کی گفته دیوونگی حد داره؟!

بارون می باره شدید...

زدم بیرون... اما بدونِ ماشین... بدونِ چتر...

:)

 

 

+ پستِ قبل یک ساعت بعد از انتشار حذف شد... کسانی که دیدن اعتراف کنن کارشون دارم :||

+ از دیشب بیش از بیست بار شنیدم این آهنگ رو... به جنون می رسونه من رو... :)

 

میم خانم :)))))

+ عای عم ندیدم پستِ قبلیو :)))
:|||

+ دیدین پس... بیاین اتاقِ بازجویی... :))) 
اعتراف!

خب تو اگه دیده باشی مشکلی نیست :))
دیدی؟! :|
دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵ , ۱۷:۳۲ بنیامین دهقانیان
همون موسیقی پست قبلی نیست عایا؟
بله...
شمام دیدین که :|
آره منم اینکارو کردم ...
هر چند به ما نمیاد
حسِ خوبی داره...
چرا نیاد؟!
آهنگ دیوونم کرد :|
:||
من دیدم :دی
خوب کردی
منم رفتم بدون چتر رو پشت بوم
فکر کنم باید می پرسیدم کی ندیده!

حسِ خوبی داره :))
دیوونگی حد نداره عااااالمی داره D:
اوهوم :))
منم دیدم هاهاها :)
 اصن زیر بارون رفتن با چتر معنا نداره 
باید بری زیر بارون تا خیس خیس بشی اگه نشی که دیگه چه فرقی داره 
واقعا؟! من قلبم باتری داره با من شوخی نکنین :| :))
دقیقا...
:)
منم اون پست رو خوندم -_^
جانِ من همه تون دیدین؟! :|  :))
خوب بود
تشکر...
خخخ
آره دیدم ولی نه همون موقع!
پس کی دیدی؟!
نسیم! واکنشات عالین:دی
:|
فقط یک ساعت بود... همه دیدن...
دارم میرم توی افق محو بشم...
مجازی همینه دیگه، تو بگو یک دقیقه!
نتیجه ی اخلاقی: زمانی که کاملا هوشیار نیستین پست نذارین :|
احسنت! :)
و یکی از مزایای طولانی‌نویسی که اخیرا فهمیدم، اینه که آدم در حین نوشتن هوشیار میشه!
:)
کاملا موافقم...
منم مثل ارزو دیدم  :دی
بله متوجه شدم...
:)
چنوقتی میشه اینجا بارون نیومده :( 
خوشبحالت :)
ان شاءالله اونجا هم بباره :)
من پست قبلیت رو ندیدم.حالا خوبه یا بده ؟ 😁
چاووشی باز میخواند! حق داری هی گوش بدی خب!
خداروشکر یک نفر نخونده :))
اوهوم :))
خیلی عالیه این اهنگ مورد علاقمه همیشه گوش میدم :)
چقدر خوب :)
"قطار" محسن خان نیز پیشنهاد می شود ...
نشنیدم... ممنونم که گفتید :)
آهنگ قشنگی بود ..
 من تا بحال نشنیده بودم ..
پست قبل را من دیدم ولی کامنتی ننوشتم ..
بله استاد زیباست :)

شما هم دیدید؟! :|
خوش به حالت:)
:)
راستی منم اون پست قبلتو دیده بودم :))
جدی؟! بعدِ حذف دیدی؟! :))
دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵ , ۲۰:۵۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
این آهنگش قشنگه واقعا
آره خیلی :))
زیر بارون حس خوب...
بله...
من نخوندم:دی
گذاشتم بعدا که حذف شده بود وقتی برگشتم
خوبه پس :)
:|
پست قبل مضمونش.چی بود؟
شاید منم خونده باسم یادم نیس-_- :)))


چیزِ خاصی نبود :)
گفت و گوی من و مامانم بود :)))
با ماشین میرفتین میشد پیاده روی با ماشین:دی
اوهوم :)
زیر بارون راه رفتن حال میده. البته نم نم باشه نه سیل :-)
بله :)
سلام علیکم
عاقبتتون بخیر بحق حضرت زهرا سلام الله علیها
سلام
ممنونم... همچنین...
سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵ , ۰۹:۵۹ علیرضا امیدیان نسب
خخخخ منم دیونگی انجام دادم
اونم زیر بارون شدید پیاده روی میکردم اینثدر چسبید
آره حسِ خوب داره :)
اینجا همش بارونه :(
خیلی خوبه که :)
حرصم میگیره همه از بارون میگن ولی اینجا همچین خشکه! انگار اسمون شهرمون خساست میکنه دو قطره آب بپاشه رو صورتامون :|
دیشب ساعت دو، وقتی خواب بودیم، خیابونا رو خیس کرد که صبح اثرش رو ببینیم سوزمون بگیره -_-
همه جای ایران داره بارون می باره اونجا خشکه؟! :|

حالا حرص نخورید... می باره...
به ابرای شهرمون میگم بیان چند قطره هم بالای شهرِ شما ببارن :))
سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵ , ۱۰:۵۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
حد نداره. خیالت تخت.
:)
منم دیدم ،،، چی کارمون داری هاااا
شما هم دیدین؟! :||
:)
اعتراف میکنم منم دیدم پستو  :)   
جدی؟! :|  :)
سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵ , ۱۴:۳۲ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
تنهایی بیرون زدن میچسبه :)
اوهوم خیلی :)
لامصب همه جا  برف میایید  اینجا  سوز :(
اینجا هم برف نمی باره هیچ وقت...
سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵ , ۲۰:۱۹ یا فاطمة الزهراء
من مطمئن نیستم ولی فکر کنم نخوندم
همه جا سیل شده جز تهران چه وضعشه؟ :|||
می خوندی هم مشکلی نبود :)
والا به خدا :))
اره حدی اتفاقا تعجبم کردم که با اسم خودتون نوشته بودید D:
:|
متاسفانه خیلیا دیدن :)
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵ , ۲۰:۵۵ خادم امام زمان عج الله
خـتـم دسـتـه جـمـعـی صـحـیـفـه سـجـادیـه

صحیفه سجادیه، این زبور آل محمد(ص)، رساله ای عملی و راهگشا برای خیل مشتاقانیست که دل در وادی سیر الی الله می نهند و عطش معنوی خود را با زلال انوار کلام زیباترین روح پرستنده، فرو می نشانند.

با این وجود، این کلام زیبا و دلنشین همچون کلام جد بزرگوارشان امیرالمومنین، به میزان عظمتش، مهجور است! می خواهیم سیری داشته باشیم در بحر زلال کلام سجادی، و روزهایمان را به نور کلمات آن ، روشنی بخشیم.

با سلام و صلوات خداقوت
لطفا همراهیتان را یا مهدی گویان، در وبلاگ اعلام دارید تا شماره آغاز این ختم دسته جمعی برایتان ارسال گردد. مشتاق حضور ارزشمندتان هستیم.
اللهم اجعلنا من انصاره و اعوانه
سلام و رحمت

بله حتما...
آره قشنگِه آبجی

عجب بزرگه و با عظمت نعمت های خدا و عجب عرصه ی به این بزرگی رو ما انسانها برای همدیگه تنگ کردیم.چون مجبوریم باهم زندگی کنیم یا در تعامل
با یکدیگر و از طرفی اسیر خواسته های شیطانی مثل منفعت طلبی نا به جا
شدیم!موقع هایی که به جنگل یا کوه یا دشت تو بهار تو زمستون نگاه میکنم
بعضی موقع ها با خودم میگم خدا یا این همه زمین داری این همه کوه و دریا
خلق کردی و ما اندازه میکروب از بالا که نگاه می کنیم(فضا)خودمونو میبینیم
ولی باز عرصه زندگی رو چنان سخت و تنگ و پر از ننگ کردیم برای خودمون
و همدیگه که حد نداره.خدایا خودت راه درست زندگی رو نشونمون بده.آمین
چی قشنگه؟! منظورتون آهنگه هست؟!

بله... لطفِ خدا بی نهایته... ولی بنده ها بندگی نمی کنند... گاهی بی رحم میشن... تا حدی که اگه بتونن همدیگه رو هم میخورن!
جمعه ۲۹ بهمن ۹۵ , ۱۵:۲۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
آیا معتاد کردن دختر سالم مردم کارخوبی است؟؟
فکرکنم روزی بیست بار این آهنگ رو گوش میکنم و هر دفعه هم هیجان زده میشم!!
فکر میکنم مولانا از اون دنیا پیام بده که بسه دیگه گوش نکن:)
الان من معتاد کردم شما رو؟!
منم :)
شاید :)))
سلام. آره آهنگه قشنگه.اینترنت قطع بود ، می خواستم این آهنگ رو از آلبوم آهنگای رایانه پیدا کنم و دوباره گوش بدم.
برای همین امروز رفتم توی پوشه محسن چاوشی و اتفاقی آهنگ شرمساری رو هم برای اولین بار از چاوشی گوش کردم.
اونم عین زندگی من بود.اینم متن آهنگش

ای شرمساری شرمسار شرمساری

جز شرمساری از خودت چیزی نداری

ای نا امیدی نا امیدی نا امیدی

از هیچکس حتی خودت خیری ندیدی

ای تنگ دستی تنگ دستی تنگ دستی

چشماتو رو هر چی دلت ی خواست بستی

هی آستین بردی به چشمای نجیبت

دستات خجالت می کشیدن توی جیبت

چون زیر بار دوستی جون کنده بودی

از مهره های گردنت شرمنده بودی

هر چی بهت تقدیم شد دوزو کلک بود

قلبت شکست از بس که دستت بی نمک بود

هی صبر کردی صبر اما بی علاجه

از صبر کردن روحت انقدر هاج و واجه

بارون حریف شر شره چشم ترت نیست

سقفی که باید باشه بالای سرت نیست

با اینو اون نجنگ فرار کن فرار

از مردم دو رنگ فرار کن فرار

هی لقمه توی خون زدی تا زنده موندی

عمری دم از بارون زدی تا زنده موندی

هی سیب نارس چیدی از باغ بهشتت

دیدی که راضی نیستی از سرنوشتت

چون زیر بار دوستی جون کنده بودی

از مهره های گردنت شرمنده بودی

هر چی بهت تقدیم شد دوزو کلک بود

قلبت شکست از بس که دستت بی نمک بود

با اینو اون نجنگ فرار کن فرار

از مردم دو رنگ فرار کن فرار


در مورد آدما و بی رحمی هاشون بهش رسیدم بار ها و بار ها و همین الان یه میلیون از کارخونه طلب دارم و برای اولین بار نسیه مجبور شدم برم خرید کنم.
اینم آهنگِ خوبیه...

مشکلات زیادن... ان شاءالله حل بشن...

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan