حس و حالِ عجیب و غریب

گاهی با شنیدنِ بعضی از آهنگ ها حس می کنم شاعر، بعد از نوشیدنِ یک فنجان قهوه با من و کمی پرسه در حوالیِ ذهنم آن را سروده...

عجیب حس می کنم حالِ مرا روایت می کند...


بعضی ها پیچیده فکر می کنند اما ساده می نویسند...

بعضی های دیگر ساده فکر می کنند اما پیچیده می نویسند...

و من هر چه فکر کردم نفهمیدم در کدام دسته بندی قرار می گیرم! :)


این روزها کمی حالِ درهمی دارم... حتی کنارِ بخاری احساسِ سرما می کنم :|

آبجی خانم میگه حواست نیست؟!  داری می میری دیگه :))

و من همیشه در جوابش لبخند می زنم :)


امید را که از آدمی بگیرند دیگر تفاوتی با مترسک های مزارعِ گندم نخواهد داشت...

و من...

هنوز به آینده امیدوارم :)


سلام
خداقوت

من شمارو دنبال میکنم ، ممنون و خوشحال میشم شما هم منو دنبال کنید
سلام
امید خودش به تنهایی خیلی چیزای خوب و مثبت دیگه رو هم میاره :) 
بله :)
همین که امیدوارید خوش یه نعمته و میتونه عامل موفقیتتون شه!
موفقیت... کاش دست یافتنی باشه...

خودش البته :)
 جالب بود و فکر  کنم تو دسته بعضی ها پیچیده فکر می کنند اما ساده می نویسند... هستین همچنان امیدوار باش خدا بزرگه
خط خطی های ذهنم روی ورق پاره های دفترمه نه اینجا :)
خدا خیلی خیلی بزرگه...
امید خیلی خوبه :))
طرز فکرت رو نمی‌دونم اما ساده و روون می‌نویسی، برعکس من:دی
کجاش خوبه؟! خیلیم بده! پسرِ همسایه مونه :))
رجوع شود به جوابِ یه بنده خدا...
تو هم ساده می نویسی ولی خیلی طولانی هستن :|
در هر صورت دوست دارم قلمت رو جانا :))
همیشه دوست داشتم یه داداش بزرگ میداشتم که اسمش امید می‌بود!
روی ورق‌پاره‌های دفترت در چه حد می‌نویسی؟ طولانی یا کوتاه؟
خخخخ 
ممنانم :)
منم دوست داشتم داداشِ بزرگتر میداشتم... ولی خب ندارم :)
داداش که داری مگه نه؟!
همه مدل... برای رسیدن به آرامش می نویسم... شاید یه روزی اینجا هم بنویسمشون...
:)))
امیدواری خوبه ولی خیلی خیلی خوبه که ادم امیدش به خدا باشه .
بله صد درصد...
دوشنبه ۲ اسفند ۹۵ , ۱۳:۳۱ شاید فردایی نباشه...
خدا رو شکر که امیدوارین :))

امیدوار و پر انرژی بمونین
:))

چشم...
آره دارم.
اگه نوشتن اینجا هم برات آرامش به ارمغان بیاره، شدیدا استقبال می‌کنم! :)
خوبه...
شدیداً ممنونم :)
تایپِ پست های طولانی زمان می بره... منم که وقت ندارم...
راستی یه سوال... چقدر طول می کشه تا یک پست رو کامل آماده کنی برای انتشار؟!
دوشنبه ۲ اسفند ۹۵ , ۱۳:۵۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
همچنان امیدوار بمان، ناامیدی دردیست بی درمان که دامن را می گیرد و رها نمی کند. 
سعی کن زودتر از این حالت دربیای و اون امیده باعث شه کاری کنی که دوس داری 
بد دردیه...
یه وقتایی دستِ خودم نیست ولی سعی می کنم...
دوشنبه ۲ اسفند ۹۵ , ۱۴:۲۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سلامت باشی عزیزم
ممنونم... همچنین آبجی :)
امید رو از زندگی هر کس بگیری تموم میشه
شما هم در دسته پیچیده نویسان هستید از نظر من :)

اوهوم...
واقعا؟! جالبه :)
بله‌بله، یک کنکوری معمولا وقتِ کافی نداره!
یک یا دوساعت!
وقت هایی که آخرِ جملاتت علامتِ تعجب میذاری خشن به نظر می رسی!
خشونت هم بهت نمیاد اصولا :)
دوساعت o_O
سلام خیلی ممنون 😃
سلام
خواهش می کنم...
عجب!
اینو⇦‌٪ جایگزین علامت‌تعجب کنم چطوره؟٪
:|
هر علامتی دوست داری استفاده کن... من سکوت می کنم :)
ان شاء الله که خواستگار خوب هم میاد تو هم شوهر می کنی از تنهایی در میای.

بعدش چاوشی میاد آهنگ زیر رو میخونه:
تو کافه شلوغ
دو استکان دوغ
دو عاشق و معشوق...
:|
من از تنهاییم راضیم... البته تنها نیستم... کلی دوستِ مجازیِ خوب دارم :)

دوغ؟! :)
توی کافه دوغ هم می خورند مگه؟! :)
 ما آدمها در بعضی احساس ها تقریبا 
با هم یکی هستیم از این رو وقتی شاعری 
شعری را مینویسد با حال و روز و افکار
تعدادی از ما هماهنگی دارد ..
و خدا فرموده نا امیدی از درگاه او 
مساوی کفر است ..
بله استاد... درست می فرمایید...

خدا نکنه روزی برسه که ناامید بشیم از درگاهش...
گاهی تمام دارایی آدم میشه امید به خدا!و دیگر هیچ...
دقیقا...
باید امید داشت...

احسنت...
بله...

ممنونم...
مرسی از حال و هوای خوب پستت .. لا تقنطوا ...
خواهش می کنم :)
بله برخی شعرها خیلی با حال و هوای آدم سازگاری داره.
من خیلی پیچیده فکر میکنم ولی ساده مینویسم.
مدتی هست سرما افتاده جون بلاگرها.
منم مدتی هست یخ میکنم.
خیلی...
بله قابلِ حدس زدن بود برام :)
آدم رو اذیت می کنه...
چقدر بد...
ان شاءالله که هیچ وقت امید کسی نا امید نشه :)

خب آبجی خانم نگرانته! چرا حواست به خودت نیست؟ هوم؟ 

امیدت به خدا باشه عزیزم :) 

راستی عکس و متن گوشه ی تصویر 👌😍
ان شاءالله :)

چکار کنم خب؟! دستِ خودم نیست محبوبه...

بله هست :)

😊😊
سه شنبه ۳ اسفند ۹۵ , ۰۰:۲۱ خادم امام زمان عج الله

دعای حضرت داود علیه السلام در تمحید خداوند

مروى است که داود علیه السلام چون این تحمید را خواندند به او خداى عزّ و جلّ وحى فرستاد: به تعب انداختى فرشتگانى را که موکّل بر تو هستند جهت محافظت کردن تو و نوشتن‏ نامه اعمال تو. زیرا که ثواب این دعا بسیار است و باید که همه ایشان آن را بنویسند  و دعا این است:

اللَّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ دَائِماً مَعَ دَوَامِکَ وَ لَکَ الْحَمْدُ بَاقِیاً مَعَ بَقَائِکَ وَ لَکَ الْحَمْدُ خَالِداً مَعَ خُلُودِکَ وَ لَکَ الْحَمْدُ کَمَا یَنْبَغِی لِکَرَمِ وَجْهِکَ وَ عِزِّ جَلَالِکَ یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ‏.
ممنونم بخاطرِ دعا...
زیبا بود
آهنگ ب آدم آرامش میده
منم با بعضی از آهنگ ها به آرامش می رسم...
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۵ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۰۸ باربری و اتوبار امانت

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۴۴ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan