به عشقِ ایران :)

حسِ خوبیه وقتی به عنوانِ نفرِ اولِ حوزه ی انتخاباتی رای خودت رو بندازی توی صندوق :)

به به به حوا خانوم زرنگ😁
(:
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۹۶ , ۰۹:۰۵ دچـــــ ــــــار
انگار جزوه هاتم دستته :))
:|
شناسنامه و کارتِ ملی هست دیگر :))
شما هم برید زودتر رای بدید :)
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۹۶ , ۰۹:۱۲ دچـــــ ــــــار
من میخوام گل آخرو بزنم :)
گلِ اول بِه از گلِ آخر است :)
والا اینجاانقدشلوغ بودازهمون هفت صبح
برگشتیم دوباره میریم :/
اینجا اجازه نمیدادن کسی قبل از ۸ وارد بشه! فکر کردن من نماینده ی یکی از کاندیداها هستم گفتن بفرمایید داخل! تازه گفتن صبحانه هم هست در خدمتیم! :))
آفرین به شما
ممنونم از شما :)
عجب باوD:
اینافکنم ازساعت 6صف بستن ://

ما اینیم دیگه :))
بعد که فهمیدن اشتباه کردن دیگه چیزی نگفتن! اجازه دادن همونجا روی یکی از صندلی ها بشینم :)
باید از دیشب میرفتی زنبیل میذاشتی :)))
ِچه مردمان ِ بارحمی D:
به زورپاشدم رای بدم نمیخواستم بدم 
هی منُ ازپتوبه زوورجدامکیردن اگه این رئیس جمبورD:نشد تقصیرتوئه دیگه پاشدیم اَ خواب الانم سرگردونیم :/
دیگه نمیتونستن منو از مسجد بیرون کنن که :)
:))
آنچه خدا خواست همان میشود :)
چرا سرگردونی؟! برو درس بخون :)
اینکه هنوزرای ندادم احساس سرگردونی میکنم:/

دارم شیمی میخونم سنی فیلم درسیشومیگوشم ^_______^
من اصلاً کاندیداهای شورای شهرمون رو نمیشناختم :|

آفرین حدیث جانم ^____^
منم دادم بابام برام نبشت به کی رای بدم D:

قربانت:****
:))
ولی ریاستِ جمهوری رو خودت انتخاب کن دیگه :/

فدایت :))
من تو صفم :دی
:))
چه کار خوبی آفرین D:
خوبی از خودتونه :)
دوره‌ی بعدی منم میتونم رای بدم دی: 
چقدر خوب :)
سلام :)
از دیشب پشت در بودین آیا؟ :)
نفر اول بودن کیف خاصی داره.
سلام و درود :)
گفتم تا هوا گرم نشده برم و برگردم مضاف بر اینکه پیاده روی اولِ صبح خیلی حسِ خوبی داره :)
بله خیلی...
حالا نفر اول که نه ولی جزو ده نفر اول بودم
خیل خوشحالم که اولین مهر شناسنامم برای سید ابراهیم ثبت میشه

موفق باشین
خیلی هم خوب...
:)

همچنین...
احسنت! :)
(:
رای اولی هم هستی؟؟
خاطره خوبی میشه حتما :)
من از دیشب با خودم میگفتم اولین نفرایی که رای میدن چه شکلی ان :)
من دارم آماده میشم که برم ...
اولین باره که توی انتخاباتِ ریاستِ جمهوری شرکت میکنم...
بله خیلی :)
آدمای خیلی خوبین :دی
خیلی هم خوب :)
منم رفتم رای دادم و برگشتم... :)
شدیدا شلوغه... :))

من استرس دارم :)))))
آفرین :)
خدا رو شکر :)

ای حالِ نامعلوم آروم باش آروم :))
به به سرمه ای...منم که عاشقِ رنگِ سرمه ای :)
من نیز هم :)
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۹۶ , ۱۱:۳۵ دچـــــ ــــــار
فتخار شرکت در تعیین سرنوشت کشور رو به شما رای اولی محترم تبریک میگم  :)
سپاس :)
یادم نیست دقیقا ولی اگه رای اولیی مبارک باشه :)
تشکر :)
خیلیم عالی ^_^ تبریک بابت رای اولت :))
^_^
منم بهت تبریک میگم حریر جانم :))
ایشلله  تا  مجلس D:
(:
خوش ب حالت من یازده تازه ازخواب پاشدم
باتوجه ب شرایطم احتمال شب میرم رای میدم ک تو گرمانمونم
البته نمیدونم این اطراف کجا محل رای گیریه😅
اولش باید بریم بگردیم
:)
هر چه زودتر برید بهتره...
با آرزوی موفقیت برای شما بانو :)
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۵۶ شاید فردایی نباشد...
:)

واقعا حسه خوبیه...
(:

خیلی...
آفرین که رأی دادی :)
تشکرِ فراوان :)
منم رای دادم بالاخره :/
به سلامتی :)
از قدیم گفتن سحرخیز باش تا کامروا شوی!
بله دیگه :)
اوه تبریک میگم بالام جان : ) 
خیلی ممنونم محبوبه جان :)
قالب رو خودت طراحی کردی؟
یکی از قالب های عرفانه که تغییراتی درش ایجاد کردم :)
خیلی قشنگ و آرومه😊
لطف داری :)
ووی چقد تفاهم *_* منم روسری سرمه ای سر کردم رفتم رای دادم  :دی
:))))))
به به چقدر عالی ^__^
مرسی دوست جانم :*
خواهش میکنم عزیزِ دلِ حوا :)
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۰۲:۲۹ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
احسنت!
تشکر!
آفرین بر تو؛)
(:
نتایج اعلام شد:)
نتایجِ اولیه بله :)
مثکه رییس جمهور آینده هم تا حدودی مشخص شد :/
(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan