بفرمایید کیک :)

خیلی زودتر میخواستم این پست رو بذارم... ولی حادثه ی پلاسکو...

روحِ آتش نشانانِ قهرمان مون قرینِ رحمتِ پروردگار...

بگذریم...


من از تخمِ مرغ شدیداً متنفرم! 

بعد مادر و پدرِ گرامی همچین کیکی برام خریدن!

پدرِ گرامی فرمودن حداقل اینطوری تخمِ مرغ بخور! برات خوبه :)))


بله,مبارکه:)
:)
خخخخ
همشه شاد باشید...
شمام بهمنی؟
ما نیز
تولدت هم مبارک عزیزم :)

نه دی ماهی هستم :)

ممنونم... تولدِ ما که گذشت...
تولدِ شما مبارک :)
هعی، امشب می‌خواستم کیک درست کنم، بُعد تنبل وجودم بر من مستولی گشت!

تولدت مبارکه مجدد رفیق خوبم :))
:)))
امان از تنبلی...

ممنونم آبجیِ مهربون و دوست داشتنیِ خودم :))
بلدی کیک درست کنی؟! O_o
ایده جالبی داره
بله...
چه قشنگه :))
قشنگ میبینی گلم :))
جمعه ۸ بهمن ۹۵ , ۲۲:۲۷ شاید فردایی نباشه...
:)
(:
جمعه ۸ بهمن ۹۵ , ۲۲:۲۸ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
خخ چ کیک جالبی :)
:)
نوش جونت نسیم خانممم مخصوصاتخم مرغه
ممنونم...
حالانسیم من دلم خواس چی جوری بخورم ؟:((
آخی عزیزم :)
ببخشید...
تولدتون مبارک.
ممنون...
خدا رحمتشون کنه...
 
عجب کیکی :) 

هعی...

:)
ههههههه چه پدر و مادر با ملاحظه ای :))))
نوش جان ^^
خیلی :)))
ممنون...
 خیلی زیباست..
ولی من اول واقعا فکر کردم خودتون با تخم مرغ
این را درست کرده اید :)
زیبا می بینید استاد...
اونقدرام ذوقِ هنری نداریم :)
خخخخ
چه  پدر خوبی خخخ
اصلا حرف نداره...
هنیه لکم...
تشکر...
کاری نداره که، همه رو قاطی می‌کنی میذاری بپزه دیگه:دی
:)))
من یک بار همین کار رو کردم افتضاح شد :|
مبارک باشه. ایشالا صدتا تخم مرغ بخورین!
خیلی ممنون...
خدا نکنه :|
خدا پدرتون رو حفظ کنه براتون (:
خیلی ممنونم :)
سلام
تولدتون مبارک ان شاءالله
شهید بشید

سلام
خیلی ممنون...
ان شاءالله...
شنبه ۹ بهمن ۹۵ , ۰۰:۲۹ خاتونِ گیس گلابتون...
ان شاء الله سال های سال زیر سایه امام زمان موفق و عاقبت بخیر باشی :)

یک عمر تو مامان باباتو حرص دادی سر این موضوع یه شبم باید میچشیدی چه حالی داشتن اونا تو تموم این مدت دیگه :دی سر انگشتیم حساب کنی عادلانه و خلاقانه بود ایده شون :))
خیلی ممنونم خاتون :)

بله... برام جالب بود :)
شنبه ۹ بهمن ۹۵ , ۰۰:۳۸ علیرضا امیدیان نسب
هعیییییی:((((((
خدا پدرتونو برات حفظ کنه
چرا ناراحت؟!
خیلی ممنون...
شنبه ۹ بهمن ۹۵ , ۰۶:۱۴ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
خدا حفظ کنه پدر ومادرتون رو 

:-)
خیلی ممنونم عزیزم :)
شنبه ۹ بهمن ۹۵ , ۰۶:۴۴ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
خخخخخخخخ
همیشه شاد باشید...
مبارک باشه:)
ممنون...
ههه عجب!همش فکر می کردم منظورتون اینه توی ترکیب کیک تخم مرغ زدن.
تا اینکه عکس باز شد و دیدم تزئین کیک نمای تخم مرغه...!دستش درد نکنه.
پدر خیلی خوبی دارید.ما تولد نمی گیریم اما فقط بچگی مون تولد می گرفتیم.
البته یه عضو جدید به خانواده ما اضافه شده یکی دو ساله «دومادمون» اونم
موقع تولد میگه حتما حداقل یه کیک دور همی باید باشه و خواهرم هم کیکی
درست می کنه، همگی دور هم جمع شده یه تولد ساده و کوچک می گیریم.
تولدتون مبارک و امیدوارم که در زندگی پله پله بالا تر برید و به سعادت برسید.
هدف دورِ هم بودنه... تولد و کیک بهانه ست...

خیلی ممنونم... همچنین...
سلام. خوبی؟
سلام
خوبم شکر...
عجب کیکی :) چه خوشگله ^_^
خوشگل می بینید شما...
تخم مرغ دوس نداری؟ مگه می شه؟
نه! بله که میشه... چرا نشه...
عجیبه! من که خیلی دوس دارم :)
خب هر کسی یه چیزایی رو دوست داره... یه چیزایی رو نه...
آزمون رو چطور دادی؟
اگه زیست رو اشتباه واردِ پاسخنامه نمی کردم خیلی خوب می شد!
آزمون بعد هفته دیگس! خدا رحم کنه!
اوهوم...
مباحثش به نسبت زیاده...
ولی میشه تموم کرد...
زمین زدی؟
اصلا نخونده بودم! ولی زدم...
نخونده میزنی؟ چند درصد؟
سوم بود دیگه...
چون غلط داشتم شد ۴۸ فکر کنم... دقیق یادم نیست...
خوبه :) نخونده ۴۸ زدی! خونده بودی که دیگه عالی میشد :)
سوم رو میتونم ولی پیش نه!
چرا مطالبتون تاریخ نداره؟

لازمه؟!
شنبه ۹ بهمن ۹۵ , ۱۲:۰۹ یا فاطمة الزهراء
چه ایده جالبیه :) خوشم اومد :) 
:))
دلم ضعف رف:))))
آخی :)))
شنبه ۹ بهمن ۹۵ , ۲۳:۳۴ مهدی کاشانی زاده
سلام.مبارک.وبلاگ ما رم یه نگاه بندازید.به بقیه هم توصیه بفرمایید.نظری چیزی بود خریداریم😉
سلام
ممنون...
چشم...
عجب کیکی نوش جان ...

خیلی ممنون...
نوش جان :)
منم تخم مرغ ندوست ...
ممنون :)
خیلیم عالی...
دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵ , ۰۹:۴۳ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
چه خوشگله:)
خوشگل میبینی جانم :)
عحب ابتکار جالبی بود. ^_^
^_^
چرااااا؟!!! من خیلی تخم‌مرغ دوست دارم 😃😄😊
نمیدونم... کلا ازش خوشم نمیاد... :)
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵ , ۱۶:۳۵ خادم امام زمان عج الله
با سلام و صلوات خداقوت و باالله التوفیق

-------------------------------------------

تقدیمی از حضرت باران مهدی صاحب زمان عج الله

http://s1.img7.ir/qrEtj.jpg
سلام
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۷ باربری و اتوبار آیلان
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan