تولدت مبارک وبلاگ جان :)

۲۸ فروردینِ ۱۳۹۵ 

مثلِ همیشه حوالیِ ساعتِ ۵ صبح از خواب بیدار شدم... نماز خوندم و تستِ زبان فارسی زدم... آروم آروم خورشید طلوع کرد... رفتم توی حیاط و یکم قدم زدم... صبحانه خوردم و بعد دوباره رفتم سراغِ درس...  حدوداً ساعتِ ۱۰:۱۰ خیلی اتفاقی و بدونِ تصمیمِ قبلی این وب رو ساختم :)


توی همه ی این مدت، اتفاق های تلخ و شیرینِ زیادی رو تجربه کردم... خیلی چیزها رو فهمیدم و یاد گرفتم... با خوشحالیِ دوستام خندیدم و با ناراحتی شون یه وقتایی گریه کردم... از آشنایی با دوستانِ جدید خوشحال شدم و با رفتنِ بعضی از اون ها به شدت ناراحت شدم...

ممنونم از همه ی دوستانی که همیشه بودن :)

منتظرالمهدی جانم که از روزِ اولِ ساختِ اینجا همیشه بود، آقای محسن رحمانی و جنابِ نای دل که از همون روزهای اول بودن و همچنان هم هستن و ممنونم ازشون، آرزو خانمِ گل که بهترینه و رفیقِ روزهای سخت، سناتور تِدِ کبیر، دو عدد حدیثِ دوست داشتنی، دو عدد لیموی مهربون، یک عدد پرتقالِ خوش رو، هم اسم جانم حوا بانو، محبوبه ی خودم، خانمِ گیره ی گل، جنابِ دچار، پرستو بانو، میس فاطمه ی عزیزم، نامیرا جان، هلما خانمِ مهربون، حورای دوست داشتنی، آرورا خانم و دوستانی که به تازگی باهاشون آشنا شدم و همه ی کسانی که جا انداختم اسم شون رو و باید ببخشن منو :)


۲۸ فروردینِ ۱۳۹۶

تولدت مبارک رفیقِ خوبم :)

ممنونم که توی همه ی این مدت، همراهِ تک تکِ لحظه های پر فراز و نشیب زندگیم بودی :)

رفتید توی حیات قدم زدید؟! چقدر شاعرانه :)
بله... تقریباً کارِ هر روزمه... اون لحظه ها هوا حالش خوبه، حالِ ما رو هم خوب میکنه :)
چرا نمیای سر بزنی به وبلاگ؟
هی من میام هی شما نیا :/
:|
قدیم ندیما یه جریانی بود به اسمِ خاله بازی...
من اومدم تو هم باید بیای، تو اومدی من هم باید بیام :)
دست و جیغ و هورااااااااا :)))
:))
بخشیدم خخخخ
تولدش مبارک و همیشه مستدام :)
واسه تایپش عجله داشتم بخاطرِ همین خیلی از دوستان رو فراموش کردم... خلاصه که شرمنده...
خیلی ممنونم :)
تولدت مبارک وبلاگ حوا عزیز  :)
ایشالا تولد 100 سالگیش رو همه کنار هم جشن بگیریم:)
باید تک تک ثانیه های 28 فروردین از 5صبح تا 10:10 دقیقه اش رو طلا گرفت ...
وبلاگم تشکر میکنه :)
ان شاءالله اگه عمری بود حتماً :)
:))
تولد وبلاگتون مبارک.
خواهش میکنم وخوشحالم که دوستان خوبی مثل شما رو دارم واز مطالب مفیدشون استفاده میبرم :)
خیلی ممنون :)
من هم خوشحالم که نوشته های درهم برهمِ من رو مفید میدونید :)
یعنی چون خاموش میخونمت  اسم من نیست  ؟؟ 
:)))
اما تولدت وبلاگت را تبریک میگم
امیدوارم سال آینده از کربلا رفتنت خاطره بنویسی :)


به به جنابِ لانتوری :)
آیا همینطوری یهویی رفتن کارِ درستیه؟!
اتفاقاً وقتی داشتم این پست رو می نوشتم شما توی ذهنم بودید...
خیلی ممنونم... ان شاءالله بین الحرمین قسمتِ همه بشه :)
واااااای عزیز دلم تولد وبلاگت مبارررررررررڪ ^____________^
ان شاءالله ۱۲۰ساله شه : ))))
وای محبوبه ی خودم خیلی ممنون ^______^
تشکرِ فراوان :)))
راستی...
پس هیچ وقت تولد وبلاگتو فراموش نمی کنم چون یه روز قبل از تولد خودمه ^____^
عه... فردا تولدته؟! ^_____^
جلو جلو مبارکه خانومی *_____*
کادو چی میدین حالا؟! :)))
اتفاقاً من میخواستم این سوال رو از شما بپرسم!
کادو چی میدین حالا؟! :)))

مبارک باشه :))

موفق باشید .

خیلی ممنون :)

همچنین...
آخی :) این پستت هم مثل همیشه لبخندآور بود :) و عکس هم خوب و رنگی‌رنگی :))
من اولین‌باری که اومدم وبت فکر می‌کردم قدیمی‌تر باشی، همین فروردین فهمیدم امسال میشه یه‌ساله. :)) 
خوشحالم که یافتمت :)
تولدش هم مبارک، ان‌شاءالله سال‌های آینده و بازم روزای خوب و بازم پست‌های خوشحالی :))
چقدر خوشحالم که با خوندنِ پست های من لبخند میزنی :)
من اصلاً در پوستِ خودم نمیگنجم که دوستی مثلِ تو دارم جانِ دل :))
خیلی ممنونم :))
ان شاءالله تولدِ یک سالگیِ وبِ خودت رو جشن بگیریم :))
تولدش مبارک
تشکر :)
h   b    d   وبلاگ 
خیلی هم خلاصه و مفید :)
من نمی بخشم :/ اسم من کوووو؟
من که عذر خواستم... شما اصلاً وب دارید؟!
حتما باید وب می داشته بودم که توی اون لیست می بوده باشم؟؟
:))
خب من دوستانِ بلاگر رو نام بردم! شما که همیشه لطف داشتید و دارید :)
کیک نمیدید به ما؟:)
کادو نمیدید شما؟! :)
شما کیکو بدید اول:D
:))
تولدش  مبارک ^___^  خوشحالم که از روزای اولی ک اومدم یافتمت  :)))
خیلی ممنون ^___^
من بیشتر خوشحالم از داشتنِ دوستِ مهربون و عزیزی مثلِ تو :)))
سلام آبجیمان نسیم :)
عید پسآپس مبارک :) ان شاالله سال خوب و پر برکت و خدایی ای رو شروع کرده باشی پر از شادی و رضایت و تحویل حال در پناه صاحب الزمان (عج) :)

تولد ِوب جآنت مبارک:*

+منم همینطور قدم زدن ُ مخصوصاََاگه حیاط خونتون کلی درخت ُگل ویه حوض کوچولوی پرازآب داشته باشه،نفسسسسسس نفسسسس داره :)

++قدمای آخرت محکم تر وموفق آمیز ان شاالله:*
سلام حدیث جانم :)
خوبی؟! عیدِ تو هم خیلی مبارک با تاخیر :) همچنین عزیزم :)

خیلی ممنون ^__^

+ اصلاً حرف نداره :)

++ ممنونم خانومی... همچنین :))
کیک من کو
کیک هم تو راهه :)
اوخی نی نی کوچولو ^^
اکوری پکوری ^^
تولدت مبارک نی نی یه ساله ^^
نیگا چه مامان مهربونی داری روز تولدتو قشنگ یادشه :)))
قدرشو بدون نی نی ^^
:)
(:
تشکر میکنه ^_^
خیلی ممنونم بخاطرِ کامنتِ شیرینت :)))
^_^
تفلدش مبارک دستو جیغو هورااااااااااا
:))
چقدر خوب واقعا :) تولدش مبارک ;) 
خیلی ممنونم غزاله جانم :)
دوشنبه ۲۸ فروردين ۹۶ , ۱۸:۲۷ خادم امام زمان عج الله
با سلام و صلوات خداقوت و توفیقاتتان روز افزون



هدیه ای از حضرت باران مهدی صاحب زمان عج الله:

http://www.tvshia.com/sites/default/files/field/photo/tttt.jpg


سلام و درودِ بی کران

تشکر...
تولدش مبارککککک
از تهِ تهِ دل دعا میکنم که زندگیت پر از اتفاقای خوب باشه و ما اینجا انعکاسش رو ببینیم
خیلی ممنونم :)
تشکرِ فراوان آرورا خانمِ مهربون :)
دوشنبه ۲۸ فروردين ۹۶ , ۱۸:۵۷ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
ای جان قربونت عزیرم.تولدت مبارک وبلاگ جان
عزیزی شما :)
تشکر :)
دوشنبه ۲۸ فروردين ۹۶ , ۱۹:۲۲ ما جــــــــღــــــدہツ
منم فکر میکردم سن وبلاگتون بیشتر باشه
امیدوارم وبلاگتون همیشه پابرجا باشه
تولدشم تبریک میگممممممممممممممممممم^ــــــــــــــــــــــــــــــ^
خیلی ممنونم ماجده جانم ^____^
ممنونم از شما بزرگوار...

ان شاالله مبارک باشه..

موید و منصور باشید ان شاالله...
خواهش میکنم...

سپاسِ فراوان...

همچنین...
دوشنبه ۲۸ فروردين ۹۶ , ۲۰:۱۹ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
عاقا منظورت از پرستو بانو من بودم؟؟؟ یا یه پرستو بانوی دیگه هم هست :))))) ذوق مرگ شدم آخه :))))

تولدش مبارک :)))
منظورم خودِ خودِ شما بود :)))
شما عزیزی :))

ممنونم :)
آخییییییی....تولدِ وبلاگت مبارک نسیم جونم.
برات بهترینها رو از خدا میخوام .
امیدوارم همیشه یخندی و دلت شاد باشه :)
مراقبِ خودتو خوبیات باش.
ممنونم عزیزم :)
همچنین...
^_^
:)
مهم ترین اتفاقات زندگی آدم اغلب همین طور بی هوا و ناگهانی اتفاق می افتن...زندگیت پر از اتفاقای یهویی شیرین...
موافقم :)
خیلی ممنونم :)
تولدش مبارک :)))


تشکر :))
ان شاا... ۵۰۰ ساله بشه بیایم تبریک بگیم:)
البته احتمالا اون موقع نوادگانم به نوادگانت تبریک میگن و یاد مادربزرگهاشون رو گرامی میدارن:)))
موفق و مانا باشی:)
یاعلی
تشکر عزیزم :)
آره اون موقع من فسیل شدم :))
همچنین :)
علی یارت
سلام علیکم٬
تولد وبلاگتان مبارک!
این مناسبت را خدمت شما تبریک می گویم.
موفق و مؤید باشید.
در سایه توجهات امام زمان(عج) انشاء الله
سلام و درود
خیلی ممنونم...

همچنین...
سلام
مبارکککک
:)))
موفق باشید
سلام
ممنونم :))

همچنین...
تولدتون مبارک
تولدِ من نیست... تولدِ وبلاگمه :)
به پای هم پیر بشید :-)
موفق باشی
خیلی ممنون :)
همچنین...
تکرار :دی

مبارکا :))

ده هزار سال دیگه نوادگانمون بیان اینجا پستِ نوادگانتونو بخونن.

همین بود؟ :)

نفرین بر تاچ پد لپ تاپ.
:)

سپاس :))

ان شاءالله اگه عمرِ بشر برسه به اون جاها :))

بله :))

نفرین!
تبریکات فراوان (=
تشکر =)
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۹۶ , ۰۵:۲۱ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سلام عزیزم 

ممنونم از این همه لطف ، جیگرمنی بانو ، خدا حفظت کنه ...
سلام آبجی خانمم :)

من ممنونم، شما عزیزی، همچنین :))
ای جانم:))))
خوب کردی ساختی.خوشحالم از آشناییت^_^
:)))
منم از آشنایی با شما خوشحالم ^_^
حال دلت و حال وبلاگت همیشه خوش!
موفق باشی و شاد:))))
تولد این عزیز دل که شما را با ما آشناکرد مبارک:))
خیلی ممنونم...
سپاسِ بی کران :)))
لطف دارید شما :))
مبارک باشه امیدوارم پای هم پیر شین
خیلی ممنون...
میدونم تولد وبلاگتونه
وبلاگتون یعنی خودتون!

امیدوارم منظورمو فهمیده باشید.
آهان ببخشید بد متوجه شده بودم...
تولدش مبارکا باشد :)
قلمت و قدمت تو این راه مستدام :)
تشکرِ فراوان :)
ممنونم بانوی دی ماهِ عزیز :)
فکر کنم من تبریک نگفتم :) تبریک میگم البته با کلی تاخیر
خیلی ممنونم :)
سلام
سلام :)
تولدش مبارک...آقا شیرنی ما چی شد؟
تشکر :)
دیر رسیدید تموم شد...
سلام نسیم جان
خوبی خانمی؟
تولد وبت مبارک باشه :)
امیدوارم زندگیت مملو ازخاطرات شیرین و زیبا باشه :))
سلام فرناز بانو :)
شکر خوبم...
خیلی ممنونم :)
تشکرِ فراوان، همچنین :))
همیشه پایدار باشه وبلاگت :)
خیلی ممنونم :)
اوه چه رمانتیک:)))مبارکا باشه ولی یادتون باشه شیرینی رو ندادین:)
بله دیگه :)) شیرینی رو چطور بدم که موردِ قبولِ شما واقع بشه؟! :)
الان‌من‌به‌شماحق‌میدم
وشماخودتون‌میدونیدچی‌به‌نفعتون

تشکر!
تولدگوگوری مگوریت مبارک
یه سال بزرگترشده
آخی تاحالا400تاطرفدارپیداکرده
وای چه نازه
وچه مادرخوبی داره
ممنون :)

لطف دارید...
مباررررکه اسم من نبودهاااا 

ان شاءالله قلمت پایدار
ممنون و شرمنده که فراموش کردم اسم تون رو...

تشکرِ فراوان :)
شماره کارت میدم پولشو بفرستین خودم میرم برای خودم شیرینی میخرم و ازخودم پذیرایی میکنم به نحو احسننن:))
باشد :))
سلام خوبی حوا جان ؟ شبت بخیر گلم
نه عزیزم چون تعدادی از سوره های جزء ۳۰ انتخاب شده :-((((
یه جزء دیگه انتخاب کن
سلام... ممنونم شبِ شما هم بخیر :)
خب مشکلی نیست...
باشد :)
سلام سوره های دیگه ای رو ممکن انتخاب کنید ؟ دوست ندارم کسی دست خالی از وبم بره :-(((((
سلام
انتخاب کردم الان میام میگم :))
http://blueeyes.ir/wp-content/uploads/2014/05/tavallod-z-Blue-Eyes.jpg
تولدش موبالک
خیلی ممنونم ^_^
سلااااام

حافظ میگه:
گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد
گفتا خنک نسیمی کز کوی دلبر آید
گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت
گفتا تو بندگی کن کو بنده پرور آید

+صرفا چون نسیم و آرزو توش بود!:دی :))

اینم نمی‌دونم کی میگه؛

از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن
از دوستان جانی مشکل توان بریدن
سلام :)

وای ذوق زده شدم *____*
فکر کنم حافظ هم میدونسته یه روزی قراره دوست بشیم :))

این نمیدونی کیه هم چقدر خوب گفته :))
می دونستی بهترینی؟! ^_^
:))
هدف ما ذوق‌زدگی شماست اصلا! :))
ممنونم! :)
تشکر تشکر :))
خواهش می کنم... حقیقته :))
مبارکه، به به به ^_^
شیرینی ما فراموش نشه! D:
خیلی ممنون ^_^
دیر اومدید تموم شد! :)
ومنتطر المهدی که من باشم و از همون روزای اول دنبالت میکردم 
و هیچوقت این پستت رو ندیده بودم و امروز بعد از زمان زیادی اومدم که کل پستات رو ببینم این پست رو دیدم و واقعا خشنودم از دنبال کردن وبت:)
عزیزم ^_______^
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۰۳ تلویزیون ال ای دی

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۶ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan