شهادت تون مبارک :(

ساعت ۲۳:۵۵

همه جا تاریک...

من جلوی تلوزیون در حالی که زانو زده بودم...

شبکه خبر...


خبرنگار: چرا متمرکز شدید روی یک بخش؟! چیزی شده؟!

آقای ملکی: بله، پیکر یکی از همکاران مون رو پیدا کردیم...



ساعت ۰۰:۳۰

آبجی: پیکر یکی دیگه از آتش نشان ها رو هم پیدا کردن :(

من:  :'(((


خیلی ناراحتم... خیلی...


خدایا :(


+ خوابم نمیبره... آشفته و داغونم...


شنبه ۲ بهمن ۹۵ , ۰۱:۲۱ دخترِ انار :)
و تواصوا بالصبر ...
:(
:(
خدا صبر بده به خانوادهاشون
سخته... خیلی سخت...
:(
شنبه ۲ بهمن ۹۵ , ۰۱:۲۲ محمدرضا عاشوری
حال همه بد است
:(
:(
:(
شنبه ۲ بهمن ۹۵ , ۰۱:۲۴ لبخنــــツ ـــد
تنم لرزید ...
نسیم؟داییت تو این حادثه ...
:'( 
:(
نه... زلزله ی بم...
هعی):
انشالله که بقیه اتش نشان هایی که زیر اوار موندن بدون هیچ اسیبی دوباره به اغوش گرم خونوادشون برگردن🌷
:(
کاش اینطور بشه...
روحشون شاد، شهادت گوارای وجودشون.
:(
عکس :(((
:((
شنبه ۲ بهمن ۹۵ , ۰۲:۰۹ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
دایی تون آتشنشان بود یا مغازه دار مجتتمع پلاسکو؟
خدا همه شونو رحمت کنه :(
هیچ کدوم... زلزله ی بم... :(
همه ایران داغدار شدن :(((((((((((((
:(((
منهم بسیار از این واقعه متأثر هستم ..
خدا همه را بیامرزدشون..افراد شجاعی بودند..
آیا دایی شما هم بین آنها بوده ؟؟

:(

خیر استاد...
دایی من دانشجو بودن... توی زلزله ی بم موندن زیر آوار... :(
دل هر انسانی  رو به درد میاره  این حادثه 😂
شادی روحشان صلوات🌹
:(((
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
چیزی ندارم بگم غیر از همین یه جمله:
شهادتشون مبارک...
:((
ساعت 5:40 دقیقه دارم کد می زنم 
خوابین میایید ;D
موفق باشید...
؟!
شنبه ۲ بهمن ۹۵ , ۰۶:۴۵ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
واقعا حادثه غم انگیزی بود :-(
خیلی :(
روحشون شاد
:(
سلام
خدمت خانواده هاییشان تسلیت عرض میکنممم:(
سلام
:(
ملت همین حسو داره ...
:(
شنبه ۲ بهمن ۹۵ , ۰۹:۳۵ شاید فردایی نباشه...
:(

ولی خوشا به سعادتشون... در راه خدمت به خلق الله... شهید شدند

روحشون شاد و یاد
:(

روحشون قرینِ رحمتِ پروردگار...
شنبه ۲ بهمن ۹۵ , ۰۹:۴۹ دختری از تبار تسنیم ...
سلام
منم همین طور
خیلی شوک بدی بود...

وقتی به مقام شهدا فکر می کنم آروم تر میشم...

سلام
خیلی :(

برای خانواده هاشون سخته...
شنبه ۲ بهمن ۹۵ , ۱۱:۱۸ علیرضا امیدیان نسب
هعیی حادثه ی دردناکی بود واقعا
حالا اینا کار میکنن یا اون مجلسیا
شهادتشون مبارک😭😭
کاش منم لیاقت داشته باشم شهید شم😢😢
خیلی :(

مبارک شون باشه :(
سلام
تسلیت به خانواده هاشون و ملت ایران و تبریک به خودشون که بهترین مرگ نصیبشون شده
سلام
:(
تسلیت...
وبلاگتون قشنگ شده...
:(
خیلی ممنون...
شنبه ۲ بهمن ۹۵ , ۱۵:۴۵ پرتقالِ دیوانه
انقدر غم داره این قضیه که آدم اصلا میمونه چی بگه :((
:((
تسلیت میگم :(
روح همشون شاد...
:(
شنبه ۲ بهمن ۹۵ , ۱۷:۳۲ منتظر اتفاقات خوب
خدا به خانواده هاشون صبر بده.
صبر زیاد میخواد :(
تسلیت
روحشون شاد
:(
شنبه ۲ بهمن ۹۵ , ۲۳:۴۸ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
واقعا غم سنگینیه... :((
خدا به خانواده هاشون صبر بده خیلی سخته...
حیف که از ماها کاری ساخته نیست جز دعا....
:((
صبرِ زیادی میخواد...
:(
ناراحتم
من هم :(
داییت؟واقعا متاسفم.تسلیت میگم:(((

امروز به همین فکر میکردم ک اونها صبح خداحافظی میکنن و میرن محل کار ظهر چنین اتفاقی میوفته من بودم این 3 روز رو میتونستم تحمل کنم؟!!

حادثه خیلی غمباری بود؛(((
:((

خیلی غمِ بزرگیه :((
سلام
تسلیت.اتفاق خیلی بدی بود
تشکر.خسته نباشید
سلام
:(
ممنونم...
يكشنبه ۳ بهمن ۹۵ , ۱۲:۵۲ یا فاطمة الزهراء
خدا به خانواده هاشون صبر بده

خدا دایی تو رو هم بیامرزه عشقم
:(

ممنونم عزیزم...
با اهل بیت محشور بشن ان شاالله..
ان شاءالله...
  به نام خدا ....سلام امیدوارم به وبلاگ ما هم سر بزنید

هر وقت سیلی خوردی بگو (یا زهرا )

هر وقت دستت رو بستند بگو (یا علی )

هر وقت بی یاور شدی بگو (یا حسن )

هر وقت آب خوردی بگو (یا حسین )

هر وقت شرمنه شدی بگو (یا ابوالفضل العباس )

اما اگر تشنه شدی، آب نخوردی، دستتو بستند، بی یاور شدی، سیلی خوردی بگو (امان از دل زینب )


صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین

صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین

صلــــــی الله علیـــــــــک یــــــــــــــا ابــــــــــــــــــــاعبدالله الحسیـــــن


لبیک یا زینب...
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۶ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۸ باربری و اتوبار آشنا
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۴۶ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan