قرار به وقتِ نوروز

همه ی حرفام رو گفتم...

فقط فی البداهه ست! در نتیجه درهمه... هر چی به ذهنم رسید گفتم دیگه :)

ترجیح دادم تصویر هم دست نوشته ی خودم باشه تا پست کاملاً حواگونه باشه :)



وبلاگ پرمحتوایی داری.ممنون.عالی بود
:/
تو اولین‌نفری بودی که اومدم پستش رو ببینم :)
چقدر خـــــوب بود :)) همه‌چیِ پست :) من برم خجالت بکشم از خودم!:دی

لطف داری همیشه :)
پستِ تو عالی بود عالی... خیلی بهتر از من :))
يكشنبه ۲۹ اسفند ۹۵ , ۲۱:۱۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سال خوبی داشته باشی بانو:)
ممنونم حورا جان :)
حرفات هم کاملا حواگونه :) 
عیدت مبارک دوست جان،سال خوبی رو داشته باشی ( ˘ ³˘)♥
:)
همچنین عزیزم، خیلی خیلی بهت خوش بگذره این روزها ^_^
خیلی تاثیرگذار صحبت کردی هم اسم جان...
ماهی گلی رو خوب اومدی :)))
ممنونم...عیدت مبارک.
حتما دعات میکنم.حتما دعام کن که منم شدیـد محتاجم :)
ممنونم عزیزِ دل...
؛))
خواهش می کنم :)
چشم اگه دعم بجایی برسه حتما دعات می کنم :)
راستی دست نوشته ات پست رو کاملا حواگونه کرد :)
:)
چه افسانه‌ی زیبایی... زیباتر از واقعیت... راستی مگر هر شخصی احساس نمی‌کند
که نخستین روز بهار گویی نخستین روز آفرینش است؟
نوروز مبارک
ممنونم... بر شما هم مبارک...
انشالله ...التماس دعاااااا
محتاجیم به دعا...
عیدشمام مبارک:) پیش پیش*_*
الهی امین واسه همه دعاهای قشنگ:) 
محتاجیم 
ممنونم لیمو جانِ خودم ^_^
:)
وااااییی خیلی خوب و با طمأنینه(درسته؟؟)  ....
عالی خدا جانم خیلی
عیدت قشنگ :)
فکر می کنم درست باشه :))
خیلی لطف داری هلما بانو خیلی :)
همچنین ^_^
صدا هم عالی^^
:)
ممنون از همه‌ی دعاهای خوبتون :)
عیدتون مبارک :)
خواهش می کنم :)
عیدِ شما هم مبارک جلو جلو :)
چه انشای قشنگی بود :) به به
سال نو مبارک
انشا نبود که :| :)
همچنین...
چقدر خوب بود :)
عیدتون مبارک. همیشه خوش باشین.
ممنونم :)
عیدِ شما هم مبارک... همچنین...
وای وای وای عزیزم :))))
چی شده؟! :))
يكشنبه ۲۹ اسفند ۹۵ , ۲۲:۰۳ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
چه با مزه اس صدا حواااااااا :))))))
عید توام مبارک. ایشالا سال خوبی واست باشه :)
خیلی خوب بود 
مرسی 
:))
ممنونم پرستو بانو... همچنین :)
خیلی ممنون...
:)
دوست داشتنی هستی عزیزم *_*
چقدر دعای خوب حرفای قشنگ قشنگ :))
لطف داری :)
:))
دست خطت قشنگه ها ^_^
اتفاقاً یکی از بلاگرا چند وقتِ پیش گفت دست خطت زشته... روش کار کن :|
پیشاپیش عرض تبریک...

ان شاالله سال خوبی داشته باشید...
ممنونم... عیدِ شما هم مبارک...

همچنین...
لذت بردیم از دعاهاتون و حرفهای قشنگتون ( البته اگه کسی ناراحت نشه و به پلیس فتا شکایت نکنه ازمون) واقعا کاش کسی الکی وبلاگشو پاک نکنه و بره!  سال نو مبارک
ممنونم... لطف دارید...
کاش... سالِ نوِ شما هم پیشاپیش مبارک...
واقعا؟ :|| عجب ادمی بوده! به این خوشگلی!
همچین خوشگلم نیست :)
وای چ صدای ارامش بخشی ،، ان شاءالله که ارزوهای که کردی همش براورده بشه الهییییی،،،، 

سال خوبی داشته باشی خانوم گل:*
پیشاپیش سال نو مبارک
لطف داری بانو :)
ان شاءالله...

خیلی ممنونم :))
همچنین ^_^
مرسی از دعا های قشنگت حوا بانو
امیدوارم سال نو برای شمام پر از اتفاقات و لخظات خوب باشه:)
و ان شاالله نودو شیش سال براورده شدن تموم دعاهات شه^_^
خواهش می کنم نرگس جانم...
ان شاءالله واسه همه عالی باشه :)
همچنین ^_^
عزیزم :))
:))
چه صدای ماهی 
چه دعا های ماهی 
چه تبریک عید ماهی 
ممنون حوابانو جان ♥
عید توام مبارک ♡♥
ای بابا شرمنده کردی که :)
تو هم ماهی :)

خواهش می کنم عزیزم ^_^
ممنونم ♡
شعر کنار هم خیلی قشنگ و باحاله :)
قشنگ و باحال خوندی :)
آهنگِ جدیدِ بنیامین بهادریه :)
خیلی قشنگ بود متنی که گفتی... برای هر دعایی که گفتی یه آمین میگم...
منم التماس دعا دارم واسه ی لحظه ی سال تحویل خیلی زیاد...
عید شمام جلوجلو مبارک 
خیلی ممنونم... چقدر خوب :)
حتماً اگه قابل باشم...
تشکر :)
چه صدای آرومی داری عزیزم ^_-
عیدت مبارک جانِ دلم 😘
لطف داری محبوبه ی خودم ^_^
ممنونم... همچنین بانوی مهربونِ بیان :)
سالی پر برکت و پر از موفقیت برای
شما آرزو میکنم ..شاد باشید 
ممنونم استاد... همچنین...
چقدر دعاهای خوبی کردی حوای عزیزم :)
:)
انشالله همیشه شاد و خندون باشی عزیزم :)
عیدت هم مبارک
ممنونم :)
عیدِ شما هم خیلی مبارک...
امیدوارم بهترینِ سال‌ها، در انتظارت باشه :)
ممنونم... همچنین جنابِ مترسک :)
عیدتون مباررررررررررک:))))))
ایشالله سال خوبی پیش روداشته باشیدوبهآرزوهاتون برسید:)))
وشادودلخوش باشی:))
اون صداهم رانشنیدمم:))
همین دیگه تاسال96بای بای:))
عیدِ شما هم مبارک :)))
همچنین :))

مهم نیست :)
در پناهِ حق :)
تبریک:)
:)
سلام

عیدتون مبارک

ان شاالله سال خوبی داشته باشین
سلام

عیدِ شما هم مبارک

همچنین...
انشالله دفترچه بیمه تون تو سال جدید مثل ورقه ی امتحانی ادمای رفوزه سفید باشه😂😂😂😂
خیلی ممنونم... همچنین :)))
دعا یادتون نده! دعامون کنید.
یادم نمیره :)
عجبا کی گفته دست خطتون خوب نیست؟ :/
مهم نیست :)
خخخ یادتون نره
:))
عیدتون مبارک
عیدِ شما هم مبارک...
خوبی؟ چه خبرا؟
شکر خوبم...
الان شما کدومی؟! اینقدر ناشناس کامنت میذارن دیگه نمیدونم کی به کیه!
من همونم که کنکور داره. همیشه میومدم. یه مدت نبودم :)
خب چرا ناشناس میذاری؟! :/
چه کاریه؟!
عصبانی هستی :|
بله :|
دوشنبه ۳۰ اسفند ۹۵ , ۱۲:۳۷ یا فاطمة الزهراء
ای جانم :) صداشووو *__*
عیدت مبارک 
تمام دعاهای خوبت آمین و همچنین برای خودت 
+تو بودی به سناتور گفتی دو سه دقیقه زیاده؟ :)) 
^___^
همچنین عزیزم...
ممنونم آبجی بزرگه :)

+ بله :|
عزیزم...صداتو دوس دارم...بابت همه ی دعاهاتم آمین...از ته دل

سال نوت مبارک حوای گلم :* :* الهی که امسال بهترین سال عمرت باشه ^_^
ممنونم حریرم :)

همچنین عزیزِ دل... خیلی ممنون ^_^
عاقا یه نکته ای توی این وب توجهم رو جلب کرد که نمیدونم شماها چجوری درمورد ش قضاوت می کنید!؟

  • تعداد دنبال‌کنندگان ۴۶۴
  • دنبال‌شده توسط نویسنده؟ فکر می کنید چند نفر؟

قصد تخریب نداشتم فقط برام سوال شد یهویی:)

خیلی ممنونم بخاطرِ توجهتون :))
دوشنبه ۳۰ اسفند ۹۵ , ۱۸:۰۳ سیّد محمّد جعاوله
سلام
سال نو مبارک.
سلام
بر شما هم مبارک...
فکر کنم یادم رفته اجازه بگیرم!
اجازه میدی نگهش دارم یادگاری؟
بله :)
عیدت مبارک!
با کلی آرزوی خوب
عیدِ شما هم مبارو...
ممنونم...
سه شنبه ۱ فروردين ۹۶ , ۱۱:۰۶ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
عجب خطی دارید :O احتیاح به خط کپچا داشتید به من خبر بدید D:
+ماهی گفتید یک چیزی شنیدم میگن توی عید وقتی تحویل میشه ماهی زیر رو رو میشه بعد برمیگرده معمولی میشه -_-  نمیدونم کی در آورده ولی هدفش رو ندونستم!
+عیدتون مبارک D: حیف من بستم تموم شد!
:))
+ عجب...
+ عیدِ شما هم مبارک :)
شاد باشی و پیروز عیدتم مبارک گلم
ممنونم... عیدِ شمام مبارک :)
سه شنبه ۱ فروردين ۹۶ , ۱۴:۱۳ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
مبارک باشه عیدت :)
ممنونم :)
عیدِ شمام مبارک...
عیدت مبارک
انشالله سال پیش رو همراه با سلامتی، شادی، موفقیت برای شما و همه عزیزانتون باشه
عیدِ شما هم مبارک...
ممنونم لادن خانم... همچنین...
عیدتون مبارک :)
ایشالا یه سال پر از خوشی باشی براتون
:))
عیدِ شما هم مبارک :)
همچنین :)
چه فایل صوتی خوبی :))
سال نو مبارکـ ...
سال خوبی داشته باشی ...

+ بابت کامنتت ممنونم :)
:))
عیدت مبارک دختریم جان :)
همچنین...

+ خواهش می کنم :)
چهارشنبه ۲ فروردين ۹۶ , ۱۰:۵۴ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سلام عزیزم حالت چطوره ؟ عیدت مبارک 

به به چه صدایی بانو 

سلامت باشی 

ببخشید نبودم گوشیم خاموش بود 
سلام آبجیِ خودم :))
عیدِ شمام مبارک ^_^

:)

همچنین...

بله متوجه شدم...
عیدتونم مبارک باشه سال خوبی رو براتون ارزو میکنم:)
عیدِ شما هم مبارک جنابِ نجم... همچنین :)
چه صدایی :)
:|
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۷ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۳ باربری و اتوبار امانت

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan