غارِ علی صدر کجاست؟! :/

مامان: غارِ علی صدر کجاست؟!
داداش: اصفهان
مامان: بله؟! :/
داداش: شیراز نیست؟!
مامان: o_O
داداش: استانِ گلستان
مامان: غارِ علی صدر گلستانه؟! :/
داداش: فهمیدم یزده
مامان: اولش "ه" داره
داداش: آها... فهمیدم... هرمزگانه
مامان: محممممممممددددددد خاموش کن اون تلوزیونو...

+ نتیجه ی اخلاقی: هیچگاه از کودکانِ خود در حالِ تماشای فوتبال درس نپرسید :)
+ هیچ وقت هیجانِ داداشم وقتی که داره pes17 بازی میکنه رو درک نکردم!
+ اثرِ هنریِ آقا داداش روی کاغذِ تمرینِ بنده :))

همدان؟ :)) 
بله :))
داداش است دیگر ... اصلا دوست داشتنش هم اجبار نانوشته :)
عشق است دیگر :)
عین داداش من :///
اصن زندگیش زیر و رو میشه موقع دیدن فوتبال :///
+
چه هنرمندن خان داداشتون!
اصلاً یه وضعی :))

خیلی :))
نقاشی هاش رو من می کشم همیشه :))
آقا همدان است همدان :))
خیلی جای قشنگیه :))))))
بله خانم :))
نرفتم تا حالا :)))
عکس شما رو کشیده؟ :)
من؟! :|
پرسیدم دختره یا پسر؟! گفت نمیدونم :))
خیلی دوست دارم بدونم چرا قبل از همدان، اسم هرمزگان تو ذهنش اومده :))
منم اون لحظه به همین فکر می کردم :))
خیلی بامزه بود=))
حالا این اثر هنری قیافه ی کی هس؟
:))
کسِ خاصی نیست... همینطوری کشیده :))
خدا حفظش کنه :)
ممنون :)
آخی چه بانمک :)
(:
خب حق داره بنده خدا 
موقع فوتبال که نباید از کسی اینجور سوالا رو پرسید 
تازه مورد داشتیم طرف اسم خودش رو هم که پرسیدن اشتباه گفته :/ 
این رو باید به مادرم بگی :))

عجب :/
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:)
خبر دارین چهارشنبه سوری افتاده
جمعه
خخخ
جمعه؟! :/ :))
ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻢ ﮐﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﺘﻈﺮ عکس‌های ﭼﻬﺎﺭﺷﻨﺒﻪ ﺳﻮﺭﯼ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺑﺎﺷﯿﻢ
ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮع: ﻣﻦ ﻭ ﺗﺮﻗﻪ همین الان یهویی
ﻣﻦ ﻭ ﺑﻤﺒم :|
ﻣﻦ ﻭ ﺑﺎﺭﻭﺕ :|
ﻣﻦ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﮐﺒﺎﺏ ﺷﺪﻥ :|
ﻣﻦ ﻭ ﻋﺸﻘﻢ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺍﻧﻔﺠﺎﺭ :|
و...
:)))
ایرانیان شب سرد را به آتش می‌کشند به امید روزهای گرم و نیک
بهارتان همچون آتش اهورایی
چهارشنبه سوریتان خجسته و نکو
ما کلاً چهارشنبه سوری نداریم...
من همون موردی ام که انه شرلی گفته  :دی
البته بجای فوتبال فیلم میدیدم ^_^
آفرین بر تو :))
دییییی:
اون کیه ؟!
Oـo
کی کیه؟!
چرا ندارید؟
توی شهرِ ما همه میرن یه پارکِ خاص... پلیس هم میره... فقط کارهای غیرِ خطرناک انجام میدن...
دوشنبه ۲۳ اسفند ۹۵ , ۲۱:۰۳ شاید فردایی نباشد...
:)))
:))
دوشنبه ۲۳ اسفند ۹۵ , ۲۱:۰۶ شاید فردایی نباشد...
چه ملت فهیمی ...:)
بله :)
عجب :))
بله :)
دوشنبه ۲۳ اسفند ۹۵ , ۲۲:۰۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
حالا عکس کی هست؟!! خیلی بامزست:)
شخصِ خاصی نیست... همینطوری کشیده :)
من یه همدانی ام و به پستتون اعتراض دارم اصا میرم یه کمپین تشکیل میدم در وبلاگتونو تخته کنن :دیییی
ما که داریم میریم اوین :دی تر
:)))))) ینی جواباش عالیه :))

:: الان با یک اثر هنری مواجه هستیمااا به به =))
خیلی :)))))

:: بله دیگه =)
بزارید کارتونشو ببینه خب:)))
کارتون نمی بینه که... فوتبال می بینه همیشه :)))
عکس کیو کشیده حالا ؟
کسِ خاصی نیست... همینطوری کشیده...
خب حالا غار علی صدر کدوم شهره؟؟؟
خخخخ
خراسان رضوی :))
آخی عزیزم :) چند سالشه؟
۱۱ سال :)
Pes17 چیه؟
یه نوع بازیِ فوتبال :)
سه شنبه ۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۰:۰۵ یا فاطمة الزهراء
منم بچه بودم عاشق بازی های کامپیوتری بودم :) 
یادش بخیر زمان ما تازه پلی استیشن اومد خیلی لوکس محسوب میشد :)
و من نداشتم برای همین با کامپیوتر بازی میکردم :)) 
من هنوزم هستم :)
:))
منم همیشه با کامپیوتر بازی می کردم :)
به به چه داداش هنرمندی
بله :)
سه شنبه ۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۰:۴۲ علیرضا امیدیان نسب
خخخخخ pes17یه نوع بازی فوتبال نیستا
همون فوتباله فقط مال سال ۲۰۱۷خخخخ منم بازیش کردم
وقتی گرم بازی میشیم ما پسرا فقط بازی برامکن مهمه درکش میکنم 😂😂😂
خب منم منظورم همون بود :)

خوبه پس :)
فوتبال چی داره پسرا جذبش میشن😐
نمیدونم والا :)
چنان محو فوتبال میشن هاااا هیچ وقت درک نکردم ،،، فوتبال چی داره 
والا منم نفهمیدم :))
همدان راعاشقم:))
علی صدررانیز:)))
:))
hhhhhhhhhhhhhhh
:/

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۱ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan