دردِ بی دردی

نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم...

عمرا ندونه 
مطمئن باش به وقتش درست میشه 
میدونم که میدونه :)
امیدوارم...
جمعه ۱۲ خرداد ۹۶ , ۰۲:۲۳ شاید فردایی نباشد...
:|
؟!
جمعه ۱۲ خرداد ۹۶ , ۰۲:۲۶ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
به امید رو به راه شدن :)
(:
:#
چی شد که این نماد رو کشف کردین؟!
الان این خرس کوچولو داره دَکی میکنه؟ 
دالی حتی ^_^
نمیدونم :)
خوشگله نه؟! ^_^
میبینم که از پوسترهای ما استفاده میکنید و حقِ پوستر پرداخت نمیکنید! :)))))
خرسی هست که قراره بعدِ کنکور بخرمش! :)))
نماد بهم وحی شد!

عخخی! جایزه قبولی واستون عروسکِ ما رو میخرن؟ :)))
از مقربانِ درگاهِ الهی هستید پس!

والا من هر چی میخوام میگن بعدِ کنکور! حتی همین خرس! :))
:(مگه میشه ندونه
نه نمیشه :)
ار یو اوکی؟
یس :)
جمعه ۱۲ خرداد ۹۶ , ۰۳:۳۴ شرمندهٔ یابن الحسن
احوال حوا خانم چی شده ؟؟؟
احوالش نوسان داره...
گاهی خوبه گاهی بد گاهی هم خیلی بد! :)
چه بامزه است
خیلی :)
میدونه 
حل میشه!!!!
ان شاءالله :)
جمعه ۱۲ خرداد ۹۶ , ۰۴:۵۸ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
تـــد or پاتریک !؟
من پیشتر پاتریکو خوشم میاد تو این موجودات 😂
Both of them
من بیشتر تِد رو :)
یعنی چی از نماد مردم ( تد ) استفاده می کنید توی پستاتو ن ؟

حق کپی و رایت و استفاده رو رعایت کنید لطفا خانم !
:|

|:
آخی‌سیب‌خانم:)
شب‌های‌نزدیک‌به‌کنکورسخت‌میگذرد
میفهممت‌ولی‌گذراست
وبعدش‌شیرینه
خرستم‌خوشمزست
:)
کمی تا قسمتی
این نیز بگذرد :)
امیدوارم
تشکر
برای هر کار و موفقیتی وقتی تعین شده..
که امیدوارم بزودی برسد 
درسته
ممنونم استاد :)
محمد علیزاده: ماه عسل
بله :)
خوشگله... :)
:)
اخییی شبیه خرس کوچولوی بچگیم هست :))) 
چقدر خوب :))
خدا به هیچ کس درد نده درد همه رو هم درمان کنه بحق این روزا.
خرسه چه بانمکه؛) 
ان شاءالله
(:
جمعه ۱۲ خرداد ۹۶ , ۱۳:۱۸ دیوونه ی بارون
واسه منم بعد کنکورت از اینا بخر *_*
باشد :)
امیدوارم همیشه خوب باشی
تشکر
عزیزم نبینم غمتو :(
حالِ من خوبه :)
دردت رو فقط به خودش بگو که حلال مشکلاته!
غصه هم نخور :)
یا رفیق من لا رفیق له...
چشم :)
اندکی صبر...سحر نزدیک است...
(اصندشم قصدم تبلیغ وبلاگ خودم نبودا!اصلا!)

بله :)
کاملاً مشخصه :))
تکه‌ای از آهنگی‌ست آیا؟
اوهوم :)
ماهِ عسل رو نمیبینی؟!
جمعه ۱۲ خرداد ۹۶ , ۱۵:۴۱ شاید فردایی نباشد...
این خرسه خیلی قشنگه :))
خیلی :))
متوجه نشدم یعنی چی..!

عکس و متن..!؟
دردِ بی دردی یعنی دردی که نفهمی دقیقاً چیه ولی هست! متن که یه بخش از یه آهنگ هست و مخاطبش هم مشخصه کیه. گاهی آدم نمیدونه دردش چیه واسه همین هم نمیتونه درمانی براش پیدا کنه اما خدا که میدونه مشکل کجاست!
عکس هم حالِ خودمه به روایتِ تصویر! :)
چه خوبه که برگشتی:)
جایی نرفته بودم که :)
توی آسمون ماه و دق میده ماه و دق میده درد بی دردی... 
اوهوم...
جمعه ۱۲ خرداد ۹۶ , ۱۸:۴۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من که هیچ جایی بجز تو بغلت گریه نکردم...
...
 چقدر عکس و متن به هم میان .انتخاب خیلی خوبی هست .


خیلی ممنون :)
واییییی تدی :)
مگ کنکوری هستی !!  Oo
چرا تموم شه کنکورت بعد؟!
من یک ماه پیش ی تدی بزرررررگ کرم رنگ گرفتم :*
:))
بله با اجازه ی شما
چون مادر جان گفتن باید کنکورت را بدهی پس از آن!
آخی مبارکه ^__^
باشه چشم نمیگم :)
خیلی ممنون! :)
نه، ولی بعضی قسمت‌ها رو دانلود می‌کنم. :)
که اینطور :)
خب این بخشی از تیتراژِ آغازینِ برنامه شون هست.
اِ تد!
+ بقول همون کامنت: چشم چیزی نمیگیم (:
+ سپاس :)
میـدونه،،،،،بعله 😊
:)
يكشنبه ۱۴ خرداد ۹۶ , ۱۰:۲۸ لبــخــند زارعی
از تنهاییت لذت ببر
سعی میکنم همیشه و در هر شرایطی راضی باشم و از داشته هام لذت ببرم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan