وقتی با تیشه میزنی به ریشه ی وبلاگت!

وقتی کسی که نباید (!) آدرسِ وبت رو پیدا میکنه و هر شب میاد و چند تا از پست هات رو میخونه، مجبور میشی آدرسِ وبت رو تغییر بدی با این که میدونی با این کار وبت کاملاً سقوط میکنه!
البته بستگی داره منظور از سقوط چی باشه!
این که از نظرِ رتبه بندی و امتیاز و اینا وبت برگرده به نقطه ی صفر از نظرِ بیان یعنی سقوطِ کامل ولی از نظرِ من نه! همین که همه چی سرِ جای خودش مونده جای شکر داره!

خلاصه که آدرس عوض شده :)
باشد که این یکی را پیدا ننماید!

از کسانی که اینجا رو لینک کردن هم خیلی ممنونم ولی عملاً دیگه اون لینک ها کاربردی ندارن! :)

+ تصویر که بی ربط نیست! هست؟! :)
من که درست کردم و لینت کردم : )

+نخیر خودِ خود ربط اصن : ))
شما لطف داری :)

+ خب خداروشکر :))
امیدوارم دیگه اون شخص پیداش نکنه
تا بنویسی و ما بخونیم
منم امیدوارم...
:)
آدرس قشنگی‌ست. :)
(:
بازم ممنونم بابتِ راهنماییت :)
رویاهای آبی...

علت انتخاب چیز خاصیه؟؟

ان شاالله همیشه خوش باشید...

(:

خب من با رویاهام زندگی می کنم و معتقدم یه روزی همه شون محقق میشن! آبی هم رنگِ موردِ علاقه ی منه! :)

ممنونم... همچنین...
خب الان من از کجا پیدات کنم؟؟
امیدوارم اونجا دیگه همه چیز بر وفق مرادت باشه:)
یاعلی
عزیزم همین جا هستم فقط با آدرسِ جدید :)
(:
علی یارت
خب حداقل یه چیزی تبلیغ کنید که به دردِ من بخوره!
مخصوص شما




ریش تراش طرح اپل با کیفیت عالی

برگرفته از دکان:dokan.blog.ir
:/
ریش تراش :)))

ولی اونیکه پیدات کرده یعنی کی بود؟ :دی امیدوارم دیگه پیدات نکنه :)
(تبلیغات من مخصوص خودته دیگه شک نکن 😉😂)
:)))

یه آشنا! که نباید بخونه مطالبِ اینجا رو! :)
:)))
اها:)
البته اون لینکی که برای وبت زدی تو اخرین نظرت رفت یه جای دیگه با کلی رمز:)
:)
بله بله اشتباه شد! اونجا متروکه ست! :)
عه دنبال کننده ها حذف نشدن :)) خدا رو شکر پس :)))

با آدرس مشکل دارم :/ رویا رو چیکار دارید شما :/
بله :)))

:| هر رویایی که رویای شما نیست :/
آدرس جدیدت برات پر از برکت عزیزِ دل :)

خیلی ممنونم آرورا بانوی مهربون :)
زیاد سخت نگیر عزیزم
چشم :)
مبارک باشه :))


تشکرِ فراوان :))
موفق باشید در لینک جدید.بدور از هر دلهره ای
بسی تشکر :)
خب عزیز اگه اون فرد دنبالت کنه بازم تو لیست اسم وبت میاد و علاوه بر اون به وبلاگ هایی که سر میزنی میاد کامنت ها تو میبینه باز اسم وب تو میفهمه ، البته به نظر من !
نه بلاگر نیست! وب گرد هم نیست و نمیدونه کدوم وبلاگ ها رو دنبال می کنم! همه ی کامنت هایی که تا الان گذاشتم هم با لینکِ قبلیه! از طریقِ موتورهای جستجو هم دیگه نمیتونه اینجا رو پیدا کنه! :)
یعنی الان بجای آدرس قبلیت آدرس جدیدت تو لیست وبلاگهاییه که دنبال میکنیم؟؟؟

خیلی یه جوریه که یکی که نمیخای، آدرس وبت رو داشته باشه..
بله :)

به تازگی پیدا کرده بود البته نمیدونم چطوری ولی خب امیدوارم سعی نکنه اینجا رو پیدا کنه!
اگه طرف زرنگ باشه راحت میتونه پیدات کنه...ولی اگه زرنگ نباشه که حله!!! :)

اصلِ حالِ دلت خوش عزززززززززززززیزم..
زرنگ هم باشه نمیتونه راحت پیدا کنه! ولی چون بلاگر و کلاً وبلاگ نویس نیست بعید میدونم پیدا کنه! :)

خیلی ممنونم... همچنین :))
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۵۱ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
آره خیلی بده و امیدوارم طرف من ادرسموپیدانکنه😊
ان شاءالله که پیدا نمیکنه :)
چرخش برات بچرخه  :)))  چه اسم قشنگی شده  ^__^
برویم لینک را اصلاح نماییم  :)
خیلی ممنون :))) چشمانت قشنگ میبینه ^__^
(:
شانست اینه که وبلاگ نویس نیست
وگرنه با سرچ یه قسمت از پست هات پیدات میکنه


مواظب دنبال کنندگان خصوصیت هم باش!
بله...
موتور های جستجو نشون نمیدن!

چشم!
ما هم اینجور بلا سر ما اومد ولی بی خیالش شدیم..


ان شاءالله دیگه از این بلاها سرِ کسی نیاد...
سلام
برای من که تغییری صورت نگرفته
یعنی هنوز تو لیست دنبال شونده ها هستید
درباره عکس هم چیزی نفهمیدم!
بگذارید به حساب ضریب هوشی ام
درباره آدرس وب هم موافقم
من هم نه تنها بعضی ها
که اصلا دوست ندارم کسانی که تو دنیای حقیقی چشم تو چشم میشیم آدرس وبم رو داشته باشن

به هر حل کل شی هالک الا وجهه
این وبلاگا که چیزی نیس!

سلام
خب برای کسانی که دنبال میکنن آدرس عوض میشه و مشکلی پیش نمیاد...
عکس هم میگه:
سرنوشت را می توان
از
سر
نوشت

یعنی میشه همه چیز رو دوباره از اول شروع کرد... نا امیدی معنایی نداره...

دقیقاً منم همینطور...

درسته!
منم خیلی وقته میخوام آدرسمو عوض کنم ولی خب هنوز به آدرس دلخواهم نرسیدم دی:
به هرحال خونه‌ی نو مبارک(:
امیدوارم هر چه زودتر آدرسِ دلخواهت رو بیابی :)
ممنونم عزیزم :)
من به خاطر اینکه دوستام وبم رو پیدا کرده بودن مجبور شدم وبم رو که خیلى دوستش داشتم حذف کنم هعى
امان از این دوستان :)
و بازم خواهش می‌کنم. :))
((:
برای فرار فقط تغییر آدرس وب کافی نیست باید کاملتر پاک سازی کنی چون با سرچ کلید واژه ی های وبلاگت مثل معرفی وبلاگ و نام نویسنده و ... تو گوگل می تونه وبو پیدا کنه...تجربه داشتم که میگم، قشنگ سه تا وبلاگ عوض کردم تا حالا :/
توی قسمتِ تنظیماتِ وب یه بخش هست مربوط به نشان دادنِ وب توسطِ موتورهای جستجو... اون گزینه رو اگه علامت نزنید گوگل وب رو پیدا نمیکنه...
بله میدونم ولی متاسفانه دیر پیدا کردم اون تنظیماتو و قبلش خعلی آوارگی کشیدم
امیدوارم از این به بعد با آرامش بنویسید :)
سلام به نظرم شما برات مهم نباشه که کسی میاد میخونه یا نه ! کسی نباید بخونه که میخونه ! بخونه چه اشکالی داری !؟
برعکس این خوبه شما داری تفکرت را به دیگری هم میدی ! حالا این دیگیری اون کسی باشه که به نظر شما نباید بخونه ! برای شما خوبه که داری مطلب ارائه میدی به دشمنت یا هر کسی و...
اصلش اینه که رو کار خودت تمرکز داشته باشی...
البته یه پیشنهاده میتونی بگی نه :)
سلام
خب از نظرِ من اشکال داره چون دوست دارم اینجا راحت بنویسم و اگه کسی که نباید بخونه بیاد و هر شب مطالب رو بخونه اونوقت نمیتونم بنویسم!

ممنونم از پیشنهادتون :)
سلام اون کلیپ رو حذف کردید ؟
امروز میخواستم ببینم😊
بله متاسفانه...
لینکش رو براتون میفرستم :)
زیار با عکسه موافق نیستم
هرطور راحتید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan