شما چی میخواید؟! :)

همه ی ما آدم ها کلی آرزو داریم که دوست داریم بهشون برسیم! 
اصلاً زندگی می کنیم، تلاش می کنیم، سختی های مختلف رو تحمل می کنیم که به این آرزو ها برسیم!
و امید به اینکه یه روزی بهشون برسیم ما رو زنده نگه میداره!

اما یه سوال...
اگه خدا به شما بگه لحظه ی سال تحویل من میخوام یکی از آرزو هاتون رو برآورده کنم...
شما از خدا چی میخواید؟!

اول خودم: 
(ابتدا ذوق مرگ میشم) 
بعد میگم: یه روزی برسه که اونقدر بی دغدغه باشم و وقت و فکرم آزاد باشه که بتونم تک تکِ کتاب های این کتاب فروشی رو بخونم :)

خیلی وقته که آرزوهای مربوط به خودم رنگِ سرانجام به خودشون گرفتن! و البته به کم هم راضی نیستم! :)
عاقبت‌بخـیری خودم و افرادی که می‌شناسم :))
خیلی هم خوب :)
خوش بحالت پس ^_^

چی بهتر از این :))
اگه اینطوری باشه اول ظهور امام زمان بعد شفای همه بیماران الخصوص مریض منظور خودم 
ان شاءالله...
چه آرزو های فرهنگی و متعالی ای داری :دی

چرا هیچ آرزویی به دهنم نمیرسه ؟ :/
مثلا شاید اوکی شدن نامه اداریم برای کارآموزی مشاوره بتونه یه گزینه باشه
متعالی؟! :)

شاید بخاطرِ این باشه که به همشون رسیدی...
خیلی هم خوب...
سوال سختیه -_-
باید فکر کنم!
فکر کن بعداً بگو :)
فکر نکنم خدا با آدم چنین شوخی را بکنه 
ولی اگر پرسید میگم تمام دلهایی را که
به خاطری از هم دور و رنجیده شده اند
دوباره بهم برگرداند 
شوخی نیست استاد...
چقدر خوب :)
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۹۵ , ۲۰:۲۴ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
فقط یه آرزو
تموم شدن این پیک بی صاحاب
تموم میشه بالاخره :)
آرزو میکنم تا قبل از سی سالگی بتونم تحصیلاتمو کامل کنم...
و آرزو میکنم تو این حالی که هستم نمیرم که قطعا وسط جهنم فرود میام :(
این آرزوها دقیقاً آرزوهای منم هستن :)
یه چیزی نیست خیلی چیزا هست خییلییی ...
خب قراره بینِ آرزوهات یکیش رو انتخاب کنی...
سخته! شاید بشه گفت سال بعد رو نبینم!
:|
چرا خب؟!
فقط آرامش. اونم زود زود. حالا هرجور حاصل میشه خودش بده.
منم دنبالِ آرامشم... به شدت...
ارزوی من خیلی خوشکله اصلاخوشکله خوشکلاست:))
واون اینه که
««من ارزودارمم به همه آرزوهام درطول سال 96برسم»»والسلاممم:))
بله بله :))

خیلی زرنگی شما :))
چون اونطوری برام بهتره!
ای بابا!
چقدر ناامید... زندگی هنوزم زیبایی هایی داره ها :))
واسه من نه! وایه بقیه داره!
گاهی شرایط طوری میشه که ممکنه هر آدمی به الانِ شما برسه...
ولی واقعاً اینطور نیست... مقطعی و گذراست...
:)
ما یک عدد همراه و هم مسیر می خواهیم
ان شاءالله :)
میگم خدایا، منو بزرگ کن :)
چه دعای خوبی :)
واسه من نمیگذره چرا؟ :/
میگذره...
ان مع العسر یسرا :)
اولین چیزی که به ذهنم رسید دیدن حرم و بارگاه اباعبدالله ست : ))
بعدم عاقبت بخیری و سلامتی خودم و اطرافیانم (مخصوصا دوستای گلم :*)
ان شاءالله :)
:)
سال ۹۶ دانشجوی دندون‌پزشکی باشم و موفق شم ♡´・ᴗ・`♡
آمیییییین 🙏
آمین :)
خودش رو آرزو میکنم :)
بهترین آرزو :)
نمیدونم
شاید بخام لحظه ای منو به خودم وانذاره.همواره حسش کنم. حتی یک لحظه ازش غافل نشم
چه خوب :)
ان شاالله عبد امام عصر بشم...

اگه بشه...
ان شاءالله که میشه...
خداهیچوقت  بهم همچین حرفی نمیزنه..منم آرزو نمیکنم:)دلم زیادی روشن بود..سوخت!
باور نداریم... حتی خودم!
میگم خداجونم منو ببر دانشگاه شریف دانشجوی اونجا کن. بعد از اونجا ببر یکی از خفن ترین کارمندای ناسا کن =)))
خیلی هم عالی =))
میرسه ...:)
کاش :)
من فقط آرامش میخوام
:)
بغلم کنه  >_<
^_^
سوال سختیه!
میشه گفت سخته...
ظهور رو میخوام
به دنبالش همه چیز میاد :)
حال خوب برای همه :)
:)
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۹۵ , ۱۳:۳۷ یا فاطمة الزهراء
به عنوان تنها آرزوم، آرزو میکنم به همه آرزوهام برسم یه آرزوعه ولی همه رو داره تو خودش
خیلی هم خوب :)
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۹۵ , ۱۴:۵۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خوب باشم.
خوب که هستی :)
خیییییلیییییین واقعن:))
یکیش رو بگو که مهم تره :))
عاقبت به خیر شم...
به به هم اسمِ خودم :)
ان شاءالله...
زندگین درست شه ..این گره ای که فقط خودش می تونه باز شه ...دل شکسته ام زنده شه ..کاش که واقعا دم سال تحویل خدا دعام را براورده می کرد ...
امیدوارم به ارزوت برسی عزیزم 
ان شاءالله که حالِ دلت همیشه خوب باشه عزیزم... حتماً خدا حواسش به بنده هاش هست و صداشون رو میشنوه...
ممنونم آبان جانم :)
مادرم به آرامش برسه .........

چه آرزوی زیبایی داری :)
ان شاءالله...

ممنونم هلما بانو :)
جمعه ۲۷ اسفند ۹۵ , ۰۰:۲۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
ازش میخوام امسال کار پیدا کنم.
سر سال تحویل واسم دعا کن حوا جان
ان شاءالله که سالِ ۹۶، سالِ تحققِ آرزوهاتون باشه پرستو بانو جانم :)
حتماً دعاتون می کنم...
فقط واسه یه ثانیه هم شده بتونم سالم ببینمش....

:)
:)
زندگی بدور از تنهایی:))
ان شاءالله :)
خب حالا فکر کردم: اللهم عجل لولیک الفرج...پیس پیس پیس پیس پیس(اینا بیشتر برای بقیه یا شخصی طور بود اینا رو تو دلم گفتم!).... ازین حس آشوب رها شم و به آرامش برسم و حال خوبی پیدا کنم..... برای کنکور امسال عالی بخونم و عالی تر نتیجه بگیرم.... توی مسیر رو به پیشرفت قرار بگیرم.... جوانی و آینده خوبی برام رقم بخوره..... خیلی وقته از خودم راضی نیستم، از اخلاقم رفتارم عملکردم و غیره توفیق بشه کارای خوب خوب کنم و به خصوصیاتی که تو ذهنمه نزدیک شم...  (پیس پیس پیس پیس پیس پیس پیس پیس!) .... خلاصه که حتما دعا کن برام^_^
گفتم یدونه ها :)))
ان شاءالله به همه ی آرزوهای قشنگت برسی عزیزم :)
لایق باشم حتماً حتماً دعات می کنم ^_^
ان شاء الله که به همه همه آرزوهای قشنگت و هر چی برات صلاحه برسی حتی اونایی که به فکرت نمیرسه آرزوشون کنی^_^ 
خیلی خیلی ممنونم آلاء جانم... همچنین ^___^
سلامتی و شادی خودم و عزیزانم :)
:)
بنظرم آرزو واسه چیزهای محاله،  مثل برگشتن به روزهای خوب بچگی،  بودن کنار عزیزانی که از دستشون دادیم و....  
امیدوارم یک روز به خواستتون برسین ولی کتابهای این کتاب فروشی تا جایی که میبینم باب میل من نیست :) 
نه همیشه هم اینطور نیست...

ممنونم... از کتاب ها که عکس نذاشتم... کتاب هایی که دوست دارم بخونم توی عکس نیستند :)
سلام دوست عزیزم حوا جان
این پستتون چالش طور من هیچ وقت آرزو ندارم چیزهایی که هدفم هست رو رویا خطاب می کنم چون که در جملات منفی همیشه میگن فلانی فلان آرزوشو به گور برد !!! من آرزویی ندارم که بخوام به گور ببرمش من رویاهامو زندگی می کنم و برای داشتنشون تلاش زیادی می کنم
من دوست دارم که در فریدون کنار یک ویلا داشته باشم متراژش مهم نیست مهم اینکه یه جاییو داشته باشم و برم کیف کنم و اضافه های غذامو بریزم جلو گنجشگ ها بخورند و من عشق کنم
سلام مریم خانمِ عزیز :)
خب من تفاوتی بینِ آرزو و رویا نمی بینم... البته این نظرِ منه ها :)
ان شاءالله...
فقط فکر آزاد به درد آدم میخوره  مگرنه هزار سالم که بگذره هیچ چی حل نمیشه

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۰ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan