ما به هم محکومیم

ما به هم محکومیم مثلِ
مثلِ عیسی به صلیب مثلِ
مثلِ مریم به مسیح مثلِ
آدم و حوا به سیب

+ من هستم و سیب و جایِ خالیِ تو که در راهی...

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵ , ۱۱:۴۶ خاتونِ گیس گلابتون...
و سیب عشق است
همان نستالژی آدم و حوا
:)
بله بله مخصوصاً سیبِ سبز :)
مبارکه :)))
آدرس تالار لطفأ!
چی مبارکه؟! :)
کدوم تالار؟! :|
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵ , ۱۱:۵۱ علیرضا امیدیان نسب
:)))))))))))زیبا بید
(:
همین محکومیت و اینا دیگه :/

@خاتون
نوستالژی درسته خانم محترم
محکومیتی در کار نیست هنوز :|
همین محکومیت و اینا دیگه :/

@خاتون
نوستالژی درسته خانم محترم
دو تا دو تا :))
همون فرشته اینجا هم اومده گویا :/
هست خانم
شما داغید متوجه نمیشید :))))
نیست آقا نیست!
اینجا فقط حوا حکومت میکنه! بی آدم! :))
هرجا این خاتون خانم باشن این فرشته داغانه هم هست :/
کلاً دور و بر شما میچرخه این فرشته داغانه گویا ://
اصن امکان نداره یه جا حوا باشه آدم نباشه! مثلِ پت و مت! بلانسبتِ حضرتِ حوا و آدما :))) ولی بلانسبتِ شما و آدمتون نح :))))))
امکان داره! مثلِ همینجا! :))
پت و مت آخه ://
شوخی نکنید آقا... نذارید حوا خشمگین بشه! عاقبتِ خوبی نداره! :)))
شما حواستون باشه دارید با سناتور حرف میزنید :/ هنوز اون قضیه درختِ ممنوعه و اینا رو یادمون نرفته ها :/ گفته باشم :/
حواسم هست :|
اون قضیه به من چه آخه؟! :/
ربطی به من نداره... پای منو وسط نکشید لطفاً :/
چه حرفا!
کدوم حرفا؟! :/
چه پستا!
یکی از آهنگ های بنیامین بهادریه! :/
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵ , ۱۲:۳۵ خاتونِ گیس گلابتون...
باز این مستر تدشون پشت سر من غیبت کردن و خوشبحال من شد ^_^
اصلا نُستالژی خیلی خوشگل تره آقا :)
بعدشم به فرشته ی دوبرابر کننده میگید داغان؟ امشب میفرستمش سراغ وبتون تا بهتون نشون بده کی داغانه :دی

(:
عکس جالبه :)
متن هم داغونه حتماً :)
غیب چیه خاتون خانم :/ :))
در ملاء عام گفتم :)))
غیبت سناتور :))
نه، چون درکش نکردم نظری نداشتم. سنگین بود واسم! :)
واسه خودمم سنگینه :)
شاعرش کلاً شعرهای سنگین می سراید! :)
آقای فرید احمدی
:/ :\
:))))))))
خا حالا
غیبت!
:)))))
زین پس از عینک استفاده بنمایید :)
واقعا درک نمی‌کنما! رابطه‌ی بین عیسی و صلیب شبیه رابطه‌ی بین مسیح و مریمه یعنی؟ 
بعد محکوم بودن، یعنی اجبار قاطیشه یه‌ذره؟
یه سرچ بکن... کلِ شعر رو بخون ببین چیزی می فهمی ازش... منم خیلی درک نمیکنم راستش :)
هر چی فهمیدی به منم بگو :)
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵ , ۱۲:۵۸ شاید فردایی نباشه...
پست قشنگیه...

ممنون
قشنگ خوندید :)

خواهش می کنم...
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵ , ۱۳:۰۰ خاتونِ گیس گلابتون...
والا غیبتو هم جای دیگه مطرح نمیکنن
در ملأ عام پشت سر کسی که نیست :)))
به هر حال که من سپاسگزارم ^_^
باشه، شب می‌سرچم. تا درودی دیگر خداحافظ! :)
باشه شب بسرچ :))
خداحافظ جانِ دلم :)
@خاتون
منظورم اینه خودتون هم هستید اینجا :/
مثل باران بهاری که نمی‌گوید کِی
بی خبر در بزن و سرزده از راه برس.. (حسین منزوی)
به به :)
زیباست...
ممنون...
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵ , ۱۶:۳۳ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
سیب؟! :| یادم نمیاد تو داستان آدم و حوا سیبی باشه مگه تو قسمت انعام بهشتی...
به هر حال ان شاءالله محکوم رو پیدا میکنید. در پناه حاکم :)
سیب یا گندم؟! مسئله این است :))
پیدا هم نشد مهم نیست :))
در پناهِ حق...
مثل مترسک به دست و پا بسته بودن...
آره... محکوم به سکون...
همه جوان ها قصد ازدواج دارند کیه که وقتی تشنه است از آّب دوری کنه؟!
کیه که وقتی گرسنه است و غذا هست غذا نخواد؟! ولی متاسفانه بیکاریه
منم شش ساله بیکارم خیلی ها(جوانان)هم مثل من یا بدتر از من هستند!

مطمئنا شما این شعر رو بخاطر اینکه عنوان وبلاگتون بهش می خورد آوردید.
اما در کل این شعر داره میره رو اعصابم.چرا؟چون همه به بیکاری محکومیم.
اگر کار بود همه جوان ها ازدواج می کردند لازم نبود محکوم باشند،خودشون
آزادانه می رفتند دنبال زن و زندگی و ازدواج و دختر ها هم سر خونه زندگی.

آره با وجود بی کاری،با وجود صبر جوانان برای ازدواج نکردن، باز هم محکومن
دختر و پسر ها در هر جای دنیا مجرد نمیتونند بمونند و محکومند به همدیگه.
این قانون طبیعته همه چیز جفت آفریده شده،طبیعت بیکاری سرش نمیشه.
ولی ما باز محکومیم به حکمی که خودمون ساختیم و زده این حکم قبلی رو
نقض کرده.باز هم میگم کلی گفتم در مورد شعر.سوءتفاهم نشه خواهر.


درسته حرفاتون تا حدودی...

ببینید من مشکلات رو انکار نمی کنم... ولی یه قانون هست به نامِ قانونِ جذب! خلاصش اینه که وقتی شما فکر می کنید، افکارِ شما فرکانس می فرسته به دنیای اطراف تون! در نتیجه اون افکار به واقعیت تبدیل میشن ولی به مرور! وقتی شما همش از بیکاری و مشکلات حرف بزنید و منفی فکر کنید، بیکاری و مشکلات جذبِ شما میشن! مثبت فکر کنید و به آرزوهاتون فکر کنید... افکارِ مثبت رو ملکه ی ذهن تون کنید تا محقق بشن... این یکی از قوانینِ حاکم بر خلقته...
درسته این همان سرنوشتی است 
که پروردگار رقم زده ..
و چه خوب پروردگاریست...
عکسه حرف نداره *__*
:))
سلاااام
به به سلام :))
چطوری رفیقِ دیرین؟!
 با اولین کلیک رسیدم به اینکه ایشون متن آهنگی از بنیامین بهادری می باشند و کلا بیخیال! مثل خیلی از آهگای دیگه شعرشو درک نمیکنم! :))
شاعرِ شعر های جنابِ بهادری آقای احمدی هستن که شعر هاشون عمیقن... آدمِ باسوادی هستن کلاً :))
و همین الآن دیدم خودت توی نظرات گفته بودی!
بله!
سلام
تشکر
سلام
خواهش میکنم...
مثلامن به رشتمم
من به لب تابممم
من به همسراینده امم من نمیدونمم کیه ولی خدامیدونه من فضول خداکه نیستمم
ایشاالله شماهم به دلبندتون میرسید
شمادعاکنیدخدامیرسونندش
اون طرف هم ایشاالله وضع مالیش خوبه
پس ازحالاااامباررررررررررررررکه:))))))))))))
حالاتکلیف متنه مشخص شدمابلاگریهاپیشاپیش دعوت عروسیتمم به اقای ایندت بگوووخودتوبرای ای ن استقبال آماده کنه:))
---------------------------------
سیب توی آب افتاده اصلااامن عاشقق این منظره هاممممممممممممممم
خیلی منظرررررررره های خوشکلمممممممم

آره اینا هم میشه :)

دلبندی ندارم که :)
چقدر شلوغش کردید... خبری نیست که :))
چی چی مبارکه... بیخیال :)))

منم این منظره ها رو می دوستم :)
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۹۵ , ۱۱:۳۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
مثل من به این مقاله هااااا
ای خداااا چرا تموم نمیشه. 

خسته نباشید بانو پرستو :)
تموم میشه بالاخره...
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۹۵ , ۱۳:۲۶ بنیامین دهقانیان
چقد این ترانه بنیامین دوست داشتم. ممنون که یادآوری کردی
خواهش میکنم...
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۹۵ , ۱۳:۳۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یک "تو" وسط زندگیم گم شده است..
پیدا هم نمیشود...
من دیگه واقعا گیج زدم :/ گندم رو شنیدم و حتی بعضی ها میگن که همون هدیه ای  بود که هابیل برای خدا پیشکش کرده بود...
ولی سیب رو اولین باره که میشنوم .-.
(از ادبیات متنفرم!!!!) =(
راستی کنکورتون همین سال هست؟!
فرقی نمیکنه... گندم یا سیب... اصل نیته :)

من عاشقِ ادبیاتم :))
بله...
آدم و حوا...
منم حوایی هستم بی آدم :)
بزن قدش رفیق...
بی آدم بودنش مهمه :)
باشد...
ببخشید پیشه حضرت هابیل دامداری بود -_- واقعا قاطی کردم D:
به هر حال یادی از گذشته کردیم موفق باشید :)
مهم نیست این چیزا :)
شما هم موفق باشید :)
کفسابی درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟

کفسابی درجه یک کف سابی می‌باشد که تمام سنگهای کف یک دست بدون خط و خش و براق باشد و تمام قسمتهای کنار دیوار و وسط سنگ یک دست شده براقیت کافی را نیز همراه داشته باشد البته فقط پر شدن مدنظر نیست باید با رزین البته که مربوط باشد که تنها یک رنگ باشد و سنگ دو رنگ نشود. کفسابی و سنگسابی 

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۱ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan