خوشحالی بدونِ مرز :))

وقتی بعد از یک صفحه ی A4 نوشتن، مسئله حل میشه :)



+ وقتی به تنه ی درخت می بندنت و با تیر و کمان نشونه می گیرن تو رو... وقتی بعد از خوردنِ تیر وسطِ قلبت دستت رو میذاری روی شونه ش و یا علی میگی و به زندگیت ادامه میدی... وقتی اونقدر بهش اعتماد داری که مطمئنی حواسش بهت هست... اونوقت با کوچکترین اتفاقات لبخند می زنی اونم از تهِ دل ^___^

+ مشکلات هر چقدر هم بزرگ باشن خدای ما از اون ها خیلی بزرگتره... پس غمی نیست :)

+ به جایی از زندگی رسیدم که فقط در دو حالت گریه می کنم:

۱. ایامِ شهادتِ معصومین

۲. موقعِ پوست گرفتنِ پیاز

:)

ایشالله خوشحالیت همیشه بی‌حد‌و‌اندازه و بی‌مرز :) 
اون حل شدنه مسئله خیلییییی ذوق‌آوره،جوری که میتونی پنج دقیقه اشک‌شوق بریزی :) 
خدا همیشه عالیه،همیشه‌ی همیشه‌ی همیشه ;) 
همچنین عزیزم :)
دقیقاً... الان ذوق مرگ شدم من :)
معرکه... اصلاً حرف نداره :)
+ سرما خوردگی رو جا انداختید!  :))
مگه شما وقتی سرما می خورید گریه می کنید؟! :/ :))
پر از حس خوب :)
(:
گریه ی ناخودآگاه دیگه :/ آب ریزشِ چشم :/ حتمأ باید مستقیم بگم؟؟؟ همینجوری میخواید برید کنکور بدید؟؟ :)))
:||
اون که جزء گریه محسوب نمیشه :/ بله همینجوری میرم... خیلیم خوبه :)))
پیاز میشه اونوقت؟! :/
تا حالا پیاز پوست گرفتید؟! :/
نه پس :/
شما خوبید فقط :/ :))
گفتم شاید سناتور ها پیاز پوست نگیرند :))
ولی کلاً اونی که گفتید هم میشه... اما من موقعِ سرماخوردگی دچارِ آبریزشِ چشم نمیشم 😎
پس برای من صدق نمی کنه :))
بعد از حل چنین مسئله ای  حس موفقیت و توانایی زیادی توی وجودت میاد:) یه چیزی از درون بهت میگه باز هم میتونی,  از پس همه چیز برمیای:)

شادیهات پایدار 
بله خیلی خوبه و حسِ خوب داره :))
میشه و میتونیم :)

ممنونم لیمو جان
یعنی چقدر این دو حالت گریه کردنت به هم نزدیک بودن
:))
خوبیش به همین دور بودنه :))
وایی انگشتای پاش ^^ دندوناش ^^
خوشگله ^__^
وووویییییییییی ^__^
الان این بخاطرِ عکس بود؟! :)))
شنبه ۱۴ اسفند ۹۵ , ۱۷:۳۶ شاید فردایی نباشه...
:)

ان شاالله همیشه ایام به کامتون باشه.... و دلتون بی غم

خیلی عالیه.... موفق باشید
:)

خیلی ممنونم... همچنین...

شما هم موفق باشید...
وای ای کاش منم اینجوری بودم،،، :((
گریه تو این دوسال پیرم کرد
میتونید باشید... هیچ چیز ارزش نداره بخاطرش ناراحت کنید خودتون رو... چه برسه به این که براش گریه کنید!
خدا بزرگه... توکل بر خودش :))
لبخند بزنید :))
چه عکس گویایی واقعا :))
+ ِ آخر: خدا رو شکر :)
کاملاً حالِ منو نشون میده :))
+ خیلی شکر :)
+ روحم اگه اذیتت کرد بگو تا ادبش کنم :))
+ منو دست کم گرفتی؟ خودم حواسم بهش هست مثل مــــــــــرد! :)
+ خب پس خیالم راحت شد :)
خب فکر کنم باید قبلی رو عدم نمایش بزنی :)) و همینطور اینو :))
نه الان همونو اضافه می کنم به جوابِ کامنتت... فقط یادم رفت دقیقاً چی گفتم :|  :))
شنبه ۱۴ اسفند ۹۵ , ۱۸:۰۸ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
بابا بیخیال D: شما باید مشاور بشید! کل امیدم رو از دست داده بودم ها!!!!
حالا باز پسش گرفتم فکر کنم بیشترش برای اون عکستون بود XD
+در پناه حق
الان این شوخی بود یا جدی گفتید؟! :))
:)))
+ همچنین...
اوهوم ^^
^_^
شنبه ۱۴ اسفند ۹۵ , ۱۸:۳۵ عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
متنو نخوندم
عکسه دلمو آب انداخت :))))
:|
خوبه که عکس خوشحال تون کرد :)
شنبه ۱۴ اسفند ۹۵ , ۱۹:۳۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
دلت شاد ولبت خندان بماند رفیق
همچنین عزیزم :))
شنبه ۱۴ اسفند ۹۵ , ۱۹:۳۶ یا فاطمة الزهراء
ای جونم عکس :) :*
دومین حالت گریه ات :))))))))) 
با دهن نفس بکش چشمات نمیسوزه
:))))
امروز تجربه کردم اتفاقاً :)))))
جداً؟!
احسنت

جالب بود...
ممنونم...

جالب خوندید...
به چه جای خوبی رسیدی :) من واقعا حس خوب گرفتم از نوشته ت :)
من واقعاً خوشحالم که حسِ خوب بهت منتقل شده :)
چقد عالیه این عکس و نوشته و کلا همه چی :)))
لطف دارید شما :)
عکسشو :)
گریه های طبقه بندی شده ....
بله :)
واسه من دو طبقه بیشتر نداره...
چه عکس واقعا پر از انرژی .
من از بچگی مسئول پوست گرفتن 
پیاز بودم :))) البته بدون اشک چشم 
:))
آفرین بر شما استاد :))
سلام خوبی؟ :)
سلام
ممنونم...
پیشاپیش عیدت مبارک :)
واسه تبریک زود نیست یکم؟! :)
اره زوده :) حال خوشی داری :) موندگار باشه ایشالله
:)
ممنونم...
سلام بانو
وبت رو بخاطر حال خوبش دوست دارم
خوشبخت باشی و بهترین بنده ی خدا همیشه
سلام و درود
ممنونم... لطف دارید...
سپاس گزارم :)
سلام خواهر نسیم (میم) با رسیدن بهار و سال نو میخوام روی درس ها
برای آزمون سراسری برنامه ریزی کنم و بخونم و هر ماه یک بار به اینترنت
و وبلاگهای دنبال شده و دنبال کننده سر بزنم.سال خوبی داشته باشید
و خدانگهدار.
سلام
خیلی هم عالی...
براتون آرزوی موفقیت می کنم...
خدانگهدارتون
به افتخارش :))
اون عقبیا، شله شله، محکم‌تر :))
D:
:))))
جالب بود ...
جالب خوندید...
سلام
مثل همیشه عالی

سلام
مثلِ همیشه عالی خوندید :)
چی میشد پیاز پوست میگرفتی خندت میگرفت؟  =||
واقعاً چی میشد؟! =))
موقع پوست گرفتن پیاز شیر آب را در حد خییییلی خیلی کم که هدر نره باز بذارید و کنار آب پوست بگیرید... مشکل اشک و اینا رفع میشه! :)
واقعاً؟! چه جالب... ممنونم که گفتید :)
سلام
 به نظرتون  اینارو نگیم چی بگیم؟!!!!
سلام
یعنی چی؟!
من به همه ی حرف هایی که میزنم اعتقاد دارم!
فکر کنم منظورتون تنها پوست گرفتن پیاز نبود بلکه خرد کردنش  هم بود.... چون مشکل اصلی در خرد کردن پیاز  پیش میاد نه پوست کردنش
بله خب... مهم این بود که منظورم به مخاطب رسونده بشه...
اسم دیگه این کار ایز به گربه گم کردن نیست؟ عایا؟خخخخ
کدوم کار؟! اصلا نمی فهمم چی میگید!
:) 
جدی؟ اگر آره عالیه تبریک می گم. چه دختر قوی هستی 
بله جدی :)
لطف داری عزیزم :)
دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵ , ۱۳:۵۶ مـــحـــدثـــه ...
چه عکس خوبی :-)
(:
سلام واقعا عالیی
سلام
عالی خوندید یقیناً...
چه خوب..
چقدر قوی..
چقدر مسلط بر خود..!
چقدر لطف و محبت دارید :)
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۰۷ باربری و اتوبار آیلان

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۰۷ باربری و اتوبار آیلان

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan