تشکرِ فراوان :)

بسیار مچکرم از دوستِ محترمی که حاضر شدن آدرسِ قدیمیِ (خیلی هم قدیمی نیست!) اینجا رو به من برگردونن!

متاسفانه آدرسِ جدیدشون رو ندارم! امیدوارم این پست رو بخونند :)

یکی از دوستانم همیشه‌ میگفت صحبت کردن بدونِ دعوا و توهین قطعاً بهتر از بحث و جدله!
خلاصه که آدرس رو پس گرفتم در حالی که تا پای فروش رفته بود! :/
نمیدونستم اینقدر قیمتی بوده! :)))
بازم ممنونم دوستِ عزیز :)

+ فیزیک درسِ شیرینی هست که هیچ وقت از خوندنش خسته نمیشم!
+ بفرمایید بستنی ^_^

خداروشکر
:)
خدا رو شکر
نوش جان 
(:
:)
دمش گرم

+نوش جونت :*
خیلی گرم...

+ ممنون :)
چه خوب! :)
+فیزیک دبیرستان رو موافقم :)

اوهوم :)
+ فیزیکِ دانشگاه هم قطعاً خوبه! :)
فیزیک شیرینه؟ :| من دیگه حرفی ندارم :)) 
بله خیلی :))
خُب خداروشکر:))

+واییی بستنی خداااا بستنییییییی^___________^

++فیزیک خعلی دوست ندارم:(
((:

+ بفرستم برات؟! ^_______^

++ خیلی خوبه که :)
من تا حالا با علاقه و اونجوری که دبیرستان می‌خوندم، اینو نخوندم. :)
ولی به احتمال زیاد مشکل از نخوندن خودمه :))
خب سعی کن از این به بعد با علاقه بخونی :)
(:
بفرست بینمان D:

+بعضی مبحثاشودوست دارم مث ِ فصل آخر ِ پیش :)
باشد :))

+ من همونو دوست ندارم چون خیلی مسئله نداره :|
فیزیک کجاش شیرینه عایااااااااا
همه جایش سراسر شیرین است چو عسل! :)
دقیقا یک ماه دیگه برای همیشه با فیزیک خداحافظی می‌کنم :))
حداقل تا وقتی که معلوم شه ارشد چی می‌خوام بخونم! :)
نمیدونم بگم خوشبحالت یا نه! :))
خیلی هم خوب :)
موفق باشی :)
من عاشق ریاضی ام، کل بچه های کلاس بهم بد و بیراه میگن!
^_^
ریاضی هم خوبه! کلاً محاسبه خوبه!
(:
تفاهممون توحلق ِ اسرائیلD:


تو حلقِ ترامپ حتی! با اون موهاش! :))
فیزیک شیرینه؟ فرهاد نیست؟ منم دیگه حرفی ندارم!
[ دکمه ی قطعِ دنبال را میزند و میرود ]
شاید هم خسرو باشه! :|
[ لبخند زده و سرش را به میز می کوبد ]
وای این بستنی چیه گذاشتی الان مانیتورو لیس بزنم خوبه؟
هوا ب این گرمی://///
نه برو یدونه بخر بخور :)
اینجا بسی گرمه!
خیلیم خوب:)
عیدتم مبارک :)
(:
عیدِ شما هم بس فرخنده و مبارک :)
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۹۶ , ۱۸:۰۵ شرمندهٔ یابن الحسن
الحمدلله 

عیدت مبارک عزیزم 
:)

عیدِ شما هم خیلی مبارک :)
چ دوست خوب
اوهوم...
فکر کردم از من تشکر کردی!
بیتلبیت:/دوستت درست میگه..منن همینومیگم!
همین الان برو وب بزن اونجانخواستیم ننویس توش ولی خونتو خالی نکن
(:
:| خب تشکر سمیرا جانم بابتِ همه چیز! :)
وب ساختم :)
من الان دلم "کاچی" میخاد :))
ریاضی لذت بخشتره.
دستش طلا، مام به نوبه خود مراتب تشکرات فراوان رو اعلام میکنیم.
بستنی نوش جانت.
((:
ریاضی هم خوبه...
واقعاً فکر نمیکردم بتونم پس بگیرم، ممنونم ازش...
(:
خب به سلامتی:)
منم شیمی رو دوست داشتم اما الان که باید برای کنکور بخونمشون میبینم هیچ درسی رو دوست ندارم:)))

سلامت باشی :)
لعنتِ خدا بر کنکور :))
چه میخوای مارو شکنجه بدی😣😤😤
شکنجه واسه چی؟!
بیا به منم فیزیک یاد بده ... 
متنفرممممممممممممممم
تنفر خیلی بده! من همینقدر و حتی کمی بیشتر از شیمی متنفرم!
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۹۶ , ۲۱:۲۱ پری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
نوش جان:)
(:
 سلام
وب نو مبارک


پس اونی که به اسم شما وب زد، یکب دیگه اس
سلام
همونه فقط آدرسش عوض شده...

بله ولی الان اون آدرس دستِ خودمه...
:) 
ما بفکر ادرستون بودیم 😉
فیزیک :) 
خوبه ! ؟ 
(:

:)
چی؟! فیزیک یا بستنی؟! هر دو یا هیچ کدام؟!
آدرسو عوض کردی پستات پاک نشد؟😞

نوش جانت ^_^
نه همه چی سرِ جاشه :)

ممنونم ^_^
عیدت مبارک :)
عیدِ هم اسم جان مبارک تر :)
فیزیک شیرینه.؟😐😐
تلخه یعنی؟! :|
مردم چه بستنیای مجللی میخورن :D ما که نهایت خوشبختیمون سالار باشه
اینو نخوردم که! همینطوری این عکس رو گذاشتم :)
فیزیک تلخه....هر کاری می کنم بهش علاقه پیدا نمی کنم


سعی کن باهاش کنار بیای :)

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات /  بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرست /  بهر فرج و ظهور مهدی صلوات . . .

ولادت امام زمان (عج) مبارک باد

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
:)
نوش جان...
تشکر...
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۹۶ , ۱۲:۰۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
فیزیک شیرینه:))
نوش جان!
بله خیلی :))
سپاس!
سلام 

میخواستم بدونم بهتر منبع برای کنکور تجربی چی هست هدفم پزشکی هست،، بعد اینکه کلاس های کنکور چطور و... 
سلام

حتماً براتون در اولین فرصت میفرستم الان خیلی خسته هستم :)
فقط اگه مثلِ دفعه ی قبل کامنتم ارسال نشد بگید دوباره بفرستم...
اینا رو ولش کن خودت چطوری؟ خوبی؟:))))
خودم هم خوبم شکر :))
شما کدوم آلاء هستین؟! دو عدد آلاء میشناسم :))
خداااروشکر
منم فیزیک دووووووست :)
(:
به به :)
من که فقط زبانم قویه!
خیلی هم خوب...
إن شاءالله همه چی باب دلت پیش بره (:
عیدت هم مبارک عزیزم... (:
ممنونم :)
عیدِ شما هم مبارک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan