـــــ ــــــار
:)عرض تبریک
تشکر :)
تولد تولد تولدت مابارک *______*
تشکر تشکر ^____^
مبارک 🎉🎉😊😚
ممنونم عزیزِ دل :))
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶ , ۱۱:۳۴ یــاسـᓄـךּ ●‿●
تولدت مبارک بانو جان :)
ممنونم یاسمن جان :)
تولدتون مباررررک 

سلام 
طاعات و عبادات قبول

یک سوال داشتم؟؟ از انجایی که برای کنکور سال دوم و سوم و پیش مییاد ،، بنده اول از چ کتاب های باید شروع کنم منطورم اینکه دوم و سوم رو کی شروع کنم بخوندن و بعد پیش دانشگاهی،، با چ برنامه ی؟؟؟؟
ممنونم عزیزم :)

سلام
ممنون، همچنین.

بستگی به درس داره مثلاً زیست رو باید از دوم شروع کرد چون مطالب به هم ربط دارن و شما تا مطالبِ پایه رو ندونید نمیتونید مثلاً پروتئین سازیِ پیش دانشگاهی رو خوب بفهمید. اما درسی مثلِ ریاضی رو میشه مبحثی خوند البته باید این رو هم در نظر بگیرید که یادگیریِ بعضی مباحث لازمه ی یادگیری یکسری دیگه از مطالبه برای مثال شما اول باید تابع رو بخونید بعد حد بعد از اون مشتق و در نهایت انتگرال. دروس عمومی هم همینطور. به طورِ کلی پیشنهاد میکنم از دوم شروع کنید و برید جلو. موفق باشید :)
تبریک!
سپاس!
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶ , ۱۲:۱۲ شرمندهٔ یابن الحسن
مبارکه ،بسلامتی :)
ممنونم آبجی جانم، سلامت باشی :)
چه دختری ؛)
۱۲۰ سالگیت ایشالله
چه دختری؟! :))
خیلی ممنون
سلام سلام سلااام :)))
تولد قمری حوایم مبارک :*
سلام :))
ممنونم عزیزِ همیشه پرانرژی :))
تولدتون مبارک
خیلی ممنون :)
تولدتون مبارک

چه ازین بهتر که آدم تو ماه مبارک رمضان بدنیا بیاد
تشکر :)

بله بله خیلی خوبه.
عهههه
مبااارک باشه :)
چه قشنگ و شاعرانه دختر متولدِ رمضان:))
(:
ممنون :)
نگاهت زیباست عزیزم :))
چه نامحسوس اشاره شد به تولد دخترک :))
تولدت مبارک عزیزم^_^
:))
ممنونم بانوی مهربون ^__^
توووولدتون مبارک باشه و رمضانی باشد همیشه
بسیار بسیار سپاس گزارم :)
تولدِ دخترِ عزیزمون مبارک :)
ممنونم هم اسم جانِ مهربانِ خودم :)
سلام مجدد 

یعنی چند روز یا چند ماه واسه دوم و سوم و پیش وقت بزارم؟؟ منطورم مثلا تا مهر چند درصد از دروس باید تموم بشه پاییز هم همینطور؟؟؟؟

ممنون از راهنمایت:*
سلام :)

چشم توی وب تون کامل توصیح میدم براتون.

خواهش میکنم ^_^
خوش اومدی :)
تشکرِ فراوان :)
تولدت مبارک عزیزم:*
خیلی ممنونم عزیزم ^___^
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶ , ۱۸:۲۴ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
:)
ان شا الله نسل دخترای اینچنینی زیاد و زیادتر شه
تولدتون مبارک

ان شاءالله نسلِ دخترهای خوب زیاد و زیادتر بشه :)
ممنونم
فقط جهت معرفی اینکه من همون آقای دانش آموز سابقم...
عه! آقای دانش آموز! خوب هستین؟! :)
بح بح!تولدت مبارک!
البته من هر سال که به داداشم تولد قمریشو تبریک میگم دعوام میکنه که چرا سنشو الکی بالا میبرم!تو دعوام نکنی صلوااات!
سپاسِ فراوان :))
نه بابا دعوا برای چی :))
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶ , ۱۹:۲۳ سیّد محمّد جعاوله
سلام
رمضان بر شما مبارک
سلام
ممنون
مبارک باشه تولدت! 😊
منم ماه رمضون به دنیا اومدم...
خیلی ممنونم :))
چقدر خوب. خوشحال شدم :)
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶ , ۲۰:۲۴ ــ پــــــــــائــــیزــ
تولدت مبارک خانوم متولد رمضان ジ
ممنونم :)
دو نیم خط اولش خیلی خوب بود
دو نیم خط دومش هم یعنی تولدتون مبارک
خوب خوندید.
ممنون :)
تولد قمری بنده هم با تولدِ حضرت زینب (ع) تویِ یک روز هس :)
واسه همین هر سال متوجه اش میشم :) هم خودم هم دیگران :)

به به چقدر عالی :)
خوش به سعادت تون :)
سلام :)
یعنی اون زمان 26 دی، ماه رمضون بود و علی الخصوص امروز؟
تولدت سال قمریت مبارک!
سلام جنابِ میرزای بزرگوار :)
26 دی بود و 5 رمضان.
ممنونم :)
راستی متن عالی! یه چهار خط خوب، باریکلا!
لطف دارید :)
چقدر خوشحال شدم که خوش تون اومده.
تولدت مبارک عزیزم:) ان شاا... ۱۰۰ ساله بشی:)
منم متولد رمضانم سحر ۲۲ رمضان:)
یاعلی
ممنونم فرشته ی خوبی ها :))
عزیزم ^__^
علی یارت
سلام خانوم

طاعات و عبادات قبول 

بله بع دستم رسید سپاسگزارم ان شاءالله که کنکور موفق باشی و به حاجت دلت برسی الهی
سلام بانو :)

ممنون، همچنین.

خب خدا رو شکر. مچکرم، ان شاءالله شما هم موفق باشید :)
ای وای حوا جونم 😱😱😱
با تأخیر(خیلی شرمنده 😐) تولدت مبارکا باشه عزیزِ جان :) 
ایشالله امسال همون سالی باشه که آرزوهات رو عملی شده میبینی،همون سالی که کنکورت رو عالی میدی و به بهترین نتیجه میرسی :) 
ای مهربون :)  بازم تولدت مبارک (。♥‿♥。)
جانم :)
دشمنت شرمنده و خیلی ممنون :))
ممنون عزیزِ مهربون :)
تشکرِ فراوان عزیزِ دل ^__^
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۴ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۱ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۵ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan