میتونید حدس بزنید این چیه؟!

بهترین کادوی تولدم رو وقتی سوم راهنمایی بودم از مامانم گرفتم ^_^

هیچ وقت هیچ کادویی رو به اندازه اون دوست نداشتم...

جالب اینجاست که هیچ کس در نگاه اول نتونست بفهمه دقیقا چیه!


شما میتونید حدس بزنید این چیه؟! :)



نظرها بدون تایید نشون داده میشن :)

شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۸:۵۵ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
ازین دست بند خوشگلا؟
:)
همونایی که درازن از آرنج تا مچ میپیچونید :)
نه...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۸:۵۵ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
اون پایین عکس وا نشده بود الان که وا شد خب گردن بنده دیگه :)
نه گردن بند نیست...
کادو نیست؟ :)
چی بگم...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۸:۵۷ پرتقالِ دیوانه
گردنبند با آویز قلب که احتمالا قلبشم باز میشه و توش میشه عکس گذاشت 
نه پرتقال جون خودم... گردن بند نیست... :)
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۸:۵۷ پرتقالِ دیوانه
میتونه توش ساعتم باشه!
نه :)
قیافه‌ش که به گردنبند می‌خوره:)اون قلبه یه وقت باز نمی‌شه بعد توش ساعت باشه مثلا؟ یا عکس خودتون؟:)
نه باز نمیشه... گردنبند نیست :)
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۸:۵۹ پرتقالِ دیوانه
بعد چرا ذو کتاب فیزیک ازش عکسیدی آخه؟:دی
تازه گوشیتم معلومه از توی قلبه :دی
همینطوری... داشتم تست فیزیک میزدم... گذاشتمش روی کتاب فیزیک... :|
هر کاری کردم مشخص نشه نشد... :|
پس کادوئه ؟!
خسته نباشید شما...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۰۰ پرتقالِ دیوانه
چقدر عجیب که همه فکر میکنن گردنبنده ولی گردنبند نیست @___@
اوهوم :)
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۰۰ پرتقالِ دیوانه
@دچار

پستو خوندی ؟:دی
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۰۱ پرتقالِ دیوانه
من هنوز تستای موجو نزدم :/// :دی
بزن جانم... فصل آسونیه :)
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۰۲ پرتقالِ دیوانه
باید از زاویه ی نگین هاش میعکسیدی که معلوم نباشه:دی
عکسه جالب نمیشد اونطوری... :|
پس میخوای پاسخ اشتباه بدم شما هم با غرور بگید

نه ؟! :)
غرور؟! والا من تا حالا با غرور جواب کسی رو ندادم...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۰۳ دخترڪ شهریوری
گردنبند نیست ینی؟
ساعت جیبی چی؟ نخندین ها .. حدسه خو -_-

نه نیست :)
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۰۳ پرتقالِ دیوانه
راهنمایی نمیکنی؟
سرِ کار که نیستیم خواهرم ؟:دی
نمیشه راهنمایی کرد :)
نه سرِکار برای چی؟!
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۰۶ دخترڪ شهریوری
خو چیه؟؟؟ :(((
حدس بزن :)
پوچ بود:))))
پوچ؟! :)))
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۰۸ پرتقالِ دیوانه
حدس من اینه که پرتقال باشه :دی :))))
آفرین :)))
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۰۸ پرتقالِ دیوانه
شاید اصن کادو اون کتاب تستس و ما در اشتباهیم:دی :)))
سوم راهنمایی کتاب تست فیزیک پیش دانشگاهی میخواستم چیکار؟! :))
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۱۰ پسرک کبریت فروش
گردن بنده دیگه
اون قلبه هم باز میشه توش عکسه
نه نیست...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۱۰ پرتقالِ دیوانه
من به نشانه اعتراض سکوت میکنم اصن *_* :دی
سکوت چرا؟!
حدس بزن پرتقال جان خودم :)
آیا این انصاف است؟
شب امتحان مخ مارا در فرغان گذاشته و چرخ میزنید؟
آیا پند نمیگیرید؟:/ 
کتاب فیزیک نقره ای؟
بله؟!
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۱۲ پسرک کبریت فروش
یعنی میخوای بگی اون قلبه باز نمیشه ؟
نه باز نمیشه...
انگشتره :/
:|
جا کلیدی؟
نه...
اون قلبه نکته انحرافیه
کادو اون زنجیره ست، برا دعوا خوبه :)
خلاقیت تون مستدام :||
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۱۵ پرتقالِ دیوانه
مغزم کفاف نمیده دیگه نسیم -_- گلوم درد میکرد الان سردردم گرفتم -_-
دارم سرمامیخورم اینجور که بوش میاد!

امممم غول چراغ جادو نیست؟:)))

خب انصافانه اینو مگه نمیندازی گردنت؟+_+
مراقب باش سرما نخوری... الان وقت خوبی نیست برا سرماخوردگی جان دلم :)

:))

نه...
آخرش نمیگید؟ :(
آخرش میگم...
آویزه؟ ازینایی که تو ماشین میبندن به آینه؟
نه...
ما رو سر کار گذاشتی
از یه زاویه ای عکس گرفتی نشه فهمید :|
سرِکار نیستین...
اوهوم :|
پرتقال: اینو بندازه گردنش قلبه میره زیر پاش از پس زنجیرش بلنده :|
اونقدرام بلند نیست!
بهر حال از گردن بند بلند تره
گردن بند این اندازه ای هم داریم...
حتی بلندتر :|
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۲۰ پسرک کبریت فروش
من حوصلم سر رفت فکرمم نمیاد بعد بیا وبم جوابشو بگو
بعد شما بیاید اینجا جوابش رو بخونید!
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۲۱ پرتقالِ دیوانه
اگه گردنت نمیندازی چرا زنجیر داره پس؟@_@
یا خدااا

داره دیگه :)))
راهی نداره جز اینکه گردنبند باشه قلبه هم وا شه :-))
خب این نیست :))
الآن نظرات بدون تایید نشون داده میشه یه کوچول اسپم بدم :)
پرتقال درجه یک کیلویی دو تومن، سه کیلو شیش تومن، بدو بدو تا تموم نشده
عجب...
یه چیزی میگم نخندیااا-_-
یویو نیست؟
نه شادورد بانو...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۲۵ 🌹منتـــظر المهدی🌹۳۱۳
اول فک کردم گردنبنده امانظرات و خوندم هنگ کردم خودت بگو آبجی خخخخخخخخ میدونی من به حمدلله باهوش نیستم خخخخخخ
این چه حرفیه آبجی :)
شما خیلی هم باهوشی ^_^
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۲۷ پرتقالِ دیوانه
برو سرِ درست متین :دی
:)
منم باید برم سر درسم...
چراغ قوه نیست؟
نه :)
درس ندارم :|
واقعا؟! :|
عاغا پوچهه
:))
قیمتیه؟
در نوع خودش گرونه بله :)
کمر بنده؟ :))))
نه :))
تراش نیست؟
نه :)
حالا من یه چی گفتم! نمیخواد پیدا کنی پرتقال فروش را :|
:-/
از زاویه های دیگه هم بذار :/
مشخص میشه اونطوری :|
چراغ قوه؟
نه :)
ازینایی نور قرمز یا آبی میدن ؟

اسمشونو نمیدونم
نه :)
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۳۳ پرتقالِ دیوانه
عطره؟
به ساختار قلب مانندش ربطی داره؟
نه :)
بازم نه...
اصن شکل قلب هست یا اینجوری تو عکس دیده میشه؟
شکل قلبه...
مُهر اسم؟ -_-
نه :)
سوهان :/
نه :)
نکنه فتوشاپه؟!
:))
نه بابا فتوشاپ نیست :))
لوبیای سحرآمیز؟
:))
کسی که نتوانسته حدس بزنه ..
ولی من فکر میکنم زنجیر به دور مچ بسته میشه
حلقه بالای قلب مثل انگشتر در انگشت و قلب در 
کف دست جا میگیره ...   :) فقط حدس بود 
نه استاد...
ساعت؟
نه :)
فلش (حافظه قابل حمل)؟ معادلش تو حلقم :دی


آفرین...
عکس میذارن توش ؟؟؟

دیده بودم وان یکادم میذارن 
!!!

چه معمایی شد:)
نه...

:)
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۳۷ پرتقالِ دیوانه
یه دکمه داری میزنیش تبدیل به مازاراتی میشه@_@ :دی
به پوشاک مربوطه آیا؟
:)))
نه...
گیره ی روسری؟ :D
نه :)
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۳۸ پرتقالِ دیوانه
میگم خواهرم میشه این نظرارو بزنی جدیدا بیاد پایین.
اینطوری هی باید بریم بالا جواب نظرمونو ببینیم هی بیایم پایین نظر بدیم
مختاریا 
در حد پیشنهاد :))
ببخشید نبودم نظرت رو الان دیدم :)
همینطوری باشه بهتر نیست؟!
ساعته دیگه:)
نه :)
پاکلیدی؟

نه :)
جل‌الخالق!
آینه؟
:))
نه...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۴۲ شاید فردایی نباشه...
هر چی هست مبارکه

اولین باره چنین چیزی میبینم :)
ممنونم...
گردنبندِ هوشمند؟ :D
نه :)
@پرتقال‌جان
خیلی باحالی، خیلی:))
خیلی ^_^
خب اونوریش کن حداقل!

نمیشه :)
کتاب تست
ساعت
عکس
نه :)
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۴۹ پرتقالِ دیوانه
@آرزو
قربونت آرزو :))))
این نسیم جونِ من اومد یه پست گذاشت ملتو از کار و زندگی انداخت خودش رفت ادامه ی تستاش رو بزنه :))))
منم اینجا با گلو درد دارم حدسیات پراکنی میکنم :دی
ببخشید... باید میرفتم تست های فیزیک رو تموم میکردم...
گردنبنده دیگه
از اونا که داخلش عکسه
نه...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۵۳ پرتقالِ دیوانه
میگم نسیم باید زیر پست مینوشتی گردنبند نیست انقدر ملت اذیت نکن خودشونو:دی
آره... حواسم نبود...
ووووی پرتقال بوخورمت اصن بانمک D:
خیلی بانمکه ^_^
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۹:۵۸ پرتقالِ دیوانه
@حدیث

نخورم:( گناه دارم :( 
آخرش زیر این پست به فنا میرم من :(
کی منو از تو یخچال آورده بیرون اصن؟؟؟؟
منو برگردونید به پناهگاهم:'(
عزیزم :)
خدا نکنه خورده بشی...
سنجاق سینه اصا:/
نه :)
جدی‌جدی رفتی تستاتو بزنی؟O_o

اوهوم :)
از این گردنبنداس که قلبش باز میشه و توش دوتا عکس هست؟ مثلا خودت و مامانت :))

یا ساعت هم میتونه باشه حتی :))
نه :)
نظرا رو خوندم! الان جا داره برم تو افق محو شم :| :))

خب حتی اگه گردنبند نباشه هم من باز میگم گردنبنده! :دی
چون زنجیر داره و پلاکش هم مشخصه و هرچی هم که باشه میشه ازش به عنوان گردنبند استفاده کرد :)))))

شاید مثلا از قلبش صدای آهنگ در بیاد!هوممم؟ مثل این جعبه های موسیقی قلبشو فشار بدی یا با حرارت دست ازش صدای آهنگ بیرون بیاد :))
نمیشه به عنوان گردنبند استفاده کرد حریر جانم :)
ملتو سر کار گذاشته خودشم رفته :| یالان دونیا :/
:|
خب ضایع است گردنبده...
اونایی هم که نفهمیدند نمیدونم چشون بوده...
ولی اینایی که نظر دادند حتمااا یه چیزی زدن...
هرچی ام بوده خیلی خیلی خیلی قوی بوده...
نیست...
لحن تون اصلا درست نیست!
توهین به دوستانم رو بر نمیتابم!
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۰:۳۸ علیرضا امیدیان نسب
:(((((((((((((((((((((((((((((((
گردنبند
:(((((((((((((((((((((((((((((((
نه...
حالا چرا اینقدر ناراحت؟!
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۰:۴۴ پرتقالِ دیوانه
از یه @فدایی شهدا انتظار لحن صحبت بهتری میرفت! :)
دقت میکردید نسیم جان گفتن توی اکثر نظرات گردنبند نیست! :)
به نظرم ضایع چیزای دیگه ایه ;)
موافقم پرتقال بانوی خودم :)
لحن مناسبی نیست...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۰:۵۱ علیرضا امیدیان نسب
پرتغال دیوانه تو ناظرکیفیه نظراتی
الافین ها
به جای اینکه ابنقدر فکر کنین این چیه برین ببینین چرا امام زمانتون نیومده کاش این هم اینقدر براتون مهم بود
و اینکه اون گردنبند نیست
و اینکه خودتون بگین بهتره ذهنه بقیه رو دریگر نکن:(((((
خب این پست یکم جنبه سرگرمی داره... بحث ظهور جداست...
هر کسی میتونه هر حدسی بزنه...

مهربون باشیم...
دل نشکنیم...
@آقای امیدیان‌نسب
در جواب به خط سوم نظرتون باید بگم، قیاس‌تون اصلا به‌جا نبود.
بله... نطر منم همینه...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۰:۵۸ پرتقالِ دیوانه
آقای امیدیان نسب
لزومی نمیبینم زیر این پست اشاره کنم به اینکه چرا امام زمانم نیومده!
چون اون مربوط به عقاید خودمه و حوصله تحمیلش به کسی رو ندارم ;)
در ضمن
شما روی املاتون کار کنید. و همچنین روی سایر چیزهایی که گمانم خودتون بهتر میدونید
علاف با عین هستش
و پرتقال با قاف
خدا یاریتان دهد!!!!
;))
آروم باش پرتقال بانو جان :))

مهربون باشیم ^_^
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۰:۵۹ علیرضا امیدیان نسب
منم در جواب آرزو خانوم باید بگم
خیلی هم خب بود
دیدین چطور میشینین فکر کنین ببینین این چیه 
اینقدر نشستین ببینین چرا امامتون نیومده

این پست جنبه سرگرمی داره...
بحث ظهور جداست آخه... نیست؟!
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۰:۵۹ علیرضا امیدیان نسب
منم در جواب آرزو خانوم باید بگم
خیلی هم خب بود
دیدین چطور میشینین فکر کنین ببینین این چیه 
اینقدر نشستین ببینین چرا امامتون نیومده

شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۱:۰۱ علیرضا امیدیان نسب
انگار همه شدت دشمنم سریع
ببخشید اگه حرفه بدی زدم
تازه از سرکار اومدم خستم:(((((
یه ذره هم ناراحتم
هعیییی همش کاری میکنم از من بدشون بیاد:(((
اشکال نداره... خستگی و ناراحتی یه وقتایی باعث میشه حرفایی بزنیم که دیگران ناراحت بشن...

کسی از شما بدش نمیاد... این چه حرفیه آخه؟!
از این فکرا نکنین...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۱:۰۲ پرتقالِ دیوانه
@آرزو جون
حالا ما میگذریم از اینکه اصلا اون موضوع کجا و این کجا
من متاسفم از اینکه چرا با اینطوری مطرح کردن این مسائل
ظاهر دین رو زشت میکنند!
امام صادق ع:
شما منسوب به ما هستید. پس مایه زینت ما باشید نه شرمگینی ما

پرتقال جان حق میدم بهت...
ولی کاش بحث رو تموم میکردین... :))

عجب ماجرایی شد!
یه بار کامنتا رو باز گذاشتما... دعوا شد :)))

مهربون باشیم ^_^
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۱:۰۳ علیرضا امیدیان نسب
باشه بابا غلط کردم گفتم 

عه؟! این حرفیه؟! نزنین از این حرفا...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۱:۰۴ پرتقالِ دیوانه
ما از کسی بدمون نمیاد
داریم اگه اجازه بدید محترمانه در جهت بهتر کردن همدیگه قدم برمیداریم
از نظر بنده این شیوهدی امر به معروف شما تاثیری کاملا عکس داره :)
موفق باشید :)

+ببخشید نسیم اگه موضوع از پستت منحرف شد لازم دونستم بگم اینا رو..
@آقای امیدیان‌نسب
هر سخن جایی و هرنکته مکانی دارد( این پست ربطی به حرف شما نداشت)
ضمن اینکه شما نمی‌دونید هرکس در خلوت خودش به این‌چیزا هم فکر می‌کنه یا نه و شاید گزاره‌ی اول در موردش صدق کنه.
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۱:۰۵ پرتقالِ دیوانه
*شیوه ی
نسیم‌جان، منم معذرت می‌خوام که دوتا کامنت بی‌ربط به پست ارسال کردم:)
اشکال نداره :)
ولی کاش بحث اصلا شروع نمیشد یا حداقل ادامه پیدا نمیکرد...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۱:۰۸ علیرضا امیدیان نسب
فکرکنم اصلا منظورمو متوجه نشدین
گفتم از سرکار اومدم و خستم نمیدونم چی میگم
و معلومه از هم طرفداری میکنین
میدونم بعد این هم هم پرتقال دیوانه و هم آرزو خانوم باهم به من چیزی میگن
ومیدونم امربه معروف بود خودمم اینکاروو میکنن 
اما وقتی کسی عصبی میشه نصیحت فایده ای نداره و باعث عصبیت بیشتر میشه
و خداکنه نسیم خانوم بیان این بحث تموم شه 
همه رو انداخته تو فکر
آخه این چه بحثیه؟!
خداییش هدفم سرگرمی و خوشحالی دوستان بود...
دوست ندارم کسی اینجا ناراحت بشه...

بخندین... شاد باشین... دنیا دو روز بیشتر نیستا...
بیخیالِ غم و غصه...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۱:۰۹ علیرضا امیدیان نسب
فکرکنم اصلا منظورمو متوجه نشدین
گفتم از سرکار اومدم و خستم نمیدونم چی میگم
و معلومه از هم طرفداری میکنین
میدونم بعد این هم هم پرتقال دیوانه و هم آرزو خانوم باهم به من چیزی میگن
ومیدونم امربه معروف بود خودمم اینکاروو میکنن 
اما وقتی کسی عصبی میشه نصیحت فایده ای نداره و باعث عصبیت بیشتر میشه
و خداکنه نسیم خانوم بیان این بحث تموم شه 
همه رو انداخته تو فکر
کامنتاتون دو بار ارسال شدن چرا؟!
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۱:۰۹ علیرضا امیدیان نسب
فکرکنم اصلا منظورمو متوجه نشدین
گفتم از سرکار اومدم و خستم نمیدونم چی میگم
و معلومه از هم طرفداری میکنین
میدونم بعد این هم هم پرتقال دیوانه و هم آرزو خانوم باهم به من چیزی میگن
ومیدونم امربه معروف بود خودمم اینکاروو میکنن 
اما وقتی کسی عصبی میشه نصیحت فایده ای نداره و باعث عصبیت بیشتر میشه
و خداکنه نسیم خانوم بیان این بحث تموم شه 
همه رو انداخته تو فکر
عه... سه بار ارسال شدن...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۱:۱۱ پرتقالِ دیوانه
من از حق طرفداری میکنم نه چیز دیگه ای :)
پس بهتره برید در سکوت یه چایی بخورید و صد تا صلوات بفرستین تا خستگیتون رفع بشه ;)
چرا فکر میکنید قصد تخریب کسی رو داریم؟:)
من کاملا آروم و دوستانه سعی کردم بگم حرفمو
اگر هم اینطور نبوده از نظرتون به خاطر اینه که متن حس مخاطب رو دقیق نمیرسونه 

+ ختم جلسه :)
:)))

ممنونم که ختم جلسه رو اعلام کردی بانوی مهربون ^_^
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۱:۱۶ علیرضا امیدیان نسب
نمیدونم والا میترسم 
میترسم کسی ازم بدش بیاد.بعضی مواقع کاری کردم منظورمو بد متوجه شدن و از من کینه به دل گرفتن
گاهی وقتا کاری که نبایدو انجام میدادم
من برعکس همه ی پسرا خیلی دل نازکم 
براهمین تا می بینم اینجور میشه هی از دست خودم عصبی میشم
چایی نه از چایی خوشم نمیاد زیاد
اوهوم شاید منظورتونو بد متوجه شدم
و  در جوابتون باید بگم 
منم طرفدار حقو میگیرم اما بعضی مواقع لازمه به کسی که عصبیه بحث نکنین و نصیحت نکنین و اینکه فایده ای نداره باعث بحث بیشتر میشه
خب خداکنه باز دسته گل به آب نداشته باشم هعیییی
خدا بگم چیکار کنه منو:((
بیخیال دیگه... ناراحت نباشین... دوست ندارم ناراحتی کسی رو ببینم... اصلا... :(

کسی از شما ناراحت نیست... دسته گل هم به آب ندادین...
اذیت نکنین خودتون رو... بخندین بابا...

مهربون باشیم...
جالبه
کامنتایی ک باید درمورد این وسیله باشه ،تبدیل شدن ب کامنتهای اعتقادی
آقای امیدیان نسب، بهتر بود بحث نبودن و نیومدن امام زمان رو زیر این پست بیان نمیکردین
بجاش تو وبتون بهش بپردازین تا همه رو به فکر وادارکنین
هر کس برای وب خودش و‌پستاش تصمیم میگیره
اون بحث تموم شد... لطفا ادامش ندین...

بخندین بابا :)
دنیا دو روزه...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۱:۲۳ علیرضا امیدیان نسب
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ای بابا حالا همتون بیاین به من بدبخت چیزی بگین
اقا خانوم غلط کردم *** ***** یه حرفی زدم
الان یکی دیگه میاد میگه.
در ضمن خوده نسیم خانوم میان میگن شما چیکار داری
زیر پست ایشون نوشتم نه شما
 ای بابا... تموم کنین این بحث رو...

دوست ندارم اینجا دعوا بشه... دلخوری پیش بیاد!
خواهش میکنم...
بخندین بابا...

مهربون باشیم...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۱:۲۷ پرتقالِ دیوانه
دوستان گرامی لطفا کسی دیگه خارج از موضوع پست نظر نده.. من هم اشتباه کردم.. ممنونتونم:)

آفرین :))
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۱:۳۰ علیرضا امیدیان نسب
منکه بحثو تموم کردم هی میگم وقتی کسی عصبیه نصیحت نکنین بدتر میشه
هی یکی دیگه میاد نصیحت میکنه
الان نگاه کنین یکی دیگه پیداش میشه
راستی این نه گردنبنده نه ساعته نه چراغ قوس
نکنه چیزی تزئینی باشه
نه چیز تزئینی نیست...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۱:۳۴ پرتقالِ دیوانه
اصن من حس میکنم قلب یخ زده ی همون آهوییه که به جای قلب سفید برفی دادنش به جادوگر!:)))
عجب ذهن خلاقی :)
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۱:۳۷ علیرضا امیدیان نسب
خخخخخ من چرا این قسمت سفید برفیو یادم نمیاد؟؟
کجاس نسیم خانوم ای بابا
همین جا هستم...
فلش مموری نیست؟
من ینه صولتیشو داشتم فلش بود
جایزه ام انتخاب خودم باشه😍😜
اوهوم :)

جایزه نداریم ^_^
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۲:۴۹ پرتقالِ دیوانه
فلشه آقا فلشهههه:دییی
[چشمانش را چپ کرده از روی برگه بغل دستی میبیند]
تقلب :)))
بالاخره اومدی و ما رو از ظلمات جهل رهاندی:)
خداقوت:))
خسته نباشی عزیزم ^_^
@پرتقـال جـــــان( کشیده بخون)
شانس آوردی کنار من نیستی وگرنه لپاتو می‌کشیدم:دی!
منم دوست دارم بغلش کنم ^_^
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۳:۰۵ پرتقالِ دیوانه
پرتقالا که لپ ندارن :دی
[به افق خیره شده و نمک پاشی میکند]

+عزیزمی :)
پرتقالا کلا خیلی گلن :)
مثل بته جقه ست که رو هم میاد :/  ویه چیزی توش جا میشه خخخخ عجب حدسی زدم، مرسی خودم :دی
منم وقتی دیدم گفتم گردنبنده دیگه :/ ولی وقتی نظراتو خوندم متوجه شدم اون نیست :|
خدا بگم چیکارت نکنه، بابا آخر شبه کی حوصله ی فکر کردن داره اه :)))
جوابشو گفتن که :)))
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۳:۱۱ پسر روانشناس
من هم خواستم بگم گردنبنده ولی دیدم دوستان از قبل گفتن و شما هم گفتید نه 
شاید هم یک گوشواره باشه که اویزونش کردید به یک زنجیر
خیلی کنجکاوم واقعا بدونم این چیه
جوابشو گفتن دوستان...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۳:۱۷ پرتقالِ دیوانه
عشق منی تو نسیم جونیییی*___* ❤❤❤
فدای تو پرتقال گل گلی خودم ♡♡♡♡
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۳:۳۰ علیرضا امیدیان نسب
گند نزدم به پرتقال دیوانه پیام عذرخواهی فرستادم هیچ جوابی بهم نداده لعنت به من که هی باعث دردسرم
عجب پس فلشه 
:((((((
بیخیال دیگه... تموم شد...


اوهوم فلشه...
ای بابا ناراحت نباشین...

مهربون باشیم...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۳:۳۶ علیرضا امیدیان نسب
:((((((
هعیییییی
ناراحت نباشین دیگه...
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۲۳:۵۱ پرتقالِ دیوانه
من جوابتونو دادم! به همون آدرس وبی که باهاش کامنت دادین!
من از دست هیچ کس ناراحت نیستم! بس کنید لطفا شما هم! 
پرتقال بانو جان... لطفا دیگه بحث ادامه پیدا نکنه...
شاد باشیم دیگه :))
الله اعلم و علمه اتم...
عه وقتی فرستادم دیدم پرتقال جون جوابشو داده :|
:))
يكشنبه ۱۹ دی ۹۵ , ۰۰:۰۰ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
ای بابا هی داداش منو ناراحت کنین شماها :(
ای بابا بحث تموم شده... ادامه ندین لطفا...

کسی دوست نداره ناراحتی داداشتون رو ببینه...
يكشنبه ۱۹ دی ۹۵ , ۰۰:۱۳ پرتقالِ دیوانه
میگم نسیم این دقیقا از کجاش میره توی جا فلشیه کامپیوتر و لپ تاپ ؟:دی
از همون طرفی که نگین داره... فلشه از اونجا میاد بیرون...
فلشم سوخته پرتقال جان :(
من بگم
فلشه ایا :)
آفرین... تقلب هم که نکردین اصلا... مشخصه...
چرا نظر من نیست؟؟؟؟
من ک خیلی زود گفتم فلشه؟؟؟

ماماااااااااااااااااااااااااااااااان
نظر شما؟!
الان جدی میگین یا شوخیه؟!
بخدا نظر دادم
ولی شوخی کردم که گفتم فلشه
گفته بودم من که بجز معادلات فیزیک هیچی رو نمیبینم حالا شما دیدین به مام بگین

دیگه کار ازکار گذشت..به مامانم گفتم بیاد جانت نسیم..خخخخ
آهان... اون خصوصی ارسال شده بود...

ای بابا...مامانتون رو چرا سر صبحی به زحمت انداختین...
خصوصی؟؟؟
نچ فکنم حواسم نبوده خصوصی زدم...
نه حالا هرچی صداش زدم بیدار نشد به خیرگذشت
آره خصوصی...
احتمالا...
خب پس خداروشکر...
خب دیگه برم سراغ این ویروس و باکتری
..گرفتی که ابجی نسیم.؟
بله بله... موفق باشید...
کلا فصل خوبیه... به دل میشینه :|
 من بدم ازش میاد هروقت به دلم میشینه دل درد میگیرم
فعلا خدانگهدار
عجب...
خدانگهدار
نه اینکه تقلب کرده باشم .... نه
خودم تیز فهمیدم فلش هست
فقط هر چی نگاه میکنم نمیفهمم از کجا وارد جا فلشی میشه ؟؟؟

:))
تولدتون مبارک :)
آفرین :)

اگه شد عکسش رو میذارم تا بفهمید چطوریه...

هنوز مونده تا تولدم :))
اول من گفتم، نه؟
آره...
عاقا به خدا من قبل اینکه کامنتا رو بخونم میدونستم فلشه ... آیا کسی هست که به من ایمان آورد ؟ :))
بلی بلی من ایمان آوردم :))
همه مامان ها رو عشقه.مامان ها حرف ندارند.
بله...
کول دیسکه ؟ 
فلشه...
دوشنبه ۲۰ دی ۹۵ , ۱۳:۳۹ محمد موحدسرشت
هرچی هست زیباست...


ممنون...
دوشنبه ۲۰ دی ۹۵ , ۱۳:۴۰ محمد موحدسرشت
زیباست

موفق باشید
شما هم موفق باشید...
چ خوشگللللللللل
من انواع فلشا رو دارم یجوری کلکسیونه فلش
تا حالا اینجوری ندیده بودم
منم موخوااااامممم
چشمات خوشگل میبینه عزیزم :)
سه شنبه ۲۱ دی ۹۵ , ۰۰:۱۸ ....همنشین عقل ....
به نظر میاد گردنبنده ...
فلشه...
من دیدمش فک کردم از ایناییه که
توش عکس میذاری :)
فلشه :)
فلشه .
تقلب که نکردین؟!
سه شنبه ۲۸ دی ۹۵ , ۱۱:۵۲ مهدی کاشانی زاده
ارسطوئه؟داداش پرستو😎
😂😂😂

فلش نیست؟! :))


+ولی خداییش باید حتما از مغز متین نمونه بگیرن یه آزمایشاتی روش انجام بدن قطعا پیشرفت های جدیدی تو علم پزشکی صورت میگیره! اصلا نمیشد حدس زد

((:

+ درصدِ حدس زدنش کم بود ولی ممکن! اصولاً غیرممکن وجود نداره. :))
اینکه به کامنت قبلی جواب ندادین معنیش اینه که ندیدین یا .... ؟
ندیدم ببخشید. الان پیداش میکنم جواب میدم.
نیازی به عذرخواهی نیست :)
آخه شما به همه کامنتا جواب میدین بعد به اون جواب ندادین حدس زدم ندیده باشین ولی بالاخره خودتون که کامنت گذاشتین وب ملت یه حسی میگه شاید دلیل دیگه ای داشته! منظورمو میفهمین دیگه! حالا خوبه کامنت خاصی هم نبود :)
نماز روزه هاتون قبول :) تولد قمری تونم مبارک
:)
نمیفهمم منظورتون رو! اینجا همه ی کامنت ها بعد از تایید نمایش داده میشه جز کامنت های اون پست! واسه همین بینِ کامنت های منتظرِ تایید گم شده بود!
ممنون
چه خوبه
یاد این گردنبندها افتا م که باز میشه توش عکس میشه گذاشت
فلشه :)
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۹ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۸ باربری و اتوبار امانت
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۵۰ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan