دلش نیومد...

خواستم بد بشم!

بد کنم!

به خودم بد کنم!

خواستم تلافی کنم!

این روزا شرایط برای بد شدن زیاده! :|

مخصوصا برا آدمی که از خوبی کردن خیری ندیده!

ولی...

نشد!

دلم نیومد...

یکی نذاشت...

همون که همیشه هوامو داره!

براش بندگی نکردم... هیچوقت...

ولی بازم تنهام نذاشت... انگاری خدا هم دلش نمیاد...

یه حسی میگه... توکل کن! :)

واقعی... همه چیز رو بسپار به خودش... ته دلی...

بعد ببین چه میکنه برات ^_^

یه تقدیر عالی... یه سرنوشت فوق العاده ^_^


کارم را به تو میسپارم :)

همین...


باریکلا :)

خوب گفتین 

همون که همیشه هوامو داره!


خوب خوندین...
خداییش جز خودش کسی رو ندارم...
فرمود " آیا خدا برای بنده اش کافی نیست ؟
کاش یادمون نره :(
ولی...
فراموش میکنیم...
چقد خوبه که هواتو داره. خوشبحالت.
اوهوم خیلی خوبه...
هوای همه بنده هاشو داره :)
راستی سلام!
خوبی؟ چه می کنی با درس؟
سلام
شکر خوبم... میخونیم دیگه... ببینیم چی میشه...
ای جااانم ، همه انرژیاُ حالِ خوبم مال تو عزیز دلم♥

+روزای خوبی تو راهه .. تموم میشه ...
فدای تو عزیزم ♡

+ اوهوم :)
حتما عالی می شه :)
ان شاءالله...
چی رو می خواستی تلافی کنی؟
خیلی چیزا رو...
چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵ , ۱۶:۴۲ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
:)
/موفق باشید/
ممنونم... همچنین...
همین درسته :)
آره :)
مربوط میشه به قضیه بخشش و اینا؟
آره...
عصبانی نشیااااا
بخشیدی؟
:)
یعنی هیچکس به اندازه شما پیگیر کارای من نیست...
آره بخشیدم...
واقعا؟ بخشیدی؟
بله... بخشیدم...
چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵ , ۱۶:۵۹ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
هوای منو نداره:(

راحت یه وقتایی بد میشم :(

خیلی راحت :(
اصلا اینطوری نیست... خدا هوای همه بنده هاشو داره...

تصمیم جدی بگیرین... توکل کنین... اونوقت میبینید که سرسخت میشید در شرایطی که میتونید بد بشید!
چرا بخشیدی؟
مجبور شدم!
مجبور؟ :|
چرا؟
دلیلی نداره همه چیز زندگیم رو براتون توضیح بدم!
خدا همیشه هوامونو داره .حتی تو سخت ترین لحظات.
بله...
چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵ , ۱۷:۲۵ سیّد محمّد جعاوله
حس خوب
خوبه که حس خوب پیدا کردید...
و اُفَوّضُ اَمری اِلَی اللّه:)

احسنت؛ ان‌شاءالله پشیمون نمیشی:))

:)

از چی پشیمون نشم؟! :)
از بخشش :)
گاهی پشیمون میشم... تقریبا ساعتی یک بار :))
ناراحت شدی؟ ببخشید. قصد دخالت نداشتم.
یه چیزایی شخصیه!
عیب نداره... کنکور است دیگر... یه وقتایی آدمو عصبانی میکنه...
چه تفاهمی، البته به لحاظ ثبات منظورمه؛
منم یه‌وقتایی بعد از تصمیم‌گیریام دم به دقیقه پشیمون میشم.
همیشه همه رو بخشیدم... این یکی خیلی فرق داره...
آدمی که ذاتا خوب باشه نمیتونه بدی کند یا بد بشود 
اگر هم‌اتفاقی به کسی بدی کرد شاید سالها ناراحت باشد 
بله...
ولی من آدم خوبی نیستم :(
"خدایا تو مرا باش و هرچه خواهی کن..."
بهترین کارو کردی...!
:)
ان شاءالله در پناه حق باشید
ممنونم...
چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵ , ۱۹:۴۲ شاید فردایی نباشه...
گفته بودم تا بالایی هست

غمی نیست :)
بله...

حق با شما بود و هست :)
عاشقم،عاشق اون بالا سری
اونکه تنها با ما پرید و هرزگی نکرد

در پناه حق باشی دوستم :)
ممنونم عزیزم :)
چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵ , ۲۱:۴۳ علیرضا امیدیان نسب
خداروشکر خداروشکر
من همیشه گفتم باید به خدا توکل کرد اون وقت به همه چی میرسین
هیچ وقت ناامید نشو غم نکش
خدا هس:)))
بله درسته...
ممنونم...
در پناه حق
:)
تشکر...
پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵ , ۰۰:۱۱ محمدرضا مهدیزاده
بخشیدن به آدم آرامش میده :)) موفق باشید
خب به من هنوز نداده... ممنونم... همچنین..‌.
الهی و ربی من لی غیرک...
...
گره کووووووووووووووووووووور....
خیلی کور...
پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵ , ۰۷:۰۳ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
توکلت علی الله 
توکل به خودش...
می گم چقد دنبال کننده های وبت زیاده! :)
:-/
فقط آدرس وبم توی لیست وب هاییه که دنبال میکنن! اصلا نمیدونن من چی مینویسم...
ینی نمی خونن پستایی که میداری؟
نه!
چرا دنبال میکنن پس؟ :/
نمیدونم! الکی...
شاید دنبالت میکنن تا دنبالشون کنی.
آره... ولی من هر وبی که بخوام رو دنبال میکنم!
چندتا وب دنبال می کنی؟
نمیدونم... به صد تا نمیرسه!!
واقعا؟ o_O
آره...
منم همین حس رو دارم :)))
:))
پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵ , ۱۷:۰۹ محمدرضا مهدیزاده
شاید کامل نبخشیدین :) ولی حس سختی بعد از بخشیدن همراه آدم میمونه ٬ اینکه میبخشی ولی فراموش نمیکنی و هر چند وقت یکبار آزار میبینی :( در هرصورت امیدوارم آرامش در زندگی همه موندگار شه :) موفق باشید
نمیدونم... شاید بخاطر اینه که مجبور شدم ببخشم... ولی خب الان ته دلی بخشیدم...
ممنونم... همچنین...
پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵ , ۱۷:۱۱ منتظر اتفاقات خوب
همه چیز رو بسپریم دست خودش.
سلام.:)
بله :)
سلام... کم پیدا شدین...
توکل بر خدایت کن کفایت میکند حتما  ^_^
حالمُ خوب کرد خوندن پستتُ کامنتا  :)
بله ^_^
خوشحالم که حالت رو خوب کرده :)
توکلت علی الله
توکل بر خودش...
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۲۰:۰۸ محمد موحدسرشت
...........................
خدا خودت هوامو داشته باش،مثل همیشه...
...........................

زیبا بود...(بدون تعارف)
همیشه هوامونو داره...

لطف دارید...
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۹ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۸ باربری و اتوبار امانت
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۴۹ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan