دوست داری بهت دروغ بگم؟!

میگه: این لباس بهم میاد؟!

میگم: خب... اون یکی بهتره... :)

میگه: یعنی بهم نمیاد؟! :/  ( با دلخوری میره نظرِ یکی دیگه رو بپرسه! )



میگه: میدونی چند وقته همو ندیده بودیم؟! :)

میگم: آره یک سالی میشه فکر کنم :|

میگه: دلت برام تنگ نشده بود؟!

میگم: ... :)

میگه: پس دلت تنگ نشده بود :/  ( ناراحت میشه میره! )



+ انگار بعضی ها دروغ بشنوند راحت تر و راضی ترند!

+ ۴۰ درصد از تنهاییِ الانم رو مدیونِ رک بودنم هستم!

+ دوست داشتن یه چیزِ دلیه! به زور که نمیشه کسی رو دوست داشت!

+ نسبت به ۹۹ درصدِ آدم های اطرافم خنثی هستم! پس طبیعیه دلم براشون تنگ نشه! اون یک درصد هم خانواده م هستن :)

+ چرا این پست اینطوری شد؟! :/

+ لبخند لطفا :))


برای کسی تب کن که برات بمیره!
صد در صد!
جمعه ۲۲ بهمن ۹۵ , ۱۴:۴۲ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
+اینجورین دیگه :)
+منم همینطور
+دقیقا
+ :)
خوبه پس :)
60 درصد دیگه ش واسه چیه؟
+ رک بودن هم حدی داره خوب :|
دلایلِ مختلفی داره :)
+ دروغ بگم یعنی؟! :/
رک بودن خوبه اما گاهی میشه مهربون بودن رو ترجیح داد. یعنی میشه همیشه اونو ترجیح داد! میشه هم رک بود و هم مهربون، طوری که دل هیچکس نشکنه! 
اینکه دل کسی میشکنه از دست ما یا نه، شدیدا به ما مربوط میشه. چون ما از بقیه به هیچ وجه جدا نیستیم! اساس آفرینش بر مهربانی قرار داده شده و خداوند با مهربان بودنش به ما یاد داد که مهربانی هرگز بد نیست! پس اگر میشه طوری حرف زد که دل کسی از دست ما نشکنه، باید اونطوری رفتار کرد. منظورمم به هیچ وجه کتمان حقیقت نیست...
موافقم!
ولی من با حفظِ احترام واقعیت رو میگم!
 چرا خنثی هستید نسبت به دوستانتون ؟
حسی ندارم به کسی... دستِ خودم نیست...
منم دلم به‌ندرت تنگ میشه واسه کسی، حتی خونواده!
اما درباره‌ی نظردادن نمی‌تونم به کسی بگم بهش نمیاد! بالاخره یه راه در رویی که دروغ هم نگفته‌باشم پیدا می‌کنم!
جدای از اون‌که عکس قاصدک داره و آسمونم آبیه، کفشدوزک هم داره و ابرهاشم قشنگن تازه :)))
منم نمیگم بهش نمیاد! میگم اون یکی بهتره :)

عکس رو برای تو گذاشتم باور میکنی؟! ^___^
جمعه ۲۲ بهمن ۹۵ , ۱۴:۴۹ بنیامین دهقانیان
میگم: بعضی از راست‌ها نگفتش بهتر از دروغ نگفتنه!
میگه: فهمیدی چی گفتی؟
میگم: ولش کن! منتظر پست بعدی‌ت می‌مونم.
فهمیدم چی گفتین :)
کمبود اعتماد به نفس:|





من هم اینگونه ام،البته نسبت به 99/99 درصد اطرافم اینگونه ام
کی اعتماد به نفسش کمه؟! نفهمیدم منظورتون رو...


خوبه :)
چی بگم؟؟
ولی میدونم بعضی چیزا مثل دل تنگی یا زیبایی و... نسبی ان، اگه بگی لباست بهت میاد دروغ محسوب نمیشه یا بگی دلم برات تنگ شده بود هم همینطور چون طرف اون قدر صمیمی بوده که همچین انتظاری داشته دیگه :|
ببینید من نگفتم بهت نمیاد! گفتم اون یکی بهتره...
من واقعا دلم برای کسی تنگ نمیشه و نمیتونم دروغ بگم... برای همین لبخند می زنم...

واقعا فکر می کنین دروغ محسوب نمیشه؟! :|
جمعه ۲۲ بهمن ۹۵ , ۱۵:۰۲ پرتقالِ دیوانه
هر چی آدمای تعارفی دور آدم کمتر باشه، بهتره! والاع!
دقیقا!
کلا از تعارف بدم میاد!
اره خوب دروغ محسوب نمیشه دیگه :/
واقعا فک میکنی وقتی بقیه به هم میگن دلم برات تنگ شده بود یعنی صبح تا شب به هم فک میکردن؟
+ لازم نیست بگی دلم برات تنگ شده بود، طوری جواب بده که ناراحت نشده، مثلا بگو از دیدنت خوشحال شدم یا مثلا یاد قدیما به خیر یا چه میدونم هر جوابی که رک و چکشی نباشه! تو احترام میزاری بهش ولی وقتی رک جواب میدی، به روحیات و احساسات طرف مقابل برمیخوره :)
عجب :/
نه خب ولی اون ها هم بهم دروغ میگن!
+ من چیزی نمیگم کلا... لبخند میزنم... چکشیه؟! :)
ریِلی؟!
ممنونم ^_^ حسابی ^_^
یِس...
یدونه آرزو که بیشتر نداریم ^___^
با + ِ نظر آخر آقا متین موافقم، راهکار خوبی‌ست :)
لبخند به تنهایی کافی نیست؟! آخه از دیدن شون خوشحال نمیشم :|||
همون طور که بعضی وقتا فحش ندادن از صد تا فحش هم بدتره!
در جواب دلت برام تنگ شده بود؟، سکوت از چکش هم بدتره :| :دی
واقعا؟! :|
ای بابا پس من چکار کنم؟!
:دی
خب پس تفاههمون خورد به هم! من با اینکه دلم تنگ نمیشه ولی از دیدن خیلیا خوشحال میشم.
:|
همیشه فکر می کنم بیماریِ خاصی دارم :/
بهم میگن سنگدل!
اگه در اون حد دورن که واقعا از دیدنشون خوشحال نمیشی بزار همون ناراحت بمونن تا خود صمیمی بینی نداشته باشن :| والاع، من برا دوستان و رفقا گفتم اون طوری جواب بده
بحثِ دوری و نزدیکی نیست... کلا نسبت به همه هیچ حسی ندارم :|
خخخخخ! سنگدل که نمیشه گفت ولی بی احساس شاید! :|
:|
بی احساس و رک!
اونوقت میشه گفت یه رباتم نه آدم :/
من از این القاب زیاد دارم:دی 
خب فکر کنم امکانش هست که این ویژگیت در آینده تغییر کنه:))
البته این به آدمای اطرافتم بستگی داره، به حسی که با بودن باهاشون داری.
:)
فکر نکنم... همیشه این مدلی بودم :|
شاید... نمیدونم...
خوبه !
رک بودن خیلی بهتر از  دروغ گفتنه !

منم دیگه  جدیدا راحت با  فریاد نظرمو می گم !
کلا شدم مث ترامپ خخخخ


خوشحالم که با من موافقید!

خیلی هم عالی...
:)))
نه فرق می کنه! این بی احساسی، بی احساسی مطلق نیست :|
به آدمایی مثل تو میگن هوش اجتماعی شون ضعیفه، آدم هایی معمولا تنها :)
یعنی چی مطلق نیست؟! :/
هوشِ اجتماعیم ضعیفه :||
فقط همین رو نشنیده بودم :)))
بی‌خیال بابا، مهم اینه که مهربونی :))
مهربونم؟! :))
نه بابا...
منم همین جوری هستم یا یکی رو دوس دارم یا ندارم (خخخ) درکت میکنم منم رک هستم ،، 
خیلی هم خوب و عالی :)))
مطلق نیست یعنی همیشه بی احساس نیستی، تو یه زمینه احساساتت شدید نیست ولی تو یه زمینه دیگه ممکنه شدید باشه :/
+ یکی می گفت آدم ها یا هوش اجتماعی قوی ای دارن یا هوش فضایی :/ پس بد نیست :)
شاید... حرفاتون جالبه برام :)

+ هوشِ فضایی چه هوشیه؟! :|
آره بابا :)
:)))
مهربونی از خودتونه :)))
مهربون حس میکنید و از اینا :)))
چه عجب پوکر فیس نزاشتی :دی
+ یه چیزی وجود داره به نام ویکیپدیا که توضیحات در مورد تقریبا هر چیزی توش پیدا میشه -_-

اینارو من از ویکیپدیا کش رفتم در مورد هوش فضایی:
نقاط قوت: قدرت تشخیص تصویری و فضایی کسانی که هوش تصویری-فضایی بالایی دارند در تجسّم چیزها قوی هستند. این افراد معمولاً جهت‌یابی خوبی دارند و با نقشه‌ها، نمودارها، عکس‌ها و تصاویر ویدیویی مشکلی ندارند. در مجسمه سازی موفق هستند.

ویژگی‌های هوش تصویری-فضایی
    لذت بردن از خواندن و نوشتن
    مهارت در درست کردن پازل
    مهارت در تفسیر عکس، گراف و نمودار
    لذت بردن از رسم، نقاشی و هنرهای تجسمی
    تشخیص راحت الگوها

انتخاب‌های شغلی
    معمار
    هنرمند
    مهندس
    مجسمه ساز
    عکاس
:)))
+ بله نبود ما هم نبودیم :/

چه جالب... همه شون به من میخوره...
فقط
من رشته م تجربیه :|
البته خیلی دوست داشتم برم ریاضی... ولی نشد...

ممنون :))
منم آدم رُکی هستم و فقط برای آدم‌هایی که خیلی برام خاصن خیلی دلم تنگ میشه.البته بنظرم گاهی برای اینکه دل کسی رو نشکونی،گفتن جمله‌ی«منم دلم برات تنگ شده بود» اشکالی نداره.رُک بودن خوبه ولی کاش حساب دلِ آدمایی که مشتاق‌ دیدارمونن رو داشته باشیم.البته ناگفته نماند من خودمم گاهی مثله تو میشم :) 
خیلی هم خوب :)))
دارم درموردِ گفتنِ این جمله به دیگران فکر می کنم :)
عخی! چرا نرفتی ریاضی؟ منو که بابام نزاشت برم -_-
حالا اونجا نوشته مهندس به این معنی نیست که دکتر موفقی نمیشی :)
منو هم مامانم -_-
به رشته ی تجربی هم علاقه داشتم... ولی خب کلا با حل کردن بیشتر احساسِ لذت می کنم...
دکتر هم خوبه :)
منم جدیدا خیلی خنثی شدم  =||  قبلا فوقِ احساسی بودم
خیلیم عالی...
فوقِ احساسی :))
فکر میکنم دل تنگ شدن یه مفهوم خاص هست! نمیشه برا همه دلتنگ شد...
برا افراد محدود... پدر و مادر و ایضا اگر کس دیگه ای خانه نشین دلت باشه و لاغیر :))
دقیقا...
منم همین اعتقاد رو دارم :))
99 درصد زیاد نیست یکم؟!
آره زیاده... ولی دستِ خودم نیست :))
همین که دروغ نگیم خوبه :)
اوهوم :)
جمعه ۲۲ بهمن ۹۵ , ۱۸:۵۲ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
خخ منم ب هیچی حسی ندارم .. حتی همون ی درصد خونواده .. خیلی اوضام خرابه :)))
:)))
جمعه ۲۲ بهمن ۹۵ , ۱۸:۵۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
از دروغ متنفرم 
در حد انزجار 
منم...
ترجیح میدم همیشه حقیقت رو بگم... با حفظِ احترام...
آخه زیادی رک بودن هم آدما رو ناراحت می کنه
یه سری چیزا رو نباید گفت حتی اگه حقیقت باشن...
بله...
جمعه ۲۲ بهمن ۹۵ , ۲۱:۵۱ علیرضا امیدیان نسب
در مورد رک گفتن منم رک هستم اما نه رک بودنی که کسیو ناراحت کنه
مثلا خواهرم سه تا خواهر و یه برادر دیگه داره نظر همه رو میپرسه اما نظر من رو حتما میپرسه چون میدونه واقعیتو میگم و یه روز گفت رنگش قشنگه گفتم نه گفت پس میدمش به یکی دیگه تو این مورد رک بودن خوبه اما نه اینکه همیشه رک بگیم میدونم همه میخوان راستگو باشن اما بعضی مواقع میشه با یه کوچولو دروغ گویی از شکستن دلی جلوگیری کرد
راجب دوس داشتن هم درس میگی دست خودمونه دوس داشتن
اما شاید کسی مارو دوس داشته باشه و بخواد باهامون بشه و حرفایی از ما بشنوه که شادش کنه
من با اون روک گویی کاملا مخالفم
نمیگم دروغ بگیم اما جوری بگیم که دلش نشکنه دل شکستن حق الناسه
باید قدر کسایی که دوستمون دارن رو بدونیم
راستش نمیدونم چی بگم...
حق با شماست...
نباید زیاد رک بود...
من به کسی بی ادبی نمی کنم ولی دروغ هم نمیگم...
درسته... قبول دارم...
راستش من رک نیستم همیشه صدمه هم خوردم..
 ولی طوری جواب میدم که مناسب حال طرف باشه. 

در ضمن اون ضرب المثل برعکسه 
میگن برا کسی بمیر که لااقل برات تب کنه  :)
ببخشید اگر در مورد ضرب المثل چیزی گفتم .
خیلی هم خوب استاد :)

اصلا دقت نکرده بودم :))
ممنونم که گفتید...
به بعضی ها باید دروغ بگیم تا باور کنند...
متاسفانه همینطوره...
کاملا همین طوره 
والا بعضی ها با دروغ خودشون رو تو دل مردم جا میکنن بعد پشت سر جوری دیگه ان!
متنفرم از دورویی و دروغ!
تلخی صادقانه رو به شیرینی کاذبانه   ترجیح می دم...

اینم از لبخند😊
آره... جای تاسف داره...

منم...
:)

ممنونم که خندیدی :)
شنبه ۲۳ بهمن ۹۵ , ۰۷:۵۴ محمدرضا مهدیزاده
ما بعد از یه ماه دلتنگ دشمن هامون میشیم :|
طرف بعد از یه سال بپرسه دلت تنگ نشده برام ؟ گفتین : نه ! :| خب هر کی باشه ناراحت میشه :))
بعضی وقتا برای به دست آوردن دلی باید تظاهر کرد حداقل :)
البته رک بودن و گفتن احساس واقعی خیلی خوبه ولی استثناء هم قائل شین :)
موفق باشید
احسنت به شما :|
نگفتم نه... لبخند زدم :))
تظاهر کردن نمیشه دورویی؟!

همچنین...
شنبه ۲۳ بهمن ۹۵ , ۱۰:۳۳ یا فاطمة الزهراء
خیلی هم خوبه
منم رکم و همیشه چوبش رو خوردم 
میگم کنکور در چه حاله؟ ثبت نام کردی؟ 
منم همیشه چوبش رو خوردم...

هنوز ثبت نام نکردم :|
امروز اگه خدا بخواد ثبت نام می کنم :)

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan