مبارک :)

میلادِ مولی الموحدین حضرتِ علی علیه السلام و روزِ پدر مبارک :)

تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییک عرض مینماییم .
خیلی ممنون :)
گفته‌ ام بارها و می‌گویم
بی وجودش حیات مکروه است

همه‌ی عمرتکیه‌ گاهم بود
پدرم نام کوچکش کوه است...

| امید صباغ نو |


:))
:))
 اول هورااااااااااااااااااا :دی 
:))
این عیدِ بزرگ و دوس داشتنی رو بهت تبریک میگم نسیم جونیِ من.^__^

علی یارت
ممنونم عزیزم... منم بهت تبریک میگم ^___^

یارِ تو نیز هم :)
تولدِ حضرتِ جان مبارک :)
خیلی خیلی مبارک :)
عیدت مبارک :)
ممنونم :)
ما هم به شما تبریک عرض میکنیم خانوم حوا:)
تشکرِ فراوان :)

تبریک

سپاس :)
سه شنبه ۲۲ فروردين ۹۶ , ۱۲:۴۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سلام عزیزم

تبریک عرض میکنم ....:-)
سلام آبجی جونِ خودم...

ممنونم عزیزم :)
به به  :))  عید تو هم مباااارکا عزیز جااانم ^__^ 
به به حدیث خانوم :))
ممنونم جانِ دلم ^__^
سلام
تبریک میگم
:)))
سلام
ممنونم
:))
عیدت مبارک:)
عیدِ شما هم بسی فرخنده :)
سه شنبه ۲۲ فروردين ۹۶ , ۱۳:۳۹ شاید فردایی نباشد...
قسم به وعده ی شیرینِ "من یَمُت یَرَنی"
که ایستاده بمیرم به احترام علی (ع)

به حال سجده بیفتم به احترام علی
خوشا دمی که بمیرم به زیر گام علی

به گنبد و به ضریح و به حُرمت نجفش
علی امام من است و منم غلام #علی...

عمان سامانی

عید بر شعیان مبارک :)))))
:))
عید تو هم مبارڪـ 
:)
عیدت مبارک بالام جان ^_^
ممنونم محبوبه ی خودم ^_^
مبارک باشه بر شما چه خبر؟
سپاس... خبر هم که امروز عیده :)
تبریک
به به زهرا خانم... چه عجب :))
عیدت مبارک :)
میلاد امام علی علیه السلام بر شما مبارک
ممنونم :)

ای تو کعبه را نگین، یا امیر المؤمنین
ای تو خلقت را پدر، وی خلائق را امین
کن نظر از روی لطف، به تمام پدران
روز سیزده رجب، ای امیر مؤمنان

ولادت حضرت علی(ع) مبارک

سپاسِ فراوان :)
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۹۶ , ۱۰:۱۲ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
با تاخیر عیدت مبارک :)
عیدِ شما هم مبارک :)
میلاد مولود کعبه برشما مبارک...
البته با کمی تاخیر
بر شما هم مبارک :)
بر شماهم مبارک:)
:)
سلام ابجی،خوبی؟؟
این مدت خیلی بفکرت بودم..گفتم بیام یه حالی ازت بپرسم:)
اینکه کم کامنت میذارم برات دلیلش این نیست که یادم رفته تو رو :)
سلام ملیحه جونم... خوبم شکر :)
تو هم همیشه توی ذهنم هستی عزیزِ دل :)
:)
سلام خانوم خوبین،، ؟!!! با تاخیر عیدتون مبارررک
سلام... ممنونم... شما خوبین؟! :)
تشکرِ فراوان :)
تشکر از شما ضمنا شما دنبال شدید
خواهش می کنم...
سلام
مبارکه مبارکه ^^
سلام
^_^
ممنون که بهم سر زدی عزیزم :)
:)
اولین کلمه ای که یاد گرفتم بنویسم علی

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۶ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan