زندگی بی تو پوچه برام!

من دارم به این فکر می کنم زندگی بی تو پوچه برام

یه جوری میزون می کنم که جلو تو توی خونه درام



+ هوا بس ناجوانمردانه سرد است...

+ اتاقم شده یک تکه سیبری وسطِ ایران! بنده در حالِ منجمد شدنم!

+ دو روزه نمی تونم واردِ بیان بشم... نمیدونم مشکل کجاست... الان هم با یکسری ترفند های خاص اومدم... که البته دوامی نداره!

شنبه ۳۰ بهمن ۹۵ , ۱۷:۲۸ شاید فردایی نباشه...
سیبری @___@

منطقه ما ۱۸- درجه است

اونجا مگه چنده؟؟؟!
اوهوم...

نمیدونم ولی خیلی سرده...
سرمای پر برکت امسال:)
بله :)
واقعا ناجوانمردانه سرده 
چه شعر خوشگلی :)
بله خیلی :)
برات آشنا نیست؟! البته یک کلمه ش رو تغییر دادم :|
تأثیراتِ پستم رو توی عناوین هم میشه دید حتی :))))

کدوم پست؟! پستِ آخرتون؟! :))
واقعا سرده :|  اتاقه منم شده یخچال. با سه تا بلوز و جوراب و دوتا شلوار و شال‌گردن و پتو دارم مبحث گیاهی رو میخونم!الان من یه گیاهی‌دانِ یخ‌زده‌ام!
راستییی چرا نمیتونی بیای بیان ؟؟؟!!!! واااای خاک عالم! (〇_o)
:)))
منم میشم شیمی دانِ یخ زده!
نمیدونم :(
:)))اتاق من همیشه همینجوریه فامیل بهم میگن اسکیمو:/
:)))
شنبه ۳۰ بهمن ۹۵ , ۱۸:۲۱ علیرضا امیدیان نسب
واقعا خوش به حال شماکه سرده مال ما که هم سرده هم گرد و غبار داری
اینجا فقط سرده... گرد و غبار نداریم...
اینجا کلی برف اومده ولی هنوزم سرد نیست (ما کویر نشینیم) منتهی ما برای کمک به هم وطنان عزیز بخاریارو خاموشیدیم و لباس گرم پوشیدیم، ما چقد خوبیم، خدا حفظمون کنه :)) البته منتظریم مطابق پیش بینی ها فردا هوا سرد بشه ؛)
با کامنت تون کلی خندیدم...
برف داشتید وسطِ کویر :)))
خدا خیلی حفظ کنه شما هم وطنانِ عزیز رو...
یعنی بارون هم نداشتید توی این چند روز؟!
نه! اون پستی که درمورد تتلو بود و اینا :)))
آها...
ما اصولاً به نیتِ شوفاژ گوش می کنیم این آهنگ رو :)))
بقیه رو نمیدونم :))
شنبه ۳۰ بهمن ۹۵ , ۱۹:۱۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
مخاطب خاص این شعر شوفاژ بود یعنی :))))
بله دقیقا :)))
اینجا هوا سرده ولی حوانمردانه 

ترفندتو با هم یاد بذه حوا، برا روز مبادا خویه:)
خوبه پس :))

تغییرِ یکسری کد و اینا :|
خطرناکه ولی :))
خخخخخخخخخخ فکر کردم شمام عاشق شدید :دی 
درست فکر کردید... به شدت به شوفاژ علاقمند شدم این چند روز :|
من یخ زده وخاک زده امممم
من فقط یخ زده ام :)
شاید باورت نشه ولی اینجا اینقد هوا خوبه که نگو ^__^ 
سرد هس ولی سرماش دلچسبه :))
اگه که تو اتاقت شوفاژ داری، حق میدم بهت.. هیچی مثل بخاری قدیمی نیست :دی

+هنوزم مشکلت حل نشد؟ نمیتونی بی دردسر وارد بیان بشی؟
واقعا؟! خوشبحالتون پس :))
خیلی هم عالی :))
شدیداً موافقم :))

+ الان حل شد... با کلی پیگیری و اینا...
اینجا هم سرده ولی خبری از برف نیست. همه جا برف باریده حتی شهرستان ها ولی اینجا نه.
مشکلی ندارم در استفاده از بیان.
اینجا خیلی بارون اومد :)
خوشبحالتون...
سرمایه خشک خوب نیست..
زمستان همراه با برف و باران خوبست
بله استاد... اینجا هم به شدت بارون بارید..‌.
برکت الهی ...

الحمدالله...
واقعا خداروشکر..‌.
من می تونستم وارد بیان بشم مشکل از بیان نبود!

اتاقتون مگه وسیله گرمایشی نداره؟گازتون قطعه؟!

آره خب هوا که سرده اما گفتن برف بیاد گرم میشه
یعنی چند روز بعد از برف باریدن، سرمای هوا میفته.
(از قدیم گفتن.یه وقت فکر نکنید هواشناسی گفته)

خب الان من نمیدونم زندگی بی کی پوچه برات اما
چون حدس میزنم برای شوفاژ گفتی بهتر بود بجای
-پوچ- از واژه سرد استفاده می کردی.به این صورت

من دارم به این فکر می کنم زندگی بی تو سرده برام
یه جوری میزون می کنم که جلو تو  توی خونه درام :))

نظرم یه نکته انحرافی داشت:از آخر به اول نظر دادم.
امیدوارم یخ نزنی و بتونی باز مطلب بذاری تا نظر بدم.
:)))))))))))) ای بابا جدا از شوخی چرا اینجوری اید؟
چرا نباید اتوی اتاقی که ازش استفاده می کنید یک
بخاری نداشته باشه یا چرا باید توی اتاقی باشید که بخاری نداره؟!

من خونه رفیقم رفتم دیدم از سرما میلرزه رفته زیر پتو اینقدر اتاقش یخ بود با وجود بخاری روشن و شعله ی تا آخرش+ روشن بودن شوفاژ که من نتونستم کاپشن خودم رو در بیارم از سرما!

حالا خونه عموم رفته بودیم و فقط بخاری هال روشن بود خب؟ بعد به من گفتن الان فیلم عقد دختر عموم رو میخوان بذارن و ازم خواستن برم اون اتاق بخوابم.
رفتم و یک لرزی گرفتم که اگر ده تا خربزه هم میخوردم اونجور نمی لرزیدم.چرا؟

چون بخاری توی اتاقشون نبود و درب اتاق باز بود و حتی خودشون هم برای اتو زدن به لباس ها از ظواهر امر(یعنی میز اتو وسط اتاق) از اتاق استفاده میکردن

نه یعنی من اینو میخوام بگم خب برید تو هال چرا چه واجب شده بشینید توی اتاق به اون سردی؟دقیقا کامپیوتر هم داشته باشید یا هر وسیله ای میتونید بیارید توی هال بذارید چه اشکالی داره موقتی هست دیگه دائمی که نیست.

ببخشید زیاد حرف زدم.




منم الان می تونم بیام... مشکل از سرور بود...

داره... گازمون هم وصله خداروشکر...

در وصفِ شوفاژ نوشتم شعر رو... شاید اینطوری که شما گفتید بهتر بشه ولی دیروز چون با هزارتا مشکل باز کرده بودم بیان رو زیاد به تغییرِ شعر فکر نکردم :))

یخ نزدم هنوز :))
هوا کلا سرد بود دیشب واسه همین بنده داشتم منجمد میشدم البته سایرِ اعضای خانواده همچین حسی نداشتن!

خواهش می کنم :)
سلام 

التماس سرما خوردگی :|
سلام

چرا؟! O_o
سلام علیکم
بسیار سرد ...
عاقبتتون بخیر
سلام
بله خیلی سرد...
ممنونم... همچنین...
میگم چرا بیان اینقدر سوت و کوره
 ..تو نیستی :)
بله پس چی :))
یه بیانه و یه حوا :|
سلام :) با اجازه اومدم تو:)
اول که چه جالب اسمتون حوا آدرستون نسیم 
اسم دختری مهربان که دوستم بود در دبیرستان نسیم بود:) اصلا به دلم نشست مثل همون عکستون:)
خوب دوم
اون شوفاژ خونه خودتونه؟ چرا فرش ندارید رو زمین؟ فرش گرما داره خوب
یکی دیگه هم اینکه تجربه شخصی بنده که یه شال ببند دور کمرت حالشو ببر:)
سلام :)
بفرمایید... خوش آمدید :)
بله... واسه خودم هم جالبه :)

نه عکس اینترنتیه...
امتحان می کنم حتما :))
دبیرستانی هستین؟ ا... سمپادی هستین؟ آخی چه جالب:)
در ضمن دیشب اینجا منفی سیزده بود
دبیرستانی بودم... سمپادی هم بودم :))
واقعا؟! O_o
سپاسگزاریم ...
خواهش می کنم...
خب خدا رو شکر مشکلت حل شده ,تونستی بیایی بیان
خدا کنه با این همه بارندگی و برف دیگه مشکل کم آبی نداشته باشیم
خداروشکر :)
منم امیدوارم مشکلِ کم آبی حل بشه...
یعنی الان دانشجویید؟پشت کنکورید؟ چی اید؟ :)
سمپاد بودم 
الان پشت کنکوریم :)
خیلی هم عالی... شما الان چی اید؟! :)
يكشنبه ۱ اسفند ۹۵ , ۱۲:۵۶ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
باز خوبه واسه شوفاژ مینویسی :)
بله :)
عجب شعری! عجب‌تر مخاطبی!

بده؟!
مخاطب به این ماهی :)
نسیم و شوفاژ:)))))
ترکیبِ جذابیه :)))
تا حالا بهش فکر نکرده بودم :)))
اینجا هم هوا سرد شده.بدون بخاری و پتو نمیشه زندگی کرد.
تازه لباس گرم هم پوشیدم(خیلی با لباس گرم رابطه ی خوبی ندارم:) )
یاعلی
منم با لباس گرم ارتباط برقرار نمی کنم :)

علی یارتون
يكشنبه ۱ اسفند ۹۵ , ۲۲:۰۴ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
ای بابا :| از هیچ جهاتی تو بارندگی و دما شانس نداریم! برف میاد راه ها بسته میشه تا راهنمایی تعطیل دبیرستان باید بیاد مدرسه -_- الان وبلاگم هم داره قندیل میزنه از سرما چه برسه خودم :|
+زندگی پوچ منظور همون شوفاژهست؟! @-@
عجب... حالا بد نیست که... میرید دنبالِ علم :)
:)
+ بله :|
من که میگم اگه از زمستون امسال زنده در برم دیگه هیچ وقت نمی میرم :|
بسکه یخ کردم! تو خونه با کلاه شالگردن می چرخم T_T
منم دیشب به این نتیجه رسیدم :|
:))
یعنی چی با لباس گرم ارتباط نمی گیرید!    O   o
یعنی شوفاژ رو زیاد می کنید؟ اسراف کارید؟ وای وای وای 
خداوند اسراف کاران را دوست ندارد هاااا 
اول لباس گرم بعد درجه بخاری و شوفاژ :)
با احترام البته :)
چند روزه بدجور با لباسِ گرم ارتباط برقرار کردم :))

بله بله حق با شماست بانو :)

چشم :)
این گل جدیدا اضافه شده پایین ؟ :) 
کدوم گل؟! :)
پایین وب
اونجا که محل ارسال کامنته یه گل زرد رنگ سبز شده!:)
آهان اون خیلی وقته سبز شده!
شما نیومدید که ببینید :)
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۶ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۲ باربری و اتوبار آیلان

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۴۴ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan