عرضِ تبریک

به یکی از طرفدارهای آقای روحانی تبریک گفتم و خواستم شیرینی بدن. ایشون گفتن شیرینی نمیدم چون برای شما تلخه! البته شوخی کردن! :)


بیاید دست از کَل کَل کردن برداریم. ما همه مون مردمِ همین کشوریم. همه مون هم سربلندیِ ایران رو میخوایم. بازیِ برد و باخت نبوده! اونی باخته که توی انتخابات شرکت نکرده! یادمون نره لطفاً :)


تبریک میگم به حامیانِ آقای روحانی

امیدوارم بهترین ها در انتظارِ همه مون باشه :)

مردمی که دیروز حماسه آفریدند حق شون بالاتر از این حرفاست. با همه ی مشکلات و فشارها بازم پای کشورشون ایستادند! امیدوارم دولتِ دوازدهم حداکثرِ تلاشش رو برای تحققِ وعده هاش بکنه.

به امیدِ سربلندیِِ هر چه بیشترِ ایران و ایرانی :)

من هنوز نفهمیدم چرا باید تبریک گفت؟ :دی یا چرا تسلیت میگن! 
بهتر نیست 4 سال دیگه که دارن میرن بابت این 4 سال بهم تبریک یا تسلیت بگیم؟ 
اومدیم و گند خورد به همه چی یا نه گلستان شد برای همه نباید برای چیزی که تهش کاملا مشخص نیست تبریک و تسلیت گفت
تبریک میگیم چون فردِ موردِ نظرشون انتخاب شده! تسلیت هم کلاً معنایی نداره توی این مورد!
این که چی بشه و چی پیش بیاد بستگی به عملکردِ دولت داره که امیدوارم بتونه پایِ همه ی وعده هاش بایسته. حالا اگه خوب عمل کرد اون موقع هم تبریک میگیم و هم تشکر میکنیم! اگه وعده ها عملی نشد که خب خودشون و وجدان شون! سرنوشتِ یه ملت به عملکرد دولت بستگی داره! :)
به امید تعالی ایران...
ان شاءالله...
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۱۴:۲۸ شاید فردایی نباشد...
مبارکه ان شاالله

ان شاالله کشور آبادتری بسازن....
:)

ان شاءالله...
البته دیشب تا صبح خبرهای خوبی نشنیدیم از تخلفات و کارشکنی ها...باوجود اینکه نمیشه ناراحت نبود، ولی باید به شورای نگهبان اعتماد کرد...
ما تلاشمون رو کردیم که مردم فریب رقیب هراسی رو نخورن و با منطق و یادآوری 4سال دروغ و وعده رای بدن، ولی من در بین عوام(عموم مردم) باهرکی حرف زدم، عموم اونهایی که به روحانی رای دادن حرفشون این بود: رئیسی بیاد اعدام میکنه و جنگ راه میندازه وای نه...
چه تهمت هایی که به "سید مظلوم" نزدن برای رای....
بله خبرهای تلخ زیاد بود...
متاسفانه یه عده تحتِ تاثیرِ همین حرف ها قرار گرفتن! که امیدوارم خدا اون افرادی که این جو رو بوجود آوردن ببخشه!

بهتره نتیجه رو بپذیریم و برای داشتنِ کشورِ آبادتر تلاش کنیم :)
تبریک میگم به ملت ایران که دهن امریکارو بستن...اما به کسی که فساد میاره تو جامعه هرگز تبریک نمی گم.
جای تشکر داره... حماسه ی بزرگی بود...
ایشالا که از ته دل برا کشور و آبادتر شدنش تلاش کنن.
قلباً همین آرزو رو دارم :)
سلام من یادم نمیاد آقای روحانی برای این چهار سال وعده ای داده باشند.
و هیچ امیدی هم نیست برای ایرانی آباد تر...

مردم ایران باید پای این انتخابشون بمونند.
اینطوری نیست! بالاخره یه سری تصمیم ها داشتن واسه ۴ سالِ بعد که امیدواریم با لطفِ خدا عملی بشه...

قطعاً کسانی که ایشون رو انتخاب کردن باید پای انتخاب شون بمونند! تا آخرش!
به امیدِ سربلندی ایران و دینِ اسلام...
منم به طرفداراشون تبریک میگم و برایِ رئیس جمهور آرزویِ موفقیت میکنم.
:)
کارِ خوبی میکنی...
مبارک باشه 
امیدواریم به وعدهاش عمل کنه (خیلی)
روحانی انتخاب من نبوده

:)
همه مون همین امید رو داریم!
من نیز هم!
تبریک:)
ب امید کشوری بهتر ترتر :)
تبریک آرام جانِ خودم :)
خیلی خیلی بهتر :)
بهترین کار همین پذیرفتن نتیجه ست :)
بله :)
من خودم بهتون شیرینی میدم :دی
میشه سیبِ سبز بدید؟! :)
ان‌شاءالله اوضاع بهتر بشه:)
به نظرم ۱۵ میلیون منتقد کم نیستن و ما هم کنار آقای روحانی هستیم تا شرایطمون خیییلی بهتر بشه:) به امید خدا:)
ان شاءالله :)
بله خوب ایشون باید علاوه بر ۲۲ میلیون، ۱۵ میلیون رو هم ببینن :)
امید به خودش :)
و باز بر میگردیم به اختلاس ها(:

ان شاءالله که دیگه شاهدِ اتفاق های بد نباشیم :)
آفرین به تو و درک بالات :)
بعضیا که کلا اخلاقو‌هم باختن :/
تشکر :)
همه مون ایرانی هستیم و هم وطن! باید همیشه متحد باشیم!
تبریک به هواداران دکتر روحانی،ممنون از شما.
خواهش می کنم...
اره کلی حماسه افریدند ولی به طور جزیی حوزه ما خلوت بود تمام روز...
دست کم راحت بودیم:)
:)
به امید ایران بهتر
...
....
....
ان شاءالله...
توکل به خدا ;) 💜💚
(:
خب خیلی بی ادب بوده خخ 

بیا من شیرینی نمیتونم بدم اما بهت بوس میدم 😚😚
دیگه چه میشه گفت :)

ممنونم بانوی همیشه مهربون :)
منم به رای ملت ایران احترام میزارم، ما مخالف، زاده نشدیم!
اگه میتونن کاری انجام بدن بسم الله...تو این دوره خودشون رو نشون بدن، گذشته ها رو فراموش می کنیم...
ما هم امید داریم :)
شما کارِ خوبی میکنین :)
حرفِ همه ی ما ۱۵ میلیون همینه... همه مون همین رو میخوایم...
:)
در تایید پست‌ـتون،
"پیروزی ما آن چیزی نیست که در آن کسی شکست بخورد. همه باید با هم کامیاب شویم، اگرچه برخی مژده این کامیابی را دیرتر درک کنند."

باز هم تبریک که چنین رئیس جمهوری را تا 4سال آینده خواهید داشت :)
هیچ وقت فکر نکنید شما درکِ بالایی دارید و مخالف ها هنوز به بلوغِ فکری نرسیدن! گفتم که بدونید! :)

امیدوارم ۴ سالِ آینده هم از انتخاب تون همینقدر راضی و خوشحال باشین! :)
ان شالله شرمنده ی رای مون نشیم

امیدوارم :)
هیچی بالاتر از تماشای سربلندی ایرانمون نیست، به امید اون روز...
همه ی ما همین رو میخوایم :)
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۲۱:۳۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من تا این لحظه از سه نفر شیرینی مطالبه کردم، هیچ کدوم پاسخگو نیستند!!
این چه وضعیه آخه؟!
بیا خودم بهت یخ در بهشت میدم :)
خیلی جالبه دائم دم از ازادی بیان و حقوق شهروندی می زنن اما بعضی از طرفداراشون خیلی سریع تا متوجه می شن که سلیقه سیاسی ما باهاشون متفاوته شروع میکنن به نیش و کنایه زدن و مسخره و توهین کردن...
ان شاالله که جناب رییس جمهور بتونه به وعده هاش عمل کنه و دیگه نخواد تقصیرها رو گردن کسی بندازه...
و من امروز شاهدِ همچین رفتاری بودم و مثلِ همیشه لبخند زدم :)
ان شاءالله که همه چی خوب پیش بره...
خخخ فکر کنم بدونم اون بزرگوار کی بود 
عه؟! :)
لو نده جانِ من :))
باید که مهربان بود. انصافا خیلی مهربونی دخترجان :))
لطف داری شهریور دخت جان :))
الان برای تبریک و تسلیت زوده من صبر میکنم 4 سال دیگه :) اول ببینم چه میکنه این حاج آقا فریدون :دی
حاج فریدون :)))
نه! فقط سیب زرد! ؛)
:)
قبل انتخابات کلی با ذوستان و نزدیکان حرف زدیم  یحث سیاسی کردیم.همش دوستانه و اروم.
بعد نتایج قبل اینکه خودشون خوشحالی کنن من بهشون تبریک گفتم...
اما دیشب حرف ینفر دلمو شکست!شایدم من دل نازکم  :)  تبریکمو با طعنه حواب داد و فیلم جشنشون رو فرستاد و گفت   دلم برات میسوزه اخه شماها دیگه هیچ جایی تو این کشور ندارین!
نمیدونم چطور دم از عدالت میزد و اعتقادش بود ماها دیگه جایی نداریم!   :))  یدفه درد دلم گل کرد  :دی
تبریک ب همه ^__^
کسی نمیتونه ما رو از کشورمون بیرون کنه!
بیخیالِ این حرفا... بذار این ۴ سال تموم بشه ببینیم باز هم همینقدر بلبل زبونی میکنن واسه ما :))
:)
دلم نمیخواست این بیاد ولی شد دیگه
عرض تبریک به طرفداراان محترمش
هر چه دلم خواست نه آن میشود
:)
قال الله تعالی :…عَسی أن تکرَهوا شَیئاً وهو خیرٌ لکم
امیدوارم اینطور باشه...
از همین تریبون به دختر وزیر آموزش و پرورش و دختر صفدر حسینی تبریک میگم :)
منم :)
اول تبریک میگم به مرد ایران

دوم هم تبریک خاص میگم به طرفدارن آقای روحانی..
:)
قربون تو که اینقده مهربونی :**
((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan