تمامِ سرمایه ی زندگی

ساعت ۵:۰۵

بارون میباره... مثلِ همه ی وقتایی که دلم می گیره...

کی مقصره؟!

کی باید محکوم بشه؟!

کی مسببِ این چشم های بارونیه؟!


دل، شکستن نداره!

دیگه چقدر باید بگذره و چی باید بشه تا بفهمی؟!


یه چیزی هست که امید خطابش می کنند...

یه وقتایی تمامِ سرمایه ی زندگیت میشه همون یه چیز...

و من هنوز امیدوارم :)


بی ربط نوشت: خواستم به یه نفر بگم چقدر مغرور شدی به تازگی! دیدم بهتره قبلش یه فکری به حالِ غرورِ خودم بکنم!

بی ربط نوشت تر: قدمِ اولِ امسالم... ترکِ غرورِ بیجا و بی دلیل!


نداره! ولی نمیفهمند!
بله دیگه... نمیفهمند...
ساعت جفت:)
اوهوم :)
هنوزم بارون میباره اونجا؟
بله... و چرا ناشناس؟! :/
چون نمیخوام شناخته بشم :\
باشد :/
کی دلتو شیکونده؟
مهم نیست :)
به کی میخواستی بگی مغرور؟
:|
مگه غرور باجا و بادلیلم داریم؟ :/
بله!
چطوریه اونوقت؟
غرور واسه هر کسی لازمه! اما نه اون غروری که حاصل از خود خوب پنداری باشه! اینکه بخوای مستقیم یا غیرِ مستقیم بخاطرِ چیزی که ممکنه اصلاً نباشی فخر بفروشی! این غرور دیر یا زود آدم رو زمین میزنه!
قبول دارم!
خوبه!
امید رو به وضوح تو تصویر میبینم :)
(:
شعری که اون گوشه نوشتی خیلی خوشگله.
:)
من باید برم درس بخونم ببخشید...
موفق باشی:)
ممنونم :)
سلام
سال نو مبارک
درست میشه خیلی غصه نخورید
اگر بنا بود ما آدمها کامل باشیم و هیچ عیبی نداشته باشیم که میشدیم فرشته!
سلام
سالِ نوِ شما هم مبارک...
غصه نمیخورم :)
قرار هم نیست ما کامل باشیم... قراره تکامل پیدا کنیم... هدفِ زندگی اینه...
غرور گاهی لازمه ی یه اتفاقه
اما به خودی ِ خود خوب نیست...

امید چیزیه که مردم را زنده نگه میداره
چه اتفاقی؟! مثلاً تلنگر؟!
اوهوم...

بله... نداشتیم قطعاً نبودیم...
ادم هرسال بایدخودشواصلاح کنه
وبدی هارانابودکنه
وخوبی هاراجایگزینش کنه
وغرورهم زیادچیزخوبی نیست
وبهتره کم کم باخوش اخلاقی عوضش کنیم
ولی حقمونوگفتن ودل کسی روشکوندن مغروری حساب نمیشه
اگه انسانی باکسی شوخی نکنه زندگی بی مزه میشه
بنظرم تایه روزسربه سرکسی نزارم خوابم نمیبره

دل شیشست شکستیش
دیگه اون طرفوشکستی
وتاشیشه خورده هاشوجمع کنه
کلی وقت میبره
پس نشکنیم بهتررررررره
واونی که بایدبشکنیم غروره
بشک بشکنه بشکن
من میشکنم غروررادردل خودممم وشماهم همینطور:)
بله... هیچ دو روزمون نباید مثلِ هم باشه...
شوخی خوبه ولی با رعایتِ ادب!
با دل شکستن کلاً مخالفم..‌. حتی اگه با گفتنِ حق همراه باشه...

بشکن :)
الآن اینجا داره برف میباره....دیروز کلا بارون بارید....
منم دلم گرفته...
امیدوارم موفق باشی حوا جون...
اینجا کلاً برف نمیباره...
هعی...
ممنونم هم اسم جان :)
دلم زیاد شکسته حوا...زیاد...
دل شکستن نداره...
ای بابا...
واقعاً نداره...
مخصوصاً اگه دیگه جایی واسه شکستن نداشته باشه...
ان شاالله در تمام مراحل زندگیتون موفق وموید باشیدو به خواسته های خوب دلتون برسید .
خیلی ممنونم...
همین فرمون برید جلو به جاهای خوبی می رسید :دی 
باشد :|
اگر دلی باقی مونده باشه
بله دل شکستن ندارد...
غرور رو قبول دارم بده ولی یه جاهایی لازمه مثل غرور در برابر ظالم...ولی در کل به قول شما غرور بی جا رو باید پوکوند ریخت دور

دقیقاً... اگه باقی مونده باشه...

بله غرور داریم تا غرور...
اوهوم...
من نمی‌دونم چجوری غرورمو ترک کنم، اگه راه‌حل عمومی‌ای یافتی به منم بگو لطفا :)
اصل حال دلت هم خوب‌تر بشه زودتر :))
اینجا هم الآن بارون میاد :)
راستش خودمم نمیدونم... ولی بعضیا اونقدر خوب و مهربون و به قولی خاکی هستن که با وجودِ اینکه خیلی هم موفقند اصلاً غرور ندارند... این آدما رو دوست دارم مثلِ خودت :))
ممنونم جانِ دل :)
چقدر عالی... و حتماً میدونی من عاشقِ بارونم :)
خوبه که هنوز امیدواری ....
غرور تا یه جایی خوبه و حتی لازمه ولی بیجاش رو ترک کن خواهرم :))
همیشه و در هر شرایطی سعی می کنم امیدوار باشم :)
بله منم در حالِ ترکِ غرورِ بیجا هستم اگه بشه و خدا کمک کنه :)
تنها داشته ی هر کسی میتونه همین امید باشه :)
ناامید نشی دختر :*
دقیقاً :)
همه ی تلاشم رو می کنم ^_^
جمعه ۴ فروردين ۹۶ , ۱۷:۴۹ ما جــــــــღــــــدہツ
:(
چرا ناراحت؟!
نظر لطفته :))
بله‌بله، می‌دونم :)
میدونی آرزو... من اهلِ تعارف نیستم... هر چیزی میگم حسِ واقعیِ خودمه...
تو واقعاً خوبی :)
همیشه توی ذهنم هست که مثلِ تو باشم :))
الهی حاله دلت خوب باشه حوای مهربونم :) 
خیلی ممنونم غزاله ی مهربون ترینم :)
دیگه خیـــــلی نظر لطف بسیارته! :))
من تهِ آداب معاشرتم همینه:دی

ان‌شاءالله جفتمون یه الگوی درست و حسابی داشته‌باشیم که مثل اون شیم. :))
حقیقته :)
همینم آرزوست :)

ان شاءالله :)
کی حوای منو ناراحت کرده؟ بگو تا با ملاقه برم سراغش!
با قابلمه حتی :)
عکسه چی خوشگله @_@
خوشگل میبینی :)
قابلمه هم خوبه :)))
(:
وا مگه مغروری؟ :/
آره... و خوب نیست اصلاً...
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۷ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۳ باربری و اتوبار امانت

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan