پیانو وار دوستت دارم :)

مامانم میگه از وقتی متوجه شدم چپ دستی همیشه مداد رو به دستِ راستت میدادم تا عادت کنی با اون بنویسی!

و اونقدر این کار ادامه پیدا کرد که رسماً راست دست شدم...

در واقع میشه گفت بنده یک عدد چپ دستِ راست دستم!

حتماً میدونین که چپ دست ها نیمکره ی راستِ مغزشون فعال تره و راست دست ها نیمکره ی چپِ مغزشون...

و من هیچ وقت نفهمیدم کدوم نیمکره ی مغزم فعال تره! :|

کسانی که نیمکره ی راستِ مغزشون فعال تره یکی از علاقه هاشون موسیقیه...

 

از دورانِ طفولیت به موسیقی و مخصوصاً پیانو علاقه ی خاصی داشتم... البته گیتار و ویولن رو هم دوست دارم ولی پیانو برام یه چیزِ دیگه ست :)

 

اگر روزی بخوام به کسی بگم دوستت دارم حتماً میگم پیانو وار دوستت دارم

یعنی خیلی خیلی خیلی دوستت دارم... 

یعنی تو رویای من بودی از همان دورانِ کودکی... 

یعنی با دیدنت ناخودآگاه لبخند میزنم... 

یعنی صدات آرامشِ منه... 

یعنی...

 

این یکی از فروشگاه های همون مجتمعِ تجاریِ شهرمون هست که توی پستِ قبل نه قبل ترش (!) راجع بهش صحبت کردم :)

 

 

از جمله جاهایی هست که خیلی دوستش دارم :)

 

شنبه ۷ اسفند ۹۵ , ۱۶:۰۵ یا فاطمة الزهراء
منم چپ دست بودم ولی مادرم هی گفته نه باید با دست راست بنویسی :))) 
جالبه که خود‌ش چپ دسته اون وقت
:))
خدا همه ی مادرها رو حفظ کنه...
چه فروشگاه خفنی *_*

+الان با خودم گفتم کاش مامان من مداد میداد دست چپم و الان من چپ دست بودم ..
چپ دستا رو خیلی دوست دارم ..
از همون بچگی ..
به حدی که وقتی پیش دبستانی بودم همش میرفتم تو صف چپ دستا ‌:دی
خیلی ^_^

+ من موندم چپ دستم یا راست دست :|
like
:)
شنبه ۷ اسفند ۹۵ , ۱۶:۲۱ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
جالب بود عزیزم ، چپ دست بودن متفاوت تره ودوست داشتنی تر ، چپ دستها زیبا تر می نویسن به نظر من البته خودم دست راستم 
ممنونم آبجیِ گلم :)
شنبه ۷ اسفند ۹۵ , ۱۶:۲۲ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
جالب بود عزیزم ، چپ دست بودن متفاوت ترودوست داشتنی تر ه، چپ دستها زیبا تر می نویسن به نظر من البته خودم دست راستم  کامنت قبلی جای ه اشتباه شد ببخشید
اونطوری هم درسته به نظرم...
چه پیچیده! احتمالا هر دو نیم‌کره‌ات فعال‌ترن :)))
چی پیچیده ست؟!
شاید :))
من هم موسیقی رو خیلی دوست دارم ...
خیلی هم خوب :)
من اگه بچم چپ دست باشه کلی ذوق میکنم.
خودمم همیشه دوست داشتم چپ دست باشم
چپ دستارم خیلی دوست دارم.منهای یه چنتاشونو-_-
حالا اگه یکی چپ دست باشه
قشنگم بنویسه
درباره ی وبلاگشم یه تیکه از یکی از آهنگای چاوشی باشه
حکما خوشم خواهد اومد ازش؛)

+حتما اول اینارو برا طرف توضی بده بعد بهش بگو پیانو وار دوسش داری
امیدوارم صاحبِ فرزندی چپ دست بشی و کلی ذوق کنی :))

:)))

+ باشه :)
جیغ ^^
چقدر این پستت حرف دل من بود ^^
آی ♥ پیانو ^^
^_^
هیچی دبه و دیگ نمیشه :))))
من اگه بخوام به یکی بگم دوستت دارم باید بگم دبه وار دوستت دارم پس :))))
اون که بله :))))
شما اینو به رویا بگید بعد عکس العملش رو حتما در قالبِ یک پست برامون شرح بدید :))
منم از همونام ک چپ دست بودن!
خیلی عاشق موسیقی  :)))  سِتار مخصوصا  ^___^
گالری پیانو  :))))
یعنی الان با دستِ راست می نویسی؟!
^___^
:))
شنبه ۷ اسفند ۹۵ , ۱۷:۲۲ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
والا خودم به شخصا گیج شدم نیمه راست بدن رو نیمه چپ مغر کنترل میکنه و نیمه راست بدن رو نیمه چپ بدن :| حالا چه حس ریاضی و غیره چه طوری با اینا ربط دارن الله اعلم :)
+موزیک از چیز هایی هست که فعلا تو ایران نیست(لاقل در مدرسه هاش) :) راستش انیشتین خودش ویلیون مینواخت
-باشه هنوز احساساتتون رو توی پست خالی نکنید D:
بدن خیلی پیچیده ست :)

+ جای تاسف داره...
-  :/
آهنگ هم قشنگ بود :)
:)
خب قلکتون رو بشکنید یکی بخرید
بعدِ کنکور...
پیانو برای منم خیلی باشکوهه.تمام سازهای موسیقی رو دوست دارم ولی پیانو برام مثله مادرِ ساز‌های دیگه میمونه.با صداش آروم میشم،میخندم،گریه میکنم،ذوق میکنم و....
توی گوشیم هم پر از آهنگ‌های بی‌کلامه پیانوعه :)  عشق است کلاً (⌒.−)=★
هر چند هیچوقت نشد که یاد بگیرم ولی گاهی از طریق برنامه‌های موبایل میزنم،نت‌ها و موارد‍ِ تئوریش رو میخونم ولی خب یاد گرفتنش یه چیزه دیگست :( 
کاش بشه یکی از برنامه‌های آینده‌م یادگرفتنه پیانو باشه :)
آهنگش خیلی قشنگ بود ;) منو یاده یکی از آهنگای شادمهر انداخت،شایدم همون آهنگه :)
عکس‌ هم خیلییییی ذوووق آور و هیجان آورررر‌ترین!
این پستت رو پیانه‌وار دوست داشتم . . . !
دقیقا مثلِ من :)
خودِ خودِ عشقه واقعا :)
اوهوم...
برا منم کاش :)
آره خودشه :)
خیلی خیلی...
اوه :)
پیانو اصن عالیه *ــ*
برو دنبالش :)

اوهوم ^__^
بعدِ کنکور :)
والا الان که دیدم منم دوسش دارم:)
منم گیتار و پیانو رو خیلی دوست دارم, البته راست دستم :)
یاعلی
خیلی عالیه :)
خب فکر می کنم زیاد به راست دست یا چپ دست بودن ربطی نداشته باشه :)
علی یارت
سلاااام 
خوبه ک دوس دارید میگن هر چی رو دوس داشته باشی مطمئن باش اونم دوست داره 
پس با این فرمول :|||
من سه تار دوس دارمممممممم
 خیلی سه تار عالیه 
شهریار میگ 
نالد به حال من امشب سه تار من/ این مایه ی تسلی شبهای تار من 
از صبا یاد گرفته بود 
عصن خیلی عالیه بخدا 
تو نت جست و جو کنین استاد لطفی و یکی از ویدوو هاش رو دان کنین تاکید میکنم ویدیوو ها عصن ولش خودم میذارم تو وب :)
سه تار عصن عالمیه ها 
زیاد حرف زدم :||||
سلام و درود
زیاد به سه تار دقت نکردم... کلا ساز های کلاسیک رو دوست ندارم :|||
کاملا مشخصه عاشقانه سه تار رو دوست دارید :))
بذارید توی وب تون ما هم فیض ببریم :)

اینجا هر کس هرچقدر که بخواد میتونه حرف بزنه :)
شنبه ۷ اسفند ۹۵ , ۲۲:۴۹ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
چقد خوبه که می دونی چی دوس داری 
آدم یه وقت به جایی میرسه و میبینه که نمی دونه چی دوس داره چی دوس نداره
:)
این حس رو تجربه کردم... ولی باهاش کنار اومدم...
پیانو ابهت داره ولی صدای ویولن زیباتره :))
من صدای پیانو رو بیشتر دوست دارم :))
موفق باشی عزیزم 
من و وقتی به موسیقی علاقه دارم که حالم خیلی بده:)
ممنونم بانو :)
من همیشه به موسیقی علاقه دارم...
موفق باشید...
ممنون...
توضیحات پاراگراف اول :)

البته پاراگراف دوم هم جالب بود:))
آره واسه خودم هم یکم پیچیده ست :)
خیلی دوست دارم بدونم دقیقا کدوم نیمکره ی مغزم فعال تره :))
واااای الآن داشتم فکر میکردم من به جای پیانو چی میتونم بذارم، همش خوراکی میومد تو ذهنم:دی
البته به نتیجه نرسیدم :))
خوراکی هم خوبه :)
مثلا بگی پفک وار دوستت دارم :دی
یا لواشک وار
پاستیل وار هم میشه! :|
به نتیجه رسیدی بهم بگو :))
سلام مومن
آدم های اینجوری فکر کنم وسط مغزشون فعال هست
یعنی بخشی از راست و بخشی از چپ و شاید هم کل مغز
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
سلام و درود
وسط؟!
شاید... باید بپرسم...
ممنونم... همچنین...
سلام. خوبی؟ خیلی وقته اینجا نیومدم :| چقد تغییر کرده. خوشگل شده :)
سلام
ممنون...
اوهوم خیلی وقته...
شما زیبا می بینید :)
يكشنبه ۸ اسفند ۹۵ , ۱۳:۵۰ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
من هم چپ دستم :))) و پیانو رو خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم . اصن نمیشه توصیف کنم حسمو نسبت ب پیانو 



چقدر خوب :)))
میدونم :)))
چه خبرا؟ چه میکنی با درسا؟
می خوانم دیگر :)
خخخ خوش اخلاق شدیا
خوش اخلاق بودم :)
اره بچگیام من با دست چپ نقاشی میکشیدم یا خط خطی میکردم.ولی دیگ انقد مداد رو گرفتن دادن دست راستم ک الان بنده راست دستم  :))
البته من خیلی هم ممانعت نکردم زود راست دست شدم  :دییی
چه جالب مثلِ من :)))
چرا خب؟! مامانِ تو هم مثلِ مامانِ من دوست نداشته چپ دست باشی؟!
آفرین بر تو باعد :)
نبودی :|
شاید :)
آزمون قبلو چیکار کردی؟
نرفتم :|
چرا؟ :/
حالم خوب نبود...
چرا آبجی؟ الان حالت خوبه؟
سردرد و حالتِ تهوع داشتم... خوبم خداروشکر...
همش واسه استرسه. استرس نداشته باش.
سعی میکنم...
سنتور خوبه؛یکی از بهترین فیلمایی که تو عمرم دیدم هم علی سنتوری بود.
خودمم بچگیا داشتم یه چیز تو مایه های ستنور بود صداش.شبیه عکس زیر:

http://www.koolis.com/u/_img/details_1432475696.jpg
کلا ساز های کلاسیک زیاد دوست ندارم...

من از اینا زمانِ بچگی خیلی دوست داشتم :)
من دف و تار میزنم
ی مدت سنتور
ی چمد باری ویولون
ی دو سه باری هم پیانو 
ولی دف و تار میزنم :))
آفرین :))
بطور کلی که به نتیجه نرسیدم ولی اگر هم قرار بود خوراکی باشه، بستنی و هرچیز شکلاتی‌ای رو ترجیح میدادم :)
بستنی هم خوبه :)
طرفِ مقابل هم خوشحال میشه حتما ؛)
يكشنبه ۸ اسفند ۹۵ , ۲۰:۲۴ عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
موفق باشین :)
ممنونم :)
امروز فهمیدم کلا آدم کلاسیکی ام؛
یعنی به روز نیستم فکر و دانشم قدیمیه هر چند قدیمی ها هم خوب اند اما

برای مثال امروز کلاً سر یک واژه که در شعر حافظ در اون زمون 1معنا داشت

ولی الان معنی دومی پیدا کرده که اون شناخته شده مورد استفاده است،

با یه بنده خدا اختلاف نظر داشتیم.

بگذریم از اون امروز اینجا دیدم سنتوری که این همه دوستش دارم کلاسیکه

در حالی که قبلا با وجودی که دیگه زیاد نمیبنم استفاده کنند نمی دونستم


از این هم که بگذریم چند روز پیش هم در پست شما راجع به تیپ و پوشش


با دیدن پیام خودم که زیر پست گذاشتم متوجه شدم که زیاد در قید مد روز
نیستم(هر چند از نوع خوبش)

خوشحالم که خودمو بهتر شناختم.تشکر
شما به کامنتِ جوجو کوچولو نگاه کنید... اونم سنتور دوست داره و سنش هم خیلی کمه...
این به این معنا نیست که هر کس به موسیقیِ کلاسیک علاقه داره به روز نیست!
من آهنگ های کلاسیک هم بعضی هاشون رو دوست دارم...

درباره ی مد هم احتمالاً امروز نهایتاً فردا یه پست میذارم... حتماً بخونید...

شخصیتِ شما قابلِ تحسینه :)
این گالری پیانو چقدر جای عشقیه 3> ^_^
بله خیلی ^_^
چه آهنگِ قشنگی بود :) پیانو بود این دیگه؟ من اونقدر از پیانو نشنیدم و بلد نیستم تشخیصشون بدم هنوز :) 
ویولون رو بخاطر پیوستگیش دوست دارم :) 
بله پیانو هست :)

منم دوست دارم :)
اَه تو باید آبجیه من میشدی
منم باهام اینکارو کردن چپ دس بودم راس دستم کردن مامانم
میگن دیوونه میکنه خیلی خطرناکه نمیدونم؟؟؟؟
همیشه میگفتم پیانو دوس دارم بچه بودم حالا یه چی میگفتم!
ولی من طنبور دوس دارم
یه پیانو رولی هست البته میدیه ولی باهاش میشه همه چی زد (گروننننننن)
فعلا طنبورو خریدم
از تمام نت های پیانو همانی را که بیشتر شبیه اسم توست دوست میدارم! :)
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۳ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۰۸ باربری و اتوبار آشنا

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۷:۱۲ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan