چند قطره حرفِ دل که می چکد از برای تو

اینجا

بودن های نبودن وارم

با

نبودن های بودن وارت

درهم آمیخته

مثلِ

آن بستنی های معجون

که

هیچوقت با هم نخوردیم!


کاش

بودی


نبودن هایت، بودن هایم را ربوده

برگرد



+ تراوشاتِ یک ذهنِ خسته...

يكشنبه ۱۰ بهمن ۹۵ , ۲۱:۰۹ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
:-(
:)
اووووف عجب جمله ای نسیم :)
درد داره :)
چ وب خوشگلی^_^
برگرد:)))
خوشگل می بینی بهار بانو :))
کاش...
خیلی زیبا بود ...
 حتما برمیگردد...
خیلی ممنونم استاد...
کاش برگردد...
يكشنبه ۱۰ بهمن ۹۵ , ۲۱:۳۶ خاتونِ گیس گلابتون...
رفتن فعل قشنگی نیست
با من فقط
راه بیا
یاد این افتادم :)
چقدر زیبا :)

با من فقط راه بیا...
واو!
بسی زیبا :)
^_^
بسی زیبا خوندی جانم :)
کاش ..........
:)
بله کاش...
:)
:) قشنگ بود.
قشنگ خوندید آقای احمدی...
حالا اومدیمو دلش نخواست برگرده! حکمش چیه؟ ;)
اعدام باید گردد :)

مگه دستِ خودشه؟! باید برگرده :/
زیباست...
ممنون...
يكشنبه ۱۰ بهمن ۹۵ , ۲۳:۴۰ شاید فردایی نباشه...
آیا خاطب خاصی هم داره؟؟!

یا واقعا تراوشه ذهن خسته است....
تراوشاتِ یک ذهنِ خسته ست...
زیبا و هنرمندانه،آفرین
لطف دارید...
دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵ , ۰۰:۱۱ علیرضا امیدیان نسب
چقدر زیبا بود:(
ممنون...
دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵ , ۰۶:۱۸ یا فاطمة الزهراء
اگه نخواست با زبون خوش برگرده بگو خودم بترکونمش :) 
چشم :)
عجب پستی! خودت نوشتی؟
بله...
یادم رفت سلام کنم :| سلام :) خوبی؟ چه خبر؟
سلام
خوبم شکر...
مباحث آزمونو بکجا رسوندی؟
سعی می کنم تا پس فردا تموم کنم...
من که نمی رسم :( شاید اصن نرم آزمون بدم :(
هنوز که وقت هست... بخونید...
خیلی زیاده! تموم نمی شه!
زیاده ولی تموم میشه...
پستت مخاطب داره؟ :|
تراوشاتِ یک ذهنِ خسته ست...
بسیار عالی ...
خیلی ممنون...
بودن یانبودن ...
مسئله این است...
سلام خسته نباشی
تشکر.
موفق باشی.
سلام
ممنونم...
همچنین...
دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵ , ۱۳:۰۰ شاید فردایی نباشه...
سلام

ولی من انتظار دیگه ای داشتم....
سلام

چه انتظاری؟!
دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵ , ۱۳:۱۷ شاید فردایی نباشه...
بماند
:|
دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵ , ۱۳:۴۵ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
زیبا بود :)
ممنون :)
خیلی جالب بود دلم گرفته ممنون 
ممنونم... اما از دلِ گرفته...
مردم ذهنشون خسته میشه ،بار ادبی پیدا میکنه :D

من ذهنم خسته ک میشه مَنگ میشم.:))))
:)))

مرگ بر کنکور... می بینی با من چه کرده؟!
اونی که رفته سفر برنمیگرده...
بله... متاسفانه...
سلام
با کمال افتخار جملک شما در جملکستان باز نشر داده شد.
باز هم برای ما جملک ارسال کنید.
ما را به دوستان خود معرفی کنید.
التماس دعا
سلام
تشکر..‌.

محتاجیم به دعا.‌‌..
سلام خوبی؟ کتاب تست دینی چی داری؟
سلام
خوبم شکر...
گاجِ نقره ای...
کتاب تست عربی هم بگو. راستی درصد عربیت بالا رفت؟
عربیِ کامل گاج...
بله... خداروشکر بهتر شد...
عربی کامل خوبه؟
من راضیم...
قالب وبت رو خودت اینطوری کردی؟
آره...
آفرین. همه کارم که بلدی! :)
کارِ سختی نیست...
چون ویژوال بیسک کار کردم کدنویسی بلدم... هر چند زبانِ Html با ویژوال بیسک متفاوته!
آفرین :)
ممنون...
همه فن حریفی! میدونستی؟
نه بابا... اینطوریام نیست...
باسلیقه هم هستی! اینو هم میدونستی؟
لطف دارید شما... ولی اینطوری هم که میگید نیست..‌.
تراوشات یک ذهن شاعر: )
اینطوری بهتره. خوب بود کلماتت

ان شاءالله همه چیز درست میشه:)
یاحق
خب من شاعر نیستم :)
پس چرا دروغ بنویسم؟!

:)
حق نگهدارت

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan