آشتی؟!

مثلِ همه ی لحظه هایی که مادر خانمی به حق یا حتی به ناحق، دعوا می کند دخترکش را سرم را پایین انداخته و سکوت کردم تا هر چقدر دلِ مهربانش می خواهد خستگی هایش را با دعوا کردنِ من فریاد بزند!

حرف هایش که تمام شد به اتاقم برگشتم و در را بستم! کتابم را برداشتم و شروع به خواندن کردم!

حدوداً ۱۵ دقیقه بعد مادر خانمی در را باز کرد و نیم نگاهی به من انداخت و در را بست!

۵ دقیقه بعد از آن دوباره در را باز کرد و گفت: با من قهری؟! 

گفتم: من و قهر؟! نی نی کوچولو که نیستم مادر جان :)

جلوتر آمد و همان بستنی که دوست داشتم را جلوی صورتم گرفت و گفت: آشتی؟! :)

گفتم: من که قهر نبودم! بستنی را گرفتم و لبخند زدم :)

 

و این پایانِ همیشگیِ همه ی دعواهای مادر و دختری ست که فقط ۱۶ سال اختلافِ سنی دارند...

 

سلام
خدا براتون نگهش داره و حفظش کنه!
سلام و درود
خیلی ممنونم... خدا مادرِ بزرگوارِ شما رو هم براتون حفظ کنه...
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۴۴ شاید فردایی نباشد...
خدا سایه همه مادرا رو بالای سر همون نگه داره...

جالب و قشنگ بود... ان شاالله همیشه خوش باشید :)
ان شاءالله...

ممنونم :)
چی رمانتیک :))
رمانتیک خوندید :))
اسمِ فیلمش چی بود؟
:))))
آشتیِ حوا با مادر! ساخته ی اصغر فرهادی!
اسکار میگیره یحتمل! :)))
بخاطر بستنی ؟! :))
شاعر میگه:
مقصود تویی بستنی و شیرکاکائو بهانه ست :))
بستنی معجون :)

بادکنک‌های کنار قشنگند :)
اصلاً حرف نداره :)

یه نفر بهم گفت خیلی تصویرِ بی روحی هست! :)
چه خوب...خوش به حالتون :) 
خدا برای هم حفظتون کنه 
(:
خیلی ممنونم... خدا مادرِ شما رو هم حفظ کنه...
خدا ان شاالله همه مادر ها رو حفظ کنه...
ان شاءالله...
چقدر خوشبختی توی جملاتتون حس شد 
خوش به حالتون :(
خوشبختی همینقدر ساده و همینقدر دست یافتنی هست...
:)
خدا مادرت رو برات حفظ کنه :)) چه تصویر قشنگی :))
خیلی ممنون :)
تو میتونی بمونی میتونی بسازی منو اونجوری که همه حسودا بشن آدمای این شهر
این قسمتش خیلی خوبه :))))
منم این قسمتش رو خیلی دوست دارم :)
دفعه ی اول که این آهنگ رو گوش کردم به آبجی خانم گفتم این چه آهنگیه دانلود کردی :/ ولی الان خیلی دوستش دارم :)
علی برکت الله :)))

ان شا الله سالهای سال سایه شون بالا سرتون باشه
یعنی چی؟! :|

خیلی ممنون :))
هعییییی
عالیه ب قول داداشیم خوشبختی توی تک تک کلمات حس میشه
چه خوب :)
مامانا 🌷 هستند 😊 
اختلاف سنی کم با مامان خیلی عالیه،من و مامانم بیست سال اختلاف سنی داریم :)  رفیقه رفیقیم با هم...
بله :)
خیلی خوبه... رفیقی که رفیقه!
سایشون بالا سرتون 
همیشه 
تشکر...
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۶ , ۱۹:۱۷ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سلام عشقم 

به به چه اختلاف کمی مادرت و دکتر جان زنده و سلامت باشن 

دلم برا بانو خانمم تنگه 

فدات ....
سلام عزیزم :)

ممنونم آبجی جانم...

منم :(

(:
این اهنگ فوق العادس
خیلی...
سلام عزیزم
سایه ی مادرت برسرت مستدام:)
یاعلی
سلام جانِ دل
ممنونم عزیزم :)
علی یارت
چقدر قشنگ :)))
وای عالی بود ^^
((:
عالی خوندی ^_^
دعواى من با مامانم وحشتناکه همه هیچ وقت اینجورى باهام اشتى نکرده و هیچ وقت خودش برا اشتى پیش قدم نشده مامانت خیلى خفنه ها
خب تو پیش قدم شو... مامان ها خیلی مهربونن و هیچی تو دل شون نیست :))
حفظکم الله برای همدیگه :))
سپاسِ فراوان :))
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۶ , ۲۳:۱۰ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
شایداختلاف سنی کمترلتونه خیلی ازمسائل و مشکلات بین مادرپدراو بچهاروحل کنه اما همیشه اینجوری نیست
بله درسته...
درستشم همینه. قهر معنی نداره اونم با مادر! :) خوبی دخترم؟ خخخ
قهر کارِ بچه هاست اصولاً :)
شکر خوبم :)))
آخیییی چقد خوشمزه ست آهنگش :)))
خوشمزه؟! :))
اتفاقاً فکر می کردم کسی دوست نداشته باشه! چون خودم هم ۵ بارِ اولی که شنیدم دوست نداشتم :/
عکسه تو و مامانت هستین؟:دی
آره :|
آهنگه آرش و مسیحه فک کنم معروفه. تو اگه آهنگیو دوس نداشته باشی ۵ بار گوش میکنی؟:/
من آهنگ های هر خواننده ای رو گوش نمی کنم! اکثراً آهنگ های جنابِ چاوشی! ۹۰ درصدِ آهنگ هایی که دفعه ی اول گوش می کنم به دلم نمیشینن! واسه همین چند بار گوش می کنم تا مطمئن بشم خوشم میاد یا نه! :|
حتما از اون آدمای مشکل پسندی  خخخ
آره متاسفانه... به سختی از چیزی خوشم میاد ولی اگه بیاد دیگه نظرم عوض نمیشه :)
چه میکنی با درسات؟ خوب پیش میره دخترم؟:)))
فقط منتظرم سریع روزِ کنکور برسه بدم تموم بشه! خیلی طولانی شده دیگه! خسته کننده ست...
خداروشکر خوبه :))
عالی 
لایککککک عزیزمممم♥♥♥
لطف داری بهار جانم ♡
تموم میشه بالاخره:)) موفق باشی:)) خودم بعد کنکور برات بستنی میخرم خخخ
ممنونم ^_^
آقا میشه من لینک این پستتو بزارم برای مورد نوشته های هفته دیگم؟:))
بله میشه :))
مامانای دوست داشتنی💕
عشق ♡
انتخاب عکس و ترانه   آخرشــــــــه :)

عکس و ترانه فقط واسه کامل کردنِ متن بود :)
یعنی 34 سال و این حدودا؟؟
سلامت باشن ایشالا..
دلم برا مامان خودم سوخت کاش منم این چند ساله مثل تو بودم، الان هم که هر ازگاهی اینجوری میشم مامانم شک میکنه :))
تقریباً همین حدودا :)
ممنونم... همچنین مادرِ شما...
گذشته مهم نیست... همین روند رو ادامه بدید عادت میشه واسشون دیگه شک نمیکنن :))
مادرهاخیلی عشقندوقتی سرآدم جیغ میکشن
خودشون خیلی ناراحت میشن
من نمیتونم ازاین بیشترباحرفام ناراحت کنم ماردم را
مادرهاعشقند
یه عشقِ واقعی...
ان شاءلله که سایشون تا ابد روی سرتون باشه:)
ممنونم :)
خدا برا هم نگهتون داره ان شا الله
ممنونم عزیزم :)
خدا حفظتون کنه برایِ هم :)
سایه ی همه ی مامانا مستدام ؛)
ممنون :)
آمین :)
جالب بود

اختلاف سنی کم بین مادر و فرزند عالیه همینور بین پدر و فرزند...
جالب خوندید...

بله خیلی خوبه...
يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۵ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan