پیشنهادِ حواگونه

اگر استرس دارید استشمامِ بوی سیب، به خصوص سیبِ سبز، تا حدِ زیادی شما را آرام میکند. 

همچنین بوییدنِ سیبِ سبز فشار خون را کاهش داده و در تسکینِ سردرد و میگرن هم بسیار موثر است.

برید سیبِ سبز ببویید :)

من سیب سبز ببینم به بوییدن نمیکشه!در دم میبلعم!
خب دفعه ی بعد که دیدی اول بوش کن بعد بخور :)
منم میبلعم :))
((:
الکی! طبقِ آخرین تحقیقاتِ علمیِ دانشگاه هاروارد این.خواص فقط در نگاه کردن به کندوهای عسل وجود داره و بس!
من تحقیقاتِ علمیِ دانشگاهِ هاروارد رو به رسمیت نمیشناسم اصلاً! :))
سه شنبه ۲ خرداد ۹۶ , ۱۲:۱۵ شرمندهٔ یابن الحسن
سلام عزیز حالت چطوره ؟ بهتر شدی ؟

بابا خودتو کشتی با سیب سبز خخخخخخخخ
سلام آبجی خانمِ خودم :)
خوبم خدا رو شکر...

:|| 
بده دارم دانسته هام رو نشر میدم؟! :)
شما در جایگاهی نیستید که به رسمیت نشناسید :/ یه سیبِ سبز داریدا :/ ملت رو خفه کردین :/ 
:)))
:|
شما برید عسل تون رو بخورید :/ بده به فکرِ سلامتیِ شماها هستم؟! :/ بده میخوام اطلاعات تون بالا بره؟! :/
(:
آره حس خوبی داره
علاوه بر حسِ خوب کلی فایده داره :)
سه شنبه ۲ خرداد ۹۶ , ۱۲:۲۱ شرمندهٔ یابن الحسن
نه عزیز خیلی هم خوبه 

بجز سیب سبز اگه در زمینه ی دیگه ای دانسته ای دارید بگید بهره مند بشیم  :-D
:)

فعلاً روی سیبِ سبز متمرکز شدم :))
حالا سیب نبود تکلیف چیه؟
اونوقت برید سراغِ گزینه های بعدی :)
سه شنبه ۲ خرداد ۹۶ , ۱۲:۲۳ دچـــــ ــــــار
ممنون :)
خواهش میکنم :)
آره :/ بده :/ 
:))))))


من دیگه با شما صحبتی ندارم :/ :)))
یادم نمیاد آخرین بار کِی خوردم!
هر کس سیبِ سبز نخورد از ما نیست!
حوا

بخور دخترم! خیلی خاصیت داره! :)
لطف میکنید :/ :)))))))
:))))
نه من بیشتر لایک میکنم (فقط لایک نه دیسلایک از دیسلایک بدم میاد)
و کمتر نظر میدم اینطوری از بذله گویی هام کم میشه و برای همه بهتره
هرطور صلاح میدونید
خیلی سخته بوییدنش!

تو 90 درصد موارد کار به شستن هم نمیرسه و سیب عزیز خورده شده!
سخته ولی شدنیه!

یه کتاب قصه داشتم زمانِ کودکی توش نوشته شده بود:
میوه نخور نشسته
میکروب رویش نشسته
اول بشور با دقت
بعد بخور با لذت
:)
باشد :)
آفرین :)
اوه نگاه کامنت! خخخخ
اره سیب کلا ارام بخشه
:)
بله خیلی...
من عاشق سیب سبزم 😍
اونم عاشقِ تو هست :)
تا وقتی شیر عسل هست تن به یخ در بهشت خوردن نخواهم داد! :))
خودتون گفتین لاکچریه! انگار نوشیدنیِ فضاییه! :))
اون بلوبری بود :))))
خب دیگه منم منظورم یخ در بهشت با طعمِ بلوبری بود! :)))
چه پیشنهاد خوبی :-)
(:
خا حالا :/ :))
یه یخ در بهشت از دست دادید دیگه :))
سه شنبه ۲ خرداد ۹۶ , ۱۴:۱۴ شاید فردایی نباشد...
گل محمدی هم موثره...

بخصوص اگه خودت بچینیش :)
بله :)

از چیدنِ گل ها خوشم نمیاد... گناه دارن طفلیا...
برای خوردن هم من سیب سبز رو ترجیح میدم:)
ولی واقعا عطر سیب خیلی خوبه:)
ممنون
یاعلی
من نیز هم :)
عالیه :)
خواهش میکنم...
علی یارت
میگم چرا من زیاد استرسی نیستم :)
(:
😊
:)
واقعا باعث کاهش فشار خون میشه؟
اینطور شنیدم...
توی تره‌بارم ببوییم اثر داره یا حتما باید بابت پول بدیم؟ :))
فکر کنم اگه بخرید اثرش بیشتر باشه :)
برم ببویم... ؛ )
بروید ببویید :)
این سیب علاوه بر این خاصیت ها ..
برای شفاف و جوان بودن پوست صورت بسیار مفید است 
 همچنین برای جنین و زیبایی نوزاد ..
چه جالب! ممنون استاد :)
بوی گلاب هم واسه کاهش استرس موثره 
ممنونم دوست عزیزم واسه پست خوبتツ
چه خوب...
خواهش می کنم عزیزم :)
سیب سبز گرونه گروووووووووووون :D
به نظرم گوجه سسبز الان ارزون تره بوی اونو استشمام کنید
(:
فکر نکنم گوجه سبز این خواص رو داشته باشه :)
حتی نگاه کردن بهش... نمیدونم چرا انقدر این میوه حالش خوبه...
حتی نگاه کردن به عکسش... هم حالش خوبه هم حال خوب کنه...
:)
جالب بود..

سپاس...
ممنون...
همین سیبو خوردین که شمارو از بهشت بیرون کردن دیگه 
بجاش گلابی بخورید من که گلابی خیلی دوست داشت 
اون سیب ممنوعه بود! ولی این سیب ها خیلی هم مفیده!
خب من برعکسِ شما گلابی دوست ندارم :)
کلا فکربه سیب سبز حال آدمو خوب میکنه
:)
ای خدا
سیب سبز برسان



موفق باشید
موافقم :)

آمین :))

همچنین...
دلم سیب سبز خواست :'(
آخی عزیزم :)
چهارشنبه ۳ خرداد ۹۶ , ۱۱:۱۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
معلومه سیب سبز خیلی دوست داری!:)
بله خیلی :)
باشه ما درخت سیب سبز داریم,میوه بیاره حتما
چقدر خوب :)
سیب سبز...به به :)
تنها میوه ای که دوستش دارم :)
ممنون از دستور پزشکی شما...
خواهش میکنم...
بچه که بودم 4 یا 5 ساله تو محله ی به شدت فقیر زندگی میکردیم اونجا یه همسایه داشتیم که تو حیاطشون درخت سیب داشتن سیب هاش که میرسید سبز بود مثل همین عکس
بعد ها که بزرگ شدم یکی از این سیب ها رو گاز زدم انگار رفتم تو اون خونه و تو همون لحظه ای که اولین بار این سیب رو چشیدم انگار منِ 18 ساله یهو در زمان و مکان جا به جا شدم به من 5 ساله!!!!! عجیب ترین حس دنیا
کلا دوبار خوردم دو تا دونه ی خشک و خالی
آخه دلم نمیاد میترسم دوباره همون اتفاق نیوفته برام
در ضمن سیب سبز نرسیده واسه حافظه ضرر داره
عجیبه با این که میگن واسه حافظه ضرر داره چرا حافظه منو این قدر تحت تاثیر قرار داد نمیدونم؟؟؟؟
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۳ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ماشین ظرفشویی
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۸ باربری و اتوبار آشنا

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan