الیس الله بکاف عبده :)

بهترین حسِ دنیا حسِ رضایت از خودمون و کارهاییه که انجام دادیم...

به سالِ گذشته ی خودم که نگاه می کنم نه تنها بخاطرِ کارهایی که کردم احساسِ پشیمونی نمیکنم، خیلی هم خوشحال میشم و لبخند میزنم...

اونی که باید موفق میشد، شد و من دقیقاً همین رو می خواستم :)

بعدش مهم نیست...

به شدت معتقدم اگه خدا یه چیزی رو از آدم بگیره حتماً بهترش رو میده... پس غر زدن و گله کردن ممنوع!

خدا خیلی مهربونه و حواسش همیشه به بنده هاش، علی الخصوص بنده های فراموش کارش هست...

ریزترین موجودات هم از نگاهِ خدا دور نمیمونند چه برسه به من که نامِ اشرفِ مخلوقات رو یدک میکشم...


یادتونه حدوداً دو ماهِ پیش یه پستِ درهم گذاشتم و آخرش گفتم نمی بخشم؟! :|

فردای اون روز بخشیدم! سخت ترین کارِ دنیا رو انجام دادم و بخشیدم چون نمی خواستم با کینه زندگی کنم...

الان هم حسِ خوبی دارم چون وقتی به درونم رجوع می کنم میبینم هیچ کینه ای نیست و در عوض از مهر و محبت نسبت به دوستانِ مجازیم سرشارم ^_^


ممنونم از خدایی که همیشه هوای حوا رو داره ؛)

حسِ لمسِ دست هاش برای همه ی زندگیم کافیه...


یک عمر هر دردی به من دادی / حس می کنم عینِ نیازم بود

جایی که افتادم به پای تو / زیباترین جای نمازم بود



+ دعام می کنید؟! :)

این پست این عکس همه و همه حال خوب کنه ...
همیشه نور خدا تو دلت جاویدان:)
:)
ممنونم...
حالِ خوبتون مستدام

+ نح :))))
تشکر

+ چرا نح؟! :/  :)))
يكشنبه ۸ اسفند ۹۵ , ۲۰:۴۱ عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
خوشیهاتون روزافزون
خوشی وجود نداره فعلا... دنبالشم :)
همیجوری :))
اختیارِ دعا کردن و نکردنم نداریم؟!! :))))
منم دعا نمی کنم به رویا برسید :/ :)))
اونوقت شما بدو رویا بدو :)))
رویا همینجوری بدون دعا واس ماس اصن :)))
زحمت نکشید :)))
واسه خودتون :)))
پس زود دستش رو بگیرید ببرید سر خونه و زندگی تون ما رو هم دعوت کنید خیلی وقته عروسی نرفتیم :)
يكشنبه ۸ اسفند ۹۵ , ۲۰:۴۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خوشا به حالتون:))
محتاجیم به دعا.
خوشا به حالِ آدم های خوب :))
چه حس خوبی داره این پستت ... به حالت غبطه خوردم. ان شاء الله همیشه رضایت خدا رو داشته باشی .
:)
من اونقدرا هم حالِ خوبی ندارما :))
امیدوارم راضی باشه ازم...
حالا اجازه بدید پیداش کنم :))))

همین دیگه... باید دعا کنم پیداش کنید... منم دعا نمیکنم :|  :)))
 اونوقت تا آخرِ عمرتون باید بگردید دنبالش :)))
سلام :)

خیلی هم عالی 
من اما اینجوری نیستم :)
سلام

:)
میتونید باشید :)
معتقدم خدا رو باید همیشه شکر کرد، حتی موقع سختی‌ها و تلخی‌ها و ناراحتی‌ها؛ باید همیشه راضی به رضای خدا باشیم و باشیم و باشیم...
دقیقاً...
گاهی سختی ها و ناراحتی ها برای ما لازمه... و حتماً حکمتی درش نهفته ست که از درکش عاجزیم...
همیشه بهترین ها رو رقم میزنه برامون... بدونِ شک :)
يكشنبه ۸ اسفند ۹۵ , ۲۰:۵۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سلام گلم

کلا بگم عزیزی ، عاشقتم ...
سلام عزیزم

فدای تو، لطف داری :)
به شوق دیدن یکی از آیه‌های مورد علاقه‌ترم اومدم و الآن یکی از شعرهای عجیب مورد علاقم رو هم دیدم :))
خوبه که خوبی :)
چقدر خوب که همه چیز موردِ علاقه ی آرزو بوده :))

امیدوارم تو هم خوب باشی :)
چه پست حال خوب کنی  :)))
دل بی کینه قشنگه ^____^
حتما عزیز جان  :)))))
حال و روزت خوش و خدایی  ؛)
:)))
خیلی ^___^
ممنون عزیزِ دل :))))
همچنین حدیث بانوی مهربون :)
عجب ارامشی...
حس خوبت مستدام نسیم جان
بله که دعات میکنیم:) هرروز:)
:)
ممنونم لیمو جان
جزء لیستِ دعامی :)
منم عاشق این آیه م ^_^ باورت میشه این آیه رو با اینکه حفظم ولی رو گوشیم تو یادداشت هام دارمش :))))
خوشحالم که بخشیدیش :))
عکس ^____^
تسبیحش چقدر شبیه تسبیح حضرت ام البنینِ *_*

+اگه لایق باشم، چشم :)
اصلاً عالیه این آیه :)))

خوشحالم که خوشحالی :)
^__^
واقعاً؟!

+ ممنونم محبوبه جانم  مخصوصاً وقتایی که میری حرم حتماً دعام کن :)
خدا که عشقه (◍•ᴗ•◍)❤
خوشحالم که ساله خوبی رو پشت سر میزاری و ازش راضی بودی و دلت رو بزرگتر کردی :) 
دعا میکنم هر چیزی که میخوای و به صلاحته،خدا بهت بده و همیشه شاد و موفق باشی ;) 
عشقِ واقعیه :))
ممنونم عزاله بانوی دوست داشتنی :)
بسی تشکر عزیزم :)
دعا که بلد نیستم.
ولی میتونم امیدوار باشم
از دین و اینا هم چیزی نمیفهمم
از خداتون هم چیزی نمیدونم
ولی بازم فقط میتونم امیدوار باشم
خدا... خدای همه ست... نه فقط واسه ما جوجو جان :)
امیدوار باش... خیلیا همین امید رو هم ندارن...
آره یه تسبیحیه که به تسبیح حضرت ام البنین منسوبِ.. خیلی شبیه :)))
آخه خودمم دارمش ^__^

 به روی جفت چشام :)
چه جالب نمیدونستم :))
خیلی خوشگله... دوست دارم منم یدونه داشته باشم :)))

ممنونم عزیزم ^_^
يكشنبه ۸ اسفند ۹۵ , ۲۲:۲۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دعاگوی دعاجو‌هستیم، ما رو هم دعا کن حوای عزیز 
ممنونم پرستو جان :)
چشم... محتاجیم به دعا...
کار خوبیه بخشیدن...

جزاکم الله خیرا...
بله خیلی...

ممنونم...
يكشنبه ۸ اسفند ۹۵ , ۲۳:۱۵ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
میگن وقتی خدا میگه آره ، اونی که تو میخوای بهت میده
وقتی میگه نه ، چیزه بهتری میده
وقتی میگه منتظر باش ، بهترینو بهت میده
+ما هم به دعاتون محتاجیم :)
-راستش خیلی وقت میشه با خدا خلوت نکردم باید یک روزی خودم رو رها کنم از شر بلا های دنیایی :)
آره دقیقا همینطوره :)

+ چشم دعاتون میکنم :)
- خیلی خیلی زود این کار رو بکنید :)
متأثر شدم (مخصوصا وقتی بیت آخرو خوندم)
من با کمال میل دعاتون می کنم خواهر میم
ممنونم آقای احمدی :)
دعا می کنم خدا بهترین تقدیرهاش رو براتون بفرسته

ممنونم :)
منم التماس دعا دارم و به حد لیاقتم دوستان عزیز رو فراموش نمیکنم.
ممنونم لادن جان :)
محتاجیم به دعا...
روایت داریم بعداز هر نماز واجب یک دعای مستجاب داریم
شما امام زمان را دعا کن
آقا هم شما را در عوضش دعا میکنه
من شرمنده ی آقا هستم چون اونقدر درگیرِ مسائلِ زندگیم هستم که گاهی فراموش میکنم باید منتظر بود...
ولی این رو میدونم آقا رو چه دعا کنیم چه نکنیم دعامون می کنند...
سلام علیکم
عاقبتتون بخیر بحق حضرت زهرا سلام الله علیها
سلام
ممنونم... همچنین...
چقدر به یه حال خوب نیاز داشتم...
چقدر یا خوندن پستت بهتر شدم...
چقدر ازت ممنونم عزیز جان (:

+ إن شاءالله همیشه حال دلت خوب باشه (:
+ برای منم دعا میکنی آیا؟!
چقدر خوشحالم بخاطرِ سهیم بودن در خوب شدنِ حالت :)

+ ممنونم :)
+ بله حتماً :)
بخشیدن هم روح انسان را جلا میدهد
و هم دل را صفا ..
بله همینطوره...
ای جانم
دلت همیشه بی کینه نسیم عزیز:)))))
خیلی ممنونم :)))
+ بله :)
ممنون :)
خبر زیر در مورد طرح یک چالش و سودهای پشت پرده است؛
مواظب برخی چالش ها باشید.این رو برای بقیه هم بفرست:
https://goo.gl/QeLJ7A
چقدر خوبه هم خدا از آدم راضی باشه و هم آدم از خدا...
چقدر خوبه که ادم حالش خوب باشه و چه خوب تره که حال خوبش رو با بقیه در میون بذاره
ان شالله همیشه همه مون احسن الحال بشیم و باشیم...
بله خیلی...
کاش همه همیشه حالِ خوب شون رو با بقیه تقسیم کنن :)
ان شاءالله...
سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵ , ۱۵:۲۴ خادم امام زمان عج الله

امام حسین علیه السلام فرمودند:

هر چه می توانید برای مهدی ما قلم فرسایی کنید

چرا که او در زمان خودش غریب است ...


حضرت سیدالشهداء (علیه­ السلام) در عالَم مکاشفه به یکی از علمای قم فرمودند:

«… مهدی ما در عصر خودش مظلوم است، تا می­توانید دربارهٔ  آن حضرت سخن بگویید و قلم­ فرسایی کنید؛ آنچه درباره­ٔ شخصیّت این معصوم بگویید درباره­ٔ همه­ٔ معصومین (علیهم السّلام) گفته اید؛ چون حضرات معصومین همه در عصمت و ولایت و امامت یکی هستند و چون این زمان، دوران مهدی ما است سزاوار است درباره­ٔ او بیشتر گفتگو شود.

و در خاتمه فرمودند:
باز تأکید می­ کنم درباره­ٔ مهدی ما زیاد سخن بگویید و بنویسید، مهدی ما مظلوم است، بیش از آنچه نوشته و گفته شده باید درباره­ اش نوشت و گفت».[۱]

نویسـندگان محترم وبسایتها این فرمایش گهربار و دستور حضرت سید الشهدا خطاب به ماست بـسـم الله ...


بله درسته...
باید از آقا نوشت... لایق باشیم حتماً مینویسیم...
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۲ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۰۸ باربری و اتوبار آشنا

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۷:۱۱ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan