یه چیزی تو همین مایه ها

الان یه چیزی هستم تو همین مایه ها :|

منم همینم فقط به جای کتاب لپ تاپه خخخ
:))
موفق باشی خواهری  
ممنونم عزیزم :)
خواب می‌چسبه! :)
خیلی ولی نمیتونم عصرها بخوابم :)
هووووف منم همینطوریم
(:
من نیز :) 
خدا قوت،موفق باشی ;) 
:)
ممنونم، همچنین :)
عاخیییی 
موفق باشی ان شاالله
:)
خیلی ممنونم...
کاش منم همینطوری بودم
اینطوری بودن خوب نیست...
الهی :-)
((:
خدا قوت 
موفق باشی
ممنونم :)
فدات مواظب خودت باش

دلتنگتم :-)
چشم :)

منم :(
کاش منم یه چیزی تو همین مایه ها بودم.... (:
إن شاءاله میشم!
برام دعا کنید... (:
:)
این که بخوای بخوابی ولی نتونی چیزِ خوبی نیست :)
محتاجیم به دعا! :)
اکوری پکوری ..:)))گوگولی♡_♡
^_^
ایشالا که نتیجه مثبت اش رو میبینی :)
ان شاءالله :)
خدا قوت...
ممنون...
موفق باشید ان شاالله..
خیلی ممنونم...
علی برکت الله!
:)
خوب بخوابی
نمیتونم بخوابم :)
من که اونقدر مشغول انتخابات شدم که نمیتونم خیلی به درسام برسم
خوشبختانه رقیبم شما نیستین :)
ان شاء الله فردا که رای دادم و پس فردا که نتایج اعلام شد میرم راحت درسمو می خونم

حتما دعا کنین برای انتخاب اصلح
انتخابات هم تا فردا شب تموم میشه همه راحت میشن از این همه بحث...
:)
خیلی هم خوب...

چشم
سلام من شنبه پروژه باید ارائه بدم.چند صفحه بیشتر مطلب ندارم اصلا نمی دونم چی پیدا کنم...و آیا شنبه میاد؟که اگه نمیاد وقتمو حروم نکنم:/
سلام
من نفهمیدم دقیقاً چی گفتین!
نه میتونی راحت بخوابی،نه میتونی درس بخونی حتی راحت نمیتونی تفریح کنی.
زودتر و به خوبی و خوشی بگذره این روزا.
آخ که حرفِ دلِ من زدی :)
ممنون :)
خسته نباشید دکتر بعد ازینای جامعه 
تشکر...
خسته نباشی دلاور :))
سپاسِ فراوان :)
خسته نباشی😊
سلامت باشی :)
شما اعلام وضعیت کردین منم همین طور؛گفتم پروژه باید ارائه بدم نمی دونم میاد یا نه.درست کنم یا نه
ان شاءالله موفق باشید :)
یکم استراحت کن. خیلی خودتو اذیت نکن :)
باشد :)
این همه دنبال کننده؟ 0_0
:)
منم همینم
به امید تمام شدن امتحانا...

ان شاءالله همه ی روزای سخت زودِ زود تموم بشه :)
ای جان
خسته نباشی :)
سلامت باشی :)
خداقوت ، ایشالا که بهترین ها را ازش بفهمی و نمره خوبی بگیری...
خیلی ممنونم...
موفق باشی
ممنون
ماشین ظرفشویی
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۸ باربری و اتوبار آشنا

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan