معصومیتِ بر باد رفته!

پشتِ چهره ی مهربانِ بعضی ها، هیولایی دو سر پنهان شده!

و این هیولاهای انسان نما، تحملِ دیدنِ پاکیِ ملکه ای چون تو را ندارند!

خوب میدانند تو از تبارِ احساسی... از جنسِ بلور...

با یک "دوستت دارم" فریبت میدهند...

معصومیتت را که ربودند... رهایت می کنند...

و تو می مانی و ...



هیچ مترسکی را

شبیه گرگ نساختند،

شبیه پلنگ، یا خرس هم نساختند

به گمانم

ترسناک تر از آدمیزاد نیافته اند 

مترسک سازها...



+ من در مقابلِ انسان هایی که خودشون رو به خواب زدن هیچ مسئولیتی ندارم!

++ تو یه ملکه ای! مراقبِ خودت باش...


طرز فکر خوبی داری:)
حقیقتیه که دارم میبینم!
حتی توی بیانِ خودمون!
:|ودیگر هیچ
:/ و دیگر چرا؟!
مراقب خودِت باش ملکه:)

+:**
چشم بانو :)

+ ^_^
چهارشنبه ۶ بهمن ۹۵ , ۱۷:۵۶ شاید فردایی نباشه...
:/
؟!
نبین! روتو اونور کن:)
+ جنبه میخاد که ماها نداریم متاسفانه :)
عجب!
+ خیلی ساده گول میخورن یه عده... و خیلی ساده تر فریب میدهند یه عده ی دیگه...
دلم واسه این‌پستا تنگ شده‌بود تا حدودی!
عکس هم خیلی خوشگله :)
دارم به + فکر می‌کنم فعلا!
چجور پست هایی؟! و چرا تا حدودی؟!
چشمان آرزو بانو زیبا می بینه :)
+ مخاطب داره!
 از همین‌ ادبی‌های جالب که پند هم قاطی‌شونه.
گفتم تا حدودی، چون قبل از دیدن این پست چنین احساسی نداشتم ولی وقتی دیدمش متوجه شدم چندین وقته که از اینا نخوندم و خشنود گشتم از خوندنش.
آهان :)
همیشه خشنود باشی جانِ دلم...

یه چیزایی دیدم که واقعا نمیشد سکوت کرد! آرزو جانم... مراقبِ خودت باش :)
ملکه:)
امیداورم از اون ملکه هایی که پشت لباسشون نوشته تو ملکه ای نباشم:))
آدمیزاد گاهی میشه اشرف مخلوقات و گاهی حتی از حیوان هم پست تر... از چنین موجودی باید هم ترسید.
موفق و مانا باشید
یاعلی
منم امیدوارم از اونا نباشم :))
واقعا همینه...

ممنونم... همچنین...
علی یارت
مترسک ساز ها ترسناک ترند
عمیق بود...
و من عاشق این پستت شدم :)))
واقعیت همینه ... نمیتونن پاکی رو ببین چون خودشون پاک نیستن ...
لطف داری :)))
بله متاسفانه...
چهارشنبه ۶ بهمن ۹۵ , ۱۹:۲۸ سیّد محمّد جعاوله
خوب خوب
تشکر...
چقد قشنگ بود پستت دختر :)
قشنگ خوندی جانم :)
ممنونم:)
تو هم مواظب خودت و دل مهربونت باش :))
:)
چشم :))
لااایک فراووون
:)
-___- خودِ واقعیِ آدما یه چیزی فراتر از وحشتناکِ!
آره خیلی...
 چه میتوان کرد وقتی آدم را با نیرنگ و ریا 
لگد مال کردند و رفتند .؟؟؟
هعی...
تا حالا به مترسک دقت نکرده بودم....حقیقت محض

ای کاش هیچوقت آدم نبودیم.....حضرت آدم آبرو داره
بله... حقیقت تلخیه...

درسته...
قشنگ بود
ممنون...
چهارشنبه ۶ بهمن ۹۵ , ۲۰:۵۴ منتظر اتفاقات خوب
خدا کنه ماخودمون رو به خواب نزده باشیم.
فکر میکنم ذات آدما یه جوریه که هم میتونه پاک ترین باشه و هم میتونه پلیدترین باشه و تو هردوحالت هم استعداد عجیبی داره.
این مدل آدما هر چی بگی باز حرفِ خودشون رو میزنن...
بله... متاسفانه...
چرا  در برابر اون  انسان مسئولی باید  اب یخ بپاچی رو صورتش !

باید  بکشیش : )‌
عجب :||
ممنونم به خاطر کاری که کردم وبلاگ ما رو از لیست پیونداتون حذف کردید..
منظورتون رو نمیفهمم... کدوم کار؟!
چقدِ خوبِ این پستت دختر ^___^
چقدر خوب خوندی حدیث جانم ^_^

سلام خسته نباشین وبلاگ خیلی خوبی دارین . به وبلاگ ماهم سر بزنید خوشحال می شم . موفق باشید .

سلام
همچنین...
پنجشنبه ۷ بهمن ۹۵ , ۰۰:۵۵ علیرضا امیدیان نسب
عالی بود اجی نسیم
یه حس عالی بهم داد😢
خیلی ممنون..‌.
عالی بود...

سپاس...
ممنون...
پنجشنبه ۷ بهمن ۹۵ , ۰۷:۲۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
بسیارعالی بود احسنت
ممنونم آبجی :)
+ :پرسید چرا شما باید حجاب تون را رعایت کنید

&:دو تا شکلات برداشت و یکی را از جلدش بیرون اورد
هر دوتا را انداخت روی زمین و پرسید تو کدوم را بر میداری ؟

+ :گفت : اونی که توی جلدش هست

چقدر جالب...

ولی خیلی ها نمیفهمند...
به نظر من آدما توی یه لحظه که ما میبینمشون خلاصه نمیشن.

همه آدما تقریبا مثل همن.فرق توی میزان خصلتهای خوب و بده.
خصوصیات، به مجموعه میزان خصلت هایی میگن که همه دارند.

خصلتهایی مثل:حسودی-دروغگویی-احساساتی و زود رنج بودن-
افسردگی-طمع کاری-عصبانیت.یا صفاتی مانند: خنده،گریه و... .

همه این ها در همه ما انسان ها وجود داره و این یک اصل است
و نکته ای که این وسط نباید فراموش بشه زمان و لحظات هست.

لحظاتی یک فرد خوبه و لحظه ای شاید دچار خصوصیات بد باشه!
و از این مهمتر،ممکنه یه زمان یکی بد بوده و زمان دیگه آدم خوب.


و همچنین  با نظرEvan 😊 موافق ام.و همیشه میگم همان عمل فرد باید از خودش مورد بازخواست قرار بگیره نه اینکه یک عمل رو به کلی تعمیم بدیم به یک قشر یا یک جنس یا کل شخصیت یک فرد.چون شخصیت اون فرد در گذشته و آینده برای همه مشخص نیست ممکن هست در آینده آدم خوبی باشه یا در گذشته رفتار های خیلی خوبی داشته نمیدونستیم.
بی جهت ازش مجستمه ای بد نسازیم که گذشته اش رو زیر سوال ببریم و آینده اش رو تحت تاثیر قرار بدیم.
ببخشید طولانی شد.

البته در مجموع تذکر خوبی برای خیلی از ملکه ها بود.اما نوع نگاه به مرد ها کلی بود.
خب اگه دقت کرده باشین گفتم بعضی ها!
پس نگاهم کلی نبوده و خطاب به یه عده ی خاص گفتم این حرف ها رو...
حرفاتون کاملا درسته ولی من منظورم از این پست عده ای خاصه که گرگ صفت هستن! این آدما خطرناکن! و ظاهر و رفتارشون فریبنده ست!
کلا با توجه به دیدن یه سری چیز ها این پست رو نوشتم! هدفِ خاصی پشتِ این پست هست...
اگر خاص و مخصوص یک عده است، ببخشید اشتباه متوجه شدم.

:)
اما باز با اینکه ذات یه آدم کلا همیشه بد باشه زیاد موافق نیستم.
این هم جزو نوادر تاریخ هست.آدمی مثل یزید که کلا ذاتش بد بود.
خواهش میکنم...

من هم نگفتم ذات یه آدم کلا بده... گفتم؟!
بله درسته...

ممنونم بخاطر وقتی که میذارید... خیلی ممنونم...
به هر اختلاف نظری هم اگر باشه در مورد یک مطلب طبیعیه و ممنون از وقتی که برای اظهار نظر بنده گذاشتید.
بله درسته...
نظراتِ شما رو کاملا قبول دارم و کاملا درست هستن...
درمورد مطالبی که گفتید به زودی یه پست میذارم...
احسنت
تشکر...
:)
الان موافقین؟! مخالفین؟! نظری ندارین؟!
سوال کردید:
من هم نگفتم ذات یه آدم کلا بده... گفتم؟!
نه خب.گفتید گرگ صفت و گرگ صفت به ذات ربطی نداشت :))
نمیدونم چرا فکر کردم گفتید ولی نگفته بودید با دقت که خوندم.
شاید چون با عجله میخوندم و گرسنه بودم و تازه ناهار خوردم :)
حق با شماست خواهرم.
من فکر کردم شما ناراحت شدید از جواب هام... چند بار خوندمشون دیدم چیزِ بدی نگفتم!
خب خداروشکر که ناراحت نشدید...
هییییییم .... دقیقا ، باید عاقل بودن را تمرین کنیم .
باید...
به به دست وبزن به افتخارنسیم خانمم
دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
ازاین طرزفکرتون که کاملااواقعی میباشه خیلی خوشمم میاااد
بااینکه این قشرهیولاهای انسان نماروتوبیان میشناسم
ولی هروقت خواستم کاری کنمم دوستان بنده راجای استقبال خورد
فرمده اند
بنده هم گذاشتم باخودشون ،خودشون توتله افتادندحالشون جامیاد

تشکر...
چی بگم...
جمعه ۸ بهمن ۹۵ , ۱۸:۲۳ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
خیلی عالی بود.
همیشه قضاوت کار دست آدم ها میده برعکس این هم هست آدم هایی هست که اصلا قیافشون به خوب بودن نمیخوره ولی پاکند...
اگه قضاوت دست آدم ها باشه پس اونوقت فلسفه ی قیامت دیگه چی هست ؟! 
مراقب گرگ ها هم باشید :) در پناه حق
ممنونم...
اهلِ قضاوت نیستم...
حرفاتون هم کاملا درسته...
حق نگهدارتون
عالی بود خواهر عالی به قول دیالوگ پدر ژپتو  به پینوکیو:پدر ژپتو به پینوکیو گفت: . . پینوکیو...چوبی بمان، آدم هاسنگی اند،

 دنیایشان قشنگ نیست


لطف دارید شما..‌.

بله همینطوره...
وَمَا أُبَرِّئُ نَفْسِی ۚ إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلَّا مَا رَحِمَ رَبِّی ۚ إِنَّ رَبِّی غَفُورٌ رَحِیمٌ
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۶ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۷ باربری و اتوبار آیلان
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۴۶ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan