بهترین عیدی :)

یکی میگفت: قرار نیست حال مون خوب باشه! قراره حال مون خوب بشه!

وقتی حالِ کسی رو خوب کنی قطعاً و حتماً و یقیناً حالِ خودت هم خوب میشه :)


بهترین عیدیِ امسالم رو از یکی از بلاگرای نه چندان آشنا ولی مهربون گرفتم...

وقتی شبِ عید پنلِ مدیریت رو باز کردم و بینِ کامنت ها چشمم خورد به یه کامنتِ حال خوب کن :))


" اگه قابل بوده باشم؛ توی بین الحرمین نزدیک حرم امام حسین به نیایت از شما نماز زیارت خوندم... :) انشالله که قسمت خودتون :) "


اعتراف میکنم هیچ وقت به اندازه ی لحظه ی خوندنِ این کامنت خوشحال نشدم :))

یکی میگفت: اینکه بگیم التماسِ دعا و بشنویم محتاجیم به دعا برامون شده عادت! هیچ وقت هم همو دعا نمیکنیم...

کاش واقعاً همدیگرو دعا کنیم... این دعا ها به آسمون میرسه ها :)


+ لحظه ی سال تحویل دعاتون کردم... تک تک تون رو :)

+ دعام کردین؟!


چه عیدی خوبی .
خیلی :)
عیدی من به شما :

طولانی ترین سفرها نیز یک روز با گامی کوچک آغاز می شود

از ابتدای کار نترس به انتهای کار فکر کن


سال خوب وپربرکتی را برای شما آرزومندم .

به به عجب جمله ای :)
کاملاً با شرایطِ من همخونی داشت...

ممنونم... همچنین...
چه عیدی خوبی :)
من یه لیست نوشته‌بودم، اولین کار بعد از سال تحویلم دعاکردن واسه افراد اون لیست بود، تو هم که دیگه جای خود داری :))
:)
منم لیستِ دعا دارم... و قطعاً اولین نفرِ لیستم تویی :)
ممنونم آرزو بانو ^_^
واو! خیلی ممنون :))
:))
چهارشنبه ۲ فروردين ۹۶ , ۱۴:۰۳ شاید فردایی نباشد...
عیدی قشنگی بود

واقعی دعامون کنین
خیلی...

واقعی دعا میکنم همه رو...
امیدوارم قبولی و رتبه ی خوب بهترین عیدی امسالت باشه :)
خیلی ممنون :)
ان شاءالله هر دومون :)
دعا کردم:)
ممنووون 
:)
خواهش میکنم...
بله لحظه سال تحویل یادتون کردم و البته دعا سال خوبی داشته باشی
خیلی ممنون :)
شما هم سالِ خوبی داشته باشین...
چقدر عیدی حال خوب کنی :)))
منم دعات کردم...دعا کردم عاقبت به خیر شی حوا جان. :)
همیشه بخند عزیز...با آرزوی بهترین ها
خیلی :))
ممنونم هم اسم جان :)
چشم :)))
سلام . سال نوتون مبارک
سلام
عیدِ شما هم مبارک...
منم برای هرکی که میشناختم و نمیشناختم دعا کردم (:
إن شاءالله امسال حال دل هممون خوب باشه :)
:)
ان شاءالله :)
عزیزم مرسی از مهربونیت.

ان شالله قسمتت بشه کربلا:)
:)

ان شاءالله قسمتِ همه بشه...
من کلی برای همه دعا کردم وامیدوارم کسی رو از قلم ننداخته باشم... :) 
چقدر خوب :)
چه عیدی خوبی عالیه :) بله دعا کردمت عزیزم :))
خیلی عالیه :)
ممنونم تمنا جون :)
راستی تصویر هم عالیه ^_^
^_^
هم تحویل سال دعات کردم و هم دیروز که رفته بودم پابوس امام رئوف : ))

واقعاً؟! خیلی ممنونم محبوبه ی خودم :))
عیدی بسیار عالی...
بله...
سلام...ممنون 
عیدشما هم مبارک
سلام
خواهش میکنم...
عیدی خوبت نوش جونت ...
روستای خوب هرجای دنیا پیدا میشن :)
مرسی که دعا کردی، منم همه رو دعا کردم خیلیا رو هم با اسم، مثل اسم خوب خودت ..
:)
بله... ولی از ایشون انتظار نداشتم... خیلی خوشحالم کردند...
اتفاقاً اسمِ شما همش توی ذهنم بود... ممنونم :)
من واسه همه دعای سلامتی کردمممممم
چقدر عالی...
مبارکت باشه این عیدی قشنگ :)

:: من برا همه دعا کردم...

:)
ممنونم حریرم :)

چقدر خوب...

:)
از این بهتر هم میشد؟ خوش بحالتون که اینقدر دوستای خوب دارین :)
قطعاً نه :)
ماهمیشه دعاگوی وبلاگی ها هستیم
چقدر خوب...
معلومه دعات کردم و خوشحالم دعام کردی.
:)
هیجی کلا پشیمون شدم:))
باشد :)
پنجشنبه ۳ فروردين ۹۶ , ۱۲:۲۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خوش به حالتون.
التماس دعا.
ممنونم...
محتاجیم به دعا...
سلام ابجی من دعات کردم سر سفره هفت سین...چون حداقل توی یک درد مشترکیم..اونم کنکوره بی صاحبه..😄😄😄
سلام
خیلی ممنون :)
بله دیگه... حداقل... :)
راستی اگه اشتباه نکنم تولد ساخت وبلاگت نزدیکه ابجی...اگه اشتباه کردم که هیچی
ولی اگه درست میگم پس تولدت مبارک وبلاگ جان..اینم کادوی تولدت👞یه جفت کفش براش گرفتم😄😄
اردیبهشته... چندش یادم نیست :|
عجب کادویی :))
وبلاگم تشکر میکنه :))
جمعه ۴ فروردين ۹۶ , ۱۸:۳۰ خادم امام زمان عج الله
عملیاتی برای ظهور

میخواهیم کاری برای ظهـور انجام دهیم ... شما چطور؟!!

به خاطر آقا "حداقل" یک گناه را ترک کنیم

نام عملیات: ترک گناه

رمز عملیات: یا صاحب الزمان عج

محور عملیات: نفس اماره

هدف عملیات: زمینه سازی ظهور

گر مرد رهی... بســم الله


---------------------------------------------

با سلام و صلوات و ارزوی سالی پرخیر و برکت و مهدوی خدمت شما. با طرح مهدوی جنبش زمینه سازی ظهور حضرت/ خودسازی در خدمتیم . لطفا جهت مشارکت اعلام امادگی بفرمایید منتظر حضور ارزشمندتان هستیم. و بالله التوفیق
سلام
خیلی هم خوب...
عالیست!
سپاس!
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۷ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۳ باربری و اتوبار امانت

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan