همینطوری :)

لذتی که در درس خوندن اونم ساعتِ ۵ صبح هست در خواب نیست!

مخصوصاً اگه با صدای بارونی که میزنه به شیشه ی اتاق همراه باشه :)

حالا اگه درصدِ آزمون هایی که از خودت میگیری از ۵۰ شروع بشه و تا شب به ۱۰۰ برسه که دیگه حرف نداره :)


چند وقته یه موجودِ کوچولو واردِ زندگیم شده که حکمِ مادرش رو دارم! :)

میتونم صدای نفس هاش رو بشنوم...

سرعتِ قد کشیدنش بالاست :)

سکویای من *_*


امیدوارم هر روزِ امسال همینطوری باشه... آروم... بارونی... پر از حسِ خوب :)

«وَ رَحمَتِی وَسِعَت کُلَّ شَیء» اعراف/۱۵۶


من... همین الان... در همین لحظه...

:)

به به چه پست پر انرژیییییی...هوس کردم برم درس بوخونم 
برید بوخونید پس :)
خدا قوت...
درس خوندن 5 صبح!!!!دمت گرم حوا جان...
موفق تر باشی خانومی...
درصد 100!!!!!دمت گرم.آزمونای چه درسی رسید به 100؟
بچه ی نازی داری حوا جون. :)
مراقبش باشا...
ممنونم هم اسم جان :)
خیلی خوبه... اصلاً یه وضعی...
همچنین جانم :)
ادبیات، دینی، زیست، فیزیک و شیمی...
خیلی گوگولیه *_*
هستم...
جمعه ۴ فروردين ۹۶ , ۲۲:۳۱ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
اوه عجب برگه ای
بله :)
چجوری انقدر حس درس خوندن داری؟؟؟؟
چرا من ازش فراری ام؟؟؟؟!!!!!!
هدف :)
به هدفت فکر کن... و اینکه چیزی تا کنکور نمونده...
پستت پر از انرژی مثبت بود...ممنون.
خواهش می کنم...
چرک نویسو O_o
بله دیگه... کنکور است دیگر...
شیمی 100 زدی!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o
آزمونه آسون بود... من شیمی و عربیم افتضاحه :|
ساعت 5 واقعا ممکنه ؟ خدایا اراده نصیبمان کن ...
واقعاً ممکنه :)
خدا قوت درس‌خون جان ;) 
الهی! منم مادر یک گلِ کوچولو و یک کاکتوسِ خوشگلم :)  خدا حفظش کنه :) 
ایشالله همیشه همینقدر حس‌هات خوب باشه ...
بارون داره تند تند میزنه روی تنِ شیشه‌ها . . .  ~(^+^)-♡
ممنون غزاله جان :)
کاکتوس دوست دارم ولی ندارم :(  ممنون :)
ان شاءالله حسِ همه اینقدر خوب باشه :)
خداروشکر ^_^
برام دعا کن خواهری...
حال دلم هیچ خوش نیست...
امیدورام هر شب یه پست اینجوری بذاری و از حال خوبت بگی و منم کلی لذت ببرم از این حال خوبت :)
من خودم محتاجِ دعام... ولی حتماً کنکوری ها رو دعا می کنم همیشه :)
چرا عزیزم؟! حالِ دلت همیشه خوب و آروم :)
سعی میکنم :)
مگه میشه؟ یه‌صبح بارونی بجای خوابیدن زیر پتوی گرم، درس خوند؟ :/ واقعا اراده‌ات را می‌ستایم.
من اینقدر چرک‌نویسِ پرشده دوست دارم! یادش بخیر، دو-سه دور با رنگهای متفاوت یه برگه رو استفاده مبکردم، اصلا لذتی داشت. :) خوب شد این پست رو امشب دیدم، فردا اگه خدا بخواد میخوام درس بخونم! حتما همین کار رو میکنم :)
این فسقلیِ زیبا اسم علمیش اینه؟ یا اسمی که صداش میزنی؟
منم همین که خودت گفتی رو برات آرزو می‌کنم :)
خسته هم نباشی :)
پستی بود بس پرانرژی :)

بله میشه :)
منم خیلی دوست دارم... همه رو نگه داشتم یادگاری :|
به به آرزو خانمِ درس خون :))
نه آبجی خانم اسمش رو گذاشته سکویا منم میگم سکویا :)
در واقع اسمِ علمیِ بزرگترین جاندارِ روی زمین سکویاست! یه نوع درخت :)
ممنونم عزیزم :)
تشکرِ فراوان :)
خدا رو بس شکر :)
جمعه ۴ فروردين ۹۶ , ۲۳:۰۸ ماهیِ نفس کِش! :)
موجودِ کوچولوت رو دوست :)
اونم تو رو دوست :)
جمعه ۴ فروردين ۹۶ , ۲۳:۲۴ ما جــــــــღــــــدہツ
عجبا
چه موجود کوچولوی بامزه ای داری
دوسش دارم
موفق باشی:)
چی عجیبه؟!
بله ^_^
اونم دوستت داره :)
ممنونم :)
ایشالا هر روزت پر از حس خوب :) 
ممنونم :)
5 صبح؟ درس؟ ولمون کن :))
آری :)
کی میره این همه راهو!!!! خسته نباشی دلاور!
چی اگوری پگوریه ^_^
این گله چقد انرژی مثبت داره:)
سپاس! :)
اوهوم *_*
خیلی :)
ساعت 5وقت درس خوندن نیست
ازساعت 8صبح تا8شب وقت درس خوندن براکنکوره:)
یعنی 12ساعت درروز
حواجون اینجوردرس خوندن برات گرون تموم میشه
ایناتجربست
بادبگیرررررررتازندگیت پیشرفت کنه:))

من هم ازاین گیاه کوچولوهادارمممم
عاشقشونم
بهشون آب میدم نون میدم غذامیدم:))


اگه مابخواییمممممممم هرروزمون اینطوریه وفقط بارونش دست خداست
آروم وپرازاحساس خوبش وآرامش وسه تانقطه دست خودمونه:))

خسته نباشی قهرمان
خسته نباشی پهلوان
از ۸ صبح تا ۸ شب بی وقفه نمیشه درس خوند!
اونوقت ۱۲ ساعت نمیشه! :)
گرون تموم میشه؟! چرا؟! :|

باشد :))

چقدر عالی :))

اگه آدمای اطراف خرابش نکنن آره دستِ خودمونه :))
بارونش هم به دست های مهربونِ خدا وابسته ست...

خیلی ممنونم...
حالا که عکس چرک نویسو باز کردم واقعا شوکه شدم!خیلی زیاده!
بله!
آیه هم انرژی مثبت داره. اصن پست کوتاه و خیلی خوبیه. من عکس دوست دارم :))))
خدا رو سپاسِ بی کران :))
برو بخون عزیزم موفق بشی ایشالله :))
چشم... سپاسِ فراوان :))
گرون تموم میشه
چون سروقت ازفرط کم خوابی نمیتونی خوب تست
بزنی وکنکورت خراب میشه:)
وتلاشت بیهوده میشه
اون 8صبح تا8شب
فقط 12تا2ظهربرای ناهارونمازواستراحته
بقیش درسه
یعنی 10ساعت ولی هرساعتی که تموم میشه به خودت یه ربع
استراحت بده:)
مثلا ساعت 9تا10--از9تا9:45درس بخون**9:45تا10رااستراحت کن
استراحت یعنی یه ابی بخور
یه آبی بزن به دست وصورتت
به بیرون نگاه کنی
نه بری بشینی پای گوشی وتلوزیون
چون 15میشه 4ساعت
تجربه مردم بوده است:))
این روند تا روزِ کنکور نیست قطعاً...
نزدیک به کنکور ساعتِ مطالعه کمتر میشه و استراحت بیشتر...

خب صبحِ زود خیلی حسِ درس خوندن بیشتره تا مثلاً ساعتِ ۲ بعد از ظهر...
همون ۱۰ یا ۱۱ ساعت میشه... چون من حوالیِ ساعت ۲ و ۳ نمیتونم درس بخونم...
یعنی کند میشم...

شرایطِ هر کس متفاوته قطعاً :)
دانشجو هستید شما؟! :)
دانشجوهم هستم
درجستجوی دانش هم هستمم

ولی هرکس به خودش ایمان داشته باشه
به خودش چندین ماه سختی میده
تادانشگاه خوبی قبول شه

یعنی تاتلاش کم باشه
موفقیت کم میشه

تلاش زیادباشه
موفقیت حتمیه
خیلی هم خوب...
خب دانشجو طبیعتاً باید در جست و جوی دانش باشه دیگه :)

بله بله صحیح است :)
موفق باشید...
فیزیک، قسمت مدار + زیست :) 
چطوری مامان سکویا کوچولو ؟؟
خسته هم نباشی :)
من کلاً فیزیک ۳ رو بسی دوست دارم :)
خوبم شکر :)
خیلی هم ممنون :)
 روز بارونی خیلی خوب وزیباست .
چه گل زیبایی  .

موفق باشید .
بله خیلی...
:)

ممنونم... همچنین...
خشکم زد (._.) حالا سایز کاغذ چی چی هست؟! چرا تو باطله نمینویسید؟! D:
منم قدیما عشق همینطور درس خوندن بودم ولی الان از بین رفته!
ای بابا -_-
دو برابرِ A3 یا همون چهار برابرِ A4 :))
اینا هم به نوعی باطله ست...
قدیما :|
شما که سن و سالی ندارین!
شنبه ۵ فروردين ۹۶ , ۱۲:۴۳ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
وااااااای چقد فرمول و عدد
خوشحالم انسانی خوندم :)))
آره همش فرموله...
منم خوشحالم که انسانی خوندید :))
حوا ندیده بودیم درس بخونه که دیدیم خدا رو شکر :)
چه گل قشنگی :) مامان خوبی هستی مطمئنم :)
آیه و تصویر هم عالیست. خسته هم نباشی :))
خدا رو سپاس پس :)
امیدوارم :)))
خیلی هم ممنون... لطف دارید بسی...
این گیاهه اسمش چیه؟
نمیدونم... هدیه ست... خودم نخریدمش :)
چه هدیه هایی میدن بهتون! :))
:))
تمام درس هایی را که صبح ساعت چهار تا 
هشت صبح خوانده ام هنوز در حافظه ام 
ثبت هستند ..بهترین لذت را دارد 
اون لحظه ها مغز بهترین عملکرد رو برای یادگیری داره...
بله خیلی لذت داره استاد...
شنبه ۵ فروردين ۹۶ , ۱۶:۱۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منم وقتی درصدهام زیاد میشد همه خستگیم در می رفت ولی وای به روزی که باکلی تلاش پسرفت میکردم!!
همیشه موفق باشی:)
پسرفت خیلی بده... خدا نیاره اون روز رو...
خیلی ممنونم حورا بانو :)
خسته نباشی پهلوون :)
خیلی ممنون :)
موفق باشید با هدیه علی عجیب 
اگه فقط یک صدم از این پشتکار شمارو داشتم خیلی خوب می‌بود . 
ممنونم... چرا عجیب؟!
:)
چ هدیه قشنگی
بله :)
5 صبح و صدای بارون^_^

گل قشنگیه.منم یک کاکتوس و یک حسن یوسف دارم:))))))
^__^

خیلی عالیه :))))
من عاشقِ کاکتوسم ولی ندارم :(
موفق باشید ان شاالله...
ممنونم... همچنین...

دیرگاهی است که اُفتاده ام از خویش به دور

شاید این عید،

به دیدارِ خودم هم بروم ...

قیصر امین پور


سلام علیکم
سال نو شما بزرگوار مبارک
ان شاالله سال پر برکت، سرشار از کامیابی و موفقیت در توسعه فردی معنوی و مادی داشته باشید.

لطفا بنده را از دعای خیرتان محروم نفرمایید
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
سلام
به به چقدر زیبا...
سالِ نوِ شما هم مبارک
ممنونم... همچنین...

اگه قابل باشم حتماً...
ممنونم
چقدر گلت قشنگه^___^ آپارتمان می شه نگه داشت؟ 

قشنگ می بینید :))
فکر می کنم بشه...
اینی که شما داری یه نوع کاکتوسه ^_^
نمیدونم راستش :)

درصد از 50تا100:)

لذت اصلی اون قسمتیه ک هر چی میری جلوتر میبینی غلط نداری :)

:)
بله دقیقاً :)
من یادمه ی بار از ی نمونه سوال زیست دوبار پشت سرهم تست گرفتم نشد ک بشه بدون غلط از اب در بیاد :)
که اینطور :)
یک عکس دارم کاکتوسای رنگی رنگی اینقدررررر قشنگه^___^

برو بخرررررر نسیممممم حال و هوات یجور دیگه میشه باور کن:)))
چه خوب ^____^

حتماً در اولین فرصت :))
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۷ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۳ باربری و اتوبار آشنا

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan