شکلات پیچ :/

به من میگه شکلات پیچ

و

من

همچنان

لبخند میزنم

:)

.

.

.

نمیتونی عصبانی کنی منو...

نمیتونی...


دوشنبه ۹ اسفند ۹۵ , ۲۲:۴۰ شاید فردایی نباشه...
:)))
:))
عجب!

واقعاً عجب!
دوشنبه ۹ اسفند ۹۵ , ۲۲:۴۵ خاتونِ گیس گلابتون...
توام بهش میگفتی دلت بیسوزه من خوشمزه و محبوب دلهام تو نیستی :))
من فقط لبخند زدم... چون آقا بود چیزی نگفتم :))
شکلات پیچ به از شکلات مگس زده :/
آره واقعاً :)
اینکه چرا گاز های گلخانه ای باعث سوراخ شدن لایه ی اوزون میشن :|
:|||
آرررره:))) 
تازه از اون شکلات گروووونا:))) نه از اینایی که کیلویی هزار تومنه:)
والا:)
+ عکس خیلی حس خوبی داره حوا بانو:)
بلهههه :)))
از اونایی که دوست دارم ^__^

+ تشکر اسمارتیز جانم :)
بگم نفهمیدم، ضایع است؟
الآن یعنی شکلات پبچ ناسزاست؟

نه عزیزم :)
یعنی من که چادریم و خودم رو می پوشونم شکلات پیچ هستم...
دوشنبه ۹ اسفند ۹۵ , ۲۲:۵۴ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
شکلات پیچ عصباتی کننده اس مگه؟
خودت چی فکر می کنی؟!
ازین شکلاتا که فندق داره من عاشخشم  ♥__♥
منم ^___^
دوشنبه ۹ اسفند ۹۵ , ۲۳:۰۸ خاتونِ گیس گلابتون...
اوه اوه پس خوب کردی هیچی نگفتی
بعد لبخند یه دونم با کیفت میزدی تو دهنش میرفتی
:)))
آره باید سکوت می کردم...
عجب ایده ای :)))
دفعه ی بعد حتماً عملیش می کنم :)
دوشنبه ۹ اسفند ۹۵ , ۲۳:۱۹ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
خوبه که شکلات پیچ جان :))
خوبه؟! :/  :))
لااله الا الله...

پرچم چادریا همچنان بالاس حتی اگه کسی بهمون بگه: 
شکلات پیچ :)))))
بله پس چی :)))

همیشه بالاست :))
آها.
عکس هم قشنگه :)
بله...
قشنگ میبینی :)
غلط میکنه 
اگه به خواهرم میگفتن
جوابشون رو میداد.
البته اگر دوست گفته باشه نمیشه جوابش رو داد چون دوست ها خودمونی اند و اکثرا حرفهاشون(هر چند نادرست) دوستانه است نمیشه روک زد تو برجکشون.
ببینید بهتره با همچین آدمایی زیاد هم کلام نشد... چون ممکنه بیشتر به چادر و چادری ها توهین بشه...
همینقدر که بفهمه نتونسته عصبانی مون کنه کافیه به نظرم...
کاش داداش داشتی حسابش رو می رسید از روی کامنت ها فهمیدم آقاست
حتی اگر فامیلی چیزی بود وقتی داداشت بود به خودش اجازه نمی داد بگه...
داداش دارم ولی سنش زیاد نیست... ۱۱ سالشه :)
البته منم جواب دخالت و فوضولی و تیکه های خانم ها رو اصلا نمیدم و بی تفاوت می گذرم.هرچند عصبانی میشم ولی میگذرم.به هر حال خوبه که جواب جنس مخالف رو با بی تفاوت گذشتن بدی و این بهترین جواب ممکنه هست.
اما باز میگم باید یه مرد اونجا بود تا اون یارو سر جاش مینشست.
کارِ خوبی می کنید... عصبانی هم نشید... مهم نیست دیگران چی میگن... مهمه به نظرتون؟!
بله سکوت در این شرایط بهترین کاره...
خب نمیشه همیشه با پدر و برادر بیرون رفت... کاره دیگه... پیش میاد... ولی یه وقتایی هم جنس ها حرف های بدتری می زنند...
سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵ , ۰۱:۴۵ یا فاطمة الزهراء
خیلی هم خوبه شکلات پیچ
خوشمزه است :)) 
بله :))
سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵ , ۰۶:۱۱ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
:-)
(:
:)
خودشون چی ان؟!
الله اعلم :)
الان دلم میخواد اینجا یه بیانیه ی مخالف و موافق صادر کنم اما ...
اما چی؟!
راحت هر چی دوست داری بگو دختریم جانم :))
شاد باشید
ممنونم... همچنین...
از این حرفها زیاده .افرین به شما که عصبانی نمیشید

بله تا دلتون بخواد... تشکر...
ب من میگن مامان بزرگ....
تو دانشگاهم میگن چادر زدی تو دانشگاه(چادر رو با اونیکی چادر اشتباه میگن و مسخره)
هر چی میخوان بگن... مهم نیست :)
شکلات رو محافظت میکنن چون نباید آلوده بشه ...
اصولا هرچیزی که باید پاک باشه ازش محافظت میکنن
تنها چیزی که نیازی به محافظت نداره چیزیه که خودش آلودست یا پاکیزگیش اهمیتی نداره ...

اونایی که از خودشون محافظت نمیکنن باید از خودشون بپرسن چقدر پاکیزه اند ...

اینا همونایی هستن که اگه بهشون بگی صدای آهنگتو یکم کمش کن میگه حریم شخصی خودمه و ربطی به بقیه نداره ولی به خودشون اجازه میدن به همه توهین کنن

شرمنده یکم طولانی شد
یا علی
چقدر من لذت بردم از کامنت تون...
کاملاً درسته...

کی میشه یاد بگیریم به عقایدِ همدیگه احترام بذاریم...

خواهش می کنم...
علی یارتون
سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵ , ۱۳:۴۷ مهدی کاشانی زاده
چون نمی دونم چی بگم علی حده یه شکلک بفرما
😐
:|
جالبه..
اصطلاحاتی که بکار میبرن واقعاً جالبه... 
سلام شمام یه ..... نثارش میکردید 

دلتون خالی میشد والا کم نیارید :|
سلام
:)

کم نمیارم... ولی خب هر حرفی رو نباید هر جایی زد... یه وقتایی باید سکوت کرد و لبخند زد :)
وا :/ 
والا :)
شکلات لینت فرانسوی ^_^
اوهوم ^_^
به منم میگن تربچه -___-  باید عادت کرد:دی!
تربچه هم خوبه :)
عادت کردیم دیگه...
همیشه دُرِ مکنون هم خواهان بیشتری دارد
و هم توجه بسیاری را جلب میکند
که آن را بشکافند تا آن مروارید را ببینند
تعبیرِ شما بسی زیباست استاد :)
یه اخلاق عالیه دیگه :)))
:)))
سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵ , ۲۳:۰۲ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
اینطور نیست :) حتی اگه اینطور باشه مورچه ها هیچ وقت به طرف شکلات پیچ نمیرن ولی همیشه کمین شکلات هایی هستن که هیچی ندارن
+شیرینی وجودتون رو حفظ کنید :) نزارید کسی ازتون بگیره
در پناه حق
تعبیرِ شما هم زیباست :)

+ چشم... ممنونم :)
حق نگهدارتون
همیشه از این حرف ها زیاد شنیدیم اهمیتی نداره ،، مهم رضایت خداوند هست 

چادرت رو محکم تر نگه دار
بله... این حرفا اهمیتی نداره...

چشم :)
مهدی کاشانی زاده.میشه بگید شکلک چی دادید؟
شکلکت برای من نشان نداد (مرورگرم) داداش.
شکلک شون اینه :|
سلام آقای مهدی کاشانی حل شد. :-))))
شکلک شما رو توی مرورگر فایرفاکس دیدم.
خیلی ممنون 

متوجه شدم.
خواهش میکنم...
سلام.ببخشید در نظری که نوشته بودم با مرور گر دیگه رفتم باز شد خندیدم
منظورم از خنده فقط مرور گر و سیستم قدیمی خودم بود که خنده ام گرفت.
سلام
بله متوجه شدم...
خب خودش نمیفهمه ولی داره حرف خوبی میزنه

شکلات پیچ

شیرینی لابد که شکلات پیچ شدی ...
که مگس دور و برت نباشه

چه جالب! تعبیرِ شما هم خیلی خوبه...
زمونه برعکس شده
این آشغالا برای تیکه انداختن ب محجبه ها باید آزاد باشن
کسی کاریشون نداشته باشه

ولی دختری که دیگه عملا هیچی تنش نیست 
اگه بهش بگی بالا چشت ابروئه میخوان زمین و زمون به هم بدوزن
بله احترامِ متقابل چیزیه که به شدت کمرنگ شده...
ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا ام ابیها (سلام الله علیها ) را  تسلیت میگم.


من هم تسلیت عرض می کنم...
من از بس عاشق شکلات تلخ ام . "پیچ" رو تلخ خوندم :)
یعنی شکلات پیچ قابلیت عصبانی کردنت هم داره حتی ؟؟
:))
خودت چی فکر می کنی؟!
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵ , ۱۳:۵۶ علیرضا امیدیان نسب
من شکلات ندوس
خوشمزه ست که...
البته هر کس یه سلیقه ای داره و نظرِ همه قابلِ احترامه...
آدم ها تا از چیزی درک درستی نداشته باشند مسخره می کنند؛ همین (:
بله :)
لابد بله ...
خب وقتی بخاطرِ چادری بودنم همچین حرفی بشنوم امکانِ عصبانی شدن هم وجود داره که خب تلاش کردم خونسرد باشم هلما بانو :)
لابد بله ...
بله دیگه...
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۹۵ , ۱۱:۴۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
عجب آدم بی مزه ای بوده:/
کار خوبی کردی:))

آره :)
ممنونم حورا جان :)
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۹۵ , ۱۲:۵۸ مهدی کاشانی زاده
سلام پست جدید گذاشتم😊😀
سلام
خیلی هم خوب :)
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۹۵ , ۱۳:۲۵ مهدی کاشانی زاده
میگم نمیشه یه پست بذارید تبلیغ وبلاگ من بشه؟
:|
شکلات پیچ بهش میگفتی شکلات هاپوست دارن ولی تونداری اونا ادمند تونیستی:)))



زیاد متوجهِ حرف تون نشدم :)
نمیدونم چه بگم فقط سوکت
گاهی سکوتت طعنه می زند به همه ی ناگفته های عمرت...
کارِ خوبی می کنید...
جمعه ۱۳ اسفند ۹۵ , ۰۸:۳۷ مهدی کاشانی زاده
سلام میگم نمیشه یه پست بذارید تبلیغ وبلاگ من بشه؟😒
تبلیغ برای چی؟!
جمعه ۱۳ اسفند ۹۵ , ۱۸:۵۹ مهدی کاشانی زاده
گفتم که برای وبلاگم.که بیان بخونن مطللب رو...
من بیشتر به خاطر اون مطلبی که اخرا نوشتم و شما گفتی به به چه قشنگه.به اون خاطر می خوام چهار نفر وبلاگ رو بشناسن☺
خب شما تعدادِ پست های قشنگ تون رو بیشتر کنید تا تعداد دنبال کننده های وبتون زیاد بشه و همه لذت ببرن از مطالبِ خوب تون :)
جمعه ۱۳ اسفند ۹۵ , ۲۲:۱۶ مهدی کاشانی زاده
خب من چیکار کنم؟الان این پست جدید گذاشتم اصلا کسی ندیده.خود شما هم ندیدی.😒
اون وقت این جا از سایت AFC هم کامنت ها بیشتره
خب شما دیر به دیر پست میذارید... جعبه دنبال کننده های وب تون رو هم نذاشتید تا راحت دنبال بشید...
چه سایتیه دقیقاً؟!
جمعه ۱۳ اسفند ۹۵ , ۲۳:۵۶ مهدی کاشانی زاده
کنفدراسیون فوتبال آسیا
جداً؟! O_o
واقعا اینقدر به چادری‌ها تیکه میندازن؟! :/ بی‌شعورا :/
البته ایشون خواسته شما رو ناراحت کنه، ولی به خودی گل زده :/ شکلاتی که باز باشه و در هوای آزاد که هر مگسی و نامگسی! میتونه ازش استفاده کنه!! 
بله متاسفانه...
آره... ولی خب خودشون اینطور فکر نمی کنن...
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۲ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۰۷ باربری و اتوبار آشنا

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۷:۱۰ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan