فقط بگو

وَ اَنَّ اِلَی رَبِّکَ المُنتَهَی

نجم/ ۴۲

خیلی ساده بخوام بگم میشه:

من آخرِ هر قصه ای منتظرت هستم تا برسی


فقط بگو کی و کجا... من خسته شدم از منِ بی تو...



بسیار عالی

تشکر...
الهم عجل لولیک الفرج...
بحقِ زینبِ الکبری...
چه جالب! منم دیروز تفسیرهای این آیه رو می‌خوندم. اون جمله‌ی آبـے الآن عکس پروفایلمه! :)
خیلی آیه ی زیباییه... چه پروفایلِ خوبی داری پس :)
زیبا بود
سپاس...
يكشنبه ۲۰ فروردين ۹۶ , ۲۲:۱۸ شاید فردایی نباشد...
قشنگ بود :)
ممنون :)
واقعاااا
بله واقعاً :))
ان‌شاءالله حال دلت هم خوب باشه :)(همینجوری!)
خداروشکر خیلی خوبم :)
خودت خوبی؟! :)
من با تو کامل میشه!توبامن!

:)پست هاتون مستدام!:)
بله... البته بستگی داره منظور از تو کی باشه!

تشکرِ فراوان :)
يكشنبه ۲۰ فروردين ۹۶ , ۲۲:۵۵ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
شدید...
هعی...
زیبا بود
ممنونم...
الهی و ربی من لی غیرک...
تویی کامل، منم ناقص
تویی خالص، منم مخلص
تویی سور و منم راقص
من اسفل تو معلّایی
وبلاگ منم دنبال کن دیگ
:|
جاده ی بارون زده...دیوونه ی بارونم.
دلم بارون خواست!هق هق هق...
اصلاً حوا اگه دیوونه ی بارون نباشه که حوا نیست... هست؟! :)
عکس چقدر قشنگه(:
زیبا نگاه کردید :)
فکر کنم بهترین ترجمه برای آیه همین باشه. چقد منتظره به سمتش بریم.
منم همین فکر رو می کنم... خیلی خیلی زیاد...
دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶ , ۰۸:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
به دریایی درافتادم که پایانش نمی دانم..
کاش این پایان خودِخودِ خدا باشه!
همه ی امیدم اینه که پایانش همین باشه :)
پستات مثل آهنگای حامد زمانی شده :))
از چه نظر؟! :)
عکس و جمله بسیار زیبایی بود
خیلی ممنونم...
توضیح داره فعلا حال ندارم توضیح بدم :)
+ شاید از این منظر که سعی میکنید پست هاتون پیام های ارزشی و فرهنگی داشته باشه :)
خب هر وقت حوصله داشتید دقیقاً شرح بدید وجهِ شبهِ تشبیه تون رو :)
+ ولی من در لحظه حالم رو می نویسم... بدونِ در نظر گرفتنِ پیام هایی که میتونه داشته باشه یا نداشته باشه حتی! :)
خدا رو شکر
خوبم منم
خوشحالم که خوبی :)
کم می نویسی... دلم تنگ شده واسه پست های پرانرژیِ آرزو...
بدجوری منتظرشم این روزا :( 
شاید چند ساااال شد عنر این انتظار 
پس چرا نمیاد؟
به نوعِ انتظارِ شما بستگی داره... ولی در کل کلبه ی احزان شود روزی گلستان غم مخور :)
نزدیکه .اون زور نزدیکه. حداکثرش 25ساله.فقط زود به خودت بیا که"نماز صبح ثواب زیادی داره چون قضاشو همه میخونند."
درمورد این آخرین جمله فکر کنید.
سپاس
بله مرگ نزدیکه... خیلی نزدیک... ولی من منظورم همین دنیا بود...
بله در جریانم :|
پست آرومی بود :)
همچنین عکس
:)
:) دو روزه‌ها فقط! :) چیزِ قابل نوشتنی نبوده :))
واسه من زیاده! :)
همون سلام هم بنویسی با یه سبزنوشته کافیه :))
یکی از اساتید شعر و ادب پارسی در این باره میفرمایند:
به قول زمینیا خورشید تا ابد پشت ابر نمیمونه
منو آروم میکنی
بذار داد بزنم به همه بگم یه روز میای بیرون از پشت ابر
زمینو جارو میکنی
بگو میای

+البته مشخصه که این مخاطبش، همون مخاطب پست شما نیست ولی خب یادم افتاد گفتم بگم!
خیلی هم ممنون...
خیلی این پستت به دلم نشست...خیلی:)
خیلی خیلی ممنونم:)
یاعلی
خیلی خوشحالم از این بابت... خیلی :)
خواهش می کنم :)
علی یارت
الهم عجل لولیک الفرج
بحقِ زینبِ الکبری...
نخیر حوا نیست اون حوایی که دیوونه ی بارون نباشه :))
شرطِ اولِ حوا بودن اینه که دیوونه ی بارون باشی. :))
بله بله موافقم :))
کلاً شرطِ حوا بودن اینه که دیوونه باشی :))
بلی...صحیح است...صحیح است :))
دیوونگی هم عالمی داره :)
بزن قدش حوا ^__^
:))
عالمِ خیلی خوبی داره حوا :)
زدم ^__^
من آخرِ هر قصه ای منتظرت هستم تا برسی

داشتم پستاتو میخوندم تو کل پست های صحفه اصلی این پست از همه بهتر بود ، و همین جمله کل وبلاگ منو میارزید

خشوحالم که این پست دیدم امروز ;)
خوشحالم که خوش تون اومده :)

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۶ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan