یه فکری کن

یه فکری کن واسه کسی که حرم نرفته...

ایشالابری ...
ان شاءالله قسمتِ همه بشه...
چرا؟ چی شده؟
:(
فهمیدم. دلت گرفته. همون که تو اهنگه میگه. :(
دله دیگه...گاهی میگیره...
میری ایشالله غصه نخور
ان شاءالله...
یه فکری هم واسه کسی که رفته...:( این بدتره
هعی...
سه شنبه ۸ فروردين ۹۶ , ۰۰:۲۴ ما جــــــــღــــــدہツ
ان شاءالله قسمت هممون بشه...
ان شاءالله...
تو هم که حال این روزای منو داری...
ان شاءاله همه بریم...
این کمبود همیشه توی زندگیم بوده و هست... ولی گاهی سرریز میکنه...
ان شاءالله...
بیچاره تر اون که دید کربلا رو...
بیچاره من که کربلا ندیده ام...
دلم گرفته از این طعنه های مردم شهر
چقدر خسته ام آقــــا...مرا حــرم ببرید
دلم گرفته... که بازیِ دنیا تو رو ازم گرفته...
چه شود فرصت دیدار به ما هم بدهند؟
فیض هم صحبتی یار به ما هم بدهند؟
آن قدر بر در این خانه گدا می مانیم
لقب نوکر دربار به ما هم بدهند

منم دلم گرفته.. دلم کربلا می خواد نسیم 😢
اصلاً یه حالی دارم ناجور :(
خدا رحم کنه بهم... وگرنه نمیتونم درس بخونم...

ان شاءالله با هم بریم :)
قسمتتون میشه ایشالله یه وقتایی دل هوایی میشه درک میکنم.
ان شاءالله قسمتِ همه بشه...
السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین
...
وای از این حال پریشان که من امشب دارم...
:(
:(
دلت که اونجا باشه کافیه :)
میتونی حس دلتنگیت رو به یه حس خوب و آرامش بخش تبدیل کنی :)
:)
دارم همین کار رو می کنم :)
سلام خوبی؟
سلام
شکر خوبم...
ازمون دیروزو دادی؟
بله...
من خیلیییی خراب کردم :((
منم خوب ندادم...
ناامید شدم اصن هیچی بلد نیستم دارم سکته میکنم :((((
ناامیدی بدترین چیزه! اصلاً و ابداً ناامید نشید... هرگز...
آزمون مهم نیست... فقط کنکور! سوالای کنکور رو بارها حل کنید... سوالای تالیفی هم بذارید کنار...
تالیفی نزنم؟
سوالای کنکور اولویت داره...
تراز چرا اینقدر پایین میشه؟ من درصدام بد نبود ولی ترازم خیلی بد شد!
واسه همه اینطور شده بوده گویا! متاسفانه عده ی زیادی سوالا رو میخرن -_-
میخرن؟ از کجا؟
از طریقِ کانال های مختلف...
بدجور استرس دارم نسیم :(
آیت الکرسی بخونید...
منطورم اینه استرس کنکور دارم!
استرس مخربه! آروم باشید هنوز وقت داریم... با آرامش بخونید...
نمیتونم!
نمیتونید یا نمیخواید؟!
نمیدونم!
موردِ دوم به نظرم...
باید تلاش کنم استرسم کم شه! ممنونم :)
حتماً این کارو بکنید... خواهش می کنم :)
وقتی دعا میکنی منم دعا کن :)
چشم :)
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۹۶ , ۱۶:۳۸ خادم امام زمان عج الله

الســلام علیک یا اباصــــالح المهـــــدی

هدیه ویژه در ماه مبارک رجب

ختم قرآن کریم هدیه محضر مقدس امیر المومنین امام علی علیه السلام در آستانه سالروز ولادتشان
به نیت سلامتی و خشنودی امام زمان عج الله و تعجیل در فرج

مهلت قرائت: از اول تا ۲۵ ماه رجب


با سلام و صلوات و عرض تبریک آغاز رجب المرجب و ولادت امام محمد باقر علیه السلام خدمت شما. به محفل نورانی ختم قرآن دعوت هستید لطفا جهت مشارکت در هدیه ویژه ولادت امام علی علیه السلام جزء انتخابیتان را اعلام بفرمایید . منتظر حضور سبزتان هستیم و باالله التوفیق

سلام بر شما

چشم... ممنونم...
ممنون خیلی خوب بود
خواهش می کنم...
شنبه ۱۲ فروردين ۹۶ , ۲۳:۰۰ خادم امام زمان عج الله

چله ی ترک گناه / هدیه ویژه سالروز ولادت فرخنده سرور جهان، مهدی صاحب زمان عج الله


مهربانم ! عالم از توست ... غریبانه چرا میگردی ؟



42 روز تا نیمه شعبان مانده...


هدیه ی ویژه ؛

بمناسبت سالروز ولادت فرخنده سرور و مولای جهان؛

از 14 فروردین تا نیمه شعبان 40 روز مانده ، 40 روز تا ولادت خجسته سرور و مولای جهان ، نور دیدگان ، مهدی صاحب زمان عج الله مانده است.

تصمیم بگیریم این 40 روزمان را وقف امام زمان عج الله کنیم ، امام زمانی زندگی کنیم. یعنی ترک محرمات و انجام واجبات و اعمال و رفتار شایسته جهت خشنودی حضرت.

ان شاالله گامی کوچک در راه ادای حق امام زمان عج الله برداریم و هدیه ای نفیس تقدیم وجود مقدسشان نماییم .


بزرگواران مهدوی اگر موافقند و میخواهند ارادتشان را به مولا تقدیم کنند بسم الله...


سلام و خداقوت به انضمام صلوات بر محمد و آل مطهرشان با احترام دعوتید. منتظر حضور و مشارکت همیشه سبزتان هستیم.
لطفا جهت مشارکت در این طرح نورانی و خالص و مبارک، با ذکر"اللهم عجل لولیک الفرج یعنی گناه نکنیم" اعلام آمادگی فرمایید...  بســـــم الله ...



سلام و رحمت
چشم... ممنونم...
شنبه ۱۲ فروردين ۹۶ , ۲۳:۰۵ خادم امام زمان عج الله
بهترین راه قرار گرفتن در زمره یاران امام عصر(عج الله)

برای این کار باید دید که امام زمان (عج) که خود یکی از امامان و پیشوایان دینی ما است چه اعمالی انجام می دهد و زمانی که ظهور کند چه برنامه هایی را اجرا می کند. همان گونه که می دانیم در دین اسلام بهترین چیز برای رشد و تعالی و رسیدن به خدا، ایمان و عمل صالح است، لذا برای اینکه بتوانیم یار و یاور امام زمان (عج) شویم همان اجرای دستورات دینی؛ یعنی انجام واجبات و ترک محرمات بهترین کار و آغاز راه برای خود سازی و تهذیب نفس است.

--------------------

تقدیمی از حضرت باران مهدی صاحب زمان عج الله:


http://uupload.ir/files/s1kj_190221135126330133203103712224973199240239.jpg


تشکر...
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۶ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۷ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۳ باربری و اتوبار آشنا

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan