بی حرمتیِ محض!

روزایی که میرم آزمون بدم یکی از دخترا همیشه روی اعصابمه...

از اون دخترای آرایشِ غلیظ کرده ی ساپورت پوش با کفشِ پاشنه بلند و البته چادر :/

حکمتِ چادرِ دورِ کمرش رو نمی فهمم!

خب یا نپوش یا اگه می پوشی کامل بپوش! این چه کاریه آخه؟! :/


چادر حرمت داره! نباید وسیله ای باشه برای مرکزِ توجهِ دیگران قرار گرفتن!

این بی حرمتی به چادر و چادریاست!

نکنین این کار ها رو... نکنین...


واقعا
چادرحرمت داره
خیلی باهات موافقم
خوشحالم که موافقید...
سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵ , ۲۰:۵۳ شاید فردایی نباشه...
چه پارادوکس بزرگی....
بله...

وقتی داشتم میخوندم فقط یاد جمله ی سلمان تو کتاب «پنج شنبه ی فیروزه ای»افتادم: 
«اصلا نمیتونم هضم کنم که یک آدم چادر سرش کنه، آرایشم بکنه. اگه خواستی به حرف خدا بگی چشم، دیگه وسطش ان قلت نیار. درست بگو چشم!»

خوبه که دغدغه ی تو هم هست :)

آره واقعا همینه...
ولی وقتی به کسی یه چیزی رو به زور تحمیل کنیم نتیجه اش هم بهتر از این نمیشه!

:)
سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵ , ۲۱:۲۶ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
بدم میاد ازشون...
خودشون خواستن که بد به نظر برسن...
سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵ , ۲۱:۴۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
راستش من از چادر زیاد خوشم نمیاد چون دست و پامومیگیره و یه دفه هم به خاطر اینکه نتونستم جمعش کنم نزدیک بود من رو به مرگ برسونه :)
ولی باهات موافقم. وقتی چادر رو انتخاب میکنی دیگه نباید جوری لباس بپوشی که آدم بگه: اصن چادر نپوش و خودتو راحت کن
والا
خب چادر اجباری نیست... و اگه برای کسی سخته بهتره ازش استفاده نکنه...

خوبه که موافقی :)
همیشه از دخترای ساپورت پوش بدم میومده نمیدونم چرا...حالا چه مانتویی باشن چه چادری :/
منم :/
من تا حالا از این کارا نکردم...چون اقا هستم البته
ولی همچین تیپی خیلی ضایع است..منم چندشم میشه!
کلا غیرِ قابلِ درکه...
من فکر می‌کنم این‌مورد بیشتر در مورد اوناییه که به اصرار با بهتره بگم اجبار خانواده چادر می‌پوشن و البته خود خانواده هم فقط چادر براشون مهمه و نه حجاب و حیا.
منم همین فکر رو می کنم...
درکِ این مدل خانواده ها برام سخته...
دقیقا!
موافقم باهات...
چادر حرمت داره...این روزا ولی حرمتشو نگه نمی دارن خیلیا :(
متاسفانه همینطوره...
 تا کسی ارزش چیزی را درک نکند
نمیتواند خوب یا از آن استفاده کند
و یا خوب نگهداری ..
درسته استاد...
جای تاسف داره...
احسنت
ممنون...
اینا اکثرا از اثرات اجباره متاسفانه ...
بله... ضربه زننده ست...
سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵ , ۲۳:۴۲ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
ارزش حیا رو هر کسی نمیدونه D:
داشتم اسم خودمو تو لیست وبلاگ ها سرچ میکردم به وبلاگ شما برخوردم به اون پست بالاخره موفق شدم تازه این وبلاگ یادم افتاد *-*
موفق باشید گرچه میدانم هستید :)))
ممنونم... همچنین...
به نام خالق هستی بخش.... به نظرم با این خانم ها باید تند برخورد نکرد چون اثر نداره باید با دوستی وارد شد و بعد از چند مدت که از دوستیتون گذشت بهش بگین در مورد حرمت چادر و غیره.... یکی از علما با یک تارک الصلاه دوست شدند وبعد یک مدتی ایشون رو نماز خون کردن اگر این عالم همون اول عصبانی می شد و می گفت باید نماز بخونی به نظرم هیچ وقت حرفشون تو دل اون بنده خدا اثر نمی کرد 
کاملا درسته... برخوردِ تند هیچ وقت جواب نمیده...
ولی من فرصتی برای دوستی با اون دختر ندارم... و اصلا نمی شناسمش...
خیلی ظاهر بدی داره این قضیه اونهایی که چادر نمیذارن و آرایش میکنن قابل تحمل ترن واقعاً! چه بسا میزان پاکی اون دسته از این چادری نماها هم بیشتر باشه و فقط مفهوم حجاب براشون جا نیفتاده باشه که نیاز به کار فرهنگی داره و نه جنگ. دشمن ما جوونای خودمون نیستن دشمن کس دیگست بصیرت رو بالا ببریم اشتباه نکنیم
بله درسته... شرایطِ بدیه... بصیرتم آرزوست...
ایکاش اینجور آدما واقعا مجبور نبودن چادر بپوشن. 
کاش...
احسنت
کاملا موافق ام باهاتون آبجی  خانوم☺
ممنونم...
😊
کاش به آرامی به خودشون می گفتید و من احتمال میدم برادری پدری یا شوهرش
دانشگاه رفتنشو مشروط به چادر سر کردن اجازه دادن که بره وگرنه که چی بگم:|

هر چند من خودم دوست دارم اینجور موقع ها یکی که ناراحته بگه و توضیح بده، اما
خب ممکنه با عکس العمل خوبی مواجه نشه ولی در نهایت جفتتون دختریدو محیط
فرهنگی بود.بیشترین اتفاقی هم که می افتاد توی 4کلوم حرف زدن خلاصه میشد.

خودتون رو که آماده کنید از این عکس العمل ناراحت نمیشید و حداقل پیش خودتون
میگید من گفتم و اون راضی نشد به اینکه از این رفتارش دست بکشه.اما الان بگید
من خوشم نمیاد از رفتارش نمیشنوه که دوباره همین آش و همین کاسه میشه...!
عکس العملِ این مدل اشخاص برام قابلِ پیش بینیه!
قبلا هم بخاطرِ تذکر دادن با برخوردهای بد مواجه شدم... چه در فضای مجازی چه واقعی!

مثلِ... 
به خدایت بچسب!
تو مراقبِ چادرِ خودت باش!
از آدم های امثالِ تو بدم میاد!
و...

راستش دلم نمیخواد توهین بشنوم...
خدا بهتون صبر بده برا اون خانوم دعا کنید ان شاء الله هدایت بشن
ان شاءالله همه هدایت بشن...
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵ , ۰۷:۰۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
خیلی زیبا بیان کردی عزیزم ، احسنت
زیبا خوندی آبجی :)
سلام
مثل میشه عالی
خسته نباشی
سلام
ممنونم...
موافقم واقعا چادر حرمت داره هر روز ی شکلی طراحی میکنن چادر رو خوشم نمییاد بیشتر جلبه توجه میکنه ... حالا اون دسته که هزار جور تیپ میزنن و چادر هم میپوشن بماند 
واقعا جایِ تاسف داره...
 قرآن کریم:
یٰا بَنِی آدَمَ قَدْ أَنْزَلْنٰا عَلَیْکُمْ لِبٰاساً یُوٰارِی سَوْآتِکُمْ وَ رِیشاً وَ لِبٰاسُ اَلتَّقْوىٰ ذٰلِکَ خَیْرٌ ذٰلِکَ مِنْ آیٰاتِ اَللّٰهِ لَعَلَّهُمْ یَذَّکَّرُونَ  ﴿الأعراف‏، 26﴾
ای فرزندان آدم! لباسی برای شما فرستادیم که اندام شما را می‌پوشاند و مایه زینت شماست؛ اما لباس پرهیزگاری بهتر است! اینها (همه) از آیات خداست، تا متذکّر (نعمتهای او) شوند!

وبلاگ شما دنبال می شود

لباسِ تقوا...
ممنون بابتِ ذکرِ آیه...
میخواد بگه من هم چادریم..

اما ادابش رو نمیده..
کلا امثالِ این آدما برام غیرِقابلِ درکن...
مرض دارن

شاید...
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵ , ۱۸:۰۰ علیرضا امیدیان نسب
خیلی عالی بود
متاسفانه حرمت چادرو اوردن پایین😢😢😢😢
آفرین بهت
ممنون...
بله متاسفانه...
چادری هم چادریای قدیم!
والا!
درسته.اما باز همین که به عنوان یک موضوع مهم
و بدون نام و نشانی بردن از کسی منتشر کردید
هم از طریق بینندگان و وبلاگ نویسان دیده شده
و هم باز نشر درباره این موضوع در وبلاگ هاشون
سپس در سطح خانواده ها و اجتماع زیاد میشه.
بنابرین در طولانی مدت بی تاثیر نخواهدبود.تشکر
البته من فکر نمی کنم یه پست توی وبلاگی مثل اینجا بتونه این همه تاثیر بذاره!
من پست میذارم و یه عده میان میگن موافقن و تموم میشه میره!
متاسفانه کارِ بیشتری از دستم بر نمیاد...

خواهش میکنم...
منم یه زمانی دلم می خواست چادری بشم..البته من آنچنان بی حجاب نیستم اما بالاخره با حجاب هم نیستم!
خودم سوالی کردم در مورد همین اشخاصی که نوشتین..گفتن اگر افراد این شکلی باشن خیلی بهتره تا شکل شما باشن!! :/
حالا من که به قولی "شل حجاب" هستم این و درک می کردم که چادر حرمت داره..ولی نمی دونم دلیلش چی بود که طرف تازه ترغیب می کرد چادری بشو اما اون شکلی باشی عیبی نداره!
اصلا اینطوری نیست... چادر نباید وسیله ای برای جلبِ توجه باشه...
کلا اون مدل طرزِ فکر و اون افراد رو درک نمیکنم!
اینا خونه مجبورشون میکنن چادر بپوشن،میان بیرون میپیچن به خودشون:|
قنداقشون کردی انگاری:/
شاید...
:|
موافقم
با این چادر پوشیدنشون
با من موافقید یا با نحوه ی چادر پوشیدنِ اونا؟!
سلاااام
از دست شمام کاری برنمیاد تا بیای یه حرفی بهش بگی میگ افراطی
ان شاالله ک هدایت بشن :)
سلام
خوشحالم که برگشتین...
بله متاسفانه...
ان شاءالله...
متاسفانه الان توی آخر الزمان همه چی بهم ریخته...


بله متاسفانه...
به اعصابم مسلط باش عزیزم ....
اینا تکلیفشون با خودشونم مشخص نیست :)
مسلطم :))
خب الهی خدا دستشونو بگیرهخطاب به یکی از دوستان نباید بگیم ازشون بدمون میاد حتما از جای بدی در مورد حجاب تغذیه شده.یه دوست خوب رنگشونو عوض میکنه
ان شاءالله همه مون هدایت بشیم...
بیشتر از اینکه به ما توهین میشه به بانو فاطمه ی زهرا توهین میشه وحرمت چادر خاکیشونو نگه نمیدارن!
متاسفانه :(
کاملا موافقم، ولی اگه پای صحبت اون دختر بشینین، خودشم تمایلی به این کار نداره، حجاب رو کسایی بی رحمتش کردن که اجباریش کردن
بله درسته... اعتقادات رو نمیشه به کسی تحمیل کرد... اجبار که باشه نتیجه ی عکس میده...

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan