خودِ خودِ حالِ منه

شما هم این مدلی راه رفتن رو دوست دارین؟! :)

خودم نه ولی یکی میشناسم دوست داره اینجوری:) 
احسنت به همون یک نفر :)
عالی
سپاس!
مثل تو خواب راه رفتن نیست؟
شما هم عاشق شدید تموم شد رفت؟
نه فکر نکنم...
چطوری همچین برداشتی کردین؟! :)
آدم دل خوش باشه بله با این وضعیت نه...
دل تون همیشه خوش...
نح :)))
راه رفتن فقط لبه ی پرتگاه نزدیکِ دره :))))
مگه میخوایم خودکشی کنیم؟! :)))
بعضی وقتای خاص ...
واسه من همیشه :)
شما مگر میخواید خودکشی خودتان؟؟؟ قطار ک بدتره :/
خب من روی جداولِ کنارِ خیابون راه میرم... اون خطر نداره که...
بعله:) البته به شرطی که از نزدیک نبودن قطار، اطمینان حاصل کنم دی:
والا من هنوز اول جوونیمه خب دی:
خیلی هم عالی :)
خدا بهت عمرِ با عزت بده اسمارتیز جانم :))
قبلا بیشتر دوست داشتم.
:)
چرا الان دوست نداری؟! خیلی خوبه که :)
عه برگشت 
لانتوری برگشت!:)
عه کی؟! کجا؟!
اونم داره. یهو میفتید تو جوب بعد یکی مثلِ من قاه قاه میخنده بهتون ضایع میشید :)))
:||
نه نمیفتم تو جوب اونوقت شما ضایع میشید من بهتون میخندم :)))
بسی! کودک درونم کِیف میکنه! :) 
آخ گفتی... کودکِ درونِ من پرواز میکنه اون لحظه :)
از طرفی با تد موافقم :| این کار تقریبا شبیه خودکشی هست! اونم با زیر سوال بردن امنیت قطار ها :دی
یاد یک فیلمی افتادم بفکر کنم بچه های بهشتی بود اونم همیشه کنار قطار بود...از بهترین سریال های عمرم بود.
قطار نباشه مشکلی نیست... همیشه که قطار رد نمیشه...
بله منم این سریال رو بارها دیدم... عالیه...
برید به وبش سر بزنید!
باشه الان میرم...
:| 
خودم میام جا پا میندازم بهتون بیفتید تو جوب :/ اونوقت هار هار میخندم بهتون تا در برابرِ ضایع شدن مقاومت نکنید :/ :)))
:||
خب من جاخالی میدم اونوقت شما بیشترتر ضایع میشید بعد منم کلی میخندم :)))
آخه نمیشه تند رفت! الآنم اگه کسی دور و بر نباشه، هوا خوب باشه، صدای پرنده‌ها بیاد و خلاصه بیشتر موندن در اون محیط رو دوست داشته‌باشم، این کار رو هم دوست دارم. :)
بچه بودم در حین همین کار ناجور افتادم! :)
حالا چرا تند؟! آروم برو و لذت ببر :)
اونطوری که توصیف کردی اصلاً حرف نداره :)
آخی :)
نح :||
نمیتونید! چون من از پشتِ سر میام جا پا میدم :))) اونوقت دیگه خیلی ضایع میشید و خیلی میخندم بهتون :/ :)))
:|||
حواها (!) همیشه حواس شون به پشتِ سرشون هست :))) نمیشه... نمیتونید :)))
خب می‌دونی، من معمولا در حالِ دیر رسیدنم!:دی
دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است :)
خب این مدلی راه رفتن واسه وقتاییه که عجله نداری و کلاً میخوای لذت ببری :)
نح :/ قانع نشدم
خودمم قانع نشدم :| همینطوری واسه خالی نبودنِ عریضه یه چیزی گفتم :|
حواها همیشه حواسشون به پشتِ سرشون هست!!!! :))))
عاااااااااالی بود این جملت :) کلی حال کردم به عنوان یک حوا :)
دمت گرم. :)
من عاشق رو جدول راه رفتنم...اونم زیرِ نم نم بارون...دیوونه کنندس این حال...مخصوصِ حواهاست :)
ولی کم پیش اومده بتونم رو جدول راه برم....وقتایی که خیابونا خلوتن این کارو میکنم خو :)))

بله پس چی :)))
خوش حالم که حال نمودی :)
دمِ هم اسم جان گرم تر :)
دقیقاً و یقیناً و حتماً مخصوصِ حواهاست :)
منم همینطور :)
اصن یه حس و حال عجیبی داره :))))
آی لاو ایت سو ماچ :))))
حس و حالِ خوبی داره :)))
می تو :)))
بله اگر فرصتش بیاد حتما :)))
چقدر عالی :))
یه عمر آرزو داشتم لبه پشت بوم خونه مون راه برم. ولی هیچوقت قدم اونقدر بلند نشد :|
آرزوی منم بود و هست... قدِ منم :)
عخخخخییییی ^_^ منم از این دیوونگی ها خیلی دوست دارم

http://mahboobeh-k.blog.ir/post/44#comments


چقدر عالی ^__^

مثلِ مثلِ خودمی :)))
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۹۶ , ۱۹:۰۷ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
:-D
(:
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۹۶ , ۲۰:۳۴ شاید فردایی نباشد...
بلی بسی زیاد این مدل راه رفتن رو دوست دارم

یادش بخیر ما رو برده بودن رزمایش اونجا هم چنین چیزی بود وباید از روی اون ها عبور می کردی و اگر میفتادی میرفتی توی آب و گل و باز باید پوتین ها رو واکس میزدی... واقعا که چه دوره ی خاطره انگیزی بود.  :|   :))))

چقدر خوب...

رزمایش؟! عجب :)))
اره زیاااد  :)  البته رو جدول ^__^
بچه که بودم مامانم دستمو میگرفت منم از روی جدولا میومدم   :))
اصلا بنظر من مزش به اینه که یه نفر دستتو بگیره و تمام حواسش به تو باشه که نیفتی!
البته تنهایی رفتنشم  صفا داره  :)
+عکس خوشگلیه
منم رو جدول ^__^
چقدر خوب :))
تجربه نکردم ولی حتماً همینطوره :)
بله خیلی :)
+ خوشگل دیدی :)
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۹۶ , ۲۰:۵۴ ما جــــــــღــــــدہツ
آره
خیلیییییییی^ـــــــــــــ^
^___^
من وقتایی که خیلی عصبی ام تو دانشگاه میرم روی بلوارا راه میرم . بیخیال نگاه بقیه میشم انقد راه میرم تا حالم خوب بشه :)))
این کار به شدت حالِ آدم رو خوب میکنه :))
یه وقتایی باید بیخیالِ نگاهِ بقیه شد...
رو جدول خوبه این حرکت!
بله... خیلی...
فکر کنم‌همه دوست دارن.منم هم دوست دارم و هم گاهی انجام دادم:)))
عکس خیلی خوشکل بود سیوش کردم:)
یاعلی
لذتِ خاصی داره :)))
خوشگل دیدی فرشته جانم :)
علی یارت
عاشششقشم...مثلا جدولای سبز و سفید کنار بزرگراهها اصلا فریاد میزنن بیا رو سر ما راه برووووو :)
آبی و سفید حتی :)
عه جدا 
شاید دستم خورده رو تیک
بله احتمالاً...
من تاحالا امتحان نکردم
اما میتونه جالب باشه
بله خیلی خوبه...
خیلی خوبه مخصوصا هدفون تو گوشت باشه:)
با هدفون تجربه نکردم... ولی قطعاً خوبه :)
جمعه ۲۵ فروردين ۹۶ , ۱۳:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
دوست دارم! خیلی وقته تو خیابون اینکارو نکردم. ولی تو دانشگاه دلی از عزا درمیارم:)
خیلی هم عالی :)
من دوست دارم این جوری راه رفتن رو. راستی چقدر بده آدم حس می  کنه واسه یه کارایی پیر شده!
هیچ وقت واسه هیچ کاری دیر نیست :)
شنبه ۲۶ فروردين ۹۶ , ۰۳:۰۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
آره خییلیییییی 
رو موزاییک راه رفتن هم دوس دارم با این شرط مه پام نخوره وسط دو تا موزاییک :))
:)
آره این رو هم خیلی دوست دارم :))
من قبلا حواسم به خط موزاییکا بود خخ
:))
مخصوصاً اگه هدفون به گوش باشی، یک حالی میده ^_^
خیلی :))
وااااااااااااااااااااااای من عاشقشم همیشه بهم میگن بیا پایین باز ادا امیر دیوونه رو درآورد (وضعیت سفید)

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۶ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan