به رنگِ تو

گاهی دلم میخواهد از همه چیز دست بکشم؛ چادرم را سَرم کنم؛ به بقالیِ سرِ کوچه ای که نیست بروم و یک سطل آرامش بخرم تا همه را بر در و دیوارِ اتاقم که این روزها رنگِ استرس و آشفتگی به خود گرفته بپاشم! میتواند هر رنگی داشته باشد اما برای من آرامش، همیشه به رنگِ دریایی بوده که هیچ وقت ندیده ام و یا به رنگِ آسمانی که مدت هاست یک دلِ سیر به تماشایش ننشسته ام. حتی میتواند کمی تیره تر باشد؛ به رنگِ همان روسریِ بلندِ موردِ علاقه ام! همان که وقتی یک گوشه اش را میگیرم و کنارِ خودم نگهش میدارم، چند سانتی از قدِ من بلندتر به نظر میرسد! یا به رنگِ جانمازی که مادربزرگ برای جشنِ تکلیف به من هدیه داد. و یا به رنگِ چادر نمازم که سفید نیست و گل های صورتی و بنفش ندارد! می تواند به رنگِ همان دست بندِ دوست داشتنی، یادگاریِ آخرین سفرِ مشهد باشد. حتی به رنگِ جلدِ دفترِ فیزیکی که از حل کردنِ مسئله هایش لذت میبرم! یا به رنگِ پوستِ شکلاتی که گاهی خوشمزه ترین خوردنیِ دنیا میشود. میتواند به رنگِ قیچیِ کوچکی که هنگامِ درست کردنِ کاردستی های دورانِ کودکی کمکم میکرد و یا پیراهنِ عروسکی که به تازگی میهمانِ گوشه ی کمدِ اتاقم شده باشد! همه ی این ها را که بگذاریم کنار، آرامش میتواند به رنگِ رویاهایم باشد! به رنگِ تو! عجیب و دست یافتنی! آرام و ملیح! آبیِ آبی...

فکر کنم اونم جانماز آرامشش بیشتر باشه.
عالی نوشتید
قلمتون مستدام
هر کدومشون یه نوع آرامش دارن که متفاوت با دیگریه!
عالی خوندید...
تشکر...
وای نسیم یه ارادت ِ خاصی به رنگ آبی دارم خیلی این عکس ُ دوس داشتم :*

-الهی که همیشه آرامِش مهمون ِ قلبت باشه :)
ارادت به رنگِ آبی مستدام! :)

ممنونم :)
وبلاگ عالی و مطالب آموزنده و مفید بود .
همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ، موبایل ، تبلت ، لب تاب و ....
شماره تماس 9099071728
پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل.
www.hamyarrayaneh.ir سایت :
برای آشنا شدن با آخرین اخبار فناوری به کانال ما بپیوندید.
تلگرام :
https://t.me/HamyarRayaneh
اینستالگرام :
https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh
آموزنده و مفید؟! :/

:|
:(
ناراحت برای چی؟!
هیچی دلنشین نوشتی :)
(:
خوبی؟
حالِ من خوب است اما تو باور نکن :)
زبیا بود.
کاش میشد آرامش رو خرید
ممنون...
حیف که نمیشه...
ارامش می تواند به رنگ همین عکس پستت باشد...
اوهوم :)
رنگ آبی خوبه...
موافقم باهات ...به شدت این روزا احتیاج به آرامش دارم :/
اگر جایی پیدا کردی که آرامش میفروختن خبرم کن لطفا 
عالیه...
روزهای سختیه... فقط امیدوارم زود بگذره...
چشم :)
چرا؟ میگذره بابا!
طبیعیه دیگه... تا یک ماهِ دیگه تموم میشه...
ایشاالله خوب تموم بشه:)
ان شاءالله :)
بی حوصله بودن خیلی بده... چیزی که الان بهش دچارم...
سعی کن هر طوری شده حالتو خوب کنی. درکت میکنم ولی چاره ای نیست باید تحمل کنی! قوی باش دختر:)
از ساعت ۵ تا حوالیِ ۱۰ خوب خوندم ولی بعدش مثلِ لاک پشت! خدا رحم کنه...
باشد :))
من فکر میکردم به صورتی علاقه داری!
نه آبی رو بیشتر دوست دارم... آبیِ تیره رو ترجیح میدم البته...
یاد حریری به رنگ آبان افتادم. :)
(:
من برم بخونم که فردا امتحان آمار دارم!! با آرزوی موفقیت واسه حوا خانوم عشق:)
خدانگهدارت
هیچ وقت آمار رو دوست نداشتم! ممنونم... همچنین :))
خداحافظ
امیدوارم و یه چیزی ته دلم میگه بعد از کنکور آرامش به هر رنگ و شکلی سبد سبد تو اتاقت صف میکشه :)
امیدوارم همینطور بشه که دلِ شما میگه :)
بسیار زیبا :)
(:
به خاطر کونکوره خیلی نگران نباشید اینم تموم میشه
این نیز بگذرد...
خود این نوشته پر آرامش بود اگه هر کدوم از این موارد رو تصور کنیم
همشون عالی بودن
موفق باشید
:)
شما لطف دارید...
همچنین...
من دلم برایِ آرامش تنگ شده...هق هق هق
آرامش هم بالاخره میرسه... غصه نخور عزیزم :)
آخی ... عکسی که گذاشتی چقدر منو یاد حریر انداخت. یادش بخیر
ان شاء الله که هردوتون موفق و سلامت و آروم باشید
:)
ممنونم...
ان شاالله روزهای بدون استرسی داشته باشید...
خیلی ممنونم...
آرزو میکنم آرامش پایداری داشته باشید ..
تشکر استاد...
منو یاد یکی از پستاتون انداخت. همونی که واسه کودک درونت نوشته بودی😁
از چه نظر؟! :)
چقدر انتخاب عکساتون خوبه😆
لطف دارید...
سبک نوشتنشون یکیه. نیست؟
حال و هوام موقعِ نوشتن جفت شون یکی بود...
واقعا تا حالا دریا ندیدید؟😞
نه :|
وبلاگ خوبی دارین تبریک میگم 
ممنون...
متشکرم
خواهش میکنم...
واقعا سلیقه انتخاب عکست خوبه 
باریکلا
تشکر...
سلام 
آرامش میتونه هر رنگی باشه ولی من هنوز به این فکر نکردم که آرامشم چه رنگیه ؟ ایده ی مناسبیه برای اندیشه 

سلام
:)
همه چی عالیه :)
(:
متنتون واقعا قشنگ و زیبا بود...
خیلی ممنونم...
بند اول نوشتت منو هم توی رویا فرو برد D:

آرامش همین پست توعه حوا... :)
چه خوب :)

لطف داری نیلی جانم :)
آبی ؟ منم دوس دارم
رنگ جوهر سبز شیفر رو چک کن ببین دوس داری؟؟؟؟ :)
green sheaffer ink
این فیروزه‌ای هست بیشتر
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۴ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۸ باربری و اتوبار آشنا

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan