آمِنوا

همین الان توی یه وبلاگ خوندم

"کاش خدایی بود و صدایش می کردم"


دارم به این فکر می کنم

که

ممکنه خدا هم بگه

کاش بنده ای بود و صدایم را می شنید

.

.

.

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا آمِنُوا»

.

.

.

ایمان بیاورید که هست


چه پست دلنشینی :))))
:))
سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵ , ۱۹:۴۵ یا فاطمة الزهراء
خدا که هست مام صداش میزنیم منتهی گمونم خیلی از عمق صدا نمیکنیم تحویل نمیگیره ما رو :)) 
اینطوری نگو... همه چیز حکمت داری... دیر یا زود می فهمیم :))
حتما بنده خدا دلش گرفته بوده :)
نه بنده خدا اصلاً خدا رو قبول نداره! :)
سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵ , ۲۰:۰۱ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
بسیارعالی
:)
سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵ , ۲۰:۰۲ خاتونِ گیس گلابتون...
به جان خودم امشب میخواستم یه پست با همین آیه بذارم دقیقا
اصلا عنوانتو دیدم کف کردم :))
به به چه تفاهمی :))
خب بذار خاتون... پستِ من حرفی برای گفتن نداشت! تو بگو :)
خدا همیشه ودر هرکجا به حرف بنده هاش گوش میده .
بله...
سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵ , ۲۰:۱۷ شاید فردایی نباشه...
نَمَ دییَم.... 
؟!
واقعا؟:(
بله واقعاً...
سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵ , ۲۱:۰۰ علیرضا امیدیان نسب
هعیی واقعااینجور ادما تا وقتی خوشبخت یا سالمن خدارو یاد نمیکنن
اما وقتی یه مشکلی براشون پیشمیاد میگن چرا خدا جوابمونو نمیده و خداروکفر میکنن
نمیدونم چجور منطقی دارن
ما ادم ها تا مشکلی برامون پیش نیاد خدارو یاد نمیکنیم
مشکل اینجاست که ایشون اصلاً خدا رو قبول ندارن!
ولی اون چیزی که شما میگید هم حقیقتِ محض و البته تلخه...
این آیه ی توی متن واسه من یه تلنگره همیشه.
کاش همیشه روبرومون باشه تا یادمون نره خدایی هم هست...
قربونش برم که منتظره یه بار بگیم خدا تا هزار بار بگه جانم بنده جان♥
الرحم الرّاحمینه :))
بیشتر واسه اینکه به ایمان آورندگان میگه ایمان بیارن :)
بله... خیلی ها فکر میکنند مسلمونند... ولی در عمل درجا میزنند... مثلِ من...
واسه همینه که باید قلباً ایمان بیاریم :)
سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵ , ۲۱:۵۷ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا آمِنُوا»

به خاطر همین چیز هاست که میگن هیچکس نمیتونه حتی یک آیه شبیه قرآن رو بیاره فقط تو یک حرف صدا فرق میکنه...
ممنون و در پناه ایزد یکتا :)
درسته... همون تحدی...

خواهش میکنم... همچنین :)
سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵ , ۲۳:۱۲ عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
بسیارعالی
ممنون...
عالیست...
سپاس گزارم...
چقد زیبا بیان کردی این مسئله رو :)
زیبا خوندی یقیناً :)
احسنت
تشکر...
حکایت اونی که گفت چرا امام زمان را نمیبینیم و استاد گفت پشت به من بشی را شنیدی ؟
بله...
ایمان داریم که هست :) 
زمانی که دستانش دستانمان را میفشرد ...
و قطره‌ی امید را در گلوی بغض کرده‌‌مان میچکاند...
و اندوه را از لابه‌لای جنگل‌های مـِـه زده زندگی‌مان می‌تکاند...
قطع به یقین خدا هست. . . (。♥‿♥。)
بله که هست... توی تک تک لحظه های خوب و بد زندگی مون جاریه :)
وای به اون روز و ساعت و دقیقه و ثانیه ای که غافل بشیم از نگاهش...
سلام
بله همینطوره.بیشتر از اونی که ماخدارو صدا کنیم،خدا مارو صدا میزنه.
تشکر.
سلام
یا حبیبِ من لا حبیبِ له...
خواهش می کنم...
واقعا شاید خدایی وجود نداره توی زندگی ش... 

شایدم اینجوری گفته که اونها که خدایی دارن برای صدا زدن، بیشتر قدر این داشته شون رو بدونن...
شخصی هست که به خدا اعتقادی نداره...
سلام. خوبی؟ فک کنم هستی!
سلام
ممنونم... بله هستم...
پستتم مث همیشه عالیه :)
لطف دارید :)
شارش انرژی خیلی سخته.هیچی نمیفهمم ازش!
سخت نیست که... بخونیدش و خوب تست بزنید درست میشه... نیاز به تستِ زیاد داره...
تستاش سخته :/
باشه خب... بیشتر بخونید... تلاش باید کرد...
عــــــــــالی   =))
ممنون ((=
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵ , ۱۵:۴۳ خادم امام زمان عج الله
احسنت عالی بود خداقوت
ضمنا با "دومـیـن گام از طـرح خـودسـازی : تـرک گـنـاه غـیـبـت +( ادامه تـرک گـنـاه دروغ ) " در خدمتیم و منتظر حضور بزرگوارانه و نظرات پربارتان هستیم . جزاکم الله خیرا

http://rozup.ir/view/661071/gaybat._933368.jpg

خیلی ممنونم... لطف دارید...
بله حتما...
ایمان بیاورید که هست :))
بله :)
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۹۵ , ۱۳:۳۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
صداش کنیم، اون می شنوه.
صدامون میکنه، نمیشنویم...
عاااااااشق این آیه ام
:)
کفسابی درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟

کفسابی درجه یک کف سابی می‌باشد که تمام سنگهای کف یک دست بدون خط و خش و براق باشد و تمام قسمتهای کنار دیوار و وسط سنگ یک دست شده براقیت کافی را نیز همراه داشته باشد البته فقط پر شدن مدنظر نیست باید با رزین البته که مربوط باشد که تنها یک رنگ باشد و سنگ دو رنگ نشود. کفسابی و سنگسابی 

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۱ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan