:|

من هی میام از اشتباهات زندگیم درس بگیرم؛
زندگی هی از جاهایی که من نخوندم امتحان می گیره! :|


این

قانونِ

زندگیه

:)



+ اگه زندگی سخته، من از اون سرسخت ترم... بله...

++ شکر :)


جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۲۰:۵۹ سید حسین سادات رضوی
سلام.
یک سر به وب منم بزن
تبلیغات با قیمت ارزان در سایت ما.
چرا ما؟
1-قیمت های بسیار ارزان
2-رتبه الکسا خوب
3-حداقل بازدید روزانه 1500 تا
سلام
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۲۱:۰۹ پرتقالِ دیوانه
میگه هر چیزی که نکشدِت قویترت میکنه :)))
اوهوم :)
عکس مثل همیشه عالی:))
+ :))
:))
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۲۱:۲۴ شاید فردایی نباشه...
خیلی جالبه و یکمی هم طنز آلود
انتخاب شماست دیگه...
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۲۱:۴۷ علیرضا امیدیان نسب
آفرین بهت  واقعا آفرین
نباید به زندگی باخت
باید اونقدر قوی بود که زندگیتو همونطور که میخوای پیش ببری
بله... ممنون...
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۲۱:۵۱ محمدرضا عاشوری
احسنت!
سپاس!
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۲۲:۰۹ خانومِ حدیث ^_^
چ عکس خوشکلیه ^_^
لبخند میزنم.حتی به شما مشکل عزیز  ؛)
چشمای بانو زیبا میبینه :)
اوهوم :)
حتی سوالای خارج از کتاب میده! :))))
آره...
جالبه...

:)
جالب خوندید...
دستم  خورد نظر خصوصی ارسال  شد خخخخ

:) :D
اشکال نداره...
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۲۳:۵۹ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
ایول روحیه..عالی هستی تووو
تو عالی تری :)
بله.دقیقا همینطوره و گاهی از این که جاهایی رو بلد نیستی و یاد نگرفتی
احساس ناراحتی میکنی حتی برای چند لحظه هم شده و با این احساس
همان مقدار که بلدی هم نمیتونی درست پیاده کنی.تو هر چیز و هر کاری.

امیدوارم بلافاصله بعد از هر امتحانی از اینکه بعضی اشتباهات رو داشتی،
سریع ناراحت نشی و بگی باید خوب تر از این بشم و تلاش کنی تا بشی

و این رمز موفقیت در امتحانات زندگی هست که گاهی خودمم رفوضه ام 
زندگی با کسی رفیق نمیشه! باید باهاش کنار اومد...
منم سعی میکنم همین کارو بکنم...

ممنونم که وقت گذاشتید...
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۰۱:۱۴ پسر روانشناس
زیبا بود 

تشکر...
راستش  بعضی از ماها یه امتحانو  چند بار پشت سر هم رفوزه می شیم و عبرت نمی گیریم... دعا کنید واسه بعضی از ماها!
متاسفانه گاهی منم همینطورم...
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۰۱:۲۲ سیّد محمّد جعاوله
جالب
سپاس!
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۰۱:۴۰ دخترِ انار :)
خوب کاری میکنی :)
:)
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۰۵:۵۲ ....همنشین عقل ....
زیباست ... 
ممنونم...
:)

شُکر
خیلی شکر...
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۰۷:۰۸ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
آفرین عزیزم ..
^_^
قشنگ بود :)
قشنگ خوندید...
سلام
وبلاگتو دیدم خیلی خوبه
موفق باشی
سلام
تشکر...
همچنین...
انشاالله که همیشه بر مشکلات پیروز بشین
ممنونم... همچنین...
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۱۰:۲۳ منتظر اتفاقات خوب
تا مرز مردود شدن هم رفتم:(

ولی ما سرسخت تریم:)
منم :(

بله پس چی... :))
20 بشی همه ی امتحاناتو ایشالا:)
ممنون :)
:)عالی :)
:)
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۱۳:۵۳ 💖 miss fatemeh 💖
آفرین آفرین عاااااالیه ^^
اصن کلی بهم روحیه دادی ^^
^_^
سلام. چطوری؟ آزمونو خوب دادی؟
سلام
خوبم ممنون...
بد نبود... میتونست خیلی بهتر باشه...
خب خداروشکر آبجی :) بعدی بهتر می شه! مگه نه؟
صددرصد...
زمینو زدی؟
نه :(
من زدم. ۲۰ درصد :|
خوبه...
پیش سخته! اصن زمین کلا سخته!
اوهوم... زیاد روش وقت نذارید...
آبجی ادبیاتت خوبه؟ چند می زنی؟
بد نیست... هفتاد درصد معمولا...
واقعا؟ o_O دیروز چند زدی؟
آره... دیروز هم ۸۱ درصد...
آفرین! :) ادبیاتت خیلی عالیه.
ممنون...
کتاب تست ادبیاتت چیه؟
ادبیات موضوعی گاج...
تست زیاد میزنی؟
آره... ولی بی دقتیم بالاست...
منم بی دقتم :(
درست میشه...
تا گذر بعدی خداحافظ :)
خدانگهدار...
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۱۶:۵۹ مکاترونیک خودرو
خدابزرگه کمکت میکنه تابااقتدارزندگی کنی::))
فقط گوش به فرمانش باش که فرمانش قرآنه
بله... ممنونم...
هیچ وقت انسان همه چیز را یاد نمیگیرد ..
همیشه جایی و چیزی برای یک اشتباه حتی اگر 
کوچک باشه هست 
متاسفانه همینطوره استاد...
احسنت به این روحیه !

یه چیزی هست که میگه :

روزگارا تو اگر به من سخت میگیری باخبر باش که پژمردن من آسان نیست:)
بلهههه!!!
تشکر :)

بله... پس چی...
چرا دخترم؟ چرا جسمی؟ آیا جسمی ات به خاطر روزه است؟ چرا روحی؟ آخر دختری به سن و سال شما چرا باید به لحاظ روحی آشفته باشد؟! اگه دوست داری یه کم برایم توضیح بده؟
نه بخاطرِ روزه نیست. مشکل اینجاست که نمی‌دونم چرا حالم بده. فقط دلم می‌خواد گریه کنم.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** جان!!
گام به گام:
اول جسمی را بگو
بعد
 بهم ریختگی روحی را...
دقیقاً از روزِ انتشارِ آخرین مطلبم دستِ چپم از شانه تا نوکِ انگشتان درد می‌کنه -_-
روحی رو هم واقعاً نمی‌دونم. فقط حس می‌کنم افسرده شدم...
اگه دلت می خواد که گریه کنی،خب،این که نشانه بسیار خوبی از حالت روحیه!! چنین حالتی وقتی دست میده که زمینه اتصال انسان به خدا فراهم شده؛ اگه این طوره،بنشین یه دل سیر گریه کن و حین گریه با خدا زمزمه کن....
دوست ندام مادر اشک‌هام رو ببینه...
نبض و فشارت را بگیر؛
مشکل قلبی که انشااله نداشته و نداری؟؟
نه فقط کم‌خونم
آیا تناسب قد و وزن برقراره؟
+ رژیم غذایی ات چطوره؟ خوش خوراکی بد خوراکی؟ ایا گوشت قرمز به اندازه کافی مصرف می کنی؟
بله
+ بدغذا هستم متاسفانه. آره مادر مجبورم می‌کنه :|
خب؛خونه ،جایی خلوت پیدا کن.
اون نزدیکیا مسجدی امام زاده ای وجود نداره؟

+ کم خونی فقط وفقط با خوردن گوشت قرمز قابل درمانه و مصرف یه سری گیاهان دارویی که توصیه می کنم یه سر نزد متخصص طب سنتی حاذق هم بروی>>
امام‌زاده دورترین نقطه‌ی ممکن از خونه‌ی ماست.

+ درمان نمیشه. ژنتیکی و ارثی هست :)
نه دیگه خانم دکتر اینده؛از همین لحظه که ماه مبارک رمضانه؛شروع می کنی به خوردن درست و حسابی گوشت قرمز،قلب خون می خواد تا پمپاژ کنه،اگه خون کافی نرسه،بهش فشار میاد،اونوقت میزنه به سمت چپ بدن و غیره...<<<
:)
چشم
آیه شفا یادت رفت؟
اگه برایت مقدوره هر شب سوره دلنشین و شفا بخش یس را به نیت بهبودی بخوان
چیزِ خاصی نیست آخه
سعی می‌کنم چشم
چیز خاصی نیست میگی از لحاظ جسمی و روحی بهم ریخته ای؟؟
همه  درد ها توسط خدواند درمان پذیره؛یه رژیم غذایی خوب + توسل به خدا از طریق سوره یس+ گوش دادن به موسیقی های خوب+خواندن شعر و دعا+ تفریح و سفر + گفتگو با دوستان امین و معتمد>>>

+ ای شیطون نکنه دلت «آدم» را می خواد؟؟!!(تبسم و چشمک)
نه کم‌خونی رو گفتم :|
بله حق با شماست.

+ آمادگیِ داشتنش رو ندارم ولی خب اگه بود قطعاً بهتر بود :))))
البته جمله زیر یه پیشنهاده:
اگه صلاح میدونی از 15 رمضان تا 25 رمضان (به مدت 10 روز) کل فعالیت های وبلاگی و تلگرامی و غیره را تعطیل کن و به برنامه دینی ملایم و تقویت قوای جسمانی و روحانی بپرداز>>> یه کم خودتو از این فضاهای مجازی و دیجیتالی دور نگه دار...

+ انشااله خدا یکی از خوباشو روزیت کنه>>
من تلگرام و اینستاگرام و از این دست گرام‌ها ندارم. شاید این کار رو بکنم ببینم چی میشه. ممنون
اگه صلاح میدونی؛پاسخ به اولین کامنت امروزم را که خبر از بد حالی جسمی و بهم ریختگی روحی ات را دادی؛حذف کن.بهتره بعضی ها از این حالت خبر نداشته باشند.
مخفی بمونه بهتره<<
باز اگه صلاح میدونی کامنت ها و پاسخ های امروز این پست را هم حذف کن>>
همون یه جمله رو حذف می‌کنم.
باشه هر طور صلاح میدانی عمل کن:
الان حالت چطوره؟ کمی بهتر نشدی؟
با کدام دوست حقیقی راحتتری،زنگ بزن باهش قرار بگذار و ملاقاتش کن،گفتگو و قدم زنی حالتوبهتر می کنه و اگه شماره ای از فرشته(دوست وبلاگیت) داری بهش زنگ بزن و باهش قدری صحبت کن و اگه با مادر دوست هستی با خود مادر درد دل کن که از همه بهتره<<
بهترم ممنون
ترجیح میدم با کسی حرف نزنم :)
نه،در چنین مواقع حتمن با کسی امین حرف بزن؛اما نگو که حال روحی ات بهم ریخته،نه،حرف زدن آدم را تسکین می ده، تماس بگیر راجع به موضوعات دیگری صحبت کن.
:)
اهلِ حرف زدن نیستم راستش.
خب،باید تمرین کنی و یه خورده عادت کنی.هر دردی با مطالعه،گفتگو و تفریح قابل درمانه!!
بله هر دردی درمان میشه بالاخره.
من هم برایت دعا می کنم،حالت بهتر و بهتر بشه
(خدایا به حرمت لحظات روحانی این ماه ،لباس سبز نشاط و شادابی را تن و روان م دختری از نسل حوا بپوشان و این لباس را بر قامت جسم و جانش ماندگار گردان؛ آمین یا رب العالمین)
خیلی ممنونم :)
خدا عمرِ باعزت بهتون بده.
الهی آمین؛ ممنونم دخترم؛
خب،من هم سعی می کنم که دیگه پرسش جدید مطرح نکنم و ذهنتو بیش از این درگیر ننمایم.
+اگه کاری از دست من برمیاد برای بهبودی حالت انجام دهم بگو:
خواهش می‌کنم
من معذرت  می‌خوام که انروز با بی‌حوصلگی جوابِ کامنت‌هاتون رو دادم.
+ شما همین الان هم با صحبت‌هاتون کلی حالِ من رو خوب کردید :) دیگه ناراحت نیستم.
خب، فعلا شما را به خدای بزرگ می سپارم.
خدانگهدارتون
سلام لطفا پاسخ آن کامنت را دراینجا درج کنید و آن پاسخ را ازآن کامنت حذف نمایید.ممنون
سلام
در رابطه با سوالی که خصوصی فرستادید باید بگم چیزی که من توی یه کتاب خوندم اینه که زمانی که فردی برای اولین بار شخصی رو می‌بینه و حسِ خاصی نسبت بهش پیدا می‌کنه مغز ماده‌ای (اسمش رو یادم نمیاد فقط می‌دونم اکسی توسین نبود) ترشح می‌کنه که اون ماده باعث میشه اون فرد شیفته‌ی طرفِ مقابل بشه طوری که جز خوبی‌هاش و حسن‌هایی که داره چیزی نمی‌بینه. این شیفتگی همون عشقِ آتشینِ زمانِ آشنایی و ازدواج هست. این که در این زمان اون آدم فکر می‌کنه هیچ کس مثلِ طرفِ مقابل نیست و دنیا فقط همین یدونه رو داره و از این احساساتِ رایج بخاطرِ تاثیرِ این ماده‌ ست. بعد از ازدواج به تدریج میزانِ تولیدِ این ماده کم میشه طوری که بعد از  یک سال کاملاً متوقف میشه. از اون جا به بعد هست که زوجین عیب‌های همدیگه رو می‌بینند و حس می‌کنند همسرشون عوض شده! در صورتی که همه‌ی این‌ها بخاطرِ تاثیرِ اون ماده بوده.
مطلب دوم را نیز خواندی؟
بله بله
با اجازه دارم میرم جلسه؛فعلا خداحافظ
خداحافظتون
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۹ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۸ باربری و اتوبار امانت
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۴۹ باربری و اتوبار آشنا


با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan