همینطوری ۲ :)

بِسمِ اللهِ الرَّحمن الرَّحیم

بنامِ خداوندِ بخشنده ی مهربان

اَلَم نَشرَح لَکَ صَدرَکَ

آیا سینه ات را برایت نگشودیم؟!

وَ وَضَعنا عَنکَ وِزرَکَ

و بارِ گرانت را از پشتت برنداشتیم؟!

الَّذی اَنقَضَ ظَهرَکَ

باری که بر پشتِ تو سنگینی می کرد

وَ رَفَعنا لَکَ ذِکرَکَ

آیا تو را بلند آوازاه نساختیم؟!

فَاِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرًا

پس، از پیِ دشواری آسانی ست

اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرًا

هر آینه از پسِ دشواری آسانی ست

فَاِذا فَرَغتَ فاَنصَب

چون از کار فارغ شوی، به عبادت کوش

وَ اِلَی رَبِّکَ فاَرغَب

و به پروردگارت مشتاق شو


حالِ خوب یعنی بارون بباره بعد تو پنجره رو باز کنی دراز بکشی دست هاتو بذاری زیرِ سرت یه پاتو بندازی روی اون یکی پات اشعارِ مولانا رو با صدای جنابِ چاوشی گوش و زمزمه کنی و خیره بشی به آسمون :)


یا مثلاً بری اینجا :)



یه جا نوشته بود...

رویا هاتو دنبال کن، اونا راهو بلدن :)


حالِ من خیلی خوبه :)

شما چطورین؟!

سه شنبه ۸ فروردين ۹۶ , ۱۶:۵۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
خداروشکر که خوبی عزیز ...
ممنونم آبجی... امیدوارم تو بهتر باشی :)
پستت حرف نداشت :))
حال منم خوبه :)
تو هم حرف نداری :))
خداروشکر :)
چقد انرژی مثبت و حال خوب :))))
:))
حال منم خوبه خیلی ممنون :))))
خدا رو سپاس :)
این عکسا چقد عالین همه شون عالین ^_^
:)
بعد دو تا پست دلگیر این واقعا عالی بود :) این همه انرژی از کجا میاد؟
لطف دارید شما...
از اونجا :)
اون عکسه دریاچه ست؟ جای خوشگلیه :)
نه بخاطرِ بارندگی این حجم از آب جمع شده :)
شما بارون خیلی دوست داری فک کنم. زیاد از بارون مینویسی
گفتم قبلاً... یکی از بزرگترین علاقه هام بارونه :)
همیشه خوب باشی همیشه:)
همچنین جانِ دلم :)
سوره ی انشراحه درسته؟ همون که گفتین با علاقه حفظش کردین؟
بله :)
خدارو شکر که حالتون خوبه...همیشه خوب باشید ان شاالله

ممنونم... همچنین :)
کلی حس خوب گرفتم همیشه خندون باشید :)
چقدر عالی... ممنونم :)
اونجا کجاس که اینقدر خوشگله؟*_*
همین حوالی :)
:|
پوکر نشو بهت نمیاد :)
خخخ بهم نمیاد؟ از کجا میدونی؟
نه نمیاد :)
میدانم دیگر...
سه شنبه ۸ فروردين ۹۶ , ۱۷:۴۵ ما جــــــــღــــــدہツ
منکه حالم خیلیییییییییییییی خوبه
امیدوارم همه حالشون عالی باشه:)))
خیلی خوشحالم که خوبی :)
ان شاءالله :))
چقدر پستت حال خوب کن بود و رنگی پنگی  ^__^
رنگی پنگی ^_____^
چوکاره؟ :دی
یعنی چی؟! :)
خوبه که حالت خوبه عزیزم.
امیدوارم همیشه حالت خوب باشه حوا جونم.
ممنونم هم اسم جان :)
امیدوارم حالت زودِ زود خوب بشه...
هیچی ^_-
خب میگفتی :|
-_^
الحمدالله خوبیم شما چطور
خوشحالم که خوبید :)
منم عالیم :)
همه تصاویر عالی بودن و عالی‌ترینش بنظرم اون بارون بود.آخ که چقدر به دلم نشست و دلم خواست :) 
حاله من هم خیلی خوبه :) من در حاله شیمی خوندن . . .! 
خدایا شکرت و مرسی که خیلی حس میشی ♡´・ᴗ・`♡
ان شاءالله که بباره :)
من در حالِ فیزیک خوندن!
الحمدلله علی کلِّ حال ^_^
ما هم خوبیم :)
خداروشکر :)
به قول محبوبه شب چقدر رنگی پنگیه :))) سوره ی خوبی گذاشتی خیلی خوب.
:)))
راستش فکر کردم می‌خوای دستاتو بذاری زیر سرت و پات رو از پنجره آویزون کنی بیرون!:دی :)
اون عکس سومیه خیلی خوشگله، خیلی :)
کلا پستی عالی بود :) تا باشه از این همینطوری‌ها :))
 خوبیم :) 
ارتفاعِ پنجره ی اتاقم در حدی نیست که بشه این کارو کرد :)
این عکس رو آبجی خانم گرفته :)
لطف داری همیشه :)
خداروشکر :)
@محبوبه‌ی شب
بگو لطفا! منم معنی‌شو هنوز نمی‌دونم! یعنی کاربردش رو می‌فهمما ولی معنی‌ش رو نه!
خب کاربردش چیه؟!
خدا رو شکر...
خیلی شکر...
نمی‌تونم توضیح بدم! یعنی فقط تو موقعیتش قرار بگیرم می‌دونم اینجا جای گفتنش هست!:دی
عجب! خب حداقل بگو چه موقعیتی؟!
نسیم! :))) بلد نیستم توضیح بدم :) قول میدم اگه موقعیتش جور شد ازت دریغ نکنم :)
باشد :)))
حال شما بیش از حد خوب شده ها! :) ما هم در غم نوشتن تکالیف عیدیم!! :(
بیش از حد چرا؟! حالِ خوب حد و مرز نداره :)
تموم میشه... :)
خوبیم هستیم دیگه
خوب باشید همیشه ان شاءالله :)
سه شنبه ۸ فروردين ۹۶ , ۲۰:۰۱ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
من که خیلی خوب نیستم 
ولی امیدوارم حال خوبت همچنان ادامه داشته باشه :)
ای بابا -_-
ممنونم :)
به به چه پست خوب وپرانرژی ممنون.
خواهش می کنم...
حال من عالیه
خداروشکر...

سلام بر شما

تشکر

ظاهرا معنای دقیقتری برای

فَاِذا فَرَغتَ فاَنصَب

چون از کار فارغ شوی، به عبادت کوش

وجود دارد و آن اینکه چون از کاری فارغ شدی به کار دیگری مشغول شو!

(بی کار نباش)

سلام
خواهش می کنم...
بله این معنی دقیق تره...
ممنونم که گفتین :)
عکسای روح نواز^_^
^_^
ویران ابجی
حال من ویران
ویران تر از خرابه های شام
ویران تر از هر چی ویران
هیچی حالمو خوب نمیکنه..از خدا ناامید نیستم ولی از خودم نا امیدم ازینکه لیاقت دارم خدا نگاهم کنه نا امیدم...شمارو به هر چی براتون مقدسه یه دعا کنید برام..
ان شاءالله حال تون خیلی زود خوب بشه... توکل به خدا...
همیشه خوب باشی :*
به به لذت ببر از طبیعت ، نوووش جونت :))
ممنونم :)
چشم :)
الحمدلله که اولای سال به هرکی میرسم حال دلش خوبه (:
با این خوب بودن های همگانی منم خوبم (:
خدایا شکرررررت ((:

+ چقدر این پستت رو دوست داشتم (:
خداروشکر :)
خوشحالم که خوبین :)
خیلی خیلی خیلی شکر :))

+ چقدر خوب :)
چهارشنبه ۹ فروردين ۹۶ , ۱۴:۱۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
حالت همیشه خوب باشه:))
چی بهتر ازین منظره ها!
ممنونم حورا جان :))
جای زیبایی زندگی میکنید:)
سپاس...
 کاملا درسته ..
پست زیبایی بود همیشه بعد از هر سختی
 آسانی و راحتی وجود دارد 
زیبایی در نگاهِ شماست استاد :)
باور میکنی حین خوندن پستت، یکی تازگی، یکی بارون به مشمام میخورد ...
خیلی خوب و پرانرژی  ... مرسی
شکر که خوبی ... منم خوبم :)
چقدر خوب :)
خواهش می کنم...
خوشحالم که شما هم خوبی هلما بانو :)
مثل همیشه زیبا.
خوبه که خوبین.منم الحمدالله خوبم
مثلِ همیشه لطف دارید...
خداروشکر :)
خخخ نسیم
چون حرف منو تکرار کردی و گفتی رنگی پنگی، گفتم لابد اشتباه تلفظ کردم! واسه همین گفتم چوکاره؟ : ))
چوکاره؟ همون چی شده یا چیکاره ی خودمونِ اما با تلفظ بچه های سایت جیم ^_-
آها... که اینطور :)))
بار گرانت را از پشتت برنداشتیم؟
باری که بر پشت تو سنگینی می کرد؟

چقدر خوب بود!
من اینو حس می کنم این روزا...
چقدر عالی :)
هر کی خودش میدونه که چی حالشو خوب میکنه ...
امیدوارم تو این دنیای وانفسا همیشه حالت خوب باشه دختر حوا ...!
دنبال شدی عزیز
ممنونم بانو :)
تشکر...
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۵ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۷ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۲ باربری و اتوبار آشنا

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan