سهمِ من از تو...

سهمِ امسالِ من از تو...

شنیدنِ صدای نقاره های حرمت پشتِ گوشی...

و چرا وقتی باید دعا کنم لال می شوم و گریه می کنم؟!

و چه می شود اگر منِ گناهکار را هم ثانیه ای به بارگاهت راه بدهی؟!

و که میداند و میتواند درک کند حجمِ دلتنگی و بغض و آشفتگیِ شش ساله ام را؟!


دوشنبه ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۱:۳۱ بنیامین دهقانیان
آخی ...
منم خیلی وقته پشت درم ..
وبلاگت خیلی قشنگه
دوشنبه ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۸:۰۸ شاید فردایی نباشد...
سلام

ان شاالله یه روزی تشریف میبرین
توی روایات هست که مهربان ترین امام آقا امام رضا علیه السلام هستن
لایق وصل تو که من نیستم...
:(((
چ با احساس....:)))هعیییی

دیشب تصمیم گرفتم تا مدتی به مشهد رفتن فکر نکنم اگه دیدن امام رضاست که باید تو دلم بهش برسم و ببینمش ... فقط همین ...
دوشنبه ۲۳ اسفند ۹۵ , ۱۰:۱۸ علیرضا امیدیان نسب
آه خدای من 
مارا به بارگاه ملکوتیه خود راه ده
این بانو را به آرزو هایش بزسان تا بغضی نداشته باشد:)))))
سلام
بسیار زیبا
متنو موسیقی
زیارت قبول از دور...
وای حوا ... امروز یه جوری بود، خیلی یه جوری، دلم یه چیزی میخواست که نمیدونستم چیه، این پستت مث آب روی آتیش دلم بود ...
امام رضا پشت و پناهت ...
ان شاءالله به زودی زود طلبیده بشی جانِ دل :)
مممنون عالی بود
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع).
عالیست...

اللهم ارزقنا...

ان شاالله...
ان شاالله که روزیتون بشه و دعوتتون کنن
رفتید ما رو هم دعا کنید
انشاالله به زودی میری عزیزم
همین که دلت هوایی شده ینی زائری :)
يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۱ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan