سجده ی عشق

وقتی که من عاشق شدم

شیطان به نامم سجده کرد

آدم زمینی تر شد و

عالم به آدم سجده کرد


.: زنده یاد افشین یداللهی :.


به این میگن صدای ماندگار ....
حتی با خوندن کلمه به کلمه این دوبیت صدای ترانه تو گوشم زمزمه میشه ..
خیلی دوست دارم این شعر رو... واقعاً هم ماندگاره...
خدا رحمتش کنه...
خیلی قشنگ بود حوا جونم...ممنون بابت پست قشنگت.
روح شون قرینِ رحمتِ پروردگار...
خواهش می کنم...
کاش بفهمیم هر نوسانِ احساسی عشق نیست!
کیه که بفهمه :|
خدایش بیامرزد
روح شون شاد...
گفتاکه من قاطی کرد
دیگری هم قاطی کرد
هردوقاطی کردیمو
عشق آغازشد

((مدادرنگی))

ارزش عشق خیلیه اصلانمیشه یه تعریف
واحدی روازش ارائه بدم:))
عجب :))

خیلی بیشتر از خیلی... و به دنبالش مسئولیته!
يكشنبه ۶ فروردين ۹۶ , ۱۸:۵۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
عجب نکته‌ی ظریفی خواهرجان ! ایول 
:))
بله یک سو تفاهم بیش نیست
دقیقاً...
سکوت میکنم:|
:)
این که عشق مسئولیت داره رو قبول دارم. اگه عاشق شدی باید هر چی شد تا آخرش باشی. هر اتفاقی که بیوفته.
چیزی که خیلی کم رنگ شده همینه...
واقعا اشعار ایشون فوق العاده هست و آدم رو به فکر فرو می بره
روحش شاد
بله همینطوره...
خدا رحمت شون کنه...
یکی از قسمت های ماه عسل سال قبل همین بود. یه پسره روز آزمایش خون واسه ازدواج متوجه میشه دختر مورد علاقش سرطان داره! یعنی هیچ کس نمیدونسته دختره سرطان داشته. حتی خودش و خانوادش. پسره با این وجود پای عشقش میمونه و ازدواج هم میکنه! خانمش هم به مرور حالش خوب میشه و بهبود کامل پیدا میکنه!
اتفاقاً تنها قسمتی که از ماهِ عسل دیدم همین بود! حدوداً ۱۰ دقیقه ی آخرش رو دیدم... مثالِ خوبی زدید :)
وای باز هم این سیب :( تازه داشتم فراموشش میکردم!
سیب یا گندم... فرقی نداره ها...
من سیب بیشتر دوست دارم خب... ولی توی هدر گندمه :|
 واقعا شعرای قشنگی مینوشتن :( 
روحشون شاد . . . 
بله...
و یادشون گرامی...
خدایش بیامرزاد..

اووومممم سیب سبز ^______^
خدا رحمت شون کنه...

خیلی خوبه ^___^
يكشنبه ۶ فروردين ۹۶ , ۲۰:۵۰ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
چه شعرنابی.عاشقشم
خیلی هم خوب :)
عجب عکسی*_* خیلی هوس برانگیزه این کارو نکن با من!!!
:)
سوکت 
؟!
سکوت 
...
یادش گرامی ...
روح شون شاد...
قشنگه. :)
اولش فکر کردم آلوچه‌ان!
:)
سیب یا گندم یا آلوچه... مهم نیته :)
دوست دارم این شعرشو...

منم...
حوا:)
:)
خدا رحمتش کنه ...
روح شون شاد...
به نظر من قشنگ‌ترین شعر عاشقانه، همین «من عاشق چشمت شدم» از مرحوم یداللهی با صدای بی‌نظیر استاد علیرضا قربانیه...
منم همین نظر رو دارم...
عجب عکسی عجب شعری عجب عشقی عجب حالی :))
شبیه امیرِ بی گزندِ جنابِ چاوشیه کامنت تون :)
هدف منم همین بود :)
چه جالب...
خدا رحمتش کنه شاعر خوبی بود
بله بسیار انسانِ شریفی بودند...
به ادم توی شعر دقت نکرده بودم عجببببب :))))
:|
چقدر زیبا سرودن خدا رحمت شون کنه
بله خیلی... روح شون شاد...
این سیبا دل آدمو آب میندازه :))
((:
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۷ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۷ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۳ باربری و اتوبار آشنا

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan