من مطمئنم عشق زیباست :)

آذر ماهِ سالِ گذشته، شنیدم که دخترِ یکی از دوستانِ قدیمی و البته صمیمیِ مادرم تصیمیم گرفته به یکی از خواستگارهاش جوابِ مثبت بده...

چند سالی از من کوچکتره و پدر و مادرش حدوداً دو ساله از هم جدا شدن...

با توجه به سنِ کمش طبیعی بود که همه مخالفت کنند...

خیلی ها از جمله مادرم از سختی ها و پیچیدگی های زندگی براش گفتند... ولی اون تصمیمش رو گرفته بود!

با اصرار های خواستگارِ محترم و صحبت های خانواده ش، مادرش رضایت داد و عقد انجام شد...

همون روزها گفتم این ازدواج به جایی نمیرسه! دیر یا زود ختم به طلاق میشه! شک نکنید!

و در آخر شد آنچه که نباید...

آذر ماهِ امسال بعد از چند ماه دعوا از هم جدا شدن! -__-


بعضی ها فکر می کنن خیلی عاشقن! با یک نگاه دل میسپرن!

عشقی که در یک ثانیه با یک نگاه بوجود بیاد در کمتر از یک صدمِ ثانیه هم از بین میره!


به شخصه معتقدم باید عاشقِ افکار، عقاید، نگرش، نوعِ رفتار و برخوردِ کسی بشیم که قراره معشوق خطاب بشه!

نه فقط ظاهر...

عشق به حقیقتِ وجودیِ آدما، عشق به ظاهر رو به دنبالش میاره... اما عکسش همیشه اتفاق نمیفته!

متاسفانه خیلی ها درک درستی از عشق ندارن! اصلا نمیدونن هدف از ازدواج چیه!

ازدواج فقط رفعِ یکسری نیاز های اولیه نیست! 

قراره با ازدواج اوج بگیریم! به خودِ خدا برسیم!

در واقع ازدواج باید باعث رشد و افزایشِ درک و معرفتِ طرفین بشه!


لازمه ی عشقِ حقیقی شناخته که به راحتی بدست نمیاد!

زمان میبره تا بشه کسی رو کامل شناخت... صبر لازمه... ولی ارزشش رو داره...

و متاسفانه چیزی که نداریم صبره!


عشق در عینِ سادگی پیچیده و در عینِ پیچیدگی ساده ست!

درکِ درستی ازش ندارم اما می دونم دست یافتنی و زیباست :)



سایت خوبیه . موفق باشیییییید
ممنون...
خیلی هم صحیح
خیلی هم ممنون :)
خب ترجیح میدم سکوت کنم
اما واقعا امیدوارم شما خوشبخت بشی در یک عشق واقعی
ممنونم :)
سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵ , ۱۵:۴۴ یا فاطمة الزهراء
اکثر عشقای امروزی فقط ترشح هورمونیه :|||
90 درصدشون آره :|
منم مطمئنم!
چه قاطع! :)
عجب تصویری ^_____^
همه حرفاتو قبول دارم حوا خانم.
:)
تشکر...
سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵ , ۱۶:۲۳ علیرضا امیدیان نسب
ایول خوشم اومد واقعا درس گفتی
آفرین
ممنون :)
توصیف زیبایی بود! و البته به نظرم درست :)
زیبا خوندید :)
سلام نسیم :)

آره عشق خیلی زیباست امیدوارم تجربش کنی

 اونقدر زیباست که حاضری پابه پای عشقت با تموم سختیای زندگی تا آخر  بجنگی 

عشق همش سختیه باید صبرت زیاد باشه 
سلام بانو :)

خوشحالم شما تجربه کردید... صبوری تان مستدام :)
کامنت یا فاطمه ی زهرا خیلی خوب بود ...
بله متاسفانه با یه سری تعبیر های مزخرف عشق و ازدواج رو و کلا همه چی رو به گند کشیدن یه عده ی کثیر ...
دقیقا همینطوره...
همه ی اینا رو منم قبول دارم :)
ولی چیزی که جامعه ی الان داره نشون میده غیر از اینه! اکثرا عاشق چش و ابرو و در کل ظاهر طرف میشن.... 

عکس ^____^
آره... واسه همینه که امروز ازدواج می کنن فردا طلاق می گیرن همون عده ی کثیر...

^___^
خیلی موافقم ...
شاید کسی پیدا نشده که در لحظه دلم و ببره ولی هر انسانی که دوست دارم چه دختر و چه آقا به مرور این علاقه ایجاد شده ، چه بسا انسانهایی زیبا رو داشت که اهمیتی برام نداشته باشن.  اینو معتقدم که معاشرت داشتن و درک زیبایی های وجود و رفتار به مرور علاقه ای محکم و پایبندی بیشتری ایجاد میکند ..
دقیقا باورِ منم همینه :)
خیلی موافقمممم،خیلیییییی:) 
:)
سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵ , ۱۷:۴۷ خاتونِ گیس گلابتون...
عشق بچه بازی نیست تا آنجا که شاعران سروده اند...

زندگی چه با عشق چه بی عشق سختی هایی داره که اگر فکر کنیم با وجود عشق حذف میشن و بخوایم وجودشونو نفی کنیم حتی عاشفانه ترین زندگی ها هم اونم واقعیش دوامی نخواهد داشت. زندگی مشترک یعنی پذیرش واقعیت وحودی همدیگه، همدلی و کمک به هم توی سختی ها و البته از خودگذشتگی دو طرفه
بله انار بانو موافقم...

سختی همیشه بوده و هست... عشق اگه واقعی باشه در هر شرایطی دوام خواهد داشت... چون طرفین حاضرن با هم با همه ی سختی ها روبرو بشن و پشت هم دیگه رو خالی نکنن...

لازمه ی عشقِ حقیقی شناخته که به راحتی بدست نمیاد!

زمان میبره تا بشه کسی رو کامل شناخت... صبر لازمه... ولی ارزشش رو داره...

و متاسفانه چیزی که نداریم صبره!




این قسمتی رو خوشمان امد درسته درسته ،، وقتی به این عشق دست پیدا کردی ماندگار واسه همیشه ... تجربش فوق العادس ،، رنگ و بوی خدایی داره 

تشکر تشکر :))

چقدر خوبه که تجربه کردین...
کاملا موافق ام
:)
:)) امیداورم یه روزی هممون به یه درک درست برسیم
امیدوارم :))
بسیار موافق !
بسیار ممنون :)
درسته.سپاس.
خواهش می کنم...
صحیح است  :)) عالی.. چه عکس گشنگی *_*
+اما امان از روزی که عاشق افکار کسی باشی و اما اون آدم افکارش فقط در حد تئوری باشه و در عمل متفاوت!
..بعضی آدما قشنگ فکر میکنن قشنگ حرف میزنن اما قشنگ زندگی نمیکنن!

قشنگ دیدی حدیث بانو ^__^
+ بله به نکته ی خوبی اشاره کردی..‌
خیلی موافقم..‌.
اینایی توی یه نگاه عاشق میشن خیلی خزن خدایی 😂😂

کاملا باهااات موافقممم :*
خیلی :))

خوشحالم که موافقی :))
سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵ , ۲۲:۰۵ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
دختر پسر 24 ساله هنوز بچه اند من نمیدونم اینا دوازده سن دارن چی عشق بازی میکنن؟! :/
خاله بازی نیست که -_- بقیه ی عمرتو میسپاری به یک شوفر دیگه :|
نمیدونم من چرا از عاشقی خوشم نمیاد.شاید از جهتی آدمو وابسته میکنه
ولی به هر حال زندگی هست دیگه چه میشه کرد
موفق باشید در پناه حق
منم نمیدونم :|
دقیقا...
به وقتش خوش تون میاد :)


همچنین... حق نگهدارتون...
کاش اونجوری که شما میگید باشه ولی به نظر من هیچ ازدواجی بی دعوا نیست.

بعضیا اوایل زندگی دعوا می کنند و میزارن پای عدم تفاهم ولی بعضیا پدر و مادرها
دخالتی نمی کنند و این بهترین کاره و چند روز بعد حتی با قهر شدن باز برمیگردن.
میگی نه همین خواهر خودم همین داداش خودم بار ها و بار ها حتی به توافق هم
رسیدند برن و توافقی تمومش کنند ولی تا دیدند مادر و پدر من حمایت نمی کنندو
دخالت نمی کنند(به ترتیب گفتم حمایت از دختر نباید کرد موقع دعوا با شوهرش..)
خلاصه بعد از چند روز قهر ترجیح دادن بر گردن و تو زندگی تلافی کنند سر همدیگه
و اتفاقا به جای خودش همدیگه رو مثل موش و گربه حرص هم میدن اما می گذرد.

آره در مورد پرانتز بین حرفم باید بگم دخالت دیگران قضیه رو بزرگتر میکنه و باید  بگن چون خودتون از اول همدیگه رو پسندید خودتون هم میدونید و خودتون مگه از ما خواستین که نظر بدیم؟ میگن نه پس جوابشون بی تفاوتیه و شاید اون روز برگردن بگن شما دیگه پدر مادر نیستید و غیره ولی باور کن آشتی کنند میان از دل همون پدر و مادر در میارن و رفت و آمد به حالت اول بر میگرده.
این یه قضیه دومین قضیه هم اینه که مهریه وجدانا کم باید بگیرن از اول و مهریه زیاد باعث میشه طمع کنه زن و بگه اگر پدر و مادر حمایتم نمی کنند مهریه رو بگیرم میتونم مستقل و مجرد زندگی کنم.
مهریه هم حامی و آتیش بیار معرکست:/

و در مورد پسر وقتی پدر و مادر خودش دخالت کنند دیگه مردونگی فراموشش میشه و میشه یه پسر بچه و غرور و اعتماد به نفسش وقتی توی دعوا مثلا کسی به باباش توهین کنه یا به مادرش رو در رو توهین کنه میشکنه و الت بزرگتر ها در کل در این دوره که احترام کمتره باعث در هم شکستن حریم و زود تر بهم خوردن اوضاع میشه.
وقتی پدر و مادر میان وسط دعوا انگار دارن بچه فرض می کنند(در واقع بچه هستند و بچه های بزرگ هستند ولی پدر و مادر با اومدنشون اون ها رو به بچگیشون باز می گردونند!!!)
خب چی میشه؟
وقتی بچه ای دعواش میشه چی میشه؟ از بچه انتظار شعور میره؟ نه!
از بچه فقط انتظار لجبازی و ... میره و هر چی بزرگتر دفاع کنه طرف مقابل بچه تر و لجباز تر میشه.
به خدا راست میگم و همش رو در زندگی های برادر خواهرم به عینه دیدم و برادرانه دارم به هر کس این کامنت رو میخونه میگم این ها تجربه است.
بله درسته... همه ی حرفاتون درسته...
زندگی هر چقدر هم که عاشقانه باشه باز هم یه جاهایی اون تفاوت های فردی که قطعا وجود داره نمود پیدا میکنه و ممکنه دعوا بوجود بیاد!
دخالتِ بزرگترها هم مشکل به مشکلات شون اضافه میکنه...

مهریه هم که واقعا یه وقتایی مشکل ساز میشه و تا مرزِ جدایی می کشونه طرفین رو...
کاش بفهمند مهریه ی بالا ضامنِ خوشبختیِ آدما نمیشه!

ممنونم که تجربیاتِ خواهر و برادرتون رو گفتید :)
حرفاتون کاملا زیبا ومتین
زیبا خوندین :)
سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵ , ۲۲:۱۸ علی(این متن غلط املایی هاش گرفته شده)
کاش اونجوری که شما میگید باشه ولی به نظر من هیچ ازدواجی بی دعوا نیست.

بعضیا اوایل زندگی دعوا می کنند و میزارن پای عدم تفاهم ولی بعضیا پدر و مادرها
دخالتی نمی کنند و این بهترین کاره و چند روز بعد حتی با قهر شدن باز برمیگردن.
میگی نه همین خواهر خودم همین داداش خودم بار ها و بار ها حتی به توافق هم
رسیدند برن و توافقی تمومش کنند ولی تا دیدند مادر و پدر من حمایت نمی کنندو
دخالت نمی کنند(به ترتیب گفتم حمایت از دختر نباید کرد موقع دعوا با شوهرش..)
خلاصه بعد از چند روز قهر ترجیح دادن بر گردن و تو زندگی تلافی کنند سر همدیگه
و اتفاقا به جای خودش همدیگه رو مثل موش و گربه حرص هم میدن اما می گذرد.

آره در مورد پرانتز بین حرفم باید بگم دخالت دیگران قضیه رو بزرگتر میکنه و باید  بگن چون خودتون از اول همدیگه رو پسندید خودتون هم میدونید و خودتون مگه از ما خواستین که نظر بدیم؟ میگن نه پس جوابشون بی تفاوتیه و شاید اون روز برگردن بگن شما دیگه پدر مادر نیستید و غیره ولی باور کن آشتی کنند میان از دل همون پدر و مادر در میارن و رفت و آمد به حالت اول بر میگرده.
این یه قضیه دومین قضیه هم اینه که مهریه وجدانا کم باید بگیرن از اول و مهریه زیاد باعث میشه طمع کنه زن و بگه اگر پدر و مادر حمایتم نمی کنند مهریه رو بگیرم میتونم مستقل و مجرد زندگی کنم.
مهریه هم حامی و آتیش بیار معرکست:/

و در مورد پسر وقتی پدر و مادر خودش دخالت کنند دیگه مردونگی فراموشش میشه و میشه یه پسر بچه و غرور و اعتماد به نفسش وقتی توی دعوا مثلا کسی به باباش توهین کنه یا به مادرش رو در رو توهین کنه میشکنه و دخالت بزرگتر ها در کل در این دوره که احترام کمتره باعث در هم شکستن حریم و زود تر بهم خوردن اوضاع میشه.
وقتی پدر و مادر میان وسط دعوا انگار دارن بچه فرض می کنند(در واقع بچه هستند و بچه های بزرگ هستند ولی پدر و مادر با اومدنشون اون ها رو به بچگیشون باز می گردونند!!!)
خب چی میشه؟
وقتی بچه ای دعواش میشه چی میشه؟ از بچه انتظار شعور میره؟ نه!
از بچه فقط انتظار لجبازی و ... میره و هر چی بزرگتر دفاع کنه طرف مقابل بچه تر و لجباز تر میشه.
به خدا راست میگم و همش رو در زندگی های برادر خواهرم به عینه دیدم و برادرانه دارم به هر کس این کامنت رو میخونه میگم این ها تجربه است.
فکر کنم فقط دو غلطِ املایی داشت...

میذارن و دخالت :)
ازدواج های این زمونه همش شده همین.
متاسفانه...
آفرین با همه حرفات موافقم
:)
شمام دیگه خیلی عرفانی فکر میکنی .
ولی کلا در سطح زندگی نکنیم و کمی به عمق بریم خیلی خوبه. در همه زمینه ها
:)
بله خیلی خیلی خوبه...
درست فرمودید...

متاسفانه عشق های امروزی به جایی نمیرسن...
اکثراً بله...
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۹۵ , ۰۶:۵۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
عجب تصویری کلک خخخخ

عزیزدلم آبجی جون خودم 
:))))

فدای تو آبجیِ مهربونِ خودم :)
ادم باید عاشق اخلاق و شخصیت شخص بشه،عاشق درونش
اونوقته که یه عشق همیشگی و یک زندگی شیرین رخ میده
دقیقا...
سلام
تشکر.خسته نباشی
سلام
خواهش میکنم... همچنین...
 ما در ادبیاتمان ضرب المثل های بسیاری در مورد
عشق و حتی زندگی داریم که اگر به آنها دقت کنیم 
میتواند راه گشای زندگی ما باشد که متاسفانه در عنفوان جوانی 
بشر زیاد به آنها توجه نمیکند.. مثل .
عشق هایی کز پی رنگی بود 
عشق نبود عاقبت ننگی بود. 
شما مسئله را زیبا شرح دادید..
درسته استاد...
ممنونم بخاطرِ ضرب المثل :)

شما لطف دارید...
سلام. خوبی آبجی؟ به به عجب پستی :)
سلام
خوبم شکر...
:)
چه می کنی با درس؟
هیچ... میخوانم دیگر...
شارش انرژی سخته :(  هر چی میخونم بازم یاد نمی گیرم!
سخت نیست... خیلی بخونید و خیلی خیلی تست بزنید...
تست می زنم ولی فایده نداره!
فایده که داره... کلا فصل دشوارتریه نسبت به بقیه ی فصل ها... ولی قابلِ یادگیریه :)
اسید و باز چرا اینجوریه؟ o_O
چجوریه دقیقا؟!
مسائلش سخته. فصل طولانی و سختیه!
نه سخت نیست... کلا مبحثِ سخت نداریم :|
نداریم :||
:)
سلام علیکم
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
سلام
ممنونم...
بح بح ی مدت نبودم عجب قالب قشنگی انتخاب کردی:)

منم دقیقا از دختری پرسیدم چرا بله گفتی گف نمیدونم :/
و این جواب برام زجرآور بود:(

نسیم جان:/پست ثابتت کو خانومم:/
زیبا می بینی جانم :))

 عجب :|

هست ولی صفحه ی آخره :(
این قضیه با ازدواج به خدا رسیدنو اوج گرفتن برام مبهمه!
مخالفم حتی...
واضحه که... من هر طور بخوام توضیح بدم ممکنه نتونم اون چیزی که بهش اعتقاد دارم رو به درستی بیان کنم...
بهتره از کسی بپرسید که بتونه با دلیل و دقیق براتون شرح بده...
هر کسی این حق رو داره که با یکسری عقاید مخالف باشه!

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan